Ik volg dit topic al even dus ik snap heust wel wat erachter schuilt. Maar als hij gewoon terugkomt en je bonnetjes stuurt etcetera moet je niet zo wantrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef videonatic het volgende:
Je kent het hele verhaal niet dus kom niet met je kritiek. Als je geld overmaakt en het gelijk op de post zou gaan en je hoort vervolgens dagen niks denk jij ook dat je getild word.
Hoe dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:41 schreef videonatic het volgende:
en je kunt wel gewoon DM's en PM's ontvangen op fok mobile
Dit is dus de reden waarom ik altijd zelf langs ga voor een 2ehandsje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef videonatic het volgende:
Ik had echt gehoopt dat dit een goede koop zou zijn maar de staat van het horloge is verre van de foto in je OP. Die randen zijn helemaal afgekluift en stuk man, amper gedragen ?! ?! Het polsbandje is ook helemaal vies en geel. What the fuck man, als je een eerlijke foto in de OP had gezet had ik deze echt niet gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e hands foto van 2e hands horlogequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:59 schreef videonatic het volgende:
Dit heeft niks met wit te maken hoor, die foto is overduidelijk niet nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |