Hij valt wel op een raar type manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348909
.
Denken jullie wat ik denk
Nee, deze is nog naamloos.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348909
.
Denken jullie wat ik denk
maar ik wil zo graagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie vraagt, wordt overgeslagen.
dachten we van don en lange lans ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie dachten namelijk dat ik neger was
Stuur op naar tv, misschien maken ze er dan wel een natuurserie van.quote:
quote:
''De vis in zijn natuurlijke leefomgeving #1 Zolderkamereditie''quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stuur op naar tv, misschien maken ze er dan wel een natuurserie van.
[..]
Ik weiger m'n vissen te misbruiken voor commerciële doeleinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
Stuur op naar tv, misschien maken ze er dan wel een natuurserie van.
Niet best dit. De neger wordt door de dominante cultuur weer naar de hoek gedreven.quote:
Hij had ook niet als eerste moeten vertellen dat hij aan larp doet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet best dit. De neger wordt door de dominante cultuur weer naar de hoek gedreven.
RonDanja is eenzaam.
Zijn je vissen zo kortzichtig ja? Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in vis Daan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had ook niet als eerste moeten vertellen dat hij aan larp doet.
Daan wordt zelf ook gepest door z'n gezichtsverf, die is allang blij dat er nu een nieuw slachtoffer is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn je vissen zo kortzichtig ja? Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in vis Daan.
Dat eindequote:
Oh ja, die moet ik ook nog zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb de VI uitzending van gisteren gekeken. Echt epic!
Martin Gaus en het befdoekjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb de VI uitzending van gisteren gekeken. Echt epic!
Knut zit al met de broek op de enkels.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM zijn eigen sushi kwekerij.
Ik ben altijd realistisch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ollah. De teleurstelling al te bovengekomen, of was je realistisch genoeg vooraf?
Rijkaardquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie de trainer van Feyenoord wordt.
hopelijjk HMFquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik las dat Adriaanse kans maakt, dat lijkt me wel grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Adriaanse/Bosz/van Gastel met van Hanegem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Seniele bejaarden die aan hun pensioen toe zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las dat Adriaanse kans maakt, dat lijkt me wel grappig.
Bosz lijkt me ook wel een goede keuze.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Adriaanse/Bosz/van Gastel met van Hanegem.
Denk dat 1 van die 3 het gaat worden.
kan ie dat niet voor 2 jaar aan de kant zetten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMF heeft het te druk met zijn nieuwe uitvindingen.
lekker voor zequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
hahaha lol united achter in stoke hahaha
opdoeken die club
lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rust bij Plymouth - Mansfield, nog altijd 0-0.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rust bij Plymouth - Mansfield, nog altijd 0-0.
Je bent zelf een dit.quote:
Ik ben hem weer vergeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van #ditboeitechtniemand
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta 16e in het algemeen klassement, ja ja.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van #ditboeitechtniemand
haha niet eens laatste heb er nooit wat aan gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rest kan er niets van. Amateurs dat ze zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha niet eens laatste heb er nooit wat aan gedaan
toch een beetje kutactie van vitesse, hun reservekeeper ligt er maar een paar weken uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe keeper van GAE kan nog niet onder de lat staan zondag
Maar straks krijgt Piet een antieken klok op zijn teenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
toch een beetje kutactie van vitesse, hun reservekeeper ligt er maar een paar weken uit
piet griezelbusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar straks krijgt Piet een antieken klok op zijn teen.
Pietje "Griezelbus" Showduik dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pietje Showduik zoals ik hem liever noem.
Heerlijke televisie. Ook al die BN'ers aan het woordquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef onlogisch het volgende:
Haha, ik zie nu pas de taart van Derksen.
[..]
Koosquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke televisie. Ook al die BN'ers aan het woord
Oh dat heb ik geeneens gezien. Zag 3 minuten op ad.nl Geen zin om VI in zijn totaliteit terug te kijkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke televisie. Ook al die BN'ers aan het woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |