quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het koude Friesland.
Tot kijk mannen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Net bijna m'n vingertopje eraf gesneden, nu even naar de huisartsenpost
En dat nog even melden voordat je gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
WTF.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben er al één kwijt
Succes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Nou bedankt voor de fotoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben er al één kwijt
Netjes gemaakt, het ziet er niet echt raar uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben er al één kwijt
niks aan gedaan verder, wel nice jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Netjes gemaakt, het ziet er niet echt raar uit.
Ozil was 50 miljoen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Dan geef je 44 miljoen uit voor Mata terwijl 6 maanden eerder Özil en Strootman voor klein prijsje op te prikken was. Moyes
ringvinger was het toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
Knut zal binnenkort ook wel wat vingerkootjes missen als hij eindelijk tot zijn geliefde Yakuza is toegetreden.
Die blessure voor hij dat raam inklapte heeft het aardig verkloot voor hem, daarvoor was hij echt wel in opkomst.quote:
Ah klopt idd, ik verwarde het met ACquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk een vingerkootje per fout, en ze beginnen meestal bij de pink zag ik net.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |