Heb precies dat. Veel te druk gewoon.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Prima, ik had je al een tijd niet gezien hier, maar ik ben hier ook wat minder geweest omdat ik het nogal druk had.
Ja ik ook. En dan open ik een topic met een gevleugelde TT en dan wordt die in ene vervangen door iets waar ik dan door een aantal FOK!kers op aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies dat. Veel te druk gewoon.
Hoe is het gozer?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan open ik een topic met een gevleugelde TT en dan wordt die in ene vervangen door iets waar ik dan door een aantal FOK!kers op aangesproken wordt.
Ik voel je, drukke periodequote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb precies dat. Veel te druk gewoon.
Goed. Druk hè. Jij?quote:
Ik heb eenmaal geen modrechten dus ik kon je niet helpen, sorry.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dan open ik een topic met een gevleugelde TT en dan wordt die in ene vervangen door iets waar ik dan door een aantal FOK!kers op aangesproken wordt.
jij hebt het tenminste geprobeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb eenmaal geen modrechten dus ik kon je niet helpen, sorry.
Ik had het gevoel dat ik je begin december heb zien zitten in de stiltecoupe van Utrecht naar Amersfoort. Klopt he?quote:
Ben nooit in Amersfoort. Maar waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik je begin december heb zien zitten in de stiltecoupe van Utrecht naar Amersfoort. Klopt he?
Stylo gaat toch altijd naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik je begin december heb zien zitten in de stiltecoupe van Utrecht naar Amersfoort. Klopt he?
Ja man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stylo gaat toch altijd naar Amsterdam?
Toch?
Ben je al Ajacied?quote:
Een vluchtige blik was genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben nooit in Amersfoort. Maar waarom denk je dat?
Weet men daar wel dat je voor PSV bent?quote:
hahaquote:
M16 over zijn schouder?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een vluchtige blik was genoeg.
En je was aan het FOK!ken op je mobiel.
Kalasjnikov he. M16 is wat erg Amerikaans.quote:
Allochtoon zeker, dus ik moest het gelijk zijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een vluchtige blik was genoeg.
En je was aan het FOK!ken op je mobiel.
Nee dat niet.quote:
Ja. En niemand boeit het.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet men daar wel dat je voor PSV bent?
Chinees inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allochtoon zeker, dus ik moest het gelijk zijn?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |