Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
Het is me nu allemaal duidelijk. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Omdat ik lui ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
ziet er wel een beetje knullig uit zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Wie geeft er een neuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er wel een beetje knullig uit zo
Denk dat het wel een goede is voor Feyenoord.quote:
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.
Je kunt 't beste een nieuwe trainer met een andere aanpak voor de groep zetten in plaats van een assistent door te schuiven die hoogstwaarschijnlijk op dezelfde manier als Koeman aan de slag gaat met deze groep. Het onderste is al uit de kan gehaald door Koeman. Een frisse wind zou Feyenoord goed doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Van Gastel.en Gio doen elke andere trainer staat nj toch al met drie nul achter.
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.quote:
De verdedigingen in Belgie zijn waarschijnlijk van een nog lager niveau dan in Nederland dus dat hij daar wel scoort verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.
Feyenoord-goal dit dat zus zoquote:
AZ.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Van Basten zegt net bij Langs de Lijn dat hij trainer wil blijven en hoopt dat er iets interessants binnen Nederland wordt aangeboden. Buitenland trekt hem op dit moment niet zo. Verwacht niet dat hij bij een kleinere club dan Heerenveen aan de slag wil (Utrecht misschien uitgezonderd) dus Feyenoord zou een logische stap zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Zou Van Basten geaccepteerd worden dan?
Hoe is dat triest? Kan toch?quote:
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.quote:
Van Hanegem is niet te vergelijken met Van Basten, maar in deze specifieke omstandigheden zou ik het niet zo boeiend vinden. Ik zou me meer zorgen maken dat ik Van Basten geen geweldige trainer vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is dat triest? Kan toch?
Of zou jij het leuk vinden als Boskamp of Van Hanegem hoofdtrainer van Ajax wordt.
True, dat is waar. Grootspraak.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.
Zijn de prestaties goed dan is ook Van Basten binnen het jaar geaccepteerd.
Onzin. Koeman is een ander verhaal en werd gewoon geaccepteerd, al was niet iedereen blij met zijn aanstelling, omdat de meesten niets zagen in zijn aanstelling. Dat stond los van sentimenten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.
Zijn de prestaties goed dan is ook Van Basten binnen het jaar geaccepteerd.
Het interesseert me niet zoveel wat jij vindt.quote:
Ik zal wel iets missen dan. Ja Van Basten heeft zowel een spelers als trainerscarriere bij Ajax achter de rug, maar een echte clubman kan je hem toch ook weer niet noemen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin. Koeman is een ander verhaal en werd gewoon geaccepteerd, al was niet iedereen blij met zijn aanstelling, omdat de meesten niets zagen in zijn aanstelling. Dat stond los van sentimenten.
Dat zal Van Bronckhorst wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie wel wat in een herkansing voor GJ Verbeek.
Je kent Happel toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel iets missen dan. Ja Van Basten heeft zowel een spelers als trainerscarriere bij Ajax achter de rug, maar een echte clubman kan je hem toch ook weer niet noemen?
Tuurlijk begrijp ik dat hij verre van de perfecte kandidaat is maar die blinde afkeer?
Die karaktereigenschappen zal ik gemist hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best realistisch inderdaad en meestal bereid om zijn mening te onderbouwen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik ook wel. Alleen Gudde niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die karaktereigenschappen zal ik gemist hebben.
Ingaan op GGMMquote:Op zondag 2 februari 2014 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.
Cruijff werd ook geaccepteerdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Zou Van Basten geaccepteerd worden dan?
Dat is een ander verhaal al valt dat ook wel mee denk ik, vind het wel vreemd dat hij genoemd wordt gezien zijn verleden met Van Geel.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Basten zou sowieso niet geaccepteerd worden omdat het een waardeloze flut trainer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |