Ruud vergeeft, maar vergeet niet volgens mijquote:
ow, over eerder akkefietje met iets op het vuur gooien geloof ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Ransjih het volgende:
paul: ik snap niet dat je dan weer zoiets doet? hoezo weer?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef RVer het volgende:
Heeft Paul de nieuwe kas stand al door gegeven?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef bull1966 het volgende:
paul net tegen hakim : is de rest voor rekening van ....
Ik denk dat een modje hem even moet toevoegen aan de reeksquote:
Eigenlijk zou jdm de streamers veel meer moeten betrekken...gewoon interactiequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef RVer het volgende:
Heeft Paul de nieuwe kas stand al door gegeven?
Komt vast wel in ordequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat een modje hem even moet toevoegen aan de reeks
quote:
Sorry, fout van mij, was gebeurd voor ik het zagquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat een modje hem even moet toevoegen aan de reeks
of een camera in het hokje, soort van making of...quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jdm de streamers veel meer moeten betrekken...gewoon interactie
Open nieuw deel klikken ipv open nieuw topicquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Sorry, fout van mij, was gebeurd voor ik het zag
Ze hadden het over vannacht als iedereen slaaptquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Ransjih het volgende:
sjonge, emil en ruud over een geintje wat ze uit willen halen?
rienk begint er doorheen te zingen
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nahh een Lieve Blauwe coyied dit wel in de reeksquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ja en dagelijks wat influistermomentjes van de streamers hints enzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
of een camera in het hokje, soort van making of...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef RVer het volgende:
[..]
Ze hadden het over vannacht als iedereen slaapt
Geen probleem, effe melden in het feedbacktopicquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ze willen een berg zand voor de deur gooien zodat ie morgenvroeg niet open gaatquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef RVer het volgende:
[..]
Zouden ze dan toch de koeien verstoppen?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze willen een berg zand voor de deur gooien zodat ie morgenvroeg niet open gaat
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef itsme het volgende:
Ik ga vuurvliegje wel even een klap op haar vuurvliegjes kontje geven.![]()
heb ik net gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen probleem, effe melden in het feedbacktopic
Dan gaat Paul geheel door het lint. Ik zeg DOEN.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze willen een berg zand voor de deur gooien zodat ie morgenvroeg niet open gaat
Ik blijf wakkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef RVer het volgende:
[..]
daar hebben eerder de koeienmeisjes last van paul is dan toch nog niet uit z'n nestquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan gaat Paul geheel door het lint. Ik zeg DOEN.
Ja, dat was te verwachten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
lot zit weer in het hok en lult een eind weg (rienk
Voor het eerst blij dat ik heel vroeg mijn bed uit moet. Dit wil ik zien.quote:
Ja, enorme grappen hebben ze bedacht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Ransjih het volgende:
sjonge, emil en ruud over een geintje wat ze uit willen halen?
rienk begint er doorheen te zingen
Omdat ze gistermiddag een extra einde van de maand centraal haddenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Ransjih het volgende:
om de dag zouden we centraal doen en nu zijn ze de dagen kwijt
Die hoort dat snel genoeg en anders word hij er later wel pissig over. Vooral als hij hoort dat Ruud erbij betrokken is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef bull1966 het volgende:
[..]
daar hebben eerder de koeienmeisjes last van paul is dan toch nog niet uit z'n nest
Daar dan wat dingen aan vast maken zodat het een enorm lawaai maaktquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, enorme grappen hebben ze bedacht.
Ruud heeft inmiddels een potje melk onder het bed van Paul geplaatst; dichtgeplakt met ducktape.
Hij realiseert zich blijkbar niet dat het zo weken duurt, voordat het echt gaat stinken.
Verder gaan ze vannacht aan de buitenkant van de deur, zand scheppen geloof ik, zodat morgenochtend de melkmeisjer er niet uit kunnen. Zullen ze wel ook de schuif- en andere deuren moeten blokkeren.
verrek ja, nu j t zegtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef Voxs het volgende:
Laura is totaal onzichtbaar vandaag he?
Daarom moest Ruud het dus goedmaken.... Opoffering voor De Grap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef ericahysterica het volgende:
als paul weer een grote mond opzet dan gaat rienk hem nadoen als papegaai ak ak grote kut fluit fluit
worden meiden gestraft. Paul heeft daar geen last vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, enorme grappen hebben ze bedacht.
Ruud heeft inmiddels een potje melk onder het bed van Paul geplaatst; dichtgeplakt met ducktape.
Hij realiseert zich blijkbar niet dat het zo weken duurt, voordat het echt gaat stinken.
Verder gaan ze vannacht aan de buitenkant van de deur, zand scheppen geloof ik, zodat morgenochtend de melkmeisjer er niet uit kunnen. Zullen ze wel ook de schuif- en andere deuren moeten blokkeren.
Die ging een half uurje lopen met Vanessaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef Voxs het volgende:
Laura is totaal onzichtbaar vandaag he?
Doet die haan het nog niet eigenlijk?? Hoopt op veel herrie om 5 uurquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Daar dan wat dingen aan vast maken zodat het een enorm lawaai maakt
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef beequeen het volgende:
Paul heeft een nieuwe boodschappenlijst aan Marcel gegeven.
Hakim tegen Paul: dus dit betalen wij en de rest.......(hij maakte een hoofdbeweging naar de zenderkamer).
Ik denk echt dat de FEBO meebetaald en wij daar niks van mogen weten.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Doet die haan het nog niet eigenlijk?? Hoopte op veel herrie om 5 uur
Vanas is gewoon binnen hoor. Ik denk dat ze slaapt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Flow3r het volgende:
Die ging een half uurje lopen met Vanessa
Ik hoop dat Lot gaat melken. Die gaat toch al niet zo lekker. Geen beter vermaak dan leed vermaak.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
worden meiden gestraft. Paul heeft daar geen last van
Je zult haar maar moeten aanhoren als normaal mensquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef Ransjih het volgende:
ruud: ik vraag me af waarom ze niet eet
emil : smetvrees of zoiets (over vanes)
Ja die is maandag gekomen, maar ik denk dat je het gekraai niet hoort van die afstand, of hij heeft het te druk met wippenquote:
Maar dat zijn Lot en B, die gaan flippenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef bull1966 het volgende:
[..]
daar hebben eerder de koeienmeisjes last van paul is dan toch nog niet uit z'n nest
Hebben ze toch al ruzie mee (naja, Lot met hun eigenlijk)quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zijn Lot en B, die gaan flippen
Hahaha die gaat ervan rentenieren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Ransjih het volgende:
idee geld naar de bank. iemand die te vertrouwen is meegeven om af te leveren
hakim: heb je dit van IK"
wordt boer klaver
op zich vind ik dat nog wel aceptabel, eea wordt natuurlijk een stukkie duurder omdat de febo het zo wil, dus ach nou jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef beequeen het volgende:
Paul heeft een nieuwe boodschappenlijst aan Marcel gegeven.
Hakim tegen Paul: dus dit betalen wij en de rest.......(hij maakte een hoofdbeweging naar de zenderkamer).
Ik denk echt dat de FEBO meebetaald en wij daar niks van mogen weten.
Disndagochtend deed ie het nog ... 4 x omtreeks 6:55, maar iedereen sliep doorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Doet die haan het nog niet eigenlijk?? Hoopt op veel herrie om 5 uur
Ik zie vanessa niet binnen , kan best wel zo zijn, maar ik dacht dat ze tegen laura zei dat ze een half uur wilde wandelen buitenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanas is gewoon binnen hoor. Ik denk dat ze slaapt.
Vanzelfsprekend .....quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat het nog een strijd worden wie de COS#500 gaat pakken
the biggest billyquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga voor COS#5000quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ik niet. Heel het format valt of staat met transparantie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Marrije het volgende:
op zich vind ik dat nog wel aceptabel, eea wordt natuurlijk een stukkie duurder omdat de febo het zo wil, dus ach nou ja
Wie?quote:
Volgens mij is Vanessa aan het badderen (in de douchehoek)quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie vanessa niet binnen , kan best wel zo zijn, maar ik dacht dat ze tegen laura zei dat ze een half uur wilde wandelen buiten
Moet je een Vanas inhurenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
De wasmand is leeg, dat hebben ze snel gedaan. Ik wou dat ik zo snel door de was heen was.
okquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij is Vanessa aan het badderen (in de douchehoek)
Paul zat te scrollen op een forum dat sprekend op Fok leek. Hé Billy, riep hij, en ze kwam even kijken. Even daarna zei ze dat iets haar niet kon schelen.quote:
Wie weet kunnen we mailen of we een workshop wassen kunnen volgen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
De wasmand is leeg, dat hebben ze snel gedaan. Ik wou dat ik zo snel door de was heen was.
nou dit is redelijk transparant toch, een deel van de rekening voor hun en een deel voor de feboquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Heel het format valt of staat met transparantie.
Oh wacht........
Aha, thanks. Ik snap dat Billyboy dat niet wil lezen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Disana het volgende:
Paul zat te scrollen op een forum dat sprekend op Fok leek. Hé Billy, riep hij, en ze kwam even kijken. Even daarna zei ze dat iets haar niet kon schelen.
Verse handschoenen aan, pannenkoeken-mix wegzetten... komt het wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Wel je aanrecht goed in de gaten houden.
Voordat je het weet staat ze te koken.
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanks. Ik snap dat Billyboy dat niet wil lezen.
Ach die arme Bigalot heeft stress-vreetbuien. De hele dag door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die zeug weer vreten
[ afbeelding ]
je kunt nog terugspoelen toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ik
terupspeel optie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ik
En jij ben jij nog een gespierde slanke adonis?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die zeug weer vreten
[ afbeelding ]
commentaar op streams , niet op COSsersquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
En jij ben jij nog een gespierde slanke adonis?
je hebt het tegen iemand op leeftijd he!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Meldtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Rienk droomt ervan, nog eens met Aike in bed te belanden. Tsja.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef Dottey het volgende:
Rienk : ze zegt cool . Ik krijg er een stijve piel van! haha
Het is ook slapstick-donderdagquote:
wat is dit ?quote:
dan komen er meerdere mensen voor hetzelfdequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Tayu het volgende:
Er is voor morgen een dubbele afspraak gemaakt door Lotte en Jimmy. Dat mag niet, want er mag maar één persoon tegelijk komen.
Hoe willen ze dan restaurantje gaan spelen?
die laatste 2 zinnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Capaja het volgende:
FOEI
Lot heeft een dubbele afspraak gemaakt
dat kan niet
en al helemaal niet tijdens de generale ?
Paul weer aan de lijn met hornbach
hij belt later terug want Marcel is nog niet op de zaak
zijn dit klus- en verhuistips of zo? filmpjes?quote:
nowlife?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
die herken ik niet helaas, het utopia forum?
Volgens mij hebben ze helemaal nog geen Internet op die Laptop, anders zou Isa geen probleem hebben met het verzenden van die leveringsvoorwaarden.quote:
Nee, dat niet. Misschien Nowlive? Even kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
die herken ik niet helaas, het utopia forum?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
zijn meestal wel hele epistels maar zo moeilijk zal zij t zich niet maken denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Capaja het volgende:
Jeezus Isabella
doe eens moeilijk
je hebt NIKS te doen daar dus ga die algemene voorwaarden lekker zitten tiepen joh
ze hebben wel internet hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze helemaal nog geen Internet op die Laptop, anders zou Isa geen probleem hebben met het verzenden van die leveringsvoorwaarden.
ja weet ik, zijn lange stukken, maar het origineel staat op de pc, moet ze overtikken dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zijn meestal wel hele epistels maar zo moeilijk zal zij t zich niet maken denk ik
aha easy way out weer vor zequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja weet ik, zijn lange stukken, maar het origineel staat op de pc, moet ze overtikken dus
je hebt in elk geval vertrouwen in Isaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze helemaal nog geen Internet op die Laptop, anders zou Isa geen probleem hebben met het verzenden van die leveringsvoorwaarden.
Ha. Jammer dat dit forum niet te achterhalen is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even vergeleken maar nee, Nowlive is het niet.
lijkt op klusfilmpjesof zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even vergeleken maar nee, Nowlive is het niet.
Oh, op die manier, wat een kneuzen dan, want Isa gaat die leveringsvoorwaarden nu uittikken op de telefoon om ze te verzenden. Als en die telefoon en die Laptop gewoon beiden wifi hebben dan kunnen ze gewoon met elkaar communicerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze hebben wel internet hoor
alleen ze snappen het verschil niet tussen internet en een @mailadres![]()
Febo houd de meel achter en ze kunnen via de pc (nog) niet naar buiten meelen
Ja, ik snap hem nu, wat een geweldige dommelingen ......quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
je hebt in elk geval vertrouwen in Isa
USB?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, op die manier, wat een kneuzen dan, want Isa gaat die leveringsvoorwaarden nu uittikken op de telefoon om ze te verzenden. Als en die telefoon en die Laptop gewoon beiden wifi hebben dan kunnen ze gewoon met elkaar communiceren
Zoiets zal het wel zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
lijkt op klusfilmpjesof zo.
nou ja. paul kan wel wat hulp gebruiken
Las gisteren in de COS rienk had USB stick of het waar is???quote:
die keek en werd varkensboerquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Ransjih het volgende:
de dokter, maar waar blijft de psych?
Jimmy heeft USB met veel muziek maar die is "achter"quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las gisteren in de COS rienk had USB stick of het waar is???
Die rekent zich alvast rijk voor als Speelman het niet meer aankan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Ransjih het volgende:
de dokter, maar waar blijft de psych?
okequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
Jimmy heeft USB met veel muziek maar die is "achter"
en Rienk kan schijnbaar een "beetje" hacken ALS hij zn usb stick zou hebben
Nee, dat begrijp ik. De douche wordt wrs gewoon aangesloten op de boiler in de boilerkamer.quote:
maar echt morgen pasquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. De douche wordt wrs gewoon aangesloten op de boiler in de boilerkamer.
Easy does it. Ze verzinnen gewoon smoesjes.
Dat zei ik eerder al, zit er niet gewoon een usb kabeltje bij die smartphone, zoals volgens mij wel bij elke smartphone? Ik weet 't niet hoor, maar het zijn wel debielen, inclusief die Aike.quote:
dat lukt paul nog welquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut haar hand moet geamputeerd worden.
maar eerst krijgt ze daar een antibiotica kuurtje voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik geef het opquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
tis ook niet helemaal de site van hornbach. mysterie.
Vooral Aike.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder al, zit er niet gewoon een usb kabeltje bij die smartphone, zoals volgens mij wel bij elke smartphone? Ik weet 't niet hoor, maar het zijn wel debielen, inclusief die Aike.
Het is maar goed dat ze niet in the middle of nowhere zitten. Dan waren doden gevallen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker thuis gaan poetsen en 'koken'.quote:
sommigen daar staan gewoon op jank-shufflequote:
Dan hadden ze iig wat te eten gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze niet in the middle of nowhere zitten. Dan waren doden gevallen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker thuis gaan poetsen en 'koken'.
Dat gaf Isa ook al aan. Maarja, niemand anders dan alleen Vanassa mag koken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Capaja het volgende:
HET middel tegen opstipatie is GOED eten !
daar hoef je geen dr voor te zijn
toch ?
Uit d'r bek anders wel, heeft de arts daar niks voor?quote:
Hebben ze ook al een weegschaal daar dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef Tayu het volgende:
Andrea zegt dat ze 2 kg is aangekomen. Ze gaat minder brood eten en geen witte rijst meer maar alleen zilvervliesrijst. Lotte: Ik doe met je mee! Andrea: Ja, want jij wordt ook te dik!
drinken en bewegenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Capaja het volgende:
toch ?
wat heeft vanessa te maken met die bakken rijst en pannekoeken ????quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat gaf Isa ook al aan. Maarja, niemand anders dan alleen Vanassa mag koken.
lot heeft jeuk op haar hoofd en flappie denkt dat hij een maagwandinfectie ontwikkeltquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat heeft vanessa te maken met die baken rijst en pannekoeken ????
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Tayu het volgende:
Lotte, die jeuk op je hoofd is HOOFDLUIS!
Ja, zo'n nietmachine, voor de wat grotere huidwonden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uit d'r bek anders wel, heeft de arts daar niks voor?
Dat vraag ik me ook af. Niemand dwingt ze dat te vreten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat heeft vanessa te maken met die bakken rijst en pannekoeken ????
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uit d'r bek anders wel, heeft de arts daar niks voor?
let eens op aubquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Tayu het volgende:
Lotte, die jeuk op je hoofd is HOOFDLUIS!
Dat willen ze heel graag allemaal. Ze groeien allemaal dicht daar en krijgen ook andere problemen van al die ongezonde bagger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
En normaal gaan eten, lijkt me ook wel eens goed.
quote:
quote:
Jij hep gein humoâh!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
let eens op aub
geen hoofdluis !
eczeem op dr hoofd !
Wat dacht je van die pannenkoekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Tayu het volgende:
Isa nu over het eten klagen bij de dokter
Vooral obstipatie is het probleem (niet zo raar met al die bakken rijst elke dag).
dan moeten ze dat ZELF doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat willen ze heel graag allemaal. Ze groeien allemaal dicht daar en krijgen ook andere problemen van al die ongezonde bagger.
Is dat niet zo'n beetje het enige wat ze maakt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ik zie ze ook nooit fruit etenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat willen ze heel graag allemaal. Ze groeien allemaal dicht daar en krijgen ook andere problemen van al die ongezonde bagger.
Isa had de dokter gebeld voor Aike en nog een paar dingenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij het spenderen heeft hij geen hulp nodig.
De dokter komt voor Isabella.
Obstipatie bij Charlottequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Burner82 het volgende:
*update*
Harold – Diabetes
Hakim – schimmelvoeten, maagwandinfectie (volgens Hakim zelf)
Vanas – vinger met pus, suïcidaal.
Paul – lekkende plasser, agressie-problemen.
Billy – borderline en adhd, mag van Boer Klaver niet meer in de buurt van de koeien komen.
Ruud – angstoornis en adhd
Rienk – verschrikkelijk pijn in de rug na nachtje buiten slapen
Lot – oorontsteking maar weet niet in welk oor. Eczeem-reactie op haar hoofd.
G – schouder uit de kom paar jaar geleden schouderoperatie gehad.
Andrea: rugpijn
Aike: ontstoken vinger
Laura: concentratie-stoornis
Isa: obstipatie
movicolon voor flappie ........dikke darm!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Burner82 het volgende:
*update*
Harold – Diabetes
Hakim – schimmelvoeten, maagwandinfectie (volgens Hakim zelf)
Vanas – vinger met pus, suïcidaal.
Paul – lekkende plasser, agressie-problemen.
Billy – borderline en adhd, mag van Boer Klaver niet meer in de buurt van de koeien komen.
Ruud – angstoornis en adhd
Rienk – verschrikkelijk pijn in de rug na nachtje buiten slapen
Lot – oorontsteking maar weet niet in welk oor. Eczeem-reactie op haar hoofd.
G – schouder uit de kom paar jaar geleden schouderoperatie gehad.
Andrea: rugpijn
Aike: ontstoken vinger
Laura: concentratie-stoornis
Isa: obstipatie
het is hier heeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk om zoiets te roepen op die manierquote:
die maakt wat ze besloten hebben denk ik?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n beetje het enige wat ze maakt?
Zonder Vanass te willen afzeiken overigens, ze is een van de weinigen die keihard werkt.
Dat vroeg ik mij de vorige keer ook al af.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Mylene het volgende:
Kan die dokter niet beter latex handschoenen aan?
Ze had toch alleen jeuk, isa had de obstipatie?quote:
Bij de nek afknippen dan, voor een maximaal resultaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef notturna het volgende:
Bigalot moet gewoon een schaar in dat haar laten zetten. Dan kan ze de shampoo beter uitspoelen.
neequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n beetje het enige wat ze maakt?
Zonder Vanass te willen afzeiken overigens, ze is een van de weinigen die keihard werkt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij de nek afknippen dan, voor een maximaal resultaat.
My point exactly.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
die maakt wat ze besloten hebben denk ik?
ik zie hoor regelmatig een appelquote:
Ik denk dat je alles een beetje te serieus neemt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
het is hier heeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk om zoiets te roepen op die manier
over een uur wordt het op shownieuws verteld mat als bron Fok
ofzow
Charlotte begon uitgebreid over 'een witte doos met zakjes waarvan de inhoud zoutig smaakte, die ze van haar huisarts 'altijd' voorgeschreven kreeg'. En volgens mij had ze er zelf last van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had toch alleen jeuk, isa had de obstipatie?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had toch alleen jeuk, isa had de obstipatie?
Artrotec dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
andrea heeft een beklemde zenuw L 5
diclofenac heeft ze nodig van de dokter...nou de maagklachten zullen nu wel volgen....
Dan maakt ze dus wat de anderen willen. Kan haar dus niet echt aangerekend worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee
de andere willen dit perse eten
vanes wil 3 maaltijden
en dan klaar
Hahaha dan word ze helemaal sjagerijnig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
andrea heeft een beklemde zenuw L 5
diclofenac heeft ze nodig van de dokter...nou de maagklachten zullen nu wel volgen....
En zo nu en dan een appel idd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zie hoor regelmatig een appel
maar het is volgens mij wel te weinig
Maar wat ik begrepen en gezien heb, is Vanessa degene die kookt, en met dat budget, is het geen feest, braadworstjes brrr sauzijsen brr, laat ze gaan wokken met groenten en kruiden, en die aardappels eruit gooien, maar ja, deze dame kan niet koken, en ze wil het ook niet overlaten aan Jim, die het al een paar keer heeft aangeboden Ik denk dat Jimmy 1000 keer lekkerder kookt! en ook gezonder!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Capaja het volgende:
toch ?
Mag nog geen kazen verkopen! Is slechte reclame..quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Marrije het volgende:
Lot tegen Klaver: wat zeg je nou!?
klaver moet er om lachen
Ze hadden vandaag verse rode kool uit pot.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
En zo nu en dan een appel idd.
Maar verder wordt er amper fruit of verse groente gegeten.
Vanmiddag na het eten was iedereen aan het klagen over Vanassa haar maaltijden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan maakt ze dus wat de anderen willen. Kan haar dus niet echt aangerekend worden.
Volgens mij zijn we het eens.
Volgende keer maar even in de douchequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef Mylene het volgende:
Paul vraagt wat een prostaatonderzoek inhoudt.
ze hebben aan klaver gevraagd om goedkoop kilo's ui, wortel, whatever hij maar goedkoop mee kan nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Maar wat ik begrepen en gezien heb, is Vanessa degene die kookt, en met dat budget, is het geen feest, braadworstjes brrr sauzijsen brr, laat ze gaan wokken met groenten en kruiden, en die aardappels eruit gooien, maar ja, deze dame kan niet koken, en ze wil het ook niet overlaten aan Jim, die het al een paar keer heeft aangeboden Ik denk dat Jimmy 1000 keer lekkerder kookt! en ook gezonder!
Uit een potje is niet versquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag verse rode kool uit pot.
Ik had hem er niet meer over gehoord maar het is dus nog niet goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
Top paul wat een taboe doorbreek jij...
De mijne blijft voorlopig droog. Gortdroog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
Gadver, Paul zijn onderbroek wordt nat van de verstopping.
meen ik echt tof daar word ik blij van echt jonghuh baksteeeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
Top paul wat een taboe doorbreek jij...
Integendeelquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
Gadver, Paul zijn onderbroek wordt nat van de verstopping.
Voor utopia begrippen is dat vers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Tayu het volgende:
[..]
Uit een potje is niet versEn het is nog duurder ook als je voor 15 man eten op tafel moet zetten.
Haar idee, het is/lijkt goedkoop! Maar ze kan niet creatief koken! Ze bestelt ook blikken erwtensoep, brrr. "luie wijven eten"quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
Dat is vrij gangbaar daar geloof ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vanmiddag na het eten was iedereen aan het klagen over Vanassa haar maaltijden.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne blijft voorlopig droog. Gortdroog.
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze de mailinstellingen voor verzending niet goed ingesteld hebben op de laptop? En dat ze tot die tijd niet kunnen mailen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef Jian het volgende:
Samenvattend: er staan leveringsvoorwaarden op die Laptop, maar ze kunnen met die Laptop niet mailen, god mag weten waarom niet, maar soit. Maar nu gaat Isa de leveringsvoorwaarden dus overtikken op de telefoon (lekker klusje.......) Maar even de telefoon aansluiten op de laptop via een kabeltje komt niet bij nitwit Isa en oppernitwit Aike op. Nog los van het feit dat beiden apparaten dus schijnbaar wel via wifi verbonden zijn met Internet en dus ook nog via wifi met elkaar kunnen corresponderen. Ik zet het nog even neer omdat ik dit zo geweldig dom vind dat ik er eigenlijk niet over uit kan?????
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Integendeel
En al heb ik een hekel aan die schreeuwer, dit gun ik hem ook niet natuurlijk. Hier kan hij niks aan doen (itt obstipatie van het fout vreten)
nou ja het klinkt eenvoudig, maar ik geloof best dat de een beter rijst kan koken dan de ander, idem wat betreft de pannenkoekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vanmiddag na het eten was iedereen aan het klagen over Vanassa haar maaltijden.
Doet ze standaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |