Die camper tickets zie je ook weer elk jaar terug komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het allerleukste. Hopen dat die wankers hun geld kwijt zijn
Doet niet zo naief zegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De kritiek op de BTW verhoging was ook meer omdat het een flinke klap zou zijn voor de culturele sector, niet zozeer vanwege Lowlands.
Mwa iedereen de van plan was vandaag er 1 te kopen zat om 11 uur klaar. Als die mensen hun kaartje hebben wordt het vanzelf rustig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Lijkt me dat die melding een marketing trucje was om de verkoop weer te stimuleren. Vreemd dat na die melding de laatste 5000 kaarten nog niet verkocht zijn....
primavera. grote en nieuwe namen: http://www.primaverasound.com/lineupquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef kciR het volgende:
Voor het eerst sinds 2005 sla ik over. Veel te duur geworden. Al heb ik mij al die jaren prima vermaakt.
De line up vond ik altijd prima, al heb ik inmiddels alle gevestigde namen wel eens gezien, dus ga ik alleen nog voor de nieuwere namen/ sfeer. Maar voor alleen de nieuwe namen kan ik ook naar andere festivals. Tijd om eens verder te kijken. Al heb ik er in augustus vast spijt van.
En ook wel weer eens goed dat het niet meteen uitverkocht is. Houd de organisatie scherp.
dat laatste betwijfel ik ten zeerste. Behalve als ze een paar vrijwilligers vinden die gaan opruimen in plaats van betaald werkers.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Bayswater het volgende:
Ach Lowlands is ook wel hypocriet aan het doen. Eerst flink huilen over die BTW verhoging destijds, dat kon je hun festivalbezoekers niet aandoen. En nu zelf de zakken vullen door en een prijsverhoging (kan altijd, maar de reden van meer concurrentie is matig aangezien Lowlands toch binnen een paar uur de laatste jaren is uitverkocht, wellicht juist weer een kans om wat alternatievere bands aan te trekken), een betaald P-ticket invoeren (okay, doen anderen ook maar kom dan niet met die vervuiler betaald shit aan en doe de bus en trein gratis net als een groot ander festival) en het statiegeld laten verdwijnen (waren vervelende lui soms, maar benoem dat niet als reden, maar gewoon als de derde manier om extra winst te genereren).
Ja, zou er heel graag heen willen. Alleen komt half juni wat ongelukkig uit ivm afstuderen van mn vriendin..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
primavera. grote en nieuwe namen: http://www.primaverasound.com/lineup
Dit prikt idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:19 schreef AMDB het volgende:
Ik ga zelf overigens niet vanwege het scherpe zand op de Alphaheuvel.
Wordt gewoon meegeveegd met de rest en je plaatst wat meer vuilnisemmers, amper extra kosten dus. In ieder geval wegen ze niet op tegen de opbrengst.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dat laatste betwijfel ik ten zeerste. Behalve als ze een paar vrijwilligers vinden die gaan opruimen in plaats van betaald werkers.
Het was niet minder druk, ticketservice werkte dit jaar gewoon beterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit prikt idd.
Om nu de discussie van vanmorgen te lezen
Maar toch is het nog niet uitverkocht in tegenstelling tot toen? Logischquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Het was niet minder druk, ticketservice werkte dit jaar gewoon beter
Ah, was ik even vergeten dat sarcasme online niet overkomt zonder smileys.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Maar toch is het nog niet uitverkocht in tegenstelling tot toen? Logisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nop, ook nu nog kaartjes te krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn die laatste 5000 kaarten al verkocht?
Geen statiegeldsysteem meer voor bekers = geen bekerrapers meerquote:Op zondag 2 februari 2014 10:47 schreef Fuszy het volgende:
Lowlands is dood
Nee grapje, maar ik ben wel benieuwd hoe het de komende jaren zal zijn. Hopelijk is er weer wat meer ruimte om kaartjes in de reguliere verkoop te kopen.
Had ik overigens niet helemaal verwacht dit. Oké er was wel wat kritiek, maar vaak waren er ook heel veel mensen die geen kaartje konden bemachtigen. Had toch wel verwacht dat het gisteren uitverkocht zou zijn.
En de tussenhandel zal ook wel voorzichtig zijn geweest. Ik vind het helemaal goed zo, hoort bij de normale cyclus die ieder evenement doormaakt. Houdt de organisatie scherp en brengt wellicht weer wat minder mainstream publiek.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen statiegeldsysteem meer voor bekers = geen bekerrapers meer
Dat zal ongetwijfeld schelen bij de kaartverkoop.
Ondanks dat had ik ook wel verwacht dat het gisteren uit zou verkopen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 08:08 schreef Yuki het volgende:
Ik ben er ook bijIk had precies hetzelfde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op termijn misschien wel ja, maar vooralsnog lijkt Lowlands juist de 'liefhebber' kwijt te zijn getaakt en gaan dit jaar vooral nog de mensen die achter de hype aanlopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En de tussenhandel zal ook wel voorzichtig zijn geweest. Ik vind het helemaal goed zo, hoort bij de normale cyclus die ieder evenement doormaakt. Houdt de organisatie scherp en brengt wellicht weer wat minder mainstream publiek.
Als iedereen die zich "muziekliefhebber" noemt vorig jaar bij NIN en Nick Cave had gestaan dan had de Alpha gewoon geweest als je dat moet geloven.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Op termijn misschien wel ja, maar vooralsnog lijkt Lowlands juist de 'liefhebber' kwijt te zijn getaakt en gaan dit jaar vooral nog de mensen die achter de hype aanlopen.
Daarmee bedoel ik overigens niet de mensen in dit topic, maar wel de mensen in mijn omgeving (de enige mensen die nog hebben gepost op FB dat ze een kaartje hebben, zijn de mensen die 3 jaar terug nooit hadden gedacht ooit naar Lowlands te gaan)
Daarnaast zal er ook wel een nieuwe generatie op gaan staan.
Gek genoeg trokken die acts al minder bezoekers en stond het vol bij acts als the opposites. Ik denk dat ohnikua gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als iedereen die zich "muziekliefhebber" noemt vorig jaar bij NIN en Nick Cave had gestaan dan had de Alpha gewoon geweest als je dat moet geloven.
De hype lijkt er nu meer op om niet te gaan dan wel.
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als iedereen die zich "muziekliefhebber" noemt vorig jaar bij NIN en Nick Cave had gestaan dan had de Alpha gewoon geweest als je dat moet geloven.
De vraag is vooral publiek er niet meer gaat... Lowlands heeft de laatste jaren aardig wat van zijn geloofwaardigheid als festival voor muziekliefhebbers verloren.quote:De hype lijkt er nu meer op om niet te gaan dan wel.
Dat is inderdaad ook wat ik bedoel.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik overigens niet de mensen in dit topic, maar wel de mensen in mijn omgeving (de enige mensen die nog hebben gepost op FB dat ze een kaartje hebben, zijn de mensen die 3 jaar terug nooit hadden gedacht ooit naar Lowlands te gaan)
dat scheelt misschien 100 kaarten ofzo? Zo massaal waren die bekerrapers ook weer niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen statiegeldsysteem meer voor bekers = geen bekerrapers meer
Dat zal ongetwijfeld schelen bij de kaartverkoop.
Ondanks dat had ik ook wel verwacht dat het gisteren uit zou verkopen.
Het lijkt me alleen maar gezond voor een festival als de oude garde het voor gezien houdt en er nieuwe aanwas komt. Als dat niet gebeurt is het is op een gegeven moment afgelopen voor je festival. Dat bepaalde mensen die nu afhaken zo arrogant zijn om zichzelf als muziekliefhebber te betitelen en iedereen die voor het eerst gaat een feestliefhebber te noemen moet je dan maar op de koop toe nemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De hype lijkt er nu meer op om niet te gaan dan wel.
maar iedereen de van plan was een kaartje te kopen heeft dit meteen gedaan hequote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben bang dat Lowlands met die 50.000 ook alle in het systeem gereserveerde kaarten heeft geteld. Anders... 50k in een uur en dan nog geen 5k in ruim een dag...
Voorlopig niet iig. En verwacht het ook niet. Maar wellicht verrast het programma me nog.quote:
Geen idee, laten we het hopen!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed, kwam Pukkelpop morgen niet met wat namen? Dan weten we allicht wat meer over de line-up dit jaar.
Waar hoop je zoals op? Wat kan je dus overhalen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voorlopig niet iig. En verwacht het ook niet. Maar wellicht verrast het programma me nog.
Minstens 3 namen waarvoor ik een kaartje zou kopen als ze in een zaal zouden spelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar hoop je zoals op? Wat kan je dus overhalen?
The opposites met een best of show.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar hoop je zoals op? Wat kan je dus overhalen?
Dan hebben ze voor iedere bezoeker het maximale aantal kaarten gereserveerd en geteldquote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben bang dat Lowlands met die 50.000 ook alle in het systeem gereserveerde kaarten heeft geteld. Anders... 50k in een uur en dan nog geen 5k in ruim een dag...
Nou nee, maar als je op bestellen klikt worden kaarten gerserveerd, als je de bestelling niet afrond komen de kaarten weer terug in de verkoop. Zo telden er voor mij ook vier kaarten mee die ik uiteindelijk niet heb besteld omdat we al genoeg binnen hadden voor de hele groep.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hebben ze voor iedere bezoeker het maximale aantal kaarten gereserveerd en geteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |