Waar zijn jullie nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
13.00 uur onder de watertoren aan de Herman Colleniusstraat.
Ja hoor, ik doe al tien plus jaar op dit forum alsof ik een vrouw ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa straks ben je gwn een man
Wat ben je toch ook een ontzettende sneuneus, denk je dat je wat te eisen en willen hebt ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
maar wil eerst cammen voor dat ik met je afspreek
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ga jezelf lekker aftrekken. Met een ouwe sok.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:32 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nou weet je wat wie is er wel in voor een leuke car beurt zo? die mag deze jongen man wel wat laten zien als je lef hebt
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
zoek een vrouw die deze student wilt helpen met zijn taak en wil je nog wat zeg het ik doe het
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef Tinos85 het volgende:
Ga gewoon naar de hoeren en geef iets extra's voor de foto.
Dat ik hier serieus reageer
treintje koppenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
zoek een vrouw die deze student wilt helpen met zijn taak en wil je nog wat zeg het ik doe het
Veel geluk met je nieuwe leven als zwerver.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee heb geen geld niks niet kan pas terug naar huis als ik een foto heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |