Hij valt wel op een raar type manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348909
.
Denken jullie wat ik denk
Nee, deze is nog naamloos.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348909
.
Denken jullie wat ik denk
maar ik wil zo graagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie vraagt, wordt overgeslagen.
dachten we van don en lange lans ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie dachten namelijk dat ik neger was
Stuur op naar tv, misschien maken ze er dan wel een natuurserie van.quote:
quote:
''De vis in zijn natuurlijke leefomgeving #1 Zolderkamereditie''quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stuur op naar tv, misschien maken ze er dan wel een natuurserie van.
[..]
Ik weiger m'n vissen te misbruiken voor commerciële doeleinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
Stuur op naar tv, misschien maken ze er dan wel een natuurserie van.
Niet best dit. De neger wordt door de dominante cultuur weer naar de hoek gedreven.quote:
Hij had ook niet als eerste moeten vertellen dat hij aan larp doet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet best dit. De neger wordt door de dominante cultuur weer naar de hoek gedreven.
RonDanja is eenzaam.
Zijn je vissen zo kortzichtig ja? Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in vis Daan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had ook niet als eerste moeten vertellen dat hij aan larp doet.
Daan wordt zelf ook gepest door z'n gezichtsverf, die is allang blij dat er nu een nieuw slachtoffer is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn je vissen zo kortzichtig ja? Ik ben toch wel enigszins teleurgesteld in vis Daan.
Dat eindequote:
Oh ja, die moet ik ook nog zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb de VI uitzending van gisteren gekeken. Echt epic!
Martin Gaus en het befdoekjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb de VI uitzending van gisteren gekeken. Echt epic!
Knut zit al met de broek op de enkels.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM zijn eigen sushi kwekerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |