Als je negatieve ervaringen hebt waarom vraag je dan niet om wat betere fotos voordat je koopt? Of liggen de negatieve ervaringen aan te hoge verwachtingen (al dan niet door de verkoper gevoed) bij gebruikte producten? Gebruikt is niet nieuw, zo goed als nieuw ook niet, je moet (kleine) beschadigingen gewoon verwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef videonatic het volgende:
Dat is ook uiteindelijk het plan, dit is niet de eerste keer dat zoiets me overkomt. Als het tot storneren komt heb ik m'n geld en omdat iramo in de anonimiteit wil blijven hij geen klokje. Maar dit heb ik hem ook al in PM vertelt. Als hij gewoon meewerkt had ik het horloge vanmiddag al op de post gedaan.
Misschien moet je eerst eens opzoeken wat storneren is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef videonatic het volgende:
Dat is ook uiteindelijk het plan, dit is niet de eerste keer dat zoiets me overkomt. Als het tot storneren komt heb ik m'n geld en omdat iramo in de anonimiteit wil blijven hij geen klokje. Maar dit heb ik hem ook al in PM vertelt. Als hij gewoon meewerkt had ik het horloge vanmiddag al op de post gedaan.
Haha je kunt helemaal niet storneren gekkiequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef videonatic het volgende:
Je hebt geen idee waar je wettelijk staat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef videonatic het volgende:
Dan nog Ruigbaard, dan nog. Maar ik weet waar ik wettelijk sta en ik ga er ook zeker werk van maken als het via het forum niks word. Ik ga nu even stoppen met reageren want het word een slow chat.
Dus het was geen bluf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef videonatic het volgende:
Dan nog Ruigbaard, dan nog. Maar ik weet waar ik wettelijk sta en ik ga er ook zeker werk van maken als het via het forum niks word. Ik ga nu even stoppen met reageren want het word een slow chat.
19:21u, maar dat kan ze zelf ook zien als ze op haar G-Shock kijktquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Video zal nu wel weten hoe laat het is...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Video zal nu wel weten hoe laat het is...
iramo88 wilde blijkbaar even z'n advertentie pimpenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef Nightanimal het volgende:
volgens de EXIF foto informatie uit de OP is de foto gemaakt op : 2014:01:31 14:52:34
En bewerkt met Adobe Photoshop CS6 (Windows)
moet je even aan een modje vragen (topic report)quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef videonatic het volgende:
Is geregeld met iramo88 in private message. Topic kan even op slot ivm ramptoerisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |