zouquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee moet ook foto maken enzo hoofd hoefd er niet op een het zal mij heel erg helpen
Wat een mongolen weddenschap eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee moet ook foto maken enzo hoofd hoefd er niet op een het zal mij heel erg helpen
Ik wil je wel bijspijkeren qua Nederlands, knul.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Klopt ik doe het liever ook niet maar ook vind het het wel leuk om eens met een ouderen voruw te doen!
voor 50 euro extra mag je van die hoer best nog wel een actiefoto zonder hoofden maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
Waar zijn jullie nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
13.00 uur onder de watertoren aan de Herman Colleniusstraat.
Ja hoor, ik doe al tien plus jaar op dit forum alsof ik een vrouw ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa straks ben je gwn een man
Wat ben je toch ook een ontzettende sneuneus, denk je dat je wat te eisen en willen hebt ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
maar wil eerst cammen voor dat ik met je afspreek
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ga jezelf lekker aftrekken. Met een ouwe sok.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:32 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nou weet je wat wie is er wel in voor een leuke car beurt zo? die mag deze jongen man wel wat laten zien als je lef hebt
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
zoek een vrouw die deze student wilt helpen met zijn taak en wil je nog wat zeg het ik doe het
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |