die keek en werd varkensboerquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Ransjih het volgende:
de dokter, maar waar blijft de psych?
Jimmy heeft USB met veel muziek maar die is "achter"quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gisteren in de COS rienk had USB stick of het waar is???
Die rekent zich alvast rijk voor als Speelman het niet meer aankan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Ransjih het volgende:
de dokter, maar waar blijft de psych?
okequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
Jimmy heeft USB met veel muziek maar die is "achter"
en Rienk kan schijnbaar een "beetje" hacken ALS hij zn usb stick zou hebben
Nee, dat begrijp ik. De douche wordt wrs gewoon aangesloten op de boiler in de boilerkamer.quote:
maar echt morgen pasquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. De douche wordt wrs gewoon aangesloten op de boiler in de boilerkamer.
Easy does it. Ze verzinnen gewoon smoesjes.
Dat zei ik eerder al, zit er niet gewoon een usb kabeltje bij die smartphone, zoals volgens mij wel bij elke smartphone? Ik weet 't niet hoor, maar het zijn wel debielen, inclusief die Aike.quote:
dat lukt paul nog welquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut haar hand moet geamputeerd worden.
maar eerst krijgt ze daar een antibiotica kuurtje voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik geef het opquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
tis ook niet helemaal de site van hornbach. mysterie.
Vooral Aike.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder al, zit er niet gewoon een usb kabeltje bij die smartphone, zoals volgens mij wel bij elke smartphone? Ik weet 't niet hoor, maar het zijn wel debielen, inclusief die Aike.
Het is maar goed dat ze niet in the middle of nowhere zitten. Dan waren doden gevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |