Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
Het is me nu allemaal duidelijk. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Omdat ik lui ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zijn de uitslagen in de OP al zo lang niet bijgewerkt?
ziet er wel een beetje knullig uit zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het plaatje waarin aangegeven wordt wie waar staat ook al heel lang niet is bijgewerkt
Wie geeft er een neuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er wel een beetje knullig uit zo
Denk dat het wel een goede is voor Feyenoord.quote:
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima kandidaat idd, maar ik zie Koeman dit jaar Feyenoord wel kampioen maken zodat hij denk ik het bij United ofzo gaat overnemen, althans dat zou mooi voor hem zijn.
Je kunt 't beste een nieuwe trainer met een andere aanpak voor de groep zetten in plaats van een assistent door te schuiven die hoogstwaarschijnlijk op dezelfde manier als Koeman aan de slag gaat met deze groep. Het onderste is al uit de kan gehaald door Koeman. Een frisse wind zou Feyenoord goed doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Van Gastel.en Gio doen elke andere trainer staat nj toch al met drie nul achter.
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.quote:
De verdedigingen in Belgie zijn waarschijnlijk van een nog lager niveau dan in Nederland dus dat hij daar wel scoort verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien, over een jaar gaat 'ie voor twintig miljoen naar Olympique Lyon.
Feyenoord-goal dit dat zus zoquote:
AZ.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Van Basten zegt net bij Langs de Lijn dat hij trainer wil blijven en hoopt dat er iets interessants binnen Nederland wordt aangeboden. Buitenland trekt hem op dit moment niet zo. Verwacht niet dat hij bij een kleinere club dan Heerenveen aan de slag wil (Utrecht misschien uitgezonderd) dus Feyenoord zou een logische stap zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Zou Van Basten geaccepteerd worden dan?
Hoe is dat triest? Kan toch?quote:
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.quote:
Van Hanegem is niet te vergelijken met Van Basten, maar in deze specifieke omstandigheden zou ik het niet zo boeiend vinden. Ik zou me meer zorgen maken dat ik Van Basten geen geweldige trainer vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is dat triest? Kan toch?
Of zou jij het leuk vinden als Boskamp of Van Hanegem hoofdtrainer van Ajax wordt.
True, dat is waar. Grootspraak.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.
Zijn de prestaties goed dan is ook Van Basten binnen het jaar geaccepteerd.
Onzin. Koeman is een ander verhaal en werd gewoon geaccepteerd, al was niet iedereen blij met zijn aanstelling, omdat de meesten niets zagen in zijn aanstelling. Dat stond los van sentimenten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd Koeman ook niet. Vrijwel iedereen was er over uit dat hij na een halfjaar toch wel weg was.
Zijn de prestaties goed dan is ook Van Basten binnen het jaar geaccepteerd.
Het interesseert me niet zoveel wat jij vindt.quote:
Ik zal wel iets missen dan. Ja Van Basten heeft zowel een spelers als trainerscarriere bij Ajax achter de rug, maar een echte clubman kan je hem toch ook weer niet noemen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin. Koeman is een ander verhaal en werd gewoon geaccepteerd, al was niet iedereen blij met zijn aanstelling, omdat de meesten niets zagen in zijn aanstelling. Dat stond los van sentimenten.
Dat zal Van Bronckhorst wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik zie wel wat in een herkansing voor GJ Verbeek.
Je kent Happel toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal wel iets missen dan. Ja Van Basten heeft zowel een spelers als trainerscarriere bij Ajax achter de rug, maar een echte clubman kan je hem toch ook weer niet noemen?
Tuurlijk begrijp ik dat hij verre van de perfecte kandidaat is maar die blinde afkeer?
Die karaktereigenschappen zal ik gemist hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best realistisch inderdaad en meestal bereid om zijn mening te onderbouwen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik ook wel. Alleen Gudde niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die karaktereigenschappen zal ik gemist hebben.
Ingaan op GGMMquote:Op zondag 2 februari 2014 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.
Cruijff werd ook geaccepteerdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Dat is een ander verhaal al valt dat ook wel mee denk ik, vind het wel vreemd dat hij genoemd wordt gezien zijn verleden met Van Geel.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Basten zou sowieso niet geaccepteerd worden omdat het een waardeloze flut trainer is.
Net als Koeman destijds dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Basten zou sowieso niet geaccepteerd worden omdat het een waardeloze flut trainer is.
Heeft ook voor Feyenoord gevoetbald dus ligt toch wat andersquote:Op zondag 2 februari 2014 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Koeman had wel iets bewezen lijkt mij toch.
Daar ging het toch helemaal niet om in dit geval?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook voor Feyenoord gevoetbald dus ligt toch wat anders
Wordt toch anders tegenaan gekeken of niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar ging het toch helemaal niet om in dit geval?
Dat is waar, maar zijn status was voor Feyenoord niet al te best. Iets met een trein was het volgensmij.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Koeman had wel iets bewezen lijkt mij toch.
Co is ook een Ajacied. Niet dat dat moet uitmaken tegenwoordig.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook voor Feyenoord gevoetbald dus ligt toch wat anders
Het ging nu puur om het feit of Koeman bij aanstelling wel of geen fluttrainer was. Enig verleden bij welke club is daarbij totaal irrelevant.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt toch anders tegenaan gekeken of niet?
Ik vind het wel logisch dat je als club zoekt naar iemand met binding als het even kan maar als die er niet is of niet beschikbaar zal je toch verder moeten kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn status was voor Feyenoord niet al te best. Iets met een trein was het volgensmij.
[..]
Co is ook een Ajacied. Niet dat dat moet uitmaken tegenwoordig.
Hij was wel wat beschadigd maar flut nee, maar dat vind ik van Van Basten ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het ging nu puur om het feit of Koeman bij aanstelling wel of geen fluttrainer was. Enig verleden bij welke club is daarbij totaal irrelevant.
Misschien Gullit weer?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel wat beschadigd maar flut nee, maar dat vind ik van Van Basten ook niet
Als ik Feyenoord was zou ik al het clubgeld op een trainer zetten die ze gaan kiezen ( vhanegem) en je bent de rijkste van Nederland.quote:
Dat doe ik daarna idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, jij onderbouwt lekker je mening steeds. Met je 'triest'.
Doe dan Kiprich als het voor het geld toch niet uitmaakt...quote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik al het clubgeld op een trainer zetten die ze gaan kiezen ( vhanegem) en je bent de rijkste van Nederland.
Van Hanegem zou wel fantastisch zijn! Alleen al vanwege zijn persoonlijkheid en uitstraling. Al zijn er betere veldtrainers denkbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik al het clubgeld op een trainer zetten die ze gaan kiezen ( vhanegem) en je bent de rijkste van Nederland.
Klopt, mensen die in het verleden het in hun hoofd haalden om een trommel mee te nemen naar De Kuip eindigden stelselmatig op de eerste hulp met een trommel diep in hun rectum.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef exile79 het volgende:
Is het trouwens een ongeschreven regel dat je niet met een trommel naar de kuip komt? Ben er overigens totaal niet rouwig om hoor.
Meende dat trommels verboden zijn in De Kuip.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef exile79 het volgende:
Is het trouwens een ongeschreven regel dat je niet met een trommel naar de kuip komt? Ben er overigens totaal niet rouwig om hoor.
Is ook geen echte regel, maar ik zou het niet proberen als ik jou was. Weet nog 1 keer heel goed, die trommel eindigde ergens onder de tribunes, samen met eigenaar. Hilarsich.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef exile79 het volgende:
Ik kan uberhaupt nergens de regels vinden van de kuip.
edit : staat niks over trommelverbod.
Uitploegen mogen ze niet meenemen dacht ik. In de thuisvakken wordt het trommelprobleem zelf wel opgelost.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef exile79 het volgende:
Ik kan uberhaupt nergens de regels vinden van de kuip.
edit : staat niks over trommelverbod.
Ik was het ook zeker niet van plan. Pokkeherrie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook geen echte regel, maar ik zou het niet proberen als ik jou was. Weet nog 1 keer heel goed, die trommel eindigde ergens onder de tribunes, samen met eigenaar. Hilarsich.
Die heeft werkelijk overal gefaald.quote:
Hij was afgegaan als een gieter bij Valencia.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zijn status was voor Feyenoord niet al te best. Iets met een trein was het volgensmij.
[..]
Co is ook een Ajacied. Niet dat dat moet uitmaken tegenwoordig.
Ik ben niet bekend met zijn verleden met Van Geel. Kun je daar wat meer over vertellen?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal al valt dat ook wel mee denk ik, vind het wel vreemd dat hij genoemd wordt gezien zijn verleden met Van Geel.
Doe dan liever Rijkaard.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Tomasson? Die is net een half jaar trainer.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onze opvolger is nu trainer in Limburg.
Dat ging wel lekker bij Utrecht ja. Die man is toch al tien jaar over datum, getuige ook de onzin die hij wekelijks in het AD neerpent. Maar goed, over een boegbeeld mag je geen kritiek hebben lijkt het soms.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Hanegem zou wel fantastisch zijn!
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Hanegem zou wel fantastisch zijn! Alleen al vanwege zijn persoonlijkheid en uitstraling. Al zijn er betere veldtrainers denkbaar.
Mooie herinneringen aan begin jaren 90.
Nu nog net zulke houthakkers in onze selectie als begin jaren 90.
Die kan als het goed gaat mooi de opvolger opvolgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tomasson? Die is net een half jaar trainer.
Vooral niet als het onzin is wat je zegt. Maar goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat ging wel lekker bij Utrecht ja. Die man is toch al tien jaar over datum, getuige ook de onzin die hij wekelijks in het AD neerpent. Maar goed, over een boegbeeld mag je geen kritiek hebben lijkt het soms.
Toen hij kwam wilde hij Van Geel degraderen in functie van directeur naar manager onder hem, die bedankte daarvoor en ging weg. Al zat er wel meer politiek achter, ze wilden al van hem af en lieten Van Basten het vuile werk opknappen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met zijn verleden met Van Geel. Kun je daar wat meer over vertellen?
Ik vind het overigens ook vreemd dat Van Basten zovaak genoemd wordt. Niet zo zeer omdat er een te hoog Ajax-imago aan hem hangt, maar gewoon omdat het een waardeloze trainer is.
Bij het Nederlands elftal blonk hij uit in een opmerkelijk selectiebeleid en waren z'n tactische kwaliteiten ook niet overtuigend. Uitermate slecht gepresteerd met het Nederlands elftal.
Hierna toonde hij zijn onkunde nogmaals bij Ajax met dezelfde tekortkomingen.
Bij Heerenveen doet hij het aardig, maar niet meer dan dat. Niet beter dan willekeurig elke andere trainer ook met Heerenveen zou doen.
No offence, maar als jij Hanegems collumns niet begrijpt zegt dat meer over jezelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat ging wel lekker bij Utrecht ja. Die man is toch al tien jaar over datum, getuige ook de onzin die hij wekelijks in het AD neerpent. Maar goed, over een boegbeeld mag je geen kritiek hebben lijkt het soms.
Helemaal mee eens. Ondanks dat hij onlangs zichzelf nog duidelijk positioneren als 'geen eckte eckte jood', lijkt die pannenkoek me zo'n beetje de slechts mogelijke kandidaat. Een beetje alsof Cruijff en Maaskant samen een gehandicapt kind hebben gekregen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het overigens ook vreemd dat Van Basten zovaak genoemd wordt. Niet zo zeer omdat er een te hoog Ajax-imago aan hem hangt, maar gewoon omdat het een waardeloze trainer is.
In verband met WK, anders komen ze niet uit met de planningquote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk een doordeweekse wedstrijd deze week?
Ooit wel hoop ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tomasson? Die is net een half jaar trainer.
Goed samengevat. Ik ben het grotendeels met je eens.quote:
Verhoek had je wmb nooit, maar dan ook nooit moeten halen. Zelfs niet voor Cabral. Ik heb die ruil nooi begrepen. Ik heb níets tegen de speler, het lijkt me in de kleedkamer een goeie gast, beter dan Cabral, maar hij kan er gewoon geen kut van.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Goed samengevat. Ik ben het grotendeels met je eens.
Verhoek was een goede ruil, al had hij een 2 jaar contract moeten hebben. Schaken had verkocht moeten worden, net als Mathijsen.
Ik ben er niet van overtuigd dat Van Geel de juiste is, als je deze zomer heel veel moet gaan door selecteren - en dat voel ik op basis van zijn prestaties. Het langzaam/niet verkopen, het matige aankopen.
Ik hoop natuurlijk dat hij mij gaat verbazen, maar ik heb er een hard hoofd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |