abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:50:42 #151
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_136202514
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zucht... gewoon niks geloven schijnt de trend te zijn tegenwoordig. Zou niet weten waarom het niet zou kloppen, dit nu roepen en dan over 4 dagen nog niet uitverkocht zijn gaat ook niet echt overkomen he..
het kan ook een marketing truc zijn om juist de twijfelaars toch te laten bestellen. Zo gek is die gedachte niet, want als je al jaren in een paar uur uitverkoopt is dat toch slechte reclame als dat ineens niet gebeurt.
Ik neem aan dat jij alle reclames op tv en op de radio niet klakkeloos aanneemt?
pi_136202560
Pinkpop is ook elk jaar uitverkocht.. Geloven jullie dat ook allemaal? :')

edit: al geloof ik het bericht van RRB wel dat Lowlands bijna uitverkocht is :)
pi_136202569
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:50 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Daar kan wel idd. Maar jezelf van achterin de tent naar voren wurmen omdat jij vind dat je het recht hebt voortaan te staan is gewoon asociaal.
Alleen als daar keihard word gesprongen en waar ik sta iedereen er als een zoutzak bij staat wel ja. Ik kom daar niet om vrienden te maken. Zo'n speciaal moment. :P
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:56:21 #154
52513 whosvegas
The Trickster
pi_136202677
Geen wachtrij, kan zo een kaartje kopen
:)
Are you nuts??
pi_136202686
Het is uitverkocht!
pi_136202735
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef Grazzle het volgende:
Het is uitverkocht!
Bullshit
pi_136202748
Kan gewoon nog kaartjes kopen op de ticketmaster site
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:01:14 #158
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_136202800
Was Into the great wide open met 4 minuten uitverkocht toch wat sneller, waren er maar 6000, maar toch. :)

Denk dat veel oud Lowlandsbezoekers op zoek zijn naar wat anders dan de hype van Lowlands afgelopen jaren.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_136202878
Lowlands is wel vet maar de hype lijkt mij er een beetje van af. Festivals schieten als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig, dat was een paar jaar geleden wel anders.

Festivals door heel Europa zijn nu ook veel populairder dan eerst.
pi_136203010
Is het al uitverkocht?
pi_136203036
Heb het idee als je de berichten op FB!Twitter leest dan mensen zich nu opeens te goed voor Lowlands en nu weer op de volgende hype trein springen.
pi_136203050
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:01 schreef Bayswater het volgende:
Was Into the great wide open met 4 minuten uitverkocht toch wat sneller, waren er maar 6000, maar toch. :)

Denk dat veel oud Lowlandsbezoekers op zoek zijn naar wat anders dan de hype van Lowlands afgelopen jaren.
Great Wide Open <3. Was ik vrijwilliger afgelopen jaar en dit jaar zeker weer. Op de foto met Miles Kane en Nile Rodgers. jajaja
pi_136203075
Tot nu toe zonder enig teken van spijt geen kaartje gekocht en nog steeds geen aandrang. :)
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:13:29 #164
192683 AMDB
Visionair.
pi_136203122
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot nu toe zonder enig teken van spijt geen kaartje gekocht en nog steeds geen aandrang. :)
Wel een paar twijfelmomentjes gehad, maar verleiding kunnen weerstaan :P
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:13:40 #165
257183 mooileve
Je maakt mij de kat niet wijs!
pi_136203130
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb het idee als je de berichten op FB!Twitter leest dan mensen zich nu opeens te goed voor Lowlands en nu weer op de volgende hype trein springen.
Helemaal mee eens. Negatief geleuter allemaal.

Dit betekent niet dat ik de prijsstijging uiterst merkwaardig vind, maar ik leg nog steeds met alle plezier 195 euro neer voor Lowlands.
Love, Peace & Beats!
pi_136203198
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:13 schreef mooileve het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Negatief geleuter allemaal.

Dit betekent niet dat ik de prijsstijging uiterst merkwaardig vind, maar ik leg nog steeds met alle plezier 195 euro neer voor Lowlands.
Wie weet vinden we het allemaal meer dan waard als de andere namen worden aangekondigd.
pi_136203220
de Lowlandssfeer was natuurlijk altijd geweldig, maar ik ken 'm nu ook zo langzamerhand wel.
Ik wil muzikaal wel weer wat meer geprikkeld worden, iets wat er al jaren niet meer gebeurd is.
En de verwachting dat dat dit, of de komende jaren, gaat gebeuren is niet echt groot.
De grote namen zijn meestal niet m'n ding, de kleine bandjes, daar hoor je na een maand na Lowlands ook niks meer van. En daartussin zit gewoon veel te veel herhaling met de jaren ervoor.
pi_136203261
Ik denk ook dat veel mensen de 'exclusiviteit' van Lowlands missen en dat ergens anders gaan zoeken. Maar of je nu tussen veel mensen op Lowlands staat of tussen veel mensen op een ander (buitenlands) festival, lijkt mij weinig verschil behalve dat je voornamelijk Engels zult spreken.
Volgens mij (maar ik kan het fout hebben, want ik was er niet bij) was Lowlands tot 5 a 10 jaar geleden het festival van de liefhebber van alternatieve muziek, veel volwassener. En nu komen alle 16-jarige zelfbenoemde hipsters 'omdat het Lowlands is'. Maar ik heb geen last van die mensen. Ik ben daar voor mezelf.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:23:48 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_136203385
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:19 schreef BlindeMeloen het volgende:
Ik denk ook dat veel mensen de 'exclusiviteit' van Lowlands missen en dat ergens anders gaan zoeken. Maar of je nu tussen veel mensen op Lowlands staat of tussen veel mensen op een ander (buitenlands) festival, lijkt mij weinig verschil behalve dat je voornamelijk Engels zult spreken.
Volgens mij (maar ik kan het fout hebben, want ik was er niet bij) was Lowlands tot 5 a 10 jaar geleden het festival van de liefhebber van alternatieve muziek, veel volwassener. En nu komen alle 16-jarige zelfbenoemde hipsters 'omdat het Lowlands is'. Maar ik heb geen last van die mensen. Ik ben daar voor mezelf.
zo is het. Je bent er voor jezelf.
Die plotselinge hype rond ll. nooit begrepen trouwens.
Heb dit jaar wel voor het eerst getwijfeld.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:25:00 #170
257183 mooileve
Je maakt mij de kat niet wijs!
pi_136203414
Dat gedoe over hipsters ben ik ook kotsbeu. Wie bepaald wat hipsters zijn? Waarom zijn hun niet cool en alternatievelingen van 10 jaar geleden wel? Wat is het verschil? Het is allemaal maar onzinnig geneuzel wat nergens op gebaseerd is.

Nederlanders zijn veel te veel bezig met status. Het is zo verschrikkelijk typisch. Wat is er zo moeilijk aan om gewoon met 1001 verschillende soorten mensen naar een festival toe te leven zonder daarbij op elkaar te letten. Die verbroedering is er nog steeds. Op de camping wordt er nog geblowt, gezopen en geouwehoerd met de buren, vindt nog steeds geen ruzie plaats en ook niet iets wat er bijna op lijkt. Die irritaties aan elkaar bestaan volgens mij alleen op internet; daar wordt er druk over geschreven. Op lowlands zelf zie ik 0 sippe mensen en gaat iedereen uit zijn plaat. Met of zonder elkaar. Who cares? Het is allemaal maar status, populair willen doen en er bij willen horen.

STOP DE NEGATIVITEIT!!
Love, Peace & Beats!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:26:15 #171
52513 whosvegas
The Trickster
pi_136203450
Op het laatste moment toch nog een kaartje gekocht :)
Een vriend, van wie ik dacht dat hij niet ging appte me dat hij kaartjes had

Dus als nog een kaartje :)
Are you nuts??
pi_136203552
Er wordt wel degelijk op de campings ruzie gemaakt, maar dat gebeurde 10 jaar geleden ook.
En er wordt veel gesloopt in de laatste nacht, maarja, in '96 sloopten ze ook al een sinaasappelsapstand. En voor 10 jaar geleden stond de Bravo ook al vol met zombies 's nachts.

De sfeer is echt niet veel veranderd in al die jaren. Alleen de programmering gaat mi zienderogen achteruit. En da's mijn belangrijkste reden om niet te gaan.
pi_136203642
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er wordt wel degelijk op de campings ruzie gemaakt, maar dat gebeurde 10 jaar geleden ook.
En er wordt veel gesloopt in de laatste nacht, maarja, in '96 sloopten ze ook al een sinaasappelsapstand. En voor 10 jaar geleden stond de Bravo ook al vol met zombies 's nachts.

De sfeer is echt niet veel veranderd in al die jaren. Alleen de programmering gaat mi zienderogen achteruit. En da's mijn belangrijkste reden om niet te gaan.
Jij was toch de gene die al voor de 20e keer ging geweest is of zo?
pi_136203658
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:32 schreef Faazz het volgende:

[..]

Jij was toch de gene die al voor de 20e keer ging of zo?
Vorig jaar was dat ja.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:35:05 #175
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_136203721
De gras is groener aan de overkant... Dat is gewoon meestal zo, natuurlijk heeft de ene festival in je ogen een betere line-up, of zij hebben een betere service of goedkopere kaarten.. Dat is logisch. Dat Lowlands niet meer hetzelfde is als vijf jaar geleden is ook normaal, alles verandert. Ook jijzelf verandert. Dus klagen om de mensen die er komen vind ik zwak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')