Oordeel was min of meer de schuld van je koper.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:46 schreef iramo88 het volgende:
@vigen98 , scammed? Kijk eerst even mijn topic geschiedenis na voordat je gaat oordelen :-).
Ja nu heb ik iemand erg teleurgesteld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef Woelwater het volgende:
Beter had hij even kunnen melden wanneer ze die baksteen komen bezorgen.
Hahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:57 schreef Poepoog het volgende:
O sorry, heb een aardige PM () ontvangen van videonatic, blijkbaar moet ik zeggen ik bedoel kan het terugvorderen wel. Dit is geen bluf dames en heren, geen bluf.
Je hebt gelijk, ik had beter terug kunnen schelden via een pm of een reactie kunnen posten in je FB. Dan is het wel ontopic.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:15 schreef videonatic het volgende:
Wat loop je nou reacties uit te lokken poepoog? Doe dat even lekker in een ander topic dit is geen slowchat maar een vraag en aanbod waar je niks nuttigs te melden hebt.
Overigens zou het pakketje vandaag bezorgt moeten worden.
Bonnetje even weg gehaald, stuur die even per dm/pm naar hem toe. Lijkt me niet wenselijk als zijn adres voor iedereen zichtbaar isquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef iramo88 het volgende:
@videonatic, dat is inderdaad erg vreemd.
Al is het natuurlijk belachelijk dat je argwaan krijgt jegens mij?
Het pakket is op de post gedaan, dat kan je natuurlijk zelf ook zien. Ik heb niks te maken met het hele proces wat door TNT gedaan word.
Hierbij een foto van het bonnetje.
Edit: weg
Heel erg jammer, dat ik word gezien als scammer/oplichter.
En er staat ook dat hij vandaag wordt afgeleverd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:17 schreef videonatic het volgende:
Bijna een week later maar er staat eindelijk "Zending is ontvangen door PostNL"
Ik volg dit topic al even dus ik snap heust wel wat erachter schuilt. Maar als hij gewoon terugkomt en je bonnetjes stuurt etcetera moet je niet zo wantrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef videonatic het volgende:
Je kent het hele verhaal niet dus kom niet met je kritiek. Als je geld overmaakt en het gelijk op de post zou gaan en je hoort vervolgens dagen niks denk jij ook dat je getild word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |