abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136672982
Dat is ook uiteindelijk het plan, dit is niet de eerste keer dat zoiets me overkomt. Als het tot storneren komt heb ik m'n geld en omdat iramo in de anonimiteit wil blijven hij geen klokje. Maar dit heb ik hem ook al in PM vertelt. Als hij gewoon meewerkt had ik het horloge vanmiddag al op de post gedaan.
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 18:17:38 #86
45833 crew  Fogel
pi_136673105
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef videonatic het volgende:
Dat is ook uiteindelijk het plan, dit is niet de eerste keer dat zoiets me overkomt. Als het tot storneren komt heb ik m'n geld en omdat iramo in de anonimiteit wil blijven hij geen klokje. Maar dit heb ik hem ook al in PM vertelt. Als hij gewoon meewerkt had ik het horloge vanmiddag al op de post gedaan.
Als je negatieve ervaringen hebt waarom vraag je dan niet om wat betere fotos voordat je koopt? Of liggen de negatieve ervaringen aan te hoge verwachtingen (al dan niet door de verkoper gevoed) bij gebruikte producten? Gebruikt is niet nieuw, zo goed als nieuw ook niet, je moet (kleine) beschadigingen gewoon verwachten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_136673251
volgens de EXIF foto informatie uit de OP is de foto gemaakt op : 2014:01:31 14:52:34
En bewerkt met Adobe Photoshop CS6 (Windows)
pi_136673392
quote:
Misschien moet je eerst eens opzoeken wat storneren is.

Het enige dat je kunt doen is hopen dat iramo88 inziet dat dit niet netjes is en je geld terug stort.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_136673535
quote:
Haha je kunt helemaal niet storneren gekkie
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_136673668
Omdat iedereen hier langs komt om een reactie te droppen even het volledige verhaal.

Iramo88 bied een horloge aan, bijna niet gedragen en met foto.

Bijna niet gedragen, hiermee zeg je dat het dus nog in een zeer goede staat verkeerd.
De foto is gewoon degelijk voor het oog, er zijn geen(!) beschadigingen te zien dus dit komt overeen met bijna niet gedragen. Er gaat dus bij een koper logischerwijs geen belletje rinkelen. Dat de foto niet overeenkomt met de werkelijkheid vind iramo88 waarschijnlijk wel best omdat het er zeer goed uit ziet, dus mondje dicht en niet vergeten, amper gedragen.

Verder staat er niets in de openingspost over verkoopregels die Iramo88 handhaaft.

Ik bied op het horloge en de koop is rond, top ik heb een tof mooi net horloge denk ik.
Ik maak diezelfde dag het geld nog over en verzoek iramo88 om mij gelijk de tracktrace code te sturen, hij zegt: het pakketje gaat vandaag nog op de post. Dit is 7 februari.

Er gaan nu enkele dagen voorbij waarbij iramo88 geen contact opneemt. Bij mij gaat nu al de bel rinkelen van shit, er is iemand met mijn geld vandoor.

11 Februari (!) meld hij zich pas weer en heb ik mijn track&trace code ( niet volgens afspraak ) dit doet mij vermoeden dat hij het die dag pas op de post heeft gedaan.

13 Februari is het pakketje er dan eindelijk, en wat ik aantref is een afgeschaafd misbruikt horloge met overal wel deukjes en puntjes, en met een zeer geel en vies polsbandje. Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord omdat dit totaal niet overeen komt met de advertentie.

Ik PM Iramo88 dat ik hier niet mee akkoord ga en dat dit totaal niet is wat er aangeboden word in de advertentie. Het enige argument van Iramo88 is dat het een tweedehands is, en dat omruilen niet mogelijk is want daar doet hij niet aan.

Iramo88

Ten eerste is je communicatie zeer slecht.
Ten tweede bied je mij veelste laat en niet volgens afspraak de track&trace code aan
Ten derde is het horloge beschadigt en zeer vaak gedragen en komt het op geen enkel punt overeen met wat je aanbied in je advertentie.
En ten vierde heb je nergens voor de koop gezegd dat je het achteraf niet meer wilt omruilen, waarschijnlijk omdat je de bui al voelde hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door videonatic op 13-02-2014 18:45:25 ]
pi_136673786
Ik wil hier ook geen drama topic van maken al word dat af en toe uitgelokt door users, ik wil me geld terug en dat horloge zo snel mogelijk terug op de post doen.
pi_136673857
Iramo88 is een sjacheraar, maar dat had zijn postgeschiedenis je ook wel verteld, als je die gelezen had.

Neem gewoon je verlies, en denk voortaan wat beter na voordaat je zo'n aankoop doet.
pi_136673957
Dat hij niet aan retourneren doet hoeft hij niet vooraf te melden hoor video
pi_136674040
Dan nog Ruigbaard, dan nog. Maar ik weet waar ik wettelijk sta en ik ga er ook zeker werk van maken als het via het forum niks word. Ik ga nu even stoppen met reageren want het word een slow chat.
pi_136675008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef videonatic het volgende:
Dan nog Ruigbaard, dan nog. Maar ik weet waar ik wettelijk sta en ik ga er ook zeker werk van maken als het via het forum niks word. Ik ga nu even stoppen met reageren want het word een slow chat.
Je hebt geen idee waar je wettelijk staat.
Allemaal loos geblaat om ts 'bang' te maken.
pi_136675384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef videonatic het volgende:
Dus het was geen bluf. ;(
pi_136675420
Video zal nu wel weten hoe laat het is...
pi_136675506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
19:21u, maar dat kan ze zelf ook zien als ze op haar G-Shock kijkt *O*
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136675621
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
_O-

edit: Ontopic, wel sneu. Foto is inderdaad door Photoshop gehaald. Dit had je niet kunnen weten. :X
pi_136675810
Is geregeld met iramo88 in private message. Topic kan even op slot ivm ramptoerisme.
pi_136675813
Ik heb de foto moeten opslaan als png. Anders lukte het me niet om hem up te loaden!

Ik heb videonatic al een bericht gestuurd.
Ben dit gezeik helemaal zat. Dan mag die m wat mij betreft terug sturen, stort ik zn centjes terug.
pi_136675848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef Nightanimal het volgende:
volgens de EXIF foto informatie uit de OP is de foto gemaakt op : 2014:01:31 14:52:34
En bewerkt met Adobe Photoshop CS6 (Windows)
iramo88 wilde blijkbaar even z'n advertentie pimpen :N
pi_136675902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef videonatic het volgende:
Is geregeld met iramo88 in private message. Topic kan even op slot ivm ramptoerisme.
moet je even aan een modje vragen (topic report)
pi_136676026
Slotje dan maar
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')