Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
Het is me nu allemaal duidelijk. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Omdat ik lui ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
ziet er wel een beetje knullig uit zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Wie geeft er een neuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er wel een beetje knullig uit zo
Denk dat het wel een goede is voor Feyenoord.quote:
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.
Je kunt 't beste een nieuwe trainer met een andere aanpak voor de groep zetten in plaats van een assistent door te schuiven die hoogstwaarschijnlijk op dezelfde manier als Koeman aan de slag gaat met deze groep. Het onderste is al uit de kan gehaald door Koeman. Een frisse wind zou Feyenoord goed doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Van Gastel.en Gio doen elke andere trainer staat nj toch al met drie nul achter.
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.quote:
De verdedigingen in Belgie zijn waarschijnlijk van een nog lager niveau dan in Nederland dus dat hij daar wel scoort verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.
Feyenoord-goal dit dat zus zoquote:
AZ.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Van Basten zegt net bij Langs de Lijn dat hij trainer wil blijven en hoopt dat er iets interessants binnen Nederland wordt aangeboden. Buitenland trekt hem op dit moment niet zo. Verwacht niet dat hij bij een kleinere club dan Heerenveen aan de slag wil (Utrecht misschien uitgezonderd) dus Feyenoord zou een logische stap zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Zou Van Basten geaccepteerd worden dan?
Hoe is dat triest? Kan toch?quote:
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.quote:
Van Hanegem is niet te vergelijken met Van Basten, maar in deze specifieke omstandigheden zou ik het niet zo boeiend vinden. Ik zou me meer zorgen maken dat ik Van Basten geen geweldige trainer vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is dat triest? Kan toch?
Of zou jij het leuk vinden als Boskamp of Van Hanegem hoofdtrainer van Ajax wordt.
True, dat is waar. Grootspraak.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.
Zijn de prestaties goed dan is ook Van Basten binnen het jaar geaccepteerd.
Onzin. Koeman is een ander verhaal en werd gewoon geaccepteerd, al was niet iedereen blij met zijn aanstelling, omdat de meesten niets zagen in zijn aanstelling. Dat stond los van sentimenten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.
Zijn de prestaties goed dan is ook Van Basten binnen het jaar geaccepteerd.
Het interesseert me niet zoveel wat jij vindt.quote:
Ik zal wel iets missen dan. Ja Van Basten heeft zowel een spelers als trainerscarriere bij Ajax achter de rug, maar een echte clubman kan je hem toch ook weer niet noemen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin. Koeman is een ander verhaal en werd gewoon geaccepteerd, al was niet iedereen blij met zijn aanstelling, omdat de meesten niets zagen in zijn aanstelling. Dat stond los van sentimenten.
Dat zal Van Bronckhorst wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie wel wat in een herkansing voor GJ Verbeek.
Je kent Happel toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel iets missen dan. Ja Van Basten heeft zowel een spelers als trainerscarriere bij Ajax achter de rug, maar een echte clubman kan je hem toch ook weer niet noemen?
Tuurlijk begrijp ik dat hij verre van de perfecte kandidaat is maar die blinde afkeer?
Die karaktereigenschappen zal ik gemist hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best realistisch inderdaad en meestal bereid om zijn mening te onderbouwen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik ook wel. Alleen Gudde niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die karaktereigenschappen zal ik gemist hebben.
Ingaan op GGMMquote:Op zondag 2 februari 2014 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.
Cruijff werd ook geaccepteerdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Dat is een ander verhaal al valt dat ook wel mee denk ik, vind het wel vreemd dat hij genoemd wordt gezien zijn verleden met Van Geel.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Basten zou sowieso niet geaccepteerd worden omdat het een waardeloze flut trainer is.
Net als Koeman destijds dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Basten zou sowieso niet geaccepteerd worden omdat het een waardeloze flut trainer is.
Heeft ook voor Feyenoord gevoetbald dus ligt toch wat andersquote:Op zondag 2 februari 2014 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Koeman had wel iets bewezen lijkt mij toch.
Daar ging het toch helemaal niet om in dit geval?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook voor Feyenoord gevoetbald dus ligt toch wat anders
Wordt toch anders tegenaan gekeken of niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar ging het toch helemaal niet om in dit geval?
Dat is waar, maar zijn status was voor Feyenoord niet al te best. Iets met een trein was het volgensmij.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Koeman had wel iets bewezen lijkt mij toch.
Co is ook een Ajacied. Niet dat dat moet uitmaken tegenwoordig.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook voor Feyenoord gevoetbald dus ligt toch wat anders
Het ging nu puur om het feit of Koeman bij aanstelling wel of geen fluttrainer was. Enig verleden bij welke club is daarbij totaal irrelevant.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt toch anders tegenaan gekeken of niet?
Ik vind het wel logisch dat je als club zoekt naar iemand met binding als het even kan maar als die er niet is of niet beschikbaar zal je toch verder moeten kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn status was voor Feyenoord niet al te best. Iets met een trein was het volgensmij.
[..]
Co is ook een Ajacied. Niet dat dat moet uitmaken tegenwoordig.
Hij was wel wat beschadigd maar flut nee, maar dat vind ik van Van Basten ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het ging nu puur om het feit of Koeman bij aanstelling wel of geen fluttrainer was. Enig verleden bij welke club is daarbij totaal irrelevant.
Misschien Gullit weer?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel wat beschadigd maar flut nee, maar dat vind ik van Van Basten ook niet
Als ik Feyenoord was zou ik al het clubgeld op een trainer zetten die ze gaan kiezen ( vhanegem) en je bent de rijkste van Nederland.quote:
Dat doe ik daarna idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.
Doe dan Kiprich als het voor het geld toch niet uitmaakt...quote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik al het clubgeld op een trainer zetten die ze gaan kiezen ( vhanegem) en je bent de rijkste van Nederland.
Van Hanegem zou wel fantastisch zijn! Alleen al vanwege zijn persoonlijkheid en uitstraling. Al zijn er betere veldtrainers denkbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik al het clubgeld op een trainer zetten die ze gaan kiezen ( vhanegem) en je bent de rijkste van Nederland.
Klopt, mensen die in het verleden het in hun hoofd haalden om een trommel mee te nemen naar De Kuip eindigden stelselmatig op de eerste hulp met een trommel diep in hun rectum.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef exile79 het volgende:
Is het trouwens een ongeschreven regel dat je niet met een trommel naar de kuip komt? Ben er overigens totaal niet rouwig om hoor.
Meende dat trommels verboden zijn in De Kuip.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef exile79 het volgende:
Is het trouwens een ongeschreven regel dat je niet met een trommel naar de kuip komt? Ben er overigens totaal niet rouwig om hoor.
Is ook geen echte regel, maar ik zou het niet proberen als ik jou was. Weet nog 1 keer heel goed, die trommel eindigde ergens onder de tribunes, samen met eigenaar. Hilarsich.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef exile79 het volgende:
Ik kan uberhaupt nergens de regels vinden van de kuip.
edit : staat niks over trommelverbod.
Uitploegen mogen ze niet meenemen dacht ik. In de thuisvakken wordt het trommelprobleem zelf wel opgelost.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef exile79 het volgende:
Ik kan uberhaupt nergens de regels vinden van de kuip.
edit : staat niks over trommelverbod.
Ik was het ook zeker niet van plan. Pokkeherrie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook geen echte regel, maar ik zou het niet proberen als ik jou was. Weet nog 1 keer heel goed, die trommel eindigde ergens onder de tribunes, samen met eigenaar. Hilarsich.
Die heeft werkelijk overal gefaald.quote:
Hij was afgegaan als een gieter bij Valencia.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn status was voor Feyenoord niet al te best. Iets met een trein was het volgensmij.
[..]
Co is ook een Ajacied. Niet dat dat moet uitmaken tegenwoordig.
Ik ben niet bekend met zijn verleden met Van Geel. Kun je daar wat meer over vertellen?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal al valt dat ook wel mee denk ik, vind het wel vreemd dat hij genoemd wordt gezien zijn verleden met Van Geel.
Doe dan liever Rijkaard.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Tomasson? Die is net een half jaar trainer.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onze opvolger is nu trainer in Limburg.
Dat ging wel lekker bij Utrecht ja. Die man is toch al tien jaar over datum, getuige ook de onzin die hij wekelijks in het AD neerpent. Maar goed, over een boegbeeld mag je geen kritiek hebben lijkt het soms.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Hanegem zou wel fantastisch zijn!
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Hanegem zou wel fantastisch zijn! Alleen al vanwege zijn persoonlijkheid en uitstraling. Al zijn er betere veldtrainers denkbaar.
Mooie herinneringen aan begin jaren 90.
Nu nog net zulke houthakkers in onze selectie als begin jaren 90.
Die kan als het goed gaat mooi de opvolger opvolgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tomasson? Die is net een half jaar trainer.
Vooral niet als het onzin is wat je zegt. Maar goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat ging wel lekker bij Utrecht ja. Die man is toch al tien jaar over datum, getuige ook de onzin die hij wekelijks in het AD neerpent. Maar goed, over een boegbeeld mag je geen kritiek hebben lijkt het soms.
Toen hij kwam wilde hij Van Geel degraderen in functie van directeur naar manager onder hem, die bedankte daarvoor en ging weg. Al zat er wel meer politiek achter, ze wilden al van hem af en lieten Van Basten het vuile werk opknappen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met zijn verleden met Van Geel. Kun je daar wat meer over vertellen?
Ik vind het overigens ook vreemd dat Van Basten zovaak genoemd wordt. Niet zo zeer omdat er een te hoog Ajax-imago aan hem hangt, maar gewoon omdat het een waardeloze trainer is.
Bij het Nederlands elftal blonk hij uit in een opmerkelijk selectiebeleid en waren z'n tactische kwaliteiten ook niet overtuigend. Uitermate slecht gepresteerd met het Nederlands elftal.
Hierna toonde hij zijn onkunde nogmaals bij Ajax met dezelfde tekortkomingen.
Bij Heerenveen doet hij het aardig, maar niet meer dan dat. Niet beter dan willekeurig elke andere trainer ook met Heerenveen zou doen.
No offence, maar als jij Hanegems collumns niet begrijpt zegt dat meer over jezelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat ging wel lekker bij Utrecht ja. Die man is toch al tien jaar over datum, getuige ook de onzin die hij wekelijks in het AD neerpent. Maar goed, over een boegbeeld mag je geen kritiek hebben lijkt het soms.
Helemaal mee eens. Ondanks dat hij onlangs zichzelf nog duidelijk positioneren als 'geen eckte eckte jood', lijkt die pannenkoek me zo'n beetje de slechts mogelijke kandidaat. Een beetje alsof Cruijff en Maaskant samen een gehandicapt kind hebben gekregen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het overigens ook vreemd dat Van Basten zovaak genoemd wordt. Niet zo zeer omdat er een te hoog Ajax-imago aan hem hangt, maar gewoon omdat het een waardeloze trainer is.
In verband met WK, anders komen ze niet uit met de planningquote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk een doordeweekse wedstrijd deze week?
Ooit wel hoop ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tomasson? Die is net een half jaar trainer.
Goed samengevat. Ik ben het grotendeels met je eens.quote:
Verhoek had je wmb nooit, maar dan ook nooit moeten halen. Zelfs niet voor Cabral. Ik heb die ruil nooi begrepen. Ik heb níets tegen de speler, het lijkt me in de kleedkamer een goeie gast, beter dan Cabral, maar hij kan er gewoon geen kut van.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Goed samengevat. Ik ben het grotendeels met je eens.
Verhoek was een goede ruil, al had hij een 2 jaar contract moeten hebben. Schaken had verkocht moeten worden, net als Mathijsen.
Ik ben er niet van overtuigd dat Van Geel de juiste is, als je deze zomer heel veel moet gaan door selecteren - en dat voel ik op basis van zijn prestaties. Het langzaam/niet verkopen, het matige aankopen.
Ik hoop natuurlijk dat hij mij gaat verbazen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Dat zal dan wel, ik vind het onsamenhangend gezever en dan zal ik het wel allemaal niet snappen, kan best.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:56 schreef De_Pel het volgende:
No offence, maar als jij Hanegems collumns niet begrijpt zegt dat meer over jezelf.
Verhoek had, met zijn ADO vorm, goed uit kunnen pakken met Pellè. Cabral moest je kwijt, al had ik natuurlijk ook liever ¤ gezien dan Verhoek.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verhoek had je wmb nooit, maar dan ook nooit moeten halen. Zelfs niet voor Cabral. Ik heb die ruil nooi begrepen. Ik heb níets tegen de speler, het lijkt me in de kleedkamer een goeie gast, beter dan Cabral, maar hij kan er gewoon geen kut van.
Van Geel staat natuurlijk bekend om het binnenhalen van mooie bedragen, maar zijn aankoopbeleid is altijd minder overtuigend geweest. Over zijn verkoopbeleid krijg ik momenteel ook een steeds harder hoofd. Ik heb niet het idee dat we voor bijvoorbeeld De Vrij of BMI de hoofdprijs gaan vangen.
Ik had liever een dubbele whopper gekregen voor Cabral dan die Hagenees.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Verhoek had, met zijn ADO vorm, goed uit kunnen pakken met Pellè. Cabral moest je kwijt, al had ik natuurlijk ook liever ¤ gezien dan Verhoek.
Ik vind het vooral dom, dat een Mathijsen en Schaken niet verkocht zijn. Die mannen worden alleen maar slechter nu en ze hebben beide een (te) hoog salaris. Dat vind ik geen goed beleid.
Wie zal het zeggen? Iedereen dacht dat Cocu er ook klaar voor was..quote:
Cabral moest wel weg. Onze ballenjongens waren massaal aan het klagen dat al die voorzetten van hem de tribune invlogen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verhoek had je wmb nooit, maar dan ook nooit moeten halen. Zelfs niet voor Cabral. Ik heb die ruil nooi begrepen.
Contract ontbinden. 3 Jointjes oprotpremie.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef eight het volgende:
[..]
Cabral moest wel weg. Onze ballenjongens waren massaal aan het klagen dat al die voorzetten van hem de tribune invlogen.
Laatste 7 cijfers van je SCC?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef Muto het volgende:
Iemand enig idee waar je 7-cijferige relatienummer van Het Legioen staat?
Ook al geprobeerd. Wil het uitshirt kopen, maar ik ga morgen wel langs de fanshop. Scheelt 10% + 5,50 verzendkosten.quote:
Dat klopt, kneus.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Staat toch rechtsboven op die kaart?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd. Wil het uitshirt kopen, maar ik ga morgen wel langs de fanshop. Scheelt 10% + 5,50 verzendkosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat legnr: met een 5-cijferige code achter. Volgens fanshop hoort het 7-cijferig nummer te zijn. Op mijn legioenpas van 4 jaar geleden heb ik weer een 6-cijferig nummer staanquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Grifte het volgende:
Hij begint met 02 en dan 6 cijfers
Ik dacht dat je die 0 eraf moest halen, en dan dus die 2 + volgende 6 = 7 moest intypen. Nogal onduidelijk ja, is ook elk jaar gekut met seizoenskaarten bij iedereen.Ja, dat dacht ik ook ja. Ook al geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik krijg steeds de melding dat het ongeldig is. Dat is ook de code die op het adreskaartje van de Feyenoord Magazine staat...
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik denk ik het al snap. Uitshirt is al in de aanbieding. Dan ken je de code niet meer gebruiken. Als ze dat nou als foutmelding geven, is alles meteen duidelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef PIETR het volgende:
http://www.feyenoordfanshop.nl/over-ons-feyenoord-ledenkorting
Staat het uitgelegd.
Goede kans dat Mathijsen en Schaken niet weg wilden, met name Mathijsen. Die heeft niet voor niks nog een langjarig contract getekend bij een grote club in zijn eigen land. Die gaat niet meer zijn laatste jaar slijten bij een middenmoter in de Turkse competitie of waar dan ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Verhoek had, met zijn ADO vorm, goed uit kunnen pakken met Pellè. Cabral moest je kwijt, al had ik natuurlijk ook liever ¤ gezien dan Verhoek.
Ik vind het vooral dom, dat een Mathijsen en Schaken niet verkocht zijn. Die mannen worden alleen maar slechter nu en ze hebben beide een (te) hoog salaris. Dat vind ik geen goed beleid.
Mathijsen gaf een week of 3 geleden nog aan dat Feyenoord "zijn laatste club in Nederland" zou zijn, hierbij duidelijk de optie op een buitenlands avontur open latende.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Goede kans dat Mathijsen en Schaken niet weg wilden, met name Mathijsen. Die heeft niet voor niks nog een langjarig contract getekend bij een grote club in zijn eigen land. Die gaat niet meer zijn laatste jaar slijten bij een middenmoter in de Turkse competitie of waar dan ook.
quote:Feyenoord laatste Nederlandse club Mathijsen
Joris Mathijsen wordt een dagje ouder en heeft al over de toekomst nagedacht. De oud-speler van onder meer AZ en Willem II hoeft in Nederland niet meer voor een andere club te spelen dan zijn huidige.
De 33-jarige verdediger van Feyenoord gaat mogelijk nog wel cashen in het buitenland. "In Nederland zal ik nooit meer voor een andere club spelen", zegt Mathijsen. "Het buitenland? Ja, dat zou kunnen", valt te lezen in het supportersinitiatief Hand in Hand.
Dat Mathijsen de laatste jaren veelal met blessures kampt, weet de 83-voudig international zelf ook. "Ik moet eerst kijken hoe mijn lichaam er dan voor staat. Ik voel me in duels nog net zo sterk als jaren geleden, maar het herstellen erna gaat gewoon niet meer zo snel."
oh okquote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mathijsen gaf een week of 3 geleden nog aan dat Feyenoord "zijn laatste club in Nederland" zou zijn, hierbij duidelijk de optie op een buitenlands avontur open latende.
Edit:
[..]
Dat idee heb ik ook niet. Maar dat heeft echt helemaal niks met Van Geel te maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat we voor bijvoorbeeld De Vrij of BMI de hoofdprijs gaan vangen.
Ik geloof alleen niet dat er buitenlandse clubs voor die bijna 34 jarige verdediger in de rij staanquote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mathijsen gaf een week of 3 geleden nog aan dat Feyenoord "zijn laatste club in Nederland" zou zijn, hierbij duidelijk de optie op een buitenlands avontur open latende.
Edit:
[..]
Reageer dan gewoon niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof alleen niet dat er buitenlandse clubs voor die bijna 34 jarige verdediger in de rij staan
Daar heb je voor een flink deel gelijk in, ze zakken momenteel natuurlijk flink door het ijs, daar niet van, maar het verbaast me wel dat er vrijwel geen interesse lijkt te zijn in welke speler dan ook van Feyenoord, ook niet na goede periodes.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook niet. Maar dat heeft echt helemaal niks met Van Geel te maken.
Ik verwacht alleen BMI en Janmaat op het WK.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar heb je voor een flink deel gelijk in, ze zakken momenteel natuurlijk flink door het ijs, daar niet van, maar het verbaast me wel dat er vrijwel geen interesse lijkt te zijn in welke speler dan ook van Feyenoord, ook niet na goede periodes.
Hoewel het natuurlijk niets absoluuts is, staat bijvoorbeeld een Clasie nu niet voor niets al het hele seizoen bovenaan het GPK. Toch is hij alleen lichtjes gelinkt aan fiorentina, dat eventueel wel een zak drop voor hem wilde neerleggen. Janmaat is de uitzondering. bekijk het hoe je het bekijken wilt, BMI, de Vrij, Clasie en Janmaat hebben samen ondertussen 40 interlands gespeeld. Daar moet leuk zakgeld uit te slepen zijn.
Hopen op een goed WK maar.
Valt wel mee. Zelfs op Immers is een bod binnen gekomen. En ook is er interesse voor bijna de gehele basis, op Schaken en Mulder na. Gaat echt wel het één en ander verkocht worden van de zomer.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar heb je voor een flink deel gelijk in, ze zakken momenteel natuurlijk flink door het ijs, daar niet van, maar het verbaast me wel dat er vrijwel geen interesse lijkt te zijn in welke speler dan ook van Feyenoord, ook niet na goede periodes.
Hoewel het natuurlijk niets absoluuts is, staat bijvoorbeeld een Clasie nu niet voor niets al het hele seizoen bovenaan het GPK. Toch is hij alleen lichtjes gelinkt aan fiorentina, dat eventueel wel een zak drop voor hem wilde neerleggen. Janmaat is de uitzondering. bekijk het hoe je het bekijken wilt, BMI, de Vrij, Clasie en Janmaat hebben samen ondertussen 40 interlands gespeeld. Daar moet leuk zakgeld uit te slepen zijn.
Hopen op een goed WK maar.
Verwacht ook de Vrij en Clasie op zn minst bij de selectie. De Vrij kent niet zijn beste periode, maar welke verdediger steekt er nu wel bovenuit dan? De zwaar overschatte Veltman, die zich vanmiddag kinderlijk eenvoudig opzij liet zetten door de ridder?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen BMI en Janmaat op het WK.
Bod op immers viel totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zelfs op Immers is een bod binnen gekomen. En ook is er interesse voor bijna de gehele basis, op Schaken en Mulder na. Gaat echt wel het één en ander verkocht worden van de zomer.
Ik ben het met je eens hoor. Zijn verkoopbeleid is prima. Zijn aankoopbeleid is nog niet overtuigend.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bod op immers viel totaal niet serieus te nemen.
Geen idee wat voor bedrag dat was, maar ik ga dan uit van < 1.000.000.
Wanneer heb jij voor het laatst van serieuze interesse voor De Vrij gehoord dan?
Had Boetius bij ajax laten zien wat hij nu bij Feyenoord had gedaan, dan waren er allang overal bedragen van 8-12 miljoen genoemd.
Zelfs voor Pelle, 8 op de 10 wedstrijden geweldig speelt is volgens mij alleen concrete interesse uit een zandbak.
Nogmaals, ik zeg niet dát Van Geel komende zomer gaat verkloten, ik zeg alleen dat ik heel benieuwd ben of hij het wel zo goed doet als veel mensen schijnen te denken, en dat dan nog wat meer gespitst op het aankoopbeleid dan het verkoopbeleid.
Ik geef ze allemaal kans, maar ik ben van niemand zeker. Alleen Janmaat lijkt me bijzonder goede papieren te hebben, al zou het me niet eens verbazen als Gaal toch nog overschakelt op Wiel als basisspelert.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verwacht ook de Vrij en Clasie op zn minst bij de selectie. De Vrij kent niet zijn beste periode, maar welke verdediger steekt er nu wel bovenuit dan? De zwaar overschatte Veltman, die zich vanmiddag kinderlijk eenvoudig opzij liet zetten door de ridder?
En misschien Boetius?
Mwah, prima... Dat is dan toch alleen gebaseerd op Fer en Wijnaldum.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Zijn verkoopbeleid is prima. Zijn aankoopbeleid is nog niet overtuigend.
Van Geel heeft iig prima jeugdbeleid, de meeste talenten tekenen nu wel namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah, prima... Dat is dan toch alleen gebaseerd op Fer en Wijnaldum.
Klopt. Wat dat betreft ben ik inderdaad wél erg tevreden met Van Geel.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Geel heeft iig prima jeugdbeleid, de meeste talenten tekenen nu wel namelijk.
Dit klopt inderdaad, op het middenveld heeft Van Gaal keuze genoegquote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef De_Pel het volgende:
Eerlijk gezegd geef ik Clasie, ondanks een heel goed jaar, weinig kansen, gezien er voor zijn positie gewoon aardig wat alternatieven zijn.
Zonde wel, want in goede doen is het echt een klasbak.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad, op het middenveld heeft Van Gaal keuze genoeg
Hij is pas 22 jaar. Volgend toernooi zijn Van der Vaart en Sneijder er wellicht niet eens meer bij.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonde wel, want in goede doen is het echt een klasbak.
Duidelijk.quote:"Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo'n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met intellect en diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord."
Alhoewel ik hem absoluut niet hoef te zien, zulke teksten stellen in het voetbal vrij weinig voor. En aangezien hij aan het dementeren is, is hij die tekst al vergetenquote:
Toch liggen de grootste talenten van de B nog niet vast en liggen er kapers op de kust. Kongolo, Verdonk, Schuurman. Hopenlijk zijn ze hier achter de schermen mee bezig ..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Geel heeft iig prima jeugdbeleid, de meeste talenten tekenen nu wel namelijk.
Met name omtrent Kongolo snap ik er geen reet van. Die zou ondertussen al 8 keer verhuisd zijn naar Chelsea, Liverpool en weet ik veel wie, maar ondertussen speelt hij nog netjes, zonder contract, bij ons?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch liggen de grootste talenten van de B nog niet en liggen er kapers op de kust. Kongolo, Verdonk, Schuurman. Hopenlijk zijn ze hier achter de schermen mee bezig ..
Zit vanavond aan tafel bij Studio Voetbal, zal het hem wel gevraagd worden.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit vanavond aan tafel bij Studio Voetbal, zal het hem wel gevraagd tafel. worden
Kongolo mag pas sinds afgelopen maand een contract tekenen (9 januari), dus ik neem aan dat Van Geel daar druk mee bezig isquote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met name omtrent Kongolo snap ik er geen reet van. Die zou ondertussen al 8 keer verhuisd zijn naar Chelsea, Liverpool en weet ik veel wie, maar ondertussen speelt hij nog netjes, zonder contract, bij ons?
Klopt, maar hij zou al vanaf zijn 14e bij Liverpool spelen. Daarna volgde de hele Engelse (sub)top. Dan lijkt het me dat je zorgt dat die jongen op zijn 16e verjaardag tekent, als hij dan nog niet vertrokken isquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kongolo mag pas sinds afgelopen maand een contract tekenen (9 januari), dus ik neem aan dat Van Geel daar druk mee bezig is
Volgens mij mag je officieel pas beginnen met onderhandelen vanaf 16 jaar. Nederlandse clubs zijn daar volgens mij nogal heilig in, doen het precies volgens de regels. Dan heb je dat niet in 3 weken rond, daar gaat dan wel wat tijd overheenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zou al vanaf zijn 14e bij Liverpool spelen. Daarna volgde de hele Engelse (sub)top. Dan lijkt het me dat je zorgt dat die jongen op zijn 16e verjaardag tekent, als hij dan nog niet vertrokken is![]()
Hiermee geef ik niet af op Geel, ik snap dit gewoon oprecht niet. Ik hoop dat hij snel wordt vastgelegd en inderdaad zo goed is als wordt gedacht.
O. Dat zou het een en ander verklaren ja. Ik dacht dat, al dan niet officieel, onderhandelen al wel mogelijk was.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij mag je officieel pas beginnen met onderhandelen vanaf 16 jaar. Nederlandse clubs zijn daar volgens mij nogal heilig in, doen het precies volgens de regels. Dan heb je dat niet in 3 weken rond, daar gaat dan wel wat tijd overheen
Hij is wel een intellect met diepgang!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef Grifte het volgende:
Wat heeft die Adriaanse de laatste jaren gepresteerd dan?
2006-2012
Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar
FC Twente
Nergens succes, op een kampioenschapje van Oostenrijk na. Mag ook wel met die miljoenen daar. Die dementerende baggerzooi bij Twente was wel het dieptepunt.
Mathijsen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen BMI en Janmaat op het WK.
Dat dus. Ik hoop niet dat hij een serieuze optie is voor Van Geel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef Grifte het volgende:
Wat heeft die Adriaanse de laatste jaren gepresteerd dan?
2006-2012
Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar
FC Twente
Nergens succes, op een kampioenschapje van Oostenrijk na. Mag ook wel met die miljoenen daar. Die dementerende baggerzooi bij Twente was wel het dieptepunt.
Peter Bosz deed het ook gewoon goed bij Heracles Almelo.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk zelf dat van Marwijk het wordt. Bij HSV gaat hij sowieso niet verder na dit seizoen, als hij niet al eerder wordt gewipt. Dan nog even onze andere keuzes.
Van Gaal past gewoon niet bij Feyenoord en vind ik ook geen serieuze optie. Hij zal Feyenoord zelf ook geen serieuze optie vinden. Prima. Co Adriaanse, geboren Amsterdammer, is al jarenlang op z'n retour en overal voortijdig ontslagen. Dat is gewoon een recept voor ellende. Ron Jans heb ik ook gehoord her en der, en ook al vind ik het wel een interessante trainer denk ik dat die in het rijtje met Verbeek past. Op de een of andere manier werken deze typische provincie-trainers hier niet goed. Dan heb je nog Peter Bosz met een halve open sollicitatie. En dan willen mensen 'm omdat hij 't met Vitesse goed doet. Ja, elke trainer kan met Chelsea B in de Eredivisie hoge ogen gooien.
Maar goed, van Marwijk dus. Persoonlijk vind ik het voetbal dat hij voor ogen heeft echt een kwelling voor 't oog. Het doet echt gewoon pijn om naar wedstrijden te kijken waarin hij een aandeel heeft. Dat gezegd hebbende is hij wel een resultaatcoach. Hij wist met ons de UEFA Cup te veroveren en haalde in Zuid-Afrika de finale. Weliswaar met strontvoetbal maar toch. Misschien dat we 't weer een keer moeten proberen; op resultaat. Na 34 strontwedstrijden het landskampioenschap. Ik zou ervoor tekenen.*
*Mits er genoeg bier voorhanden is om de wedstrijden niet nuchter te hoeven kijken.
Die 3 topkandidaten zie ik alledrie niet zitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:48 schreef Merkie het volgende:
@FR1908Nieuws: Volgens het AD zijn er drie topkandidaten om Ronald Koeman op te volgen bij #Feyenoord: Louis van Gaal, Co Adriaanse en Peter Bosz.
@FR1908Nieuws: Naast deze 3 topkandidaten is er een lijst van vijf andere kandidaten: Rutten, Van Gastel, Van Basten, Rijkaard en Advocaat. (AD)
Volgens mij had Feyenoord op gegeven moment geen geld meer voor die Academy, waarna uiteraard opeens wél talenten doorbraken.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:49 schreef De_Pel het volgende:
Is er overigens iemand die me uit kan leggen hoe het komt dat we met die ontwikkelingshulp vooral tegenstanders hebben opgeleid (Atsu, Asare)?
Dat niet, maar dan neem ik MvG in ieder geval niet meer serieus.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:06 schreef heiden6 het volgende:
Als Van Gaal trainer van Feyenoord wordt ben ik er echt klaar mee na 20 jaar supporter te zijn geweest.
quote:Het gevaar bestaat dat Graziano Pellè net als Ronald Koeman op een vertrek bij Feyenoord aanstuurt als de ambities en prestaties van de rest van het elftal achterblijven. De club uit Rotterdam kwam vrijdag in de eigen Kuip niet verder dan een gelijkspel tegen directe concurrent Vitesse: 1-1. De achterstand op lijstaanvoerder en aartsrivaal Ajax bedraagt momenteel zeven punten.
Volgens De Telegraaf was Pellè na afloop woedend en liet hij zijn medespelers weten dat de prestaties van het elftal op dit moment op geen enkele manier beantwoorden aan de verwachtingen. De clubtopscorer deed geen enkele moeite om zijn frustraties verborgen te houden. Pellè, die zich na het laatste fluitsignaal nog wel had kunnen beheersen voor de camera’s, maakte tegen Vitesse alweer zijn 16e doelpunt van het seizoen. Afgelopen seizoen eindigde de Italiaan op 27 treffers.
De ochtendkrant wijst maandag op het gevaar dat Pellè aan zijn laatste maanden in De Kuip bezig is als Feyenoord in een vroegtijdig stadium afhaakt in de strijd om de landstitel. Technisch directeur Martin van Geel kan ieder geval een flink bedrag vragen. De 28-jarige Italiaan, goed voor 43 doelpunten in 48 Eredivisie-duels, ligt nog tot de zomer van 2017 vast.
Ja, zij behoorden inderdaad tot de verantwoordelijken.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:19 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet meer exact hoe het nou precies zit, maar waren Bosz en Gullit niet samen verantwoordelijk voor de chaos bij Feyenoord waardoor er tot op de dag van vandaag nog schulden zijn?
Dat die 2 uberhaupt overwogen worden..
Ja, Van Gaal maar ook Rijkaard vind ik vreemde kandidaten. Al vind ik Van Gaal wel een hele goede trainer. Zeker met een jonge groep. Adriaanse vind ik maar een vreemde snuiter, Advocaat vind ik tactisch niet echt sterk; vaak laf en van Van Gastel moet je het maar zien. Dat lijkt me de beste kandidaat maar ik dacht van Cocu ook dat hij goed zou zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, zij behoorden inderdaad tot de verantwoordelijken.
Jij denkt dat wij ons dat niet ook afvragen?
Net als opperajacied Van Gaal.
Waarom is Rijkaard een vreemde kandidaat? Die zie ik wel graag komen eigenlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Van Gaal maar ook Rijkaard vind ik vreemde kandidaten. Al vind ik Van Gaal wel een hele goede trainer. Zeker met een jonge groep. Adriaanse vind ik maar een vreemde snuiter, Advocaat vind ik tactisch niet echt sterk; vaak laf en van Van Gastel moet je het maar zien. Dat lijkt me de beste kandidaat maar ik dacht van Cocu ook dat hij goed zou zijn.
Je hebt vanaf het eerste moment lopen zeuren dat het niks was manquote:Op maandag 3 februari 2014 08:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Van Gaal maar ook Rijkaard vind ik vreemde kandidaten. Al vind ik Van Gaal wel een hele goede trainer. Zeker met een jonge groep. Adriaanse vind ik maar een vreemde snuiter, Advocaat vind ik tactisch niet echt sterk; vaak laf en van Van Gastel moet je het maar zien. Dat lijkt me de beste kandidaat maar ik dacht van Cocu ook dat hij goed zou zijn.
Zo kan je iedereen langsgaan en denken dat ie niet past.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, van tevoren niet. Het werd alleen al pijnlijk snel duidelijk dat hij ongeschikt is.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hebt vanaf het eerste moment lopen zeuren dat het niks was man
Ik zag hier al iemand huilen omdat Van Basten zou komen vanwege het ajax-verleden dus snap niet waarom Rijkaart wel geaccepteerd zou worden. Daarnaast is hij overal mislukt, behalve bij Barcelona.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:31 schreef heiden6 het volgende:
Waarom is Rijkaard een vreemde kandidaat? Die zie ik wel graag komen eigenlijk.
Grote gok natuurlijk, als er wta spelers vertrekken eind van het seizoen en er kan net zo weinig voor teruggehaald worden als dit seizoen dan heb je best een heel matig elftal. Niet prettig voor Van Gastel en Gio om hun trainerscarriere zo te beginnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef heiden6 het volgende:
Waarom niet gewoon Van Gastel en Gio de kans geven?
Ja nu je het zegt, volgens mij vond ik het een eventuele goede keuze om Rutte op te volgen destijds. Totdat hij dat ook daadwerkelijk deed en nog defensiever ging spelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:42 schreef tompsv18 het volgende:
Dit waren wat quotes van je GGMM, net toen hij werd aangesteld
Phillip Cocu de nieuwe coach van PSV. Eigenlijk is dat wel extreem lachwekkend.
Cocu heeft geen persoonlijkheid.
Slechte keuze trouwens. Persoonlijkheidloze man die extreem defensief speelt.
Zou wel logisch zijn maar die werken ook net zo lang als Koeman met deze groep, dan is er dus niet echt een frisse wind.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef heiden6 het volgende:
Overigens, mensen wijzen erop dat Bosz het niet goed heeft gedaan als TD, wat ook klopt, maar dat is een ander vak. Iemand kan best een goede trainer zijn (wat Bosz al jaren bewijst te zijn) en niet geschikt zijn als TD, en dan kun je hem prima aanstellen als trainer. Al vraag ik me af of hij zelf wel zou willen, hij zit net bij Vitesse en hij heeft daar mogelijkheden genoeg om kampioen te worden, waarmee hij internationaal op de radar zou komen. Bij Feyenoord zal hij moeten aanmodderen met een mindere selectie en een lege portomonee, en dan moeten we nog maar afwachten of bijvoorbeeld Pellè en Janmaat niet ook nog weggaan. Ik weet trouwens niet hoe lang hij heeft getekend bij Vitesse maar als hij een doorlopend contract heeft zal het sowieso onmogelijk zijn om hem te halen, daarnaast ga ik er vanuit dat hij bij Vitesse ook nog eens een stuk meer verdient dan hij bij ons kan krijgen. Verder zou het wat mij betreft een prima optie zijn.![]()
Dat was destijds logisch met Marcelo en Derijck destijds. PSV verdediging was toen het lachertje van de Eredivisie, maar niemand had kunnen weten dat die zo met alle linies is van PSV behalve de keeper positie.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, volgens mij vond ik het een eventuele goede keuze om Rutte op te volgen destijds. Totdat hij dat ook daadwerkelijk deed en nog defensiever ging spelen.
Mwa, vind ik niet. Juist als je verdediging kut is vind ik het raar omnog verdedigender te gaan spelen. Maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was destijds logisch met Marcelo en Derijck destijds. PSV verdediging was toen het lachertje van de Eredivisie, maar niemand had kunnen weten dat die zo met alle linies is van PSV behalve de keeper positie.
quote:Op maandag 3 februari 2014 08:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Juist als je verdediging kut is vind ik het raar omnog verdedigender te gaan spelen. Maar dat is een andere discussie.
Iedereen mag hier discussiëren.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Zeg maar wat zitten Ajacieden en PSV-ers nu te discussiëren over PSV in het Feyenoord topic?
Ik ben hier enkel omdat GGMM weer over PSV praat. (schijnbaar liefde ervoor?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Zeg maar wat zitten Ajacieden en PSV-ers nu te discussiëren over PSV in het Feyenoord topic?
Het heet niet voor niets Feyenoord topic.quote:
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben hier enkel omdat GGMM weer over PSV praat. (schijnbaar liefde ervoor?) en ik heb daar dan een mening over.
Verder hoop ik dat Feyenoord niet voor Peter Bosz gaat, misschien Verbeek zijn 2de kans gunnen? De fans kunnen het iig waarderen.
Daarom mag iedereen hier discussieren over Feyenoord, zou raar zijn om dat als PSVer of Ajacied in een ander topic te doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets Feyenoord topic.
Feyenoord kan wel voor Peter Bosz gaan maar andersom lijkt me nietquote:Op maandag 3 februari 2014 08:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben hier enkel omdat GGMM weer over PSV praat. (schijnbaar liefde ervoor?) en ik heb daar dan een mening over.
Verder hoop ik dat Feyenoord niet voor Peter Bosz gaat, misschien Verbeek zijn 2de kans gunnen? De fans kunnen het iig waarderen.
Ik zeg toch ook niet dat je hier niet over Feyenoord mag pratenquote:Op maandag 3 februari 2014 08:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom mag iedereen hier discussieren over Feyenoord, zou raar zijn om dat als PSVer of Ajacied in een ander topic te doen.
En nu weer over Feyenoord, gehuil mag in het feedbacktopic.
Ik ben ervan overtuigd dat hij die jonge jochies de scherpte en wil om te winnen kan geven wat nu vaak ontbreekt. Ik zie Loui dat ook wel doen, maar ik acht de kans bijna nihil dat hij naar Feyenoord gaat.quote:
Dat is waar, zelfs als hij ook wil mag Feyenoord met een bedrag op tafel komen om zijn contract af te kopen, geld dat men beter in transfers kan steken.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord kan wel voor Peter Bosz gaan maar andersom lijkt me niet
Ja, daarom kap ik het ook af, maar oke.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:58 schreef H.FR het volgende:
Alleen jullie beginnen over Cocu en PSV te discussiëren.
Volgens mij deed ik dat, maar oke.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom kap ik het ook af, maar oke.
Verbeek is een koppige idioot. Niks voor Feyenoord, 1x de fout gemaakt liever niet nog eens.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij die jonge jochies de scherpte en wil om te winnen kan geven wat nu vaak ontbreekt. Ik zie Loui dat ook wel doen, maar ik acht de kans bijna nihil dat hij naar Feyenoord gaat.
[..]
Dat is waar, zelfs als hij ook wil mag Feyenoord met een bedrag op tafel komen om zijn contract af te kopen, geld dat men beter in transfers kan steken.
Je kan hem koppig noemen, maar het lag destijds toch meer aan de oude jongens die niet aan het einde van hun carrière nog in het krachthonk wilde zitten? Maar daar zat Gio destijds ook bij en Verbeek is dus eigenlijk niet mogelijk zie ik nu.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verbeek is een koppige idioot. Niks voor Feyenoord, 1x de fout gemaakt liever niet nog eens.
Denk ook niet dat Feyenoord een aanzienlijke afkoopsom gaat neerleggen voor een trainer.
Nee, lag aan Verbeek. Hij moet jongens als Makaay en Van Bronckhorst toch niet de les lezen over hoe ze met hun lichaam om moeten gaanquote:Op maandag 3 februari 2014 09:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan hem koppig noemen, maar het lag destijds toch meer aan de oude jongens die niet aan het einde van hun carrière nog in het krachthonk wilde zitten? Maar daar zat Gio destijds ook bij en Verbeek is dus eigenlijk niet mogelijk zie ik nu.
Wie zie je liever dan? Gewoon Koeman het liefst behouden of?
Daar ben ik het niet eens, als ze het zelf konden dan moet Barcelona, Madrid etc ook geen conditietrainers, spitsentrainers etc aanschaffen omdat de spelers zelf al jaren meedoen met de top en het zelf kunnen. Maar dat is ook een eeuwige discussie verder.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, lag aan Verbeek. Hij moet jongens als Makaay en Van Bronckhorst toch niet de les lezen over hoe ze met hun lichaam om moeten gaandie hebben jaren en jaren in de absolute top gespeeld. Weten dat heus zelf wel.
Doe mij maar Van Gastel en Van Bronckhorst. En ze zien maar wie ze er als 3e bij doen.
Je snapt het niet zo goed. Het gaat er om dat hij Van Bronckhorst verbood een broodje pindakaas te eten op de open dag van Feyenoord. Hij slaat gewoon door. HIj wordt niet voor niks bij meerdere clubs uitgekotst.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:19 schreef Doublepain het volgende:
Daar ben ik het niet eens, als ze het zelf konden dan moet Barcelona, Madrid etc ook geen conditietrainers, spitsentrainers etc aanschaffen omdat de spelers zelf al jaren meedoen met de top en het zelf kunnen.
Die faciliteren het, maar zulke jongens weten echt wel beter dan een Verbeek hoe ze het aan moeten pakken op hun leeftijd. Waren ook niet voor niets redelijk veel blessures toentertijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet eens, als ze het zelf konden dan moet Barcelona, Madrid etc ook geen conditietrainers, spitsentrainers etc aanschaffen omdat de spelers zelf al jaren meedoen met de top en het zelf kunnen. Maar dat is ook een eeuwige discussie verder.
Dat hij bij AZ weg gestuurd is ondanks dat het sportief best goed ging zegt genoeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die faciliteren het, maar zulke jongens weten echt wel beter dan een Verbeek hoe ze het aan moeten pakken op hun leeftijd. Waren ook niet voor niets redelijk veel blessures toentertijd.
Verder bemoeit die man zich met daadwerkelijk ALLES.
Dat is volgens mij dus precies zo met Co. Ik ben ook benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verder bemoeit die man zich met daadwerkelijk ALLES.
Dat is denk ik bijna net zo met Co inderdaad. Ben ook geen voorstander van zijn komst.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dus precies zo met Co. Ik ben ook benieuwd wat ze gaan doen.
Ik denk dat Van Gastel bij het publiek en de spelersgroep wel breed gedragen wordt, maar direct na het psv-debacle maak je jezelf dan natuurlijk wel mediatarget voor als het minder gaat (wat niet onwaarschijnlijk is met een eventuele leegloop).
Ik zie wel veel verschillen tussen Van Gastel en Cocu, maar de media wellicht niet. Dan moet je dus een coach hebben die JP op de achtergrond houdt...
Ach. Het seizoen is voorbij en op deze manier kan Kongolo lekker minuten gaan maken. Ben er niet eens zo rouwig om.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
BMI krijgt de aanklager van de KNVB achter zich aan en dat was helaas wel te verwachten. Ik keur zijn actie niet goed maar bespeurde bij mezelf wel de gedachte: als je zoiets doet, doe het dan goed en dus bij een Ajacied.
*mompelt iets over Nelomquote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Het seizoen is voorbij en op deze manier kan Kongolo lekker minuten gaan maken. Ben er niet eens zo rouwig om.
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
als je zoiets doet, doe het dan goed en dus bij een Ajacied.
ik denk dat er nog genoeg is om om te spelen hoor. Na Utrecht ging ik zowaar wat serieuzer omhoog kijken, aan de hand van goede uitwedstrijden, nja, dat was een kort avontuur, maar een plaats in de top-4 veilig stellen en dus naar beneden kijkend (Heerenveen, az, psv) zul je toch niet te veel steken mogen laten vallen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Het seizoen is voorbij en op deze manier kan Kongolo lekker minuten gaan maken. Ben er niet eens zo rouwig om.
ja, het zit diep hè, zo diep..quote:
Elke coach die boven verwachting scoort krijgt heel snel respect van het Legioen hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet nu al wel zeker, wie ook de nieuwe trainer word, geen enkele heeft draagvlak van veel mensen. Lees veel supporters over Adriaanse, van Gaal, maar ook veel supporters dat die het niet moeten worden. Dan van Hanegem, ook zowel voor als tegenstanders. Bosz, idem dito.
Ik denk dat onze volgende trainer er eigenlijk niet toe gaat doen, die zal er toch niet lang zitten. De trainer erna is veel belangrijker. Dus, we doen nu gewoon van Gaal, hebben we mooi een reden om hem af te zeiken, en daarna JP van Gastel om hem gewoon 4 jaar de tijd te geven.
Mja, maar scoor maar eens boven verwachting met de selectie die er volgend jaar waarschijnlijk staat; zonder Pelle (zijn vertrek is voor mij inmiddels wel zeker), zonder Janmaat waarschijnlijk, en zonder Clasie. Ik zie Indi en de Vrij gewoon blijven, want die spelen nou niet echt goed. Dan ben je puur afhankelijk van wat er bij komt. Immers zie ik ook wel vertrekken deze zomer, die ziet zelf ook wel in dat hij onder een nieuwe trainer weinig aan bod zal komen. Schaken gaat ook wel, Matthijssen misschien als er een leuke buitenlandse club met geld komt.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Elke coach die boven verwachting scoort krijgt heel snel respect van het Legioen hoor.
Als hij daarnaast geen onrust stookt en een voor JP en een Gio een goede werkomgeving creëert zou de coach best wel een paar jaar kunnen blijven zitten. JP wilt wel hoofdcoach worden, maar heeft volgens mij geduld zat, en vind assistent- of veldtrainer zijn voorlopig ook nog wel genoegdoendend.
Daarnaast is het werken onder een andere grote coach erg leerzaam voor JP denk ik.
Ik weet alleen niet wie er inderdaad zou moeten komen, op trainerskwaliteiten en problemen in de doorontwikkeling van onze talenten zou Van Gaal wel een van de meest geschikte zijn, maar ik heb wel een grafhekel aan die gast(tevens twijfel ik aan zijn samenwerkingscapaciteiten met de huidige assistenten, en denk ik dat hij niet zit te wachten op Feyenoord en een mager salaris)
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat Van Geel met Louis van Gaal aan komt zetten, ook al zou hij beschikbaar zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet nu al wel zeker, wie ook de nieuwe trainer word, geen enkele heeft draagvlak van veel mensen. Lees veel supporters over Adriaanse, van Gaal, maar ook veel supporters dat die het niet moeten worden. Dan van Hanegem, ook zowel voor als tegenstanders. Bosz, idem dito.
Ik denk dat onze volgende trainer er eigenlijk niet toe gaat doen, die zal er toch niet lang zitten. De trainer erna is veel belangrijker. Dus, we doen nu gewoon van Gaal, hebben we mooi een reden om hem af te zeiken, en daarna JP van Gastel om hem gewoon 4 jaar de tijd te geven.
Vind Bert een goeie trainer en veel respect voor de man, maar vind niet dat hij nu alweer trainer bij ons moet worden. En van Geel en Louis zijn dikke maatjes geloof ik, net als Adriaanse en van Geel, dus ik zie dat wel gebeuren.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat Van Geel met Louis van Gaal aan komt zetten, ook al zou hij beschikbaar zijn.
Bert van Marwijk zou wel een goede keuze zijn en zal binnenkort wel beschikbaar zijn aangezien Hamburg alleen maar verliest.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, joh, In plaats van KGB gaan we naar GHB en halen Henkie of Henke terug.![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar als trainer heeft hij het overal goed gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoop het niet. Heeft het teveel verneukt als TD.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef DonRaja het volgende:
Morgen Roda-uit, onze traditionele 'wij haken definitief overal voor af'-wedstrijd...
Dat is gelukkig vrijdag al gebeurd, kan het morgen enkel nog meevallen.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef DonRaja het volgende:
Morgen Roda-uit, onze traditionele 'wij haken definitief overal voor af'-wedstrijd...
Nope, morgen haken wij (normaal gesproken) ook definitief af voor plaats 2 en 3.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is gelukkig vrijdag al gebeurd, kan het morgen enkel nog meevallen.
Ja, en ook nog een klote tijd.quote:
Dankzij Roda, die proberen te voorkomen dat er weer massaal Feyenoorders op af komen.quote:
Kloptquote:Op maandag 3 februari 2014 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dankzij Roda, die proberen te voorkomen dat er weer massaal Feyenoorders op af komen.
Ik zal mijn beste accent opzetten.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:15 schreef H.FR het volgende:
Tevens zijn in de thuisvakken alleen limburgers welkom.
Gewoon wat onverstaanbaar semi-duits praten en het komt goed.quote:
Vorig jaar juist de wedstrijd met 'het geluk van de kampioen'quote:Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef DonRaja het volgende:
Ze kunnen moeilijk iedereen gaan blokkeren. Ben heel benieuwd op basis van wat ze dat zouden willen doen namelijk...quote:Op maandag 3 februari 2014 13:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon wat onverstaanbaar semi-duits praten en het komt goed.
Geen idee, hoorde dat dat het plan was.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk iedereen gaan blokkeren. Ben heel benieuwd op basis van wat ze dat zouden willen doen namelijk...
Serieus? Op de een of ander manier hebben we daar voor mijn gevoel de afgelopen jaren steeds punten verspeeld.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Vorig jaar juist de wedstrijd met 'het geluk van de kampioen'
Vroeg ik me ook af, maar gezien de complete afwezigheid van hun namen op die lijstjes e.d. zou het misschien kunnen zijn dat ze zelf hebben aangegeven nog niet klaar te zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef heiden6 het volgende:
Er is nergens gemeld dat die lijstjes van Feyenoord/Van Geel afkomen he.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, maar gezien de complete afwezigheid van hun namen op die lijstjes e.d. zou het misschien kunnen zijn dat ze zelf hebben aangegeven nog niet klaar te zijn?
Dat klopt, maar er erg naast zitten ze niet met die lijstjes denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is nergens gemeld dat die lijstjes van Feyenoord/Van Geel afkomen he.
Dat is meestal zo als je elke mogelijke kandidaat erop kalkt en het dan nog als nieuws durft te brengen ookquote:Op maandag 3 februari 2014 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er erg naast zitten ze niet met die lijstjes denk ik.
Dit dus. In de krant zeggen dat Van Gastel een nummer 1 kandidaat is, is niet erg opwindend. Roepen dat Van Basten, Van Gaal en Adriaanse dat zijn, is dat wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je elke mogelijke kandidaat erop kalkt en het dan nog als nieuws durft te brengen ook
Tja, maar zo liggen de kaarten wel. Het is niet vreemd om alle potentiële kandidaten tegen het licht te houden.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je elke mogelijke kandidaat erop kalkt en het dan nog als nieuws durft te brengen ook
GMTAquote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
BMI krijgt de aanklager van de KNVB achter zich aan en dat was helaas wel te verwachten. Ik keur zijn actie niet goed maar bespeurde bij mezelf wel de gedachte: als je zoiets doet, doe het dan goed en dus bij een Ajacied.
quote:Besluit om Feyenoord te verlaten viel Koeman zwaar
Ronald Koeman neemt aan het eind van het seizoen met pijn in het hart afscheid van Feyenoord.
''Het was een moeilijke beslissing waar ik lang over na heb gedacht'', zei de vijftigjarige trainer maandag op een persconferentie in De Kuip.
"Maar ik denk dat het goed is voor de club als er iemand anders voor de groep komt te staan."
Vorige week dinsdag kreeg Koeman van technisch directeur Martin van Geel de vraag of hij nog voldoende uitdaging zag en de drive had om er nog een jaartje aan vast te knopen.
''En het antwoord was nee'', zei de vijftigjarige Koeman. ''Ik kende te veel twijfels. En als je twijfelt moet je het niet doen, heb ik altijd geleerd.''
Met geld heeft zijn beslissing om te vertrekken niets te maken, aldus Koeman. "Er is niet onderhandeld met Van Geel. Mijn keuze stond vast. We hebben een glas wijn gedronken en wat bijgekletst."
Het liefst wilde de trainer zijn keuze direct naar buiten brengen. "Maar de club vroeg me te wachten tot na de wedstrijd tegen Vitesse."
Toekomst
Op de vraag waar zijn toekomst ligt, kan Koeman nog geen antwoord geven.
''Er speelt op dit moment niets anders'', stelt de trainer, die sinds juli 2011 trainer is van Feyenoord en de club naar een tweede en derde plaats in de eredivisie loodste. Momenteel bezetten de Rotterdammers de vierde plaats.
Koeman werd het afgelopen jaar veelvuldig genoemd als opvolger van Louis van Gaal als bondscoach van het Nederlands elftal.
Guus Hiddink, die nog wel moet tekenen, kreeg echter de voorkeur boven Koeman, die het aanbod om assistent te worden afsloeg.
Gevoelskwestie
Van Geel had Koeman graag voor Feyenoord behouden. ''Ik vind het heel jammer'', zegt de technisch directeur. ''Maar hij twijfelde, het is een gevoelskwestie.''
Van Geel zegt nog altijd veel respect voor Koeman te hebben. ''En dat respect is er binnen de hele club en zeker ook binnen de spelersgroep.''
Over de opvolging van Koeman houdt hij voorlopig zijn kaken op elkaar. ''Dit is niet het moment om daarover te gaan speculeren.''bron: http://www.nu.nl/sport/36(...)el-koeman-zwaar.html
Bosz gaat dat nooit doen. Buiten alle andere bezwaren is dat wel een man met principes, die zie ik nooit zo Vitesse alweer verlaten na een krap jaartje.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, maar zo liggen de kaarten wel. Het is niet vreemd om alle potentiële kandidaten tegen het licht te houden.
Van wat ik vandaag in de thuiskrant zag, hoop ik toch zo hard op Bosz. De rest kan gewoon echt niet
Nee ik ook niet eerlijk gezegd. Hij zit natuurlijk ook nog met een contract van 2(?) jaar, welke je af zal moeten kopen. En bij Vitesse zal ie natuurlijk ook niet voor een appel en een ei zittenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz gaat dat nooit doen. Buiten alle andere bezwaren is dat wel een man met principes, die zie ik nooit zo Vitesse alweer verlaten na een krap jaartje.
Denk ook niet dat hij haalbaar is, los van zijn principes. Een afkoopsom kan (en wil) Feyenoord niet betalen lijkt me. En hij zal er wat betreft salaris ook niet op vooruit gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz gaat dat nooit doen. Buiten alle andere bezwaren is dat wel een man met principes, die zie ik nooit zo Vitesse alweer verlaten na een krap jaartje.
Helaas nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn de beelden van die persconferentie al ergens terug te zien?
Ik weet hiet precies hoe het gelopen is, Feyenoord heeft zich er inderdaad wel voor een flink deel in teruggetrokken, maar volgens mij zouden die jongens daar toch al even moeten hebben gespeeld in het tijdperk dat het zuiver in Feyenoord-handen was?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij had Feyenoord op gegeven moment geen geld meer voor die Academy, waarna uiteraard opeens wél talenten doorbraken.
quote:WIENCO ONDERSTEUNT FEYENOORD IN GHANA
Feyenoord is verheugd met de investering van Wienco in de Fetteh Academy in Ghana. Het bedrijf heeft met Feyenoord een contract afgesloten, waardoor de club de komende vijf jaar haar activiteiten in Ghana voort kan zetten. Wienco doet een eenmalige investering in de faciliteiten van de Fetteh Academy en zal bovendien jaarlijks bijdragen in de exploitatie van het project. ‘Wij zijn heel erg blij met deze substantiële bijdrage van Wienco’, zegt Feyenoords financieel directeur Onno Jacobs. ‘Zonder deze investering had Feyenoord haar positie rond de Fetteh Academy moeten heroverwegen.’
Wienco is de afgelopen vijftien jaar al actief geweest in Ghana, waar het agrariërs begeleidt om hun land op effectieve wijze te verbouwen. Bovendien is het bedrijf al negen jaar lang sponsor van de voetbalclub RTU, dat uitkomt in de hoogste Ghanese divisie. ‘Wij hadden daardoor al grote affiniteit met voetbal, maar door de samenwerking met Feyenoord hopen wij nog een stap verder te komen’, zegt algemeen directeur en Feyenoord-supporter Marc Kok. ‘Wij kunnen ons helemaal vinden in de idealen die Feyenoord heeft met de Academy. Dat wil zeggen dat de kinderen die er naartoe gaan een goede educatie en adequate zorg krijgen. Zelfs als ze het niet blijken te redden in het voetbal, hebben ze toch een basis voor een goede toekomst.’
Kok benadrukt dat Wienco zich niet bezig zal houden met het voetbaltechnische deel van de Academy. ‘Wij hebben verstand van landbouw, niet van voetbal’, lacht hij. Bovendien wil Wienco de Academy uitbreiden naar het noorden van Ghana, waar dan nog eens twaalf tot veertien kinderen hun opleiding kunnen genieten. Feyenoord zal hier dan de voetbaltechnische ondersteuning gaan verzorgen.
Het contract tussen Feyenoord en Wienco geldt in eerste instantie voor vijf jaar. ‘Maar mocht de samenwerking tussen ons bevallen en zonder problemen verlopen, waarom zouden we dat dan niet doorzetten?’, zegt Kok.
Feyenoord heeft de Afrikaanse academie, die officieel erkend is door Unicef, in 1998 opgezet. De kinderen die eraan verbonden zijn, krijgen niet alleen een professionele voetbalopleiding, maar ook educatie buiten het voetbal. Op die manier hebben ook de talenten die het uiteindelijk niet tot profvoetballer schoppen, toch een mooie toekomst voor zich.
bron
Komt op mij over alsof Pelle een van de weinige is met de echte winnaarsmentaliteit.quote:
Blijf ik een te groot risico vinden. Niet zozeer om de resultaten van de club, maar voor het afbraakrisico bij deze twee potentiele toekomstige trainerts. Ik zie ze liever over een paar jaar het maximale er uit halen dan nu al het 'best aardig doen', waarna ze na 3 jaar anoniem vertrekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef heiden6 het volgende:
Er is niet één waarheid.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Juist als je verdediging kut is vind ik het raar omnog verdedigender te gaan spelen. Maar dat is een andere discussie.
Ja, op een ontzettend laffe manier. Er is geen enkele wedstrijd van dat WK die je nu graag terug gaat zitten kijken of terugziet in oude beelden op televisie.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is niet één waarheid.
Van Marwijk haalde er de WK-finale mee.
Niet echt te vergelijken he, zo'n toernooiopzet tegenover competie. Tot de finale heeft NL elke sterke tegenstander ontlopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is niet één waarheid.
Van Marwijk haalde er de WK-finale mee.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is anders dan bv. het EK onder Van Basten destijds waar we Frankrijk en Italië oprolden.
niet helemaal waar he ...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken he, zo'n toernooiopzet tegenover competie. Tot de finale heeft NL elke sterke tegenstander ontlopen.
Daarnaast weet je dat in de Eredivisie 75% van de teams aanvallend speelt, en verdedigend zeer zwak is. Gewoon lekker aanvallen man, buit die zwakheid van andere teams uit.
Was het slechtste Brazilië in decennia. Wat een waardeloos team was dat zeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
niet helemaal waar he ...
zou brazilie niet als niet sterke tegenstander typeren, maar voor de rest heb je gelijk..
ook was het spel niet om aan te gluren natuurlijk..
maar goed , dat hebben we als nederland te vaak wel gehad en stonden we na de eerste ronde al thuis
Rijkaard is al helemaal een overschatte trainer.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Rijkaard wat zijn? Als persoon lijkt hij me wel oké, maar helaas ook een Ajax-verleden
Het is met deze selectie eigenlijk de ideale trainer ja, maar zal nooit geaccepteerd worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:56 schreef Euribob het volgende:
Ik zie van Gaal eigenlijk best graag komen, mits ie zich gedraagt tegenover JP en Gio.
* Euribob wegrent
Sowieso als je als club focust op de jeugdopleiding, dan is van Gaal bijna altijd wel een goede zet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is met deze selectie eigenlijk de ideale trainer ja, maar zal nooit geaccepteerd worden.
Een dergelijk verleden was voor Cruijff ook geen probleem.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik wil Van Gaal niet, begrijp niet dat er mensen zijn die dat een goed idee vinden. Die man heeft in zijn carrière ook nooit iets met Feyenoord gehad, Ajax is zijn club. Dat kan gewoon niet werken
Voor veel supporters uit die tijd wel heb ik me laten vertellen, die zijn een jaar niet naar de Kuip geweest. Maar bij Cruijff ligt het anders.. in tegenstelling tot Cruijff is Van Gaal een ontzettende paardenlul wiens persoonlijkheid totaal niet past bij Feyenoord.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een dergelijk verleden was voor Cruijff ook geen probleem.
Was wel van voor mijn tijd, maar als ik de verhalen van die tijd hoor/ lees was dat ook meer om Ajax een hak te zetten toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelul, het is gewoon een prima trainer die aansluit bij de selectie in de huidige (en waarschijnlijk ook toekomstige) vorm. Verder is het enige wat van Gaal hoef te doen succes behalen bij Feyenoord, dan is het Legioen allang blij.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor veel supporters uit die tijd wel heb ik me laten vertellen, die zijn een jaar niet naar de Kuip geweest. Maar bij Cruijff ligt het anders.. in tegenstelling tot Cruijff is Van Gaal een ontzettende paardenlul wiens persoonlijkheid totaal niet past bij Feyenoord.
Van Gaal is wel een goede trainer maar geen tovenaar ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelul, het is gewoon een prima trainer die aansluit bij de selectie in de huidige (en waarschijnlijk ook toekomstige) vorm. Verder is het enige wat van Gaal hoef te doen succes behalen bij Feyenoord, dan is het Legioen allang blij.
Ja, dat is dus nog lager dat je je als Feyenoord daarvoor laat gebruiken. Van Gaal heeft inmiddels al bij meerdere andere clubs gewerkt en kan momenteel niet echt door één deur met Ajax. Kan prima naar Feyenoord toch.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Was wel van voor mijn tijd, maar als ik de verhalen van die tijd hoor/ lees was dat ook meer om Ajax een hak te zetten toch?
Welke trainer is wel een tovenaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal is wel een goede trainer maar geen tovenaar ofzo.
Aad de Mos.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welke trainer is wel een tovenaar?
Ik stel voor dat we Kiprich een kans geven.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welke trainer is wel een tovenaar?
Die heeft werkelijk nog geen enkel resultaat geboekt als trainer.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kiprich een kans geven.
...quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk nog geen enkel resultaat geboekt als trainer.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk nog geen enkel resultaat geboekt als trainer.
Qua capaciteiten zou hij wel passen, maar zijn persoonlijkheid krijg je er gratis bij en ik blijf het zeggen.. die zelfingenomen arrogante betweter past niet bij Feyenoordquote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelul, het is gewoon een prima trainer die aansluit bij de selectie in de huidige (en waarschijnlijk ook toekomstige) vorm. Verder is het enige wat van Gaal hoef te doen succes behalen bij Feyenoord, dan is het Legioen allang blij.
Volgens mij zei iedereen hetzelfde over Koeman. In ieder geval ging die ook sterk falen als ik dit topic mocht geloven.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Qua capaciteiten zou hij wel passen, maar zijn persoonlijkheid krijg je er gratis bij en ik blijf het zeggen.. die zelfingenomen arrogante betweter past niet bij Feyenoord
Van Gaalquote:Op maandag 3 februari 2014 16:16 schreef PIETR het volgende:
Als Bosz, Adriaanse en van Gaal echt de 3 topkandidaten zijn dan hoop ik dat van Geel voor van Gaal gaat. Kan natuurlijk eigenlijk helemaal niet, maar zou het wel een interessante samenwerking vinden ..
Italië rolden we op, tegen Frankrijk hadden we gewoon mazzel en die uitslag was behoorlijk geflatteerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op een ontzettend laffe manier. Er is geen enkele wedstrijd van dat WK die je nu graag terug gaat zitten kijken of terugziet in oude beelden op televisie.
Dit is anders dan bv. het EK onder Van Basten destijds waar we Frankrijk en Italië oprolden.
Maar goed, dat is het punt niet; het kan werken inderdaad, maar dan nog zou ik het niet prettig vinden als m'n club zo speelt.
Ja ok, dat is stiekem wel waar.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Italië rolden we op, tegen Frankrijk hadden we gewoon mazzel en die uitslag was behoorlijk geflatteerd.
De tovenaar van Tatabányaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kiprich een kans geven.
Van Gastel, van Bronckhorst, van Hooijdonk, Makaay, R de Boer ?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Ik blijf vinden dat Feyenoord moet gaan voor een nieuwe generatie trainer en niet moet kiezen voor een oudgediende. Werken aan een toekomst lijkt me het voornaamste, niet voort kabbelen met oudgedienden die met een hun laatste kunststukjes bezig zijn.
Italie rolden we niet op.. we hadden een paar geweldige counters maar de Italianen kregen ook enorme kansen.. maakt niet uit, het waren spektakelwedstrijden op het EK en als het balletje de goede richting opvalt heb je als supporter een herinnering waar je jaren later nog op kan teren. Dat is met het WK van 2010 inderdaad niet het geval.. allemaal zaadwedstrijden.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Italië rolden we op, tegen Frankrijk hadden we gewoon mazzel en die uitslag was behoorlijk geflatteerd.
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien dan jij. Italië rolden we wel degelijk op. Maargoed, geen voer voor hierquote:Op maandag 3 februari 2014 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Italie rolden we niet op.. we hadden een paar geweldige counters maar de Italianen kregen ook enorme kansen.. maakt niet uit, het waren spektakelwedstrijden op het EK en als het balletje de goede richting opvalt heb je als supporter een herinnering waar je jaren later nog op kan teren. Dat is met het WK van 2010 inderdaad niet het geval.. allemaal zaadwedstrijden.
Ja oke maar je moet natuurlijk niet van die Cocu-achtige taferelen creëren. Bij Frank de Boer pakte het goed uit maar niet iedereen met een trainersdiploma is in staat zo'n instituut als Feyenoord zomaar even in goede banen te leiden.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:23 schreef Happel het volgende:
Ik blijf vinden dat Feyenoord moet gaan voor een nieuwe generatie trainer en niet moet kiezen voor een oudgediende. Werken aan een toekomst lijkt me het voornaamste, niet voort kabbelen met oudgedienden die met een hun laatste kunststukjes bezig zijn.
Daar zie ik juist helemaal niks in hè.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oke maar je moet natuurlijk niet van die Cocu-achtige taferelen creëren. Bij Frank de Boer pakte het goed uit maar niet iedereen met een trainersdiploma is in staat zo'n instituut als Feyenoord zomaar even in goede banen te leiden.
Pi-air lijkt me ook wel iemand met trainerskwaliteiten. Steeds meer.
De Boer heeft een tijdje jeugdteams gecoacht en onder de vleugels bij Bert gezeten. Cocu heeft maar 1 jaar een jeugdteam gecoacht.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oke maar je moet natuurlijk niet van die Cocu-achtige taferelen creëren. Bij Frank de Boer pakte het goed uit maar niet iedereen met een trainersdiploma is in staat zo'n instituut als Feyenoord zomaar even in goede banen te leiden.
Vond hem gister bij SV meer zinnings zeggen dan Adriaanse..quote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste zal het wel gaan worden denk ik.. niks op tegen.quote:Koeman weet niet wat hij gaat doen
"Mijn kinderen wilden dat ik bleef. Die wilden graag dat ik verder ging. Daardoor twijfelde ik’’, aldus de coach van de Rotterdammers, die vandaag dieper inging op zijn besluit om na dit seizoen uit De Kuip te vertrekken.
Het geluk van zijn gezin telt voor Koeman zwaar. De twee zonen en dochter van Koeman hebben gezien hoe hun vader de afgelopen drie seizoenen met veel plezier naar zijn werk ging en ze zijn ook verknocht aan de sfeer in het Rotterdamse stadion.
Nota bene via een van zijn kinderen kwamen Koeman en Feyenoord ook op het spoor van Graziano Pelle, die op vakantie liet weten dat hij wel wat voelde voor een terugkeer naar Nederland.
Koeman liet op een persconferentie bij Feyenoord weten dat hij, mocht de clubleiding de vacature komende zomer intern willen oplossen, Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst capabel genoeg acht om zijn werk voort te zetten. "Ik werk al bijna drie jaar geweldig met deze staf samen.’’
Dat zou het niet worden, is al gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat laatste zal het wel gaan worden denk ik.. niks op tegen.
Lijkt mij daarom ook de enige en meest logische keuze. Die gasten hebben nu ruim tijd gehad om ervaring op de toen dus geef ze een kans.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Boer heeft een tijdje jeugdteams gecoacht en onder de vleugels bij Bert gezeten. Cocu heeft maar 1 jaar een jeugdteam gecoacht.
Van Gastel heeft ook veel meer ervaring op eigen benen.
Door wie dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou het niet worden, is al gezegd.
Het was voor Cruijff dan ook een langgekoesterde wens om ooit eens voor Feijenoord te mogen spelen. Als speler van Ajax was hij diep onder de indruk van de Kuip.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |