Zalig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Verwarrend, op de site frietopia noemen ze dit plaatje patat...
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een flinke berg patatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet het altijd met mes en vork.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem aan dat mes en vork ernaast voor de sier staat?
Ik vind dit apartquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:49 schreef Saind het volgende:
Ik blijf erbij dat dit patat is
[ afbeelding ]
Dat is een foto van piepersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:49 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen noem ik normaal gesproken aardappelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:49 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem het laysquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die dingen noem ik normaal gesproken aardappelen.
Jammer dat je m'n advies volledig hebt genegeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef Saind het volgende:
Het is een Griekse sla geworden met toscaanse worstjes en twee pasteitjes vooraf.
homoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik eet het altijd met mes en vork.
Niet geinspireerd om Italiaans te eten na de nieuwe reclame van de appie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef Saind het volgende:
Het is een Griekse sla geworden met toscaanse worstjes en twee pasteitjes vooraf.
Hoi Stylo, hoe gaat ie?quote:
quote:
quote:
Heb precies dat. Veel te druk gewoon.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Prima, ik had je al een tijd niet gezien hier, maar ik ben hier ook wat minder geweest omdat ik het nogal druk had.
Ja ik ook. En dan open ik een topic met een gevleugelde TT en dan wordt die in ene vervangen door iets waar ik dan door een aantal FOK!kers op aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies dat. Veel te druk gewoon.
Hoe is het gozer?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan open ik een topic met een gevleugelde TT en dan wordt die in ene vervangen door iets waar ik dan door een aantal FOK!kers op aangesproken wordt.
Ik voel je, drukke periodequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies dat. Veel te druk gewoon.
Goed. Druk hè. Jij?quote:
Ik heb eenmaal geen modrechten dus ik kon je niet helpen, sorry.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan open ik een topic met een gevleugelde TT en dan wordt die in ene vervangen door iets waar ik dan door een aantal FOK!kers op aangesproken wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |