En hier 90,-quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:02 schreef iramo88 het volgende:
Zie hier dat de prijs trouwens 119,- is.
Oh, die ¤70 als richtprijs is wel redelijk hoor, helaas niet echt mn smaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:08 schreef iramo88 het volgende:
Wat zou jij voor het horloge over hebben?
Jazeker.quote:
quote:
Anders ff quoten zodat die een bericht krijgt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef iramo88 het volgende:
Topic kan dicht horloge is verkocht!
ja. Gshocks zijn vaak lomp ogend en soms fugly maar het zijn echte beukers. Urenlang, meerdere vakanties in zee mee gelegen en door zand heen gegaan en hij werkt prima en is er ook niet lelijker door geworden.quote:
Scammed xDquote:Op maandag 10 februari 2014 13:50 schreef videonatic het volgende:
Je reageert niet meer op DM's maar komt wel online.. vind ik een beetje apart!
Terugvorderenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef videonatic het volgende:
Iramo88 je was vanavond weer actief op Fok maar geen reactie, als ik morgenmiddag niks van je hoor vorder ik het geld terug, niet netjes dit.
Oordeel was min of meer de schuld van je koper.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:46 schreef iramo88 het volgende:
@vigen98 , scammed? Kijk eerst even mijn topic geschiedenis na voordat je gaat oordelen :-).
Ja nu heb ik iemand erg teleurgesteld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef Woelwater het volgende:
Beter had hij even kunnen melden wanneer ze die baksteen komen bezorgen.
Hahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:57 schreef Poepoog het volgende:
O sorry, heb een aardige PM () ontvangen van videonatic, blijkbaar moet ik zeggen ik bedoel kan het terugvorderen wel. Dit is geen bluf dames en heren, geen bluf.
Je hebt gelijk, ik had beter terug kunnen schelden via een pm of een reactie kunnen posten in je FB. Dan is het wel ontopic.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:15 schreef videonatic het volgende:
Wat loop je nou reacties uit te lokken poepoog? Doe dat even lekker in een ander topic dit is geen slowchat maar een vraag en aanbod waar je niks nuttigs te melden hebt.
Overigens zou het pakketje vandaag bezorgt moeten worden.
Bonnetje even weg gehaald, stuur die even per dm/pm naar hem toe. Lijkt me niet wenselijk als zijn adres voor iedereen zichtbaar isquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef iramo88 het volgende:
@videonatic, dat is inderdaad erg vreemd.
Al is het natuurlijk belachelijk dat je argwaan krijgt jegens mij?
Het pakket is op de post gedaan, dat kan je natuurlijk zelf ook zien. Ik heb niks te maken met het hele proces wat door TNT gedaan word.
Hierbij een foto van het bonnetje.
Edit: weg
Heel erg jammer, dat ik word gezien als scammer/oplichter.
En er staat ook dat hij vandaag wordt afgeleverd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:17 schreef videonatic het volgende:
Bijna een week later maar er staat eindelijk "Zending is ontvangen door PostNL"
Ik volg dit topic al even dus ik snap heust wel wat erachter schuilt. Maar als hij gewoon terugkomt en je bonnetjes stuurt etcetera moet je niet zo wantrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef videonatic het volgende:
Je kent het hele verhaal niet dus kom niet met je kritiek. Als je geld overmaakt en het gelijk op de post zou gaan en je hoort vervolgens dagen niks denk jij ook dat je getild word.
Hoe dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:41 schreef videonatic het volgende:
en je kunt wel gewoon DM's en PM's ontvangen op fok mobile
Dit is dus de reden waarom ik altijd zelf langs ga voor een 2ehandsje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef videonatic het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een goede koop zou zijn maar de staat van het horloge is verre van de foto in je OP. Die randen zijn helemaal afgekluift en stuk man, amper gedragen ?! ?! Het polsbandje is ook helemaal vies en geel. What the fuck man, als je een eerlijke foto in de OP had gezet had ik deze echt niet gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e hands foto van 2e hands horlogequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:59 schreef videonatic het volgende:
Dit heeft niks met wit te maken hoor, die foto is overduidelijk niet nieuw.
Ik ben hier geen mod, dus zeg dit gewoon even als user, maar zou je dan niet gewoon je verlies nemen, geld terugstorten als je het terug hebt mogen ontvangen en het via een andere weg probereren te verkopen? Is natuurlijk jammer als de deal niet blijkt te werken, maar vol blijven houden heeft ook weinig zin en mocht je in de toekomst nog wat dingen willen verkopen hier, dan is dat misschien wel de handigste weg?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef iramo88 het volgende:
Ok, ik ben een oplichter!
Alsjeblieft, ik zit hier al jaren op.
Die krasjes waren op jouw foto's helemaal niet zichtbaar.. ik kan me wel voorstellen dat videonatic er dan niet zo blij mee is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef iramo88 het volgende:
Het horloge doet goed, er is niks mee aan de hand. Dat er idd een paar krasjes op een tweedehands horloge zitten is niet meer dan logisch.
Is wat anders danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:54 schreef iramo88 het volgende:
Ik heb het horloge bijna niet gedragen.
Bijna niet gedragen impliceert dat er (nagenoeg) geen gebruikssporen te vinden zijn. De foto is wat overbelicht wat de krassen wat verhult.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef iramo88 het volgende:
Dat er idd een paar krasjes op een tweedehands horloge zitten is niet meer dan logisch.
De verwachting die ts geschapen heeft komt niet overeen met het geleverde. Storneren die sizzle dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:04 schreef Poepoog het volgende:
Meest doorgelinkte tekst van V&A;
http://blog.iusmentis.com(...)als-hij-niet-bevalt/
Als je negatieve ervaringen hebt waarom vraag je dan niet om wat betere fotos voordat je koopt? Of liggen de negatieve ervaringen aan te hoge verwachtingen (al dan niet door de verkoper gevoed) bij gebruikte producten? Gebruikt is niet nieuw, zo goed als nieuw ook niet, je moet (kleine) beschadigingen gewoon verwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef videonatic het volgende:
Dat is ook uiteindelijk het plan, dit is niet de eerste keer dat zoiets me overkomt. Als het tot storneren komt heb ik m'n geld en omdat iramo in de anonimiteit wil blijven hij geen klokje. Maar dit heb ik hem ook al in PM vertelt. Als hij gewoon meewerkt had ik het horloge vanmiddag al op de post gedaan.
Misschien moet je eerst eens opzoeken wat storneren is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef videonatic het volgende:
Dat is ook uiteindelijk het plan, dit is niet de eerste keer dat zoiets me overkomt. Als het tot storneren komt heb ik m'n geld en omdat iramo in de anonimiteit wil blijven hij geen klokje. Maar dit heb ik hem ook al in PM vertelt. Als hij gewoon meewerkt had ik het horloge vanmiddag al op de post gedaan.
Haha je kunt helemaal niet storneren gekkiequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef videonatic het volgende:
Je hebt geen idee waar je wettelijk staat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef videonatic het volgende:
Dan nog Ruigbaard, dan nog. Maar ik weet waar ik wettelijk sta en ik ga er ook zeker werk van maken als het via het forum niks word. Ik ga nu even stoppen met reageren want het word een slow chat.
Dus het was geen bluf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef videonatic het volgende:
Dan nog Ruigbaard, dan nog. Maar ik weet waar ik wettelijk sta en ik ga er ook zeker werk van maken als het via het forum niks word. Ik ga nu even stoppen met reageren want het word een slow chat.
19:21u, maar dat kan ze zelf ook zien als ze op haar G-Shock kijktquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Video zal nu wel weten hoe laat het is...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Video zal nu wel weten hoe laat het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |