Als ze idd uit Groningen komen, dan gok ik op Vindicat.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Welke vereniging zit je bij? Je lijkt wel een knor
Los Angeles?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:56 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
ik studeer in LA maar dat komt later wel als je foto stuurd je hoofd hoefd er niet op gewoon wat basis informatie doe ik dat ook!
Ik ben helaas 28 dat mag zeker nietquote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
maar wie is er serieus en wil het wel doen alleen of met vriendinnen mag ook met deze zielige jongens die jullie eens lekker verwennen
Hier maak je jezelf dus volstrekt ongeloofaardig mee want de opdracht was een 30+ vrouw.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
uhm jaa dat mag nog wel als je een vrouw bent
Hoe kom je zonder geld danhier?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa Los Angèles zie het meer als een ervaring die je niet snel vergeet
Een aanbod van een paar studenten voor 30+ MILF's om op hun kosten naar LA te gaan.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dankje iemand die het berijpt!
Haha rijp xDquote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
dankje iemand die het berijpt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |