Ja dag, we hebben bijna 50 minuten gewacht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:26 schreef friekin_ het volgende:
twitter:Lowlover twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 11:24:32of de servercapaciteit is drastisch vergroot, of het is verdacht rustig bij voorverkoop #ll14. Ticketmaser-site loop je zo door naar kassa reageer retweet
het is elk jaar al makkelijker en beter gegaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:26 schreef friekin_ het volgende:
twitter:Lowlover twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 11:24:32of de servercapaciteit is drastisch vergroot, of het is verdacht rustig bij voorverkoop #ll14. Ticketmaser-site loop je zo door naar kassa reageer retweet
Elk jaar? Het is pas sinds 2010 dat het gelijk uitverkoopt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is elk jaar al makkelijker en beter gegaan
Ander IP ofzo? Ik merk dat het uiteindelijk toch om de laatste millimeter gaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
mn andere browser gooit me direct in de wachtrij, account en browser waarin ik heb besteld, hop meteen bestelscherm
Over een paar jaar sterft de baby boom generatie, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:30 schreef Scuidward het volgende:
Volgende keer niet slapen dus ... die indruk krijg ik nu wel ... waarom groeit de bevolking harder dan de vraag afneemt.
Mwoa. Soms liep er wel iemand ... soms zag ik kinderen dat ik denk, straks vinden ze een naald ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Over een paar jaar sterft de baby boom generatie, maak je geen zorgen
Alsof die naar lowlands gingen
Zo ervaar ik het ook al jaren, inderdaad geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef Queens het volgende:
Ik kwam juist net met het account waar ik niet mee gekocht heb in 1x door....geen touw aan vast te knopen dus!
de afgelopen drie jaar is het elk jaar soepeler gegaan. Vorig jaar was er aanmerkelijk meer server capaciteitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:31 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Elk jaar? Het is pas sinds 2010 dat het gelijk uitverkoopt.
Maar zomaar naar de kassa lopen is er idd niet bij.
wel in dezelfde browser?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef Queens het volgende:
Ik kwam juist net met het account waar ik niet mee gekocht heb in 1x door....geen touw aan vast te knopen dus!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Indiaantje is er weer bij !!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:34 schreef indiaantje89 het volgende:
de wereld is nog rond gelukkigquote:
Nee...quote:
ik heb adsl 13 mb ,aar wel n utpkabel in de pc dus die is niet heel vlot maar ging gelukkig easyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:36 schreef Queens het volgende:
[..]
Nee...
Op iPad en op laptop met explorer besteld, net op andere laptop met chrome weer door.
Ik zit ook op glasvezel, zal ook wel helpen
Ik ga rake klappen krijgen ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef xenobinol het volgende:
Heel fok staat straks op de meet voor de 24 uurs tent
Alleen maar als ik niets beters te doen heb dan het gras zien groeienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef xenobinol het volgende:
Meet vorig jaar was geslaagd hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef xenobinol het volgende:
Zal allemaal wel. Ik kwam er zelf geen van de afgelopen 3 jaar doorheen. Nu uit nieuwsgierigheid om kwart over 11 in de wachtrij gaan staan en ik zou nu kunnen bestellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de afgelopen drie jaar is het elk jaar soepeler gegaan. Vorig jaar was er aanmerkelijk meer server capaciteit
50 minuten gewacht? De verkoop is pas 40 minuten bezig..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dag, we hebben bijna 50 minuten gewacht.
We hebben ze wel trouwensVia gewone post, dus hoop dat ze niet zoek raken
40/50 ja. Ja, in de wachtrij hè, ik zat al kwart voor 11 ofzo gekluisterd achter de pcquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
50 minuten gewacht? De verkoop is pas 40 minuten bezig..
Is die al ooit niet gefaald? Ik mis hem altijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef xenobinol het volgende:
Ik zat al om kwart voor 10, voor het geval dat het toch al om 10 uur zou beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef richolio het volgende:
[..]
40/50 ja. Ja, in de wachtrij hè, ik zat al kwart voor 11 ofzo gekluisterd achter de pc
Om kwart voor 11 alquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef richolio het volgende:
[..]
40/50 ja. Ja, in de wachtrij hè, ik zat al kwart voor 11 ofzo gekluisterd achter de pc
Ik ook, maar dat komt omdat ik tegen die tijd al te dronken benquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Is die al ooit niet gefaald? Ik mis hem altijd
we hebben de afgelopen jaren met een groep van een mannetje of 15 kaartjes gekocht en het ging paar jaar sneller en makkelijker....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:41 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Ik kwam er zelf geen van de afgelopen 3 jaar doorheen. Nu uit nieuwsgierigheid om kwart over 11 in de wachtrij gaan staan en ik zou nu kunnen bestellen.
Het is na ITGWO nog altijd het meest populaire (pop)festival van Nederland, maar het lijkt er nu toch op dat het dit jaar niet binnen 2 uur uitverkoopt.
Ik stond er om half 11 al in, vroeg op voor de vrije zaterdagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Om kwart voor 11 al![]()
Extra vroeg opgestaan zeker
Ik weet hoe je je voeldequote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:47 schreef vault_tec het volgende:
hier ook gelukt. Merk dat als je meerdere browsers gebruikt (heb een browser een kwartier later gestart) en die was even snel klaar als de browser die het langste open stondGing in full panic mode omdat ik om 11:14 wakker werd
Beter geregeld of minder druk?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:48 schreef Byte_Me het volgende:
Het lijkt dit jaar beter georganiseerd te zijn bij ticketmaster! Vorig jaar onbereikbaar, onstabiel, dit jaar gewoon rustig in de rij wachten, al mn tabs en pc's tegelijkertijd uit de rij, kaartjes bestellen, klaar. Vorig jaar 1 grote elende (), eruit geknikkerd terwijl ik de kaartjes al aan het bestellen was, en uiteindelijk na de mededeling "uitverkocht" alsnog kaarten kunnen bestellen.
Bij mij ging de browser die het minst lang open stond zelfs een halve minuut eerder naar de ticketpagina dan die anderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:47 schreef vault_tec het volgende:
hier ook gelukt. Merk dat als je meerdere browsers gebruikt (heb een browser een kwartier later gestart) en die was even snel klaar als de browser die het langste open stondGing in full panic mode omdat ik om 11:14 wakker werd
Overtuig mij waarom QOTSA tof is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voeldeIk weer bij de QOTSA verkoop om 10:10 wakker, heb toen nog 2 losse kaarten kunnen kopen van teruggevallen bestellingen.
Ga er gewoon heen, dan ben je meteen overtuigdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:51 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Overtuig mij waarom QOTSA tof is.
minder druk kan ook inhouden dat ipv drie keer teveel vraag er maar 1,5 keer teveel vraag is. Waardoor het net zo snel uitverkooptquote:
Ik heb ze leren kennen op LL2010, toen ik nog niet wist wat ze waren. Ging in het voorvak staan omdat het verhaaltje in het boekje leuk was. Geweldig concert, 2x gecrowdsurft met gasten die ik daar heb leren kennen. Afgelopen jaar 3x geweest. (pinkpop, tivoli, ziggo dome) En alle 3 de keren super strak. Geweldige muziek, live soms nog beter.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:51 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Overtuig mij waarom QOTSA tof is.
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
minder druk kan ook inhouden dat ipv drie keer teveel vraag er maar 1,5 keer teveel vraag is. Waardoor het net zo snel uitverkoopt
exact!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
minder druk kan ook inhouden dat ipv drie keer teveel vraag er maar 1,5 keer teveel vraag is. Waardoor het net zo snel uitverkoopt
In ieder geval stuk gezonder zo, je klikt er nu echt gewoon in een keer door, wie dus gewoon nu inlogt kan zonder al die fucking doorverkoopsites kaarten kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niemand lijkt me, zoals gezegd: je klikt nu en bent direct binnen.quote:
Zeker, van de hardcore-posters zeker de helft niet geloof ik?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:55 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar ging het in dit topic ook veel sneller volgens mij. toch minder mensen die gaan van fok?
Oh dacht dat alleen was als je er eenmaal doorheen bent gekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niemand lijkt me, zoals gezegd: je klikt nu en bent direct binnen.
dat sowieso, de lijst afhakers in de eerste topics was best aardig onder de vaste Lowlandsgangersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:55 schreef peaceman het volgende:
vorig jaar ging het in dit topic ook veel sneller volgens mij. toch minder mensen die gaan van fok?
Minder lang ook in de wachtrij, dus minder zenuwachtige ik ben op X% postsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:55 schreef peaceman het volgende:
Ik ga stiekem niet meer omdat de wachtrij niet spannend genoeg is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Minder lang ook in de wachtrij, dus minder zenuwachtige ik ben op X% posts
Het publiek gaat wel los dus inclusief moshpits?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb ze leren kennen op LL2010, toen ik nog niet wist wat ze waren. Ging in het voorvak staan omdat het verhaaltje in het boekje leuk was. Geweldig concert, 2x gecrowdsurft met gasten die ik daar heb leren kennen. Afgelopen jaar 3x geweest. (pinkpop, tivoli, ziggo dome) En alle 3 de keren super strak. Geweldige muziek, live soms nog beter.
nee, echt letterlijk: klik op Lowlands 2014 en je hebt het bestelscherm,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Oh dacht dat alleen was als je er eenmaal doorheen bent gekomen.
Dat is stoner hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Het publiek gaat wel los dus inclusief moshpits?Ik vind het opzich wel tof hoor, maar beetje melodieloos heb ik het idee.
Zeker. Het gaat wat minder los op de oude nummers, maar ik denk dat dat niet aan de band ligt maar aan het feit dat veel mensen gewoon oudere nummers niet kennen. Bij de hits gaat alles los!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:56 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Het publiek gaat wel los dus inclusief moshpits?Ik vind het opzich wel tof hoor, maar beetje melodieloos heb ik het idee.
Ooooh, dat maakt het een ander verhaal. Ik dacht dat het een soort rock was waarbij je ook nog eens echt luistert. Maar nu ga ik mij wel vermaken, haha.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zeker. Het gaat wat minder los op de oude nummers, maar ik denk dat dat niet aan de band ligt maar aan het feit dat veel mensen gewoon oudere nummers niet kennen. Bij de hits gaat alles los!
Vergeleken met vorige jaren op min of meer hetzelfde moment, maar dan net iets anders en een jaar later.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef Grazzle het volgende:
Wanneer worden de volgende namen bekend gemaakt denken jullie? Vergeleken met vorige jaren?
Dat is bij sommige nummers van het nieuwe album wel zo, maar ze spelen van elk album wel iets. Meestal aardig wat van Songs for the Deaf, en dat is allemaal springen en rockenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ooooh, dat maakt het een ander verhaal. Ik dacht dat het een soort rock was waarbij je ook nog eens echt luistert. Maar nu ga ik mij wel vermaken, haha.
Eind februariquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef Grazzle het volgende:
Wanneer worden de volgende namen bekend gemaakt denken jullie? Vergeleken met vorige jaren?
Ik bedoel, nadat de kaarten zijn verkocht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vergeleken met vorige jaren op min of meer hetzelfde moment, maar dan net iets anders en een jaar later.
Na twee uur geloof ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef AMDB het volgende:
Weet iemand nog hoe laat het bordje uitverkocht vorig jaar hing?
Na een uurtje of 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef AMDB het volgende:
Weet iemand nog hoe laat het bordje uitverkocht vorig jaar hing?
Dan lijkt het toch minder snel te gaan dit jaar. Vind ik een prima ontwikkeling. Je kunt er nog steeds op je gemakje naar toe en bestellen. Zit me af te vragen of als die klote doorverkopers ook voorzichter zijn, dat zou ook nogal schelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
Na drie kwartier al waren de meeste kaarten al weg, volgens Lowlove.
http://www.lowlove.nl/2013/nieuws/lowlands-2013-uitverkocht/
Ik hoop dat ze lekker met te dure kaartjes blijven zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan lijkt het toch minder snel te gaan dit jaar. Vind ik een prima ontwikkeling. Je kunt er nog steeds op je gemakje naar toe en bestellen. Zit me af te vragen of als die klote doorverkopers ook voorzichter zijn, dat zou ook nogal schelen.
2013!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
Na drie kwartier al waren de meeste kaarten al weg, volgens Lowlove.
http://www.lowlove.nl/2013/nieuws/lowlands-2013-uitverkocht/
oh ik las maar halfquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is vorig jaar toch?Daar vroeg AMDB om.
Ja dat waren toch al gauw 10.000 kaartjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en geen bekerrapersinvasie in de kaartverkoop
Tof, kan ik makkelijk vooraan staan bij QOTSAquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja dat waren toch al gauw 10.000 kaartjes.
Nu ook 10.000 kaarten minder verkocht aan mensen die met bekerrapen hun festival bekostigden.
Gaat leeg worden
Daar zijn dan wel Roemenen voor in de plaats gekomen, die onze tentjes leeg gaan rovenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en geen bekerrapersinvasie in de kaartverkoop
Vorig jaar vooraan gestaan bij Franz Ferdinand en Nick Cave, jajajajaaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Tof, kan ik makkelijk vooraan staan bij QOTSA
Portemonneerapersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar zijn dan wel Roemenen voor in de plaats gekomen, die onze tentjes leeg gaan roven
dan hoop ik dat die roemenen van vieze onderbroeken houdenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar zijn dan wel Roemenen voor in de plaats gekomen, die onze tentjes leeg gaan roven
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Portemonneerapers![]()
De visdraadtruc met portemonnee weer tevoorschijn toveren
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan hoop ik dat die roemenen van vieze onderbroeken houdenveel meer vind je in mijn tent niet hoor
qua waardevol spul
ruimte op t terreinquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef cohen het volgende:
van het geld van 1 ticket gaan de meesten liever een week naar de zon. en terecht! hoop dat ze lang niet uitverkocht raken!!
Zo jammer dat ik Franz heb gemist, maar was bij Nero, ook geen probleem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:21 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Vorig jaar vooraan gestaan bij Franz Ferdinand en Nick Cave, jajajajaa
Dit is veel leuker.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef cohen het volgende:
van het geld van 1 ticket gaan de meesten liever een week naar de zon. en terecht! hoop dat ze lang niet uitverkocht raken!!
Nero > Franzquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik Franz heb gemist, maar was bij Nero, ook geen probleem.
er zijn ook mensen die van dat geld naar de musical gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef cohen het volgende:
We waren echt de laatste die naar binnen mochten vooraan bij Alpha bij FF. Ze waren zelfs al aan het spelen. Toen zijn we springend op de muziek langs geirriteerde mensen naar voren gebanjert om daarna dik een uur te wachten op Nick Cave terwijl we allemaal vergingen van de dorst. Gelukkig helpt Hey Joe zingen op de grond en nieuwe bezoekers bedelen om water een heel eind.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik Franz heb gemist, maar was bij Nero, ook geen probleem.
Ik koop van dat geld een maand eten! Of een halve maand huur!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die van dat geld naar de musical gaanieder zijn keuze hè
als laatste binnen komen en je dan naar voren wurmenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef Grazzle het volgende:
[..]
We waren echt de laatste die naar binnen mochten vooraan bij Alpha bij FF. Ze waren zelfs al aan het spelen. Toen zijn we springend op de muziek langs geirriteerde mensen naar voren gebanjert om daarna dik een uur te wachten op Nick Cave terwijl we allemaal vergingen van de dorst. Gelukkig helpt Hey Joe zingen op de grond en nieuwe bezoekers bedelen om water een heel eind.
Bij metal-concerten kun je tenminste via de (cirkel)pits naar voren komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als laatste binnen komen en je dan naar voren wurmen
Precies ditquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:29 schreef portie het volgende:
Zal een combinatie van alles wel zijn; de 4 redenen van lowlove, sziget tegelijk, 10.000 cjp tickets in de gewone verkoop, nieuwe (goed ontvangen) festivals. Ik ken zelf nog maar weinig mensen die gaan en in 2012 stonden we nog met 20+ mensen in een kamp.
Ja, die mensen staan daar als zoutzakken te kijken naar FF. Wij hebben er meer recht op.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als laatste binnen komen en je dan naar voren wurmen
Gelijk heb je. Springen of niet zeiken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:30 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ja, die mensen staan daar als zoutzakken te kijken naar FF. Wij hebben er meer recht op.
ga dan op tijd het vak inquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:30 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ja, die mensen staan daar als zoutzakken te kijken naar FF. Wij hebben er meer recht op.
Bla. Ja, ik vind het ook veel geld. Maar kijk voor de grap even wat horeca/uitgaan/concerten kosten tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef cohen het volgende:
Hoe was Nick Cave? Ik had voor Lowlands een concert gekeken op youtube, en vond het maar langzaam en saai. Ben daarom ook wat anders gaan doen tijdens het concert, waarschijnlijk eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef Grazzle het volgende:
[..]
We waren echt de laatste die naar binnen mochten vooraan bij Alpha bij FF. Ze waren zelfs al aan het spelen. Toen zijn we springend op de muziek langs geirriteerde mensen naar voren gebanjert om daarna dik een uur te wachten op Nick Cave terwijl we allemaal vergingen van de dorst. Gelukkig helpt Hey Joe zingen op de grond en nieuwe bezoekers bedelen om water een heel eind.
Waarom? Geen alcohol mogen kopen zou mij niet tegen houden, en er zijn altijd makkelijke wegen via je vrienden. Ik ging zelf ook al toen ik 14 was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
Mee eens met rubbereend
De leeftijd waarop je alcohol mag kopen is nu verhoogd naar 18 jaar, dan zullen er dit jaar ook wel weinig 16/17-jarigen zijn
Nick Cave was zó goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hoe was Nick Cave? Ik had voor Lowlands een concert gekeken op youtube, en vond het maar langzaam en saai. Ben daarom ook wat anders gaan doen tijdens het concert, waarschijnlijk eten.
Ik was enorm sceptisch en vond het ook niks toen ik mij erin ging verdiepen. Maar het was het beste concert die ik ooit heb gezien. Ik stond dus vooraan met het hoofd van Nick Cave echt 20 cm van mij af. Zijn uitstraling is echt heel raar, hij betovert het hele publiek. Mijn hele vriendengroep was ook echt zo van: What the fuck is dit, zo vet en raar tegelijkertijd. Het leek wel een soort les van de duivel ofzo. Geniaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hoe was Nick Cave? Ik had voor Lowlands een concert gekeken op youtube, en vond het maar langzaam en saai. Ben daarom ook wat anders gaan doen tijdens het concert, waarschijnlijk eten.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 12:35:26Er zijn nu zo'n 50.000 van de 55.000 Lowlands kaarten verkocht. #LL14 reageer retweet
het is gewoon rete irritant dat als je ergens staat, je bent op tijd gekomen en kan redelijk vooraan staan en ik sta eigenlijk nooit in een voorvak, dat dan vanachter en van de zijkant steeds mensen midden tijdens het concert met zijn vijven erdoor willen omdat ze verder naar voren willen.quote:
geniaal is het enige wat in mij opkomt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wat ook zo tof was, is dat hij op het eind een nummer zong van Push the sky away. Gaat over dat je door moet zetten enzo, heel breed. Maar het hele nummer keek hij naar mij, was echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waarom? Geen alcohol mogen kopen zou mij niet tegen houden, en er zijn altijd makkelijke wegen via je vrienden. Ik ging zelf ook al toen ik 14 was.
ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren, dat is tegenwoordig ook strafbaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waarom? Geen alcohol mogen kopen zou mij niet tegen houden, en er zijn altijd makkelijke wegen via je vrienden. Ik ging zelf ook al toen ik 14 was.
als dat klopt is het wederom in een paar uur schoon uitverkocht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef JaimyLee het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 12:35:26Er zijn nu zo'n 50.000 van de 55.000 Lowlands kaarten verkocht. #LL14 reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is gewoon rete irritant dat als je ergens staat, je bent op tijd gekomen en kan redelijk vooraan staan en ik sta eigenlijk nooit in een voorvak, dat dan vanachter en van de zijkant steeds mensen midden tijdens het concert met zijn vijven erdoor willen omdat ze verder naar voren willen.
Kom lekker op tijd als je een goed plek je wil hebben ipv iedereen maar aan de kant te duwen.
Ja, maar ik zie het spring-gedeelte als een apart vak waar iedereen recht op heeft om in te gaan. Stel het is allemaal luisterwerk, zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is gewoon rete irritant dat als je ergens staat, je bent op tijd gekomen en kan redelijk vooraan staan en ik sta eigenlijk nooit in een voorvak, dat dan vanachter en van de zijkant steeds mensen midden tijdens het concert met zijn vijven erdoor willen omdat ze verder naar voren willen.
Kom lekker op tijd als je een goed plek je wil hebben ipv iedereen maar aan de kant te duwen.
geloof er geen reet vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef JaimyLee het volgende:
10% minder in zelfde tijd als vorig jaar. Dat zou effectief kunnen betekenen dat er 20 á 30% minder mensen achter de pc zaten dit jaar...quote:
Zucht... gewoon niks geloven schijnt de trend te zijn tegenwoordig. Zou niet weten waarom het niet zou kloppen, dit nu roepen en dan over 4 dagen nog niet uitverkocht zijn gaat ook niet echt overkomen he..quote:
quote:
Rapid Razor Bob is eigenlijk Reptilian.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als dat de maanlanding fake is
Daar kan wel idd. Maar jezelf van achterin de tent naar voren wurmen omdat jij vind dat je het recht hebt voortaan te staan is gewoon asociaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef Grazzle het volgende:
Is toch zo Rubber? Anders zou het betekenen dat niemand in de moshpit zou kunnen komen die toevallig achter iemand staat die er niet in gaat.
het kan ook een marketing truc zijn om juist de twijfelaars toch te laten bestellen. Zo gek is die gedachte niet, want als je al jaren in een paar uur uitverkoopt is dat toch slechte reclame als dat ineens niet gebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zucht... gewoon niks geloven schijnt de trend te zijn tegenwoordig. Zou niet weten waarom het niet zou kloppen, dit nu roepen en dan over 4 dagen nog niet uitverkocht zijn gaat ook niet echt overkomen he..
Alleen als daar keihard word gesprongen en waar ik sta iedereen er als een zoutzak bij staat wel ja. Ik kom daar niet om vrienden te maken. Zo'n speciaal moment.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Daar kan wel idd. Maar jezelf van achterin de tent naar voren wurmen omdat jij vind dat je het recht hebt voortaan te staan is gewoon asociaal.
Great Wide Open <3. Was ik vrijwilliger afgelopen jaar en dit jaar zeker weer. Op de foto met Miles Kane en Nile Rodgers. jajajaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef Bayswater het volgende:
Was Into the great wide open met 4 minuten uitverkocht toch wat sneller, waren er maar 6000, maar toch.
Denk dat veel oud Lowlandsbezoekers op zoek zijn naar wat anders dan de hype van Lowlands afgelopen jaren.
Wel een paar twijfelmomentjes gehad, maar verleiding kunnen weerstaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot nu toe zonder enig teken van spijt geen kaartje gekocht en nog steeds geen aandrang.
Helemaal mee eens. Negatief geleuter allemaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb het idee als je de berichten op FB!Twitter leest dan mensen zich nu opeens te goed voor Lowlands en nu weer op de volgende hype trein springen.
Wie weet vinden we het allemaal meer dan waard als de andere namen worden aangekondigd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:13 schreef mooileve het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Negatief geleuter allemaal.
Dit betekent niet dat ik de prijsstijging uiterst merkwaardig vind, maar ik leg nog steeds met alle plezier 195 euro neer voor Lowlands.
zo is het. Je bent er voor jezelf.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:19 schreef BlindeMeloen het volgende:
Ik denk ook dat veel mensen de 'exclusiviteit' van Lowlands missen en dat ergens anders gaan zoeken. Maar of je nu tussen veel mensen op Lowlands staat of tussen veel mensen op een ander (buitenlands) festival, lijkt mij weinig verschil behalve dat je voornamelijk Engels zult spreken.
Volgens mij (maar ik kan het fout hebben, want ik was er niet bij) was Lowlands tot 5 a 10 jaar geleden het festival van de liefhebber van alternatieve muziek, veel volwassener. En nu komen alle 16-jarige zelfbenoemde hipsters 'omdat het Lowlands is'. Maar ik heb geen last van die mensen. Ik ben daar voor mezelf.
Jij was toch de gene die al voor de 20e keer ging geweest is of zo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er wordt wel degelijk op de campings ruzie gemaakt, maar dat gebeurde 10 jaar geleden ook.
En er wordt veel gesloopt in de laatste nacht, maarja, in '96 sloopten ze ook al een sinaasappelsapstand. En voor 10 jaar geleden stond de Bravo ook al vol met zombies 's nachts.
De sfeer is echt niet veel veranderd in al die jaren. Alleen de programmering gaat mi zienderogen achteruit. En da's mijn belangrijkste reden om niet te gaan.
Vorig jaar was dat ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef Faazz het volgende:
[..]
Jij was toch de gene die al voor de 20e keer ging of zo?
ja, geen acts Green Lizard, Krezip, Johnny Hoes en Brainpower meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er wordt wel degelijk op de campings ruzie gemaakt, maar dat gebeurde 10 jaar geleden ook.
En er wordt veel gesloopt in de laatste nacht, maarja, in '96 sloopten ze ook al een sinaasappelsapstand. En voor 10 jaar geleden stond de Bravo ook al vol met zombies 's nachts.
De sfeer is echt niet veel veranderd in al die jaren. Alleen de programmering gaat mi zienderogen achteruit. En da's mijn belangrijkste reden om niet te gaan.
Ahgut, komt-ie weer met de usual suspects aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, geen acts Green Lizard, Krezip, Johnny Hoes en Brainpower meer
Wow... Green Lizard..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, geen acts Green Lizard, Krezip, Johnny Hoes en Brainpower meer
Tuurlijk, makkelijk scorenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahgut, komt-ie weer met de usual suspects aan.
wat was er afgelopen jaar dan allemaal zo misplaatst?quote:Tuurlijk zijn er altijd wel een paar misplaatste acts geweest, maar jij noemt nu een aantal namen van een aantal verschillende edities.
tegenwoordig zouden die allemaal in 1 jaar neergezet worden. Dat is mn punt.
En ik heb ze gezien op Lowlands. prima band. Johnny Hoes ook gezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:39 schreef Faazz het volgende:
[..]
Wow... Green Lizard..![]()
Die naam heb ik echt in jaren niet meer gehoord.
Echt mijn helden toen ik 14 was..
Nee uiteraard niet, maar zo langzaam kun je als organisatie eigenlijk beter niets meer communiceren want het wordt niet geloofd. Kan me niet voorstellen dat ze heel veel druk willen zetten, want al zal het wat langzamer gaan, uitverkopen doen ze toch wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
het kan ook een marketing truc zijn om juist de twijfelaars toch te laten bestellen. Zo gek is die gedachte niet, want als je al jaren in een paar uur uitverkoopt is dat toch slechte reclame als dat ineens niet gebeurt.
Ik neem aan dat jij alle reclames op tv en op de radio niet klakkeloos aanneemt?
Mooi zo, dan loopt er ook minder van dat a-typische festivalpubliekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb het idee als je de berichten op FB!Twitter leest dan mensen zich nu opeens te goed voor Lowlands en nu weer op de volgende hype trein springen.
Die hele oostblokovername in de Lima. Zo begon de Lima ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef rubbereend het volgende:
wat was er afgelopen jaar dan allemaal zo misplaatst?
Nou stel je voor op een forumquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Pfff die eindeloze discussie, je gaat niet en waarom anderen niet gaan,
lang niet iedereen die niet gaat klaagt dat het kut isquote:boeit me echt geen ene moer dus dat gemekker waarom jullie allemaal niet meer gaan en dat lowlands tegenwoordig zo kut is , mag wmb achterwege gelaten worden. Ik ga dit jaar lekker wel omdat ik t elk jaar meer dan prima naar zin heb en ook elk jaar meer dan genoeg bands heb, die voor mij de moeite waard zijn
Ach ja. lekker laten gaan. Zijn ook van die typische trends, LL is ook jaren lang niet uitverkocht geweest. Als je even weer heel hot bent geweest krijg je daarna de wind van voren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Pfff die eindeloze discussie, je gaat niet en waarom anderen niet gaan, boeit me echt geen ene moer dus dat gemekker waarom jullie allemaal niet meer gaan en dat lowlands tegenwoordig zo kut is , mag wmb achterwege gelaten worden. Ik ga dit jaar lekker wel omdat ik t elk jaar meer dan prima naar zin heb en ook elk jaar meer dan genoeg bands heb, die voor mij de moeite waard zijn
hoofd boven maaiveld -> hoofd eraf -> zo doen we dat in Nederlandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach ja. lekker laten gaan. Zijn ook van die typische trends, LL is ook jaren lang niet uitverkocht geweest. Als je even weer heel hot bent geweest krijg je daarna de wind van voren.
Niks mis met de charlie hoor. Staan vaak aardige namen met een iets "harder" genrequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hele oostblokovername in de Lima. Zo begon de Lima ook niet.
De Charlie is in principe een fijn idee qua bands, alleen de keuzes die daar in t genre neergezet worden, zijn wel de goedkoopste onbekendste krenten uit de pap. Veel te makkelijk vanaf gemaakt.
De India, Grolsch en Alpha herbergen veel te veel doubleurs met de jaren ervoor.
De X-ray en de Bravo zijn eigenlijk de enige podia die nog wat spannends weten neer te zetten, maar dat is dan weer niet altijd mijn ding.
Ja, maar kan veel en veel beter. Het zijn vaak bands waar je zeg maar een paar jaar geleden net aan een MySpace van kon vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:48 schreef iAvani het volgende:
[..]
Niks mis met de charlie hoor. Staan vaak aardige namen met een iets "harder" genre
Meer pillen slikken wordt het vanzelf wel je ding.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De X-ray en de Bravo zijn eigenlijk de enige podia die nog wat spannends weten neer te zetten, maar dat is dan weer niet altijd mijn ding.
http://nos.nl/artikel/591776-van-rompuy-crisis-is-voorbij.htmlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:55 schreef rubbereend het volgende:
hoe kunnen we nou vergeten waarom het nog niet uitverkocht is.
HET IS CRISIS MENSEN!!!!
quote:
GESCHIEDENIS IS VOOR SUKKELSquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:02 schreef TAV74 het volgende:
Timur op 3fm"het is nog nooit gebeurd dat LL zo laat nog niet was uitverkocht". Kennis van zaken die man, even vergeten dat het minimaal 15 keer niet gebeurd is
Kocht vroeger nog vrolijk in juli kaarten.
"vroeger" stond dat nog gewoon in de OP, toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
GESCHIEDENIS IS VOOR SUKKELS
Het verkoopt toch pas 4/5 jaar zo snel uit? 2007 3 weken van tevoren, toen 3 maanden ofzo in 2008 en in 2009 ging het supersnel?
Haha, dan zat ik er nog flink naast ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef rubbereend het volgende:
2006: Met 55.000 verkochte kaarten was het festival voor het eerst sinds Lowlands 2002 weer uitverkocht.
2007: De 55.000 beschikbare kaartjes waren op 27 juli 2007 uitverkocht.
2008: Het festival was op 22 juni 2008 uitverkocht
2009: Het festival was op 1 mei 2009 uitverkocht
2010: Op maandag 1 maart 2010 waren alle kaarten in een recordtijd uitverkocht[1], 8 dagen na de start van de voorverkoop op 21 februari 2010.
2011: Op vrijdag 26 november 2010 waren alle kaarten in een recordtijd uitverkocht (dat was de eerste keer dat het in één dag ging volgens mij)
het kan hard gaan mensen
Die 60.000 was ook gewoon te veelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:15 schreef rubbereend het volgende:
2002: 60.000
2003: 48.000
dat was pas een signaal
was wel heerlijk rustig op het terrein
Ja jongens, het is al half augustus he..twitter:LLowCamp twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 13:55:31Lowlands voor het eerst in jaren niet uitverkocht! Oorzaken:- Te duur- Geen vernieuwing- Tegenvallende line-ups- Andere festivals. reageer retweet
Ja fuck LlowCamp. Als er een échte reden is om niet naar LL te gaan dan is het wel dat die gasten van LlowCamp wel gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja jongens, het is al half augustus he..twitter:LLowCamp twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 13:55:31Lowlands voor het eerst in jaren niet uitverkocht! Oorzaken:- Te duur- Geen vernieuwing- Tegenvallende line-ups- Andere festivals. reageer retweet
Wat een bullshit inderdaad. Mag je Pinkpop zo ongeveer jaarlijks afzeiken. De verkoop gaat gewoon weer terug naar normale proporties, alleen maar gezond. En linup als reden? Er is nog geen 10% bekend en de line up van vorig jaar was imo een van de betere in de laatste jaren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als ik mijn kaartje net als vroegah weer in juni kan kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een bullshit inderdaad. Mag je Pinkpop zo ongeveer jaarlijks afzeiken. De verkoop gaat gewoon weer terug naar normale proporties, alleen maar gezond. En linup als reden? Er is nog geen 10% bekend en de line up van vorig jaar was imo een van de betere in de laatste jaren.
De mening van "het volk" slaat weer volledig door in dit land.
ANARCHIEquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef peaceman het volgende:
Dat Pinkpop bashen was op een bepaald moment ook een hype geworden. Niets kon Pinkpop goed doen.
Hype gedrag wordt steeds normaler helaas.
Ik gebruik 'de verwachting van' de line up ook als reden. Ook al is er weinig bekend.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En linup als reden? Er is nog geen 10% bekend en de line up van vorig jaar was imo een van de betere in de laatste jaren.
Klassiekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef AMDB het volgende:
Ik ga zelf overigens niet vanwege het scherpe zand op de Alphaheuvel.
Het is ook wel dramatisch dat er mensen zijn die mister and mississippi liever kijken dan NIN.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik gebruik 'de verwachting van' de line up ook als reden. Ook al is er weinig bekend.
Maar als ik kijk wat er in augustus tourt, wat er dit jaar aan releases uitkomt, of dat LL-materiaal is,
als ik kijk wat er aan publiek stond bij een Wilco, Feist, NIN of Nick Cave, dan verwacht ik gewoon niet dat het festival er interessanter op gaat worden, muzikaal gezien.
Beetje te gemakkelijk denk ik. Zorgt wel voor versnelling, maar de 'vibe' hing er al een tijdje volgens mij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij zie je hier ook wel beetje het effect van social media..
De kritiek op de BTW verhoging was ook meer omdat het een flinke klap zou zijn voor de culturele sector, niet zozeer vanwege Lowlands.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Bayswater het volgende:
Ach Lowlands is ook wel hypocriet aan het doen. Eerst flink huilen over die BTW verhoging destijds, dat kon je hun festivalbezoekers niet aandoen. En nu zelf de zakken vullen door en een prijsverhoging (kan altijd, maar de reden van meer concurrentie is matig aangezien Lowlands toch binnen een paar uur de laatste jaren is uitverkocht, wellicht juist weer een kans om wat alternatievere bands aan te trekken), een betaald P-ticket invoeren (okay, doen anderen ook maar kom dan niet met die vervuiler betaald shit aan en doe de bus en trein gratis net als een groot ander festival) en het statiegeld laten verdwijnen (waren vervelende lui soms, maar benoem dat niet als reden, maar gewoon als de derde manier om extra winst te genereren).
ik de afgelopen twee jaar ook via 3FMquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:21 schreef Faazz het volgende:
Winnen is altijd chill, ik doe het al zes jaar
Dat hoor ik vaker, maar hoe dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:21 schreef Faazz het volgende:
Winnen is altijd chill, ik doe het al zes jaar
Lijkt me dat die melding een marketing trucje was om de verkoop weer te stimuleren. Vreemd dat na die melding de laatste 5000 kaarten nog niet verkocht zijn....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar 50,000 kaartjes verkopen binnen 3 uur is gewoon een prima prestatie. Dat zouden de andere festivals ook willen.
Dat vind ik echt het allerleukste. Hopen dat die wankers hun geld kwijt zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef JaimyLee het volgende:
mensen die nu al kaarten voor 230 euro op Marktplaats zetten
Mja met een groepje los gaan.. Dit jaar weer proberen, we hebben wel een 'strategie' maar waterdicht is het ook niet.. Wil er niet te veel over kwijt, sorryquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar hoe dan?Dan heb je toch dik geluk of is het echt zo makkelijk
Die camper tickets zie je ook weer elk jaar terug komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het allerleukste. Hopen dat die wankers hun geld kwijt zijn
Doet niet zo naief zegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De kritiek op de BTW verhoging was ook meer omdat het een flinke klap zou zijn voor de culturele sector, niet zozeer vanwege Lowlands.
Mwa iedereen de van plan was vandaag er 1 te kopen zat om 11 uur klaar. Als die mensen hun kaartje hebben wordt het vanzelf rustig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Lijkt me dat die melding een marketing trucje was om de verkoop weer te stimuleren. Vreemd dat na die melding de laatste 5000 kaarten nog niet verkocht zijn....
primavera. grote en nieuwe namen: http://www.primaverasound.com/lineupquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef kciR het volgende:
Voor het eerst sinds 2005 sla ik over. Veel te duur geworden. Al heb ik mij al die jaren prima vermaakt.
De line up vond ik altijd prima, al heb ik inmiddels alle gevestigde namen wel eens gezien, dus ga ik alleen nog voor de nieuwere namen/ sfeer. Maar voor alleen de nieuwe namen kan ik ook naar andere festivals. Tijd om eens verder te kijken. Al heb ik er in augustus vast spijt van.
En ook wel weer eens goed dat het niet meteen uitverkocht is. Houd de organisatie scherp.
dat laatste betwijfel ik ten zeerste. Behalve als ze een paar vrijwilligers vinden die gaan opruimen in plaats van betaald werkers.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Bayswater het volgende:
Ach Lowlands is ook wel hypocriet aan het doen. Eerst flink huilen over die BTW verhoging destijds, dat kon je hun festivalbezoekers niet aandoen. En nu zelf de zakken vullen door en een prijsverhoging (kan altijd, maar de reden van meer concurrentie is matig aangezien Lowlands toch binnen een paar uur de laatste jaren is uitverkocht, wellicht juist weer een kans om wat alternatievere bands aan te trekken), een betaald P-ticket invoeren (okay, doen anderen ook maar kom dan niet met die vervuiler betaald shit aan en doe de bus en trein gratis net als een groot ander festival) en het statiegeld laten verdwijnen (waren vervelende lui soms, maar benoem dat niet als reden, maar gewoon als de derde manier om extra winst te genereren).
Ja, zou er heel graag heen willen. Alleen komt half juni wat ongelukkig uit ivm afstuderen van mn vriendin..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
primavera. grote en nieuwe namen: http://www.primaverasound.com/lineup
Dit prikt idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef AMDB het volgende:
Ik ga zelf overigens niet vanwege het scherpe zand op de Alphaheuvel.
Wordt gewoon meegeveegd met de rest en je plaatst wat meer vuilnisemmers, amper extra kosten dus. In ieder geval wegen ze niet op tegen de opbrengst.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dat laatste betwijfel ik ten zeerste. Behalve als ze een paar vrijwilligers vinden die gaan opruimen in plaats van betaald werkers.
Het was niet minder druk, ticketservice werkte dit jaar gewoon beterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit prikt idd.
Om nu de discussie van vanmorgen te lezen
Maar toch is het nog niet uitverkocht in tegenstelling tot toen? Logischquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Het was niet minder druk, ticketservice werkte dit jaar gewoon beter
Ah, was ik even vergeten dat sarcasme online niet overkomt zonder smileys.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Maar toch is het nog niet uitverkocht in tegenstelling tot toen? Logisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nop, ook nu nog kaartjes te krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn die laatste 5000 kaarten al verkocht?
Geen statiegeldsysteem meer voor bekers = geen bekerrapers meerquote:Op zondag 2 februari 2014 10:47 schreef Fuszy het volgende:
Lowlands is dood
Nee grapje, maar ik ben wel benieuwd hoe het de komende jaren zal zijn. Hopelijk is er weer wat meer ruimte om kaartjes in de reguliere verkoop te kopen.
Had ik overigens niet helemaal verwacht dit. Oké er was wel wat kritiek, maar vaak waren er ook heel veel mensen die geen kaartje konden bemachtigen. Had toch wel verwacht dat het gisteren uitverkocht zou zijn.
En de tussenhandel zal ook wel voorzichtig zijn geweest. Ik vind het helemaal goed zo, hoort bij de normale cyclus die ieder evenement doormaakt. Houdt de organisatie scherp en brengt wellicht weer wat minder mainstream publiek.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen statiegeldsysteem meer voor bekers = geen bekerrapers meer
Dat zal ongetwijfeld schelen bij de kaartverkoop.
Ondanks dat had ik ook wel verwacht dat het gisteren uit zou verkopen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 08:08 schreef Yuki het volgende:
Ik ben er ook bijIk had precies hetzelfde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op termijn misschien wel ja, maar vooralsnog lijkt Lowlands juist de 'liefhebber' kwijt te zijn getaakt en gaan dit jaar vooral nog de mensen die achter de hype aanlopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En de tussenhandel zal ook wel voorzichtig zijn geweest. Ik vind het helemaal goed zo, hoort bij de normale cyclus die ieder evenement doormaakt. Houdt de organisatie scherp en brengt wellicht weer wat minder mainstream publiek.
Als iedereen die zich "muziekliefhebber" noemt vorig jaar bij NIN en Nick Cave had gestaan dan had de Alpha gewoon geweest als je dat moet geloven.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Op termijn misschien wel ja, maar vooralsnog lijkt Lowlands juist de 'liefhebber' kwijt te zijn getaakt en gaan dit jaar vooral nog de mensen die achter de hype aanlopen.
Daarmee bedoel ik overigens niet de mensen in dit topic, maar wel de mensen in mijn omgeving (de enige mensen die nog hebben gepost op FB dat ze een kaartje hebben, zijn de mensen die 3 jaar terug nooit hadden gedacht ooit naar Lowlands te gaan)
Daarnaast zal er ook wel een nieuwe generatie op gaan staan.
Gek genoeg trokken die acts al minder bezoekers en stond het vol bij acts als the opposites. Ik denk dat ohnikua gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als iedereen die zich "muziekliefhebber" noemt vorig jaar bij NIN en Nick Cave had gestaan dan had de Alpha gewoon geweest als je dat moet geloven.
De hype lijkt er nu meer op om niet te gaan dan wel.
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als iedereen die zich "muziekliefhebber" noemt vorig jaar bij NIN en Nick Cave had gestaan dan had de Alpha gewoon geweest als je dat moet geloven.
De vraag is vooral publiek er niet meer gaat... Lowlands heeft de laatste jaren aardig wat van zijn geloofwaardigheid als festival voor muziekliefhebbers verloren.quote:De hype lijkt er nu meer op om niet te gaan dan wel.
Dat is inderdaad ook wat ik bedoel.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik overigens niet de mensen in dit topic, maar wel de mensen in mijn omgeving (de enige mensen die nog hebben gepost op FB dat ze een kaartje hebben, zijn de mensen die 3 jaar terug nooit hadden gedacht ooit naar Lowlands te gaan)
dat scheelt misschien 100 kaarten ofzo? Zo massaal waren die bekerrapers ook weer niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen statiegeldsysteem meer voor bekers = geen bekerrapers meer
Dat zal ongetwijfeld schelen bij de kaartverkoop.
Ondanks dat had ik ook wel verwacht dat het gisteren uit zou verkopen.
Het lijkt me alleen maar gezond voor een festival als de oude garde het voor gezien houdt en er nieuwe aanwas komt. Als dat niet gebeurt is het is op een gegeven moment afgelopen voor je festival. Dat bepaalde mensen die nu afhaken zo arrogant zijn om zichzelf als muziekliefhebber te betitelen en iedereen die voor het eerst gaat een feestliefhebber te noemen moet je dan maar op de koop toe nemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De hype lijkt er nu meer op om niet te gaan dan wel.
maar iedereen de van plan was een kaartje te kopen heeft dit meteen gedaan hequote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben bang dat Lowlands met die 50.000 ook alle in het systeem gereserveerde kaarten heeft geteld. Anders... 50k in een uur en dan nog geen 5k in ruim een dag...
Voorlopig niet iig. En verwacht het ook niet. Maar wellicht verrast het programma me nog.quote:
Geen idee, laten we het hopen!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed, kwam Pukkelpop morgen niet met wat namen? Dan weten we allicht wat meer over de line-up dit jaar.
Waar hoop je zoals op? Wat kan je dus overhalen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voorlopig niet iig. En verwacht het ook niet. Maar wellicht verrast het programma me nog.
Minstens 3 namen waarvoor ik een kaartje zou kopen als ze in een zaal zouden spelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar hoop je zoals op? Wat kan je dus overhalen?
The opposites met een best of show.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar hoop je zoals op? Wat kan je dus overhalen?
Dan hebben ze voor iedere bezoeker het maximale aantal kaarten gereserveerd en geteldquote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben bang dat Lowlands met die 50.000 ook alle in het systeem gereserveerde kaarten heeft geteld. Anders... 50k in een uur en dan nog geen 5k in ruim een dag...
Nou nee, maar als je op bestellen klikt worden kaarten gerserveerd, als je de bestelling niet afrond komen de kaarten weer terug in de verkoop. Zo telden er voor mij ook vier kaarten mee die ik uiteindelijk niet heb besteld omdat we al genoeg binnen hadden voor de hele groep.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hebben ze voor iedere bezoeker het maximale aantal kaarten gereserveerd en geteld
Begrijp ik, maar ik vermoed dat die 50.000 kaarten op dit moment nog niet verkocht zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je op bestellen klikt worden kaarten gerserveerd, als je de bestelling niet afrond komen de kaarten weer terug in de verkoop. Zo telden er voor mij ook vier kaarten mee die ik uiteindelijk niet heb besteld omdat we al genoeg binnen hadden voor de hele groep.
Dan zijn we het met elkaar eens, jij, ik en TAV74.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik vermoed dat die 50.000 kaarten op dit moment nog niet verkocht zijn.
Zal wel komen met een opvolgende lichting.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zijn we het met elkaar eens, jij, ik en TAV74.
Het is trouwens nog steeds niet uitverkocht.
Oh daar twijfel ik ook niet aan. Maar er moesten nog wel ruim meer dan 5k kaarten verkocht worden toen jokkebrok RRB zei dat er al 50k verkocht waren.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal wel komen met een opvolgende lichting.
Ik ga nietquote:Op maandag 3 februari 2014 09:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeft straks iedereen een kans op kaarten, zijn jullie weer aan het mopperen. Tis ook nooit góed.
Jake Bugg mag van mij wegblijven, en Foals vond ik ook beetje tegenvallen vorig jaar. Die staan ook al op DTRH. Dus lijkt me niet dat die gaan komen. Dan zou ik liever MGMT eens "proberen".quote:Op maandag 3 februari 2014 13:34 schreef theodoor9 het volgende:
Jake Bugg op herhaling?
http://www.festivalinfo.n(...)meer_voor_Dockville/
Ik hoop ook dat Foals nog een keer komt, ze touren in ieder geval nog aan het einde van de zomer aangezien ze op Bestival staan. Net als Beck!
Ik heb alle drie nog nooit live gezien, dus vind het allemaal prima.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jake Bugg mag van mij wegblijven, en Foals vond ik ook beetje tegenvallen vorig jaar. Die staan ook al op DTRH. Dus lijkt me niet dat die gaan komen. Dan zou ik liever MGMT eens "proberen".
Foals was vorig jaar juist erg sterk en volwassen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jake Bugg mag van mij wegblijven, en Foals vond ik ook beetje tegenvallen vorig jaar. Die staan ook al op DTRH. Dus lijkt me niet dat die gaan komen. Dan zou ik liever MGMT eens "proberen".
Niet geweest bij Nick Cave? Die stak er met kop en en schouders bovenuit, daarna NIN een goede 2e plek.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Foals, beste concert van alles vorig jaar.
Jawel, vond de hmh show beter van Nick. NIN was niet gek nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet geweest bij Nick Cave? Die stak er met kop en en schouders bovenuit, daarna NIN een goede 2e plek.
Niet het beste, dat was NIN voor mij. Maar Foals was tof inderdaad!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Foals, beste concert van alles vorig jaar.
Nick Cave niet gezien in de HMH, maar op Lowlands vond ik het echt fantastisch. Terwijl ik daarvoor toch best wel wat moeite had met de muziek van Nick Cave. Bij Foals had ik ook even een "inkak" moment, misschien dat ik het daarom wat minder vond (al hoewel het laatste album ook lang niet zo goed was als Total Life Is Forever).quote:Op maandag 3 februari 2014 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel, vond de hmh show beter van Nick. NIN was niet gek nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |