Je bent zelf een dit.quote:
Ik ben hem weer vergeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van #ditboeitechtniemand
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta 16e in het algemeen klassement, ja ja.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van #ditboeitechtniemand
haha niet eens laatste heb er nooit wat aan gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rest kan er niets van. Amateurs dat ze zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha niet eens laatste heb er nooit wat aan gedaan
toch een beetje kutactie van vitesse, hun reservekeeper ligt er maar een paar weken uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe keeper van GAE kan nog niet onder de lat staan zondag
Maar straks krijgt Piet een antieken klok op zijn teenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
toch een beetje kutactie van vitesse, hun reservekeeper ligt er maar een paar weken uit
piet griezelbusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar straks krijgt Piet een antieken klok op zijn teen.
Pietje "Griezelbus" Showduik dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pietje Showduik zoals ik hem liever noem.
Heerlijke televisie. Ook al die BN'ers aan het woordquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef onlogisch het volgende:
Haha, ik zie nu pas de taart van Derksen.
[..]
Koosquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke televisie. Ook al die BN'ers aan het woord
Oh dat heb ik geeneens gezien. Zag 3 minuten op ad.nl Geen zin om VI in zijn totaliteit terug te kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke televisie. Ook al die BN'ers aan het woord
http://sigaarsnor.blogspot.nl/quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geeneens gezien. Zag 3 minuten op ad.nl Geen zin om VI in zijn totaliteit terug te kijken
Martin Gaus komt ook nog in de studioquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geeneens gezien. Zag 3 minuten op ad.nl Geen zin om VI in zijn totaliteit terug te kijken
Echt een baasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Martin Gaus komt ook nog in de studio
Dat gaan ze wel winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan elk moment vertrekken naar het stadion.
Ik heb mijn team maanden niet gewijzigd, tevens vol met PSVersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was echt een Topshow.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Martin Gaus komt ook nog in de studio
Ik hoor hem zo weer roepen: ''NIET LIKKIH''quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk de hele dag met die hond lopen trainen.
Mwuah het moet eigenlijk wel maar ik weet het niet zo zeker.quote:
maar was toch indrukwekkend hoe dat beest naar hem luisterdequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk de hele dag met die hond lopen trainen.
Ben je bang voor de Beugelsdijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah het moet eigenlijk wel maar ik weet het niet zo zeker.
Ik verwacht een hele saaie wedstrijd.
Dat vond ik ook wel, beter dan naar Derksen die dat beest iedere dag ziet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was toch indrukwekkend hoe dat beest naar hem luisterde
Die man heeft gewoon skills.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was toch indrukwekkend hoe dat beest naar hem luisterde
En in een drukke studio.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel, beter dan naar Derksen die dat beest iedere dag ziet.
Dat was ook wel een leuke gast in VI met zijn shirtjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bang voor de Beugelsdijk?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bang voor de Beugelsdijk?
wat was je aan het snijdenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Net bijna m'n vingertopje eraf gesneden, nu even naar de huisartsenpost
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Succes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het koude Friesland.
Tot kijk mannen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
En dat nog even melden voordat je gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
WTF.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben er al één kwijt
Succes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Nou bedankt voor de fotoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben er al één kwijt
Netjes gemaakt, het ziet er niet echt raar uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben er al één kwijt
niks aan gedaan verder, wel nice jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Netjes gemaakt, het ziet er niet echt raar uit.
Ozil was 50 miljoen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Dan geef je 44 miljoen uit voor Mata terwijl 6 maanden eerder Özil en Strootman voor klein prijsje op te prikken was. Moyes
ringvinger was het toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
Knut zal binnenkort ook wel wat vingerkootjes missen als hij eindelijk tot zijn geliefde Yakuza is toegetreden.
Die blessure voor hij dat raam inklapte heeft het aardig verkloot voor hem, daarvoor was hij echt wel in opkomst.quote:
Ah klopt idd, ik verwarde het met ACquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk een vingerkootje per fout, en ze beginnen meestal bij de pink zag ik net.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je moet er wat voor over hebben, ik denk dat het wel goed betaalt Yakuza-baas.quote:
Dat gaan we pas zien als hij in het psv topic postquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348909
.
Denken jullie wat ik denk
Juist niet, belofte aan mij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat gaan we pas zien als hij in het psv topic post
Ik lees net een artikel in de krant over Lurlingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Lulring in de basis bij Heerenveen
Wat een toevalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik lees net een artikel in de krant over Lurling
Nee wat denk jij?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348909
.
Denken jullie wat ik denk
ik doe er niks meer meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook al maanden niet meer naar gekeken.quote:
Ik begin ook die richting op te gaan. Ik sta nog best hoog.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al maanden niet meer naar gekeken.
Ford Kaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn auto is kapot, reparatie kost 600 euro. Tijd voor een nieuwe auto, tips?
Ik twijfel, een Evoque of een Audi A7
Als je er goed voor wil staan bij Knut zou ik voor een Japanse auto gaan, merk en model maakt niet veel uit.quote:
Veel plezierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |