Ik niet. Heel het format valt of staat met transparantie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Marrije het volgende:
op zich vind ik dat nog wel aceptabel, eea wordt natuurlijk een stukkie duurder omdat de febo het zo wil, dus ach nou ja
Wie?quote:
Volgens mij is Vanessa aan het badderen (in de douchehoek)quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie vanessa niet binnen , kan best wel zo zijn, maar ik dacht dat ze tegen laura zei dat ze een half uur wilde wandelen buiten
Moet je een Vanas inhurenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
De wasmand is leeg, dat hebben ze snel gedaan. Ik wou dat ik zo snel door de was heen was.
okquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij is Vanessa aan het badderen (in de douchehoek)
Paul zat te scrollen op een forum dat sprekend op Fok leek. Hé Billy, riep hij, en ze kwam even kijken. Even daarna zei ze dat iets haar niet kon schelen.quote:
Wie weet kunnen we mailen of we een workshop wassen kunnen volgen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
De wasmand is leeg, dat hebben ze snel gedaan. Ik wou dat ik zo snel door de was heen was.
nou dit is redelijk transparant toch, een deel van de rekening voor hun en een deel voor de feboquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Heel het format valt of staat met transparantie.
Oh wacht........
Aha, thanks. Ik snap dat Billyboy dat niet wil lezen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Disana het volgende:
Paul zat te scrollen op een forum dat sprekend op Fok leek. Hé Billy, riep hij, en ze kwam even kijken. Even daarna zei ze dat iets haar niet kon schelen.
Verse handschoenen aan, pannenkoeken-mix wegzetten... komt het wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Wel je aanrecht goed in de gaten houden.
Voordat je het weet staat ze te koken.
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanks. Ik snap dat Billyboy dat niet wil lezen.
Ach die arme Bigalot heeft stress-vreetbuien. De hele dag door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die zeug weer vreten
[ afbeelding ]
je kunt nog terugspoelen toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ik
terupspeel optie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ik
En jij ben jij nog een gespierde slanke adonis?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die zeug weer vreten
[ afbeelding ]
commentaar op streams , niet op COSsersquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
En jij ben jij nog een gespierde slanke adonis?
je hebt het tegen iemand op leeftijd he!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Meldtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Rienk droomt ervan, nog eens met Aike in bed te belanden. Tsja.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef Dottey het volgende:
Rienk : ze zegt cool . Ik krijg er een stijve piel van! haha
Het is ook slapstick-donderdagquote:
wat is dit ?quote:
dan komen er meerdere mensen voor hetzelfdequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Tayu het volgende:
Er is voor morgen een dubbele afspraak gemaakt door Lotte en Jimmy. Dat mag niet, want er mag maar één persoon tegelijk komen.
Hoe willen ze dan restaurantje gaan spelen?
die laatste 2 zinnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Capaja het volgende:
FOEI
Lot heeft een dubbele afspraak gemaakt
dat kan niet
en al helemaal niet tijdens de generale ?
Paul weer aan de lijn met hornbach
hij belt later terug want Marcel is nog niet op de zaak
zijn dit klus- en verhuistips of zo? filmpjes?quote:
nowlife?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
die herken ik niet helaas, het utopia forum?
Volgens mij hebben ze helemaal nog geen Internet op die Laptop, anders zou Isa geen probleem hebben met het verzenden van die leveringsvoorwaarden.quote:
Nee, dat niet. Misschien Nowlive? Even kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
die herken ik niet helaas, het utopia forum?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
zijn meestal wel hele epistels maar zo moeilijk zal zij t zich niet maken denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Capaja het volgende:
Jeezus Isabella
doe eens moeilijk
je hebt NIKS te doen daar dus ga die algemene voorwaarden lekker zitten tiepen joh
ze hebben wel internet hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze helemaal nog geen Internet op die Laptop, anders zou Isa geen probleem hebben met het verzenden van die leveringsvoorwaarden.
ja weet ik, zijn lange stukken, maar het origineel staat op de pc, moet ze overtikken dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zijn meestal wel hele epistels maar zo moeilijk zal zij t zich niet maken denk ik
aha easy way out weer vor zequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja weet ik, zijn lange stukken, maar het origineel staat op de pc, moet ze overtikken dus
je hebt in elk geval vertrouwen in Isaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze helemaal nog geen Internet op die Laptop, anders zou Isa geen probleem hebben met het verzenden van die leveringsvoorwaarden.
Ha. Jammer dat dit forum niet te achterhalen is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even vergeleken maar nee, Nowlive is het niet.
lijkt op klusfilmpjesof zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even vergeleken maar nee, Nowlive is het niet.
Oh, op die manier, wat een kneuzen dan, want Isa gaat die leveringsvoorwaarden nu uittikken op de telefoon om ze te verzenden. Als en die telefoon en die Laptop gewoon beiden wifi hebben dan kunnen ze gewoon met elkaar communicerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze hebben wel internet hoor
alleen ze snappen het verschil niet tussen internet en een @mailadres![]()
Febo houd de meel achter en ze kunnen via de pc (nog) niet naar buiten meelen
Ja, ik snap hem nu, wat een geweldige dommelingen ......quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
je hebt in elk geval vertrouwen in Isa
USB?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, op die manier, wat een kneuzen dan, want Isa gaat die leveringsvoorwaarden nu uittikken op de telefoon om ze te verzenden. Als en die telefoon en die Laptop gewoon beiden wifi hebben dan kunnen ze gewoon met elkaar communiceren
Zoiets zal het wel zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
lijkt op klusfilmpjesof zo.
nou ja. paul kan wel wat hulp gebruiken
Las gisteren in de COS rienk had USB stick of het waar is???quote:
die keek en werd varkensboerquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Ransjih het volgende:
de dokter, maar waar blijft de psych?
Jimmy heeft USB met veel muziek maar die is "achter"quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gisteren in de COS rienk had USB stick of het waar is???
Die rekent zich alvast rijk voor als Speelman het niet meer aankan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Ransjih het volgende:
de dokter, maar waar blijft de psych?
okequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
Jimmy heeft USB met veel muziek maar die is "achter"
en Rienk kan schijnbaar een "beetje" hacken ALS hij zn usb stick zou hebben
Nee, dat begrijp ik. De douche wordt wrs gewoon aangesloten op de boiler in de boilerkamer.quote:
maar echt morgen pasquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. De douche wordt wrs gewoon aangesloten op de boiler in de boilerkamer.
Easy does it. Ze verzinnen gewoon smoesjes.
Dat zei ik eerder al, zit er niet gewoon een usb kabeltje bij die smartphone, zoals volgens mij wel bij elke smartphone? Ik weet 't niet hoor, maar het zijn wel debielen, inclusief die Aike.quote:
dat lukt paul nog welquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut haar hand moet geamputeerd worden.
maar eerst krijgt ze daar een antibiotica kuurtje voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik geef het opquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
tis ook niet helemaal de site van hornbach. mysterie.
Vooral Aike.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder al, zit er niet gewoon een usb kabeltje bij die smartphone, zoals volgens mij wel bij elke smartphone? Ik weet 't niet hoor, maar het zijn wel debielen, inclusief die Aike.
Het is maar goed dat ze niet in the middle of nowhere zitten. Dan waren doden gevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker thuis gaan poetsen en 'koken'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |