Jongetjes van 18 die denken dat ze kunnen neukenquote:Op zondag 2 februari 2014 10:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dus bent u 30+ en een knappe vrouw en neem dan contact op en zult u er geen spijt van krijgen.
Sorry, maar je zit op het verkeerde subforum.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
om met een knappe vrouw die 30+ is de liefde te bedrijven in haar huis of auto.
Per ongelukquote:Op zondag 2 februari 2014 10:28 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Ow heb ook tehoren gekregen dat wij een foto moeten maken uw hoofd hoeft er niet op En dit kwam om dat wij perrongeluk het brandalarm hebben aflaten gaan door het in de fik vliegen van onze tv
Wanneer en waar was dat precies?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:28 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Ow heb ook tehoren gekregen dat wij een foto moeten maken uw hoofd hoeft er niet op En dit kwam om dat wij perrongeluk het brandalarm hebben aflaten gaan door het in de fik vliegen van onze tv
Ik als jouw nu mijn bericht.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:43 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Dat ga ik niet vertellen aan een vreemd iemand. wij weten er ook niet veel van maar wel dat we geen geld hebben. en nergens kunnen verblijven. En we hopen dat er een vrouw is die berijd is ons zo snel mogelijk te helpen want misschien breek ik door met mijn 3D art. Wij zullen uw hier voor belonen Ik snap dat Uw denkt fake maar Ik maak geen grapjes en de klok dringt. Ik als uw ons bericht. als uw wilt webcamen neem maar contact op.
Heb je gisteren in de Albert Heijn staan zingen, met je mede-aspiranten?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:49 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee ik drink niet alleen mijn Nederlands schrijven is niet zo goed. Dus als uw zo snel mogelijk reageerd of zin hebt in Groningen aftespreken nu belonen we uw gul. En Ik vind het ook niet normaal om tedoen maar als we weg worden gestuurd worden we nooit meer aangenomen bij een studievereniging. .
Jammer dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:49 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee ik drink niet alleen mijn Nederlands schrijven is niet zo goed. Dus als uw zo snel mogelijk reageerd of zin hebt in Groningen aftespreken nu belonen we uw gul. En Ik vind het ook niet normaal om tedoen maar als we weg worden gestuurd worden we nooit meer aangenomen bij een studievereniging. .
Flikker op man. Dit heeft niets met dyslectie te maken:quote:Op zondag 2 februari 2014 10:18 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
ow sorry anders worden we uit de vereniging gezet. sorry had iets te overhaast getypt mijn Nederlandse schrijf taal is niet zo goed daar mijn excuses komt door mijn dyslexie.
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
wij kunnen vandaag nog in een hotel verblijven.En dan begint het zwerven
Je bent gewoon een trol.quote:
Voor geen miljoen. Ik wil pics van die twee studenten hier op het forum!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net dat Ouder pics van zichzelf op gaat sturen naar jullie.
[..]
Ga met Lienekien mee om 13.00 uur en maak foto's van ze.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Voor geen miljoen. Ik wil pics van die twee studenten hier op het forum!
Nee dank je.. Ik duik straks weer lekker in bed bij mijn eigen toyboyquote:Op zondag 2 februari 2014 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga met Lienekien mee om 13.00 uur en maak foto's van ze.
Pics van je doos onder de brug binnenkortquote:Op zondag 2 februari 2014 11:22 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
ow jammer want we hebben het echt nodig
Ja, hoi!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:22 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
ow jammer want we hebben het echt nodig
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
13.00 uur onder de watertoren aan de Herman Colleniusstraat.
Dat ben ik niet met je eensquote:Op zondag 2 februari 2014 11:23 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Kunnen jullie hier normaal op antwoorden want dit is echt niet grapig
Gelukkig is Karina nog niet wakker.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eensik vind dit heel grappig.
Je denkt dat JaniesBrownie een bot is, ofzo?quote:
Moeders doen dat voor hun zoons...quote:Op zondag 2 februari 2014 11:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
En zie het meer als helpen van je zoon
Als ze idd uit Groningen komen, dan gok ik op Vindicat.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Welke vereniging zit je bij? Je lijkt wel een knor
Los Angeles?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
ik studeer in LA maar dat komt later wel als je foto stuurd je hoofd hoefd er niet op gewoon wat basis informatie doe ik dat ook!
Ik ben helaas 28 dat mag zeker nietquote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
maar wie is er serieus en wil het wel doen alleen of met vriendinnen mag ook met deze zielige jongens die jullie eens lekker verwennen
Hier maak je jezelf dus volstrekt ongeloofaardig mee want de opdracht was een 30+ vrouw.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
uhm jaa dat mag nog wel als je een vrouw bent
Hoe kom je zonder geld danhier?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa Los Angèles zie het meer als een ervaring die je niet snel vergeet
Een aanbod van een paar studenten voor 30+ MILF's om op hun kosten naar LA te gaan.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dankje iemand die het berijpt!
Haha rijp xDquote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dankje iemand die het berijpt!
zouquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee moet ook foto maken enzo hoofd hoefd er niet op een het zal mij heel erg helpen
Wat een mongolen weddenschap eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee moet ook foto maken enzo hoofd hoefd er niet op een het zal mij heel erg helpen
Ik wil je wel bijspijkeren qua Nederlands, knul.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Klopt ik doe het liever ook niet maar ook vind het het wel leuk om eens met een ouderen voruw te doen!
voor 50 euro extra mag je van die hoer best nog wel een actiefoto zonder hoofden maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Waar zijn jullie nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
13.00 uur onder de watertoren aan de Herman Colleniusstraat.
Ja hoor, ik doe al tien plus jaar op dit forum alsof ik een vrouw ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa straks ben je gwn een man
Wat ben je toch ook een ontzettende sneuneus, denk je dat je wat te eisen en willen hebt ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
maar wil eerst cammen voor dat ik met je afspreek
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ga jezelf lekker aftrekken. Met een ouwe sok.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:32 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nou weet je wat wie is er wel in voor een leuke car beurt zo? die mag deze jongen man wel wat laten zien als je lef hebt
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
zoek een vrouw die deze student wilt helpen met zijn taak en wil je nog wat zeg het ik doe het
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef Tinos85 het volgende:
Ga gewoon naar de hoeren en geef iets extra's voor de foto.
Dat ik hier serieus reageer
treintje koppenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
zoek een vrouw die deze student wilt helpen met zijn taak en wil je nog wat zeg het ik doe het
Veel geluk met je nieuwe leven als zwerver.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee heb geen geld niks niet kan pas terug naar huis als ik een foto heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
En je vriendin vindt het prima?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa maar je snapt het niet dit moet ik doen voor mijn vereniging dan kan ik pas terug ik kan pas mijn geld gebruiken als het gelukt is
Dan zie ik een lange topicreeks aan komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
als het gelukt is 2 dagen daarna
Ouder1quote:Op zondag 2 februari 2014 10:14 schreef Ouder1 het volgende:
Dus jullie studeren in LA, wonen daar bij een studentenvereniging, hebben onvoldoende punten gehaald (vrouwen geneukt?) om daar te mogen blijven en moeten nu in jullie geboortestad een milf neuken in haar huis of auto anders worden jullie je hotel uitgezet?
WTF heeft die vereniging met jullie hotel te maken?
En pics natuurlijk.
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Weet niet wat TS heeft gebruikt maar ik wil het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |