goed bezig jijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dat weet ze dus vaak niet. Dus nu ga ik zelf maar aan de slag
Nog niet. Ik zit nu op FOK!. Dat had niet gemoetenquote:
laterquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog niet. Ik zit nu op FOK!. Dat had niet gemoeten![]()
Dus ik ga nu auto theorie leren en oefenen. Spreek je
Ja precies dat. Je bent zo lang gevangen geweest dat je leven buiten de gevangenis gewoonweg niet meer bestaat. Je bent dan plotseling helemaal alleen, en dan is blijven waar je al die jaren gevangen was 'veiliger' dan de open zee in trekken.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Aparte vergelijking, maar ik snap je punt wel.Sociale dieren die gevangen worden gehouden voor lange tijd, met een trauma ineens vrijgelaten worden en waarvan men denkt: "Je bent vrij, red je maar".
Jep. Heb ze nog nooit op normaal gedrag kunnen betrappen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat al je hele leven zo? En is dat ook de reden waarom je net zei dat het wel ongeveer de laatste personen zijn die je kan vertrouwen?
Terugkaatsen met "Oh ja joh. En hoeveel posts op FOK! heb jij dan wel niet? MET JE HOOFD"quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Heb ze nog nooit op normaal gedrag kunnen betrappen.
Altijd die kansloze opmerking.
"Op jouw leeftijd was ik al getrouwd en gescheiden'
Nou, wees er trots op.
Triest eigenlijk. Soms komt vrijheid gewoon te laat.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies dat. Je bent zo lang gevangen geweest dat je leven buiten de gevangenis gewoonweg niet meer bestaat. Je bent dan plotseling helemaal alleen, en dan is blijven waar je al die jaren gevangen was 'veiliger' dan de open zee in trekken.
Mijn ouders waren 21. Maar ik hoor m'n moeder er niet over zeuren. Die snapt heus wel dat tijden anders zijn. Ik denk zelf: "Omg, toen al?!"quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Heb ze nog nooit op normaal gedrag kunnen betrappen.
Altijd die kansloze opmerking.
"Op jouw leeftijd was ik al getrouwd en gescheiden'
Nou, wees er trots op.
Top 500 bitchesquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terugkaatsen met "Oh ja joh. En hoeveel posts op FOK! heb jij dan wel niet? MET JE HOOFD"
Vaak zat, ze luisteren toch niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 21. Maar ik hoor m'n moeder er niet over zeuren. Die snapt heus wel dat tijden anders zijn. Ik denk zelf: "Omg, toen al?!"
Maar wel klote. Heb je er ooit iets van gezegd? Vaak helpt dat geen fuck trouwens.
Wat een vervelende mensen als ik dit zo hoor. Zouden ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Je kon als kind ook nooit iets goed doen vroeger?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top 500 bitches
[..]
Vaak zat, ze luisteren toch niet.
Zo vaak slaande ruzie met mijn moeder gehad.
Je kunt haar ook niet gewoon iets zeggen. Ze gaat altijd boos lopen schreeuwen dat allemaal dingen mijn fout zijn en wat ik fout doe.
Oké, dat neemt niet weg dat je uit je mond stinkt alsof je in geen maand je tanden hebt gepoetst.
Whut?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top 500 bitches
[..]
Vaak zat, ze luisteren toch niet.
Zo vaak slaande ruzie met mijn moeder gehad.
Je kunt haar ook niet gewoon iets zeggen. Ze gaat altijd boos lopen schreeuwen dat allemaal dingen mijn fout zijn en wat ik fout doe.
Oké, dat neemt niet weg dat je uit je mond stinkt alsof je in geen maand je tanden hebt gepoetst.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik las .. 'als je een maand je tanden niet poetst'
Nee, ik kon geen goed doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een vervelende mensen als ik dit zo hoor. Zouden ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Je kon als kind ook nooit iets goed doen vroeger?
Ja, ze wilde me helpen met mijn scriptie. Ik vraag waarom, aangezien ze 0 kennis heeft van slakken en me ook niet kan helpen met het vertalen van Franse teksten. Het enige wat ze deed was me afleiden door naast me te zitten en uit haar mond te stinken.quote:
Damn. Ik herken het vroegere gedeelte wel een beetje van mijn vader. Gelukkig is hij uiteindelijk wel redelijk bijgedraaid.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik kon geen goed doen.
Nog steeds niet trouwens.
Maar mijn zusje is het prinsesje dat alles mag en kan
[..]
Ja, ze wilde me helpen met mijn scriptie. Ik vraag waarom, aangezien ze 0 kennis heeft van slakken en me ook niet kan helpen met het vertalen van Franse teksten. Het enige wat ze deed was me afleiden door naast me te zitten en uit haar mond te stinken.
Klinkt saai.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sociale psychologie is best interessant. Vind het nog bijna leuk om het te leren
Is het ook. Waar leer je het voor?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sociale psychologie is best interessant. Vind het nog bijna leuk om het te leren
De opleiding heet Kunst & Techniek. Weet alleen nog neit helemaal te plaatsen binnen de opleiding, maarjaquote:
Jij doet een economische opleiding toch?quote:
wat is het verschil tussen sociale psychologie en sociologie?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Psychologie is veels te moeilijk. Doe mij maar sociologie
Klopt ja. Ik krijg nu bedrijfsrecht, om te huilenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De opleiding heet Kunst & Techniek. Weet alleen nog neit helemaal te plaatsen binnen de opleiding, maarja
[..]
Jij doet een economische opleiding toch?
Sociologie zegt 'Zwarte mensen bezoeken vaker familie' waarbij psychologie zegt 'dat komt doordat..'quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen sociale psychologie en sociologie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |