http://sigaarsnor.blogspot.nl/quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geeneens gezien. Zag 3 minuten op ad.nl Geen zin om VI in zijn totaliteit terug te kijken
Martin Gaus komt ook nog in de studioquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geeneens gezien. Zag 3 minuten op ad.nl Geen zin om VI in zijn totaliteit terug te kijken
Echt een baasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Martin Gaus komt ook nog in de studio
Dat gaan ze wel winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan elk moment vertrekken naar het stadion.
Ik heb mijn team maanden niet gewijzigd, tevens vol met PSVersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rest kan er niets van. Amateurs dat ze zijn
[ afbeelding ]
Het was echt een Topshow.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Martin Gaus komt ook nog in de studio
Ik hoor hem zo weer roepen: ''NIET LIKKIH''quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk de hele dag met die hond lopen trainen.
Mwuah het moet eigenlijk wel maar ik weet het niet zo zeker.quote:
maar was toch indrukwekkend hoe dat beest naar hem luisterdequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk de hele dag met die hond lopen trainen.
Ben je bang voor de Beugelsdijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah het moet eigenlijk wel maar ik weet het niet zo zeker.
Ik verwacht een hele saaie wedstrijd.
Dat vond ik ook wel, beter dan naar Derksen die dat beest iedere dag ziet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was toch indrukwekkend hoe dat beest naar hem luisterde
Die man heeft gewoon skills.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar was toch indrukwekkend hoe dat beest naar hem luisterde
En in een drukke studio.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel, beter dan naar Derksen die dat beest iedere dag ziet.
Dat was ook wel een leuke gast in VI met zijn shirtjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bang voor de Beugelsdijk?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je bang voor de Beugelsdijk?
wat was je aan het snijdenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Net bijna m'n vingertopje eraf gesneden, nu even naar de huisartsenpost
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
Succes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |