Ik niet. Heel het format valt of staat met transparantie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Marrije het volgende:
op zich vind ik dat nog wel aceptabel, eea wordt natuurlijk een stukkie duurder omdat de febo het zo wil, dus ach nou ja
Wie?quote:
Volgens mij is Vanessa aan het badderen (in de douchehoek)quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie vanessa niet binnen , kan best wel zo zijn, maar ik dacht dat ze tegen laura zei dat ze een half uur wilde wandelen buiten
Moet je een Vanas inhurenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
De wasmand is leeg, dat hebben ze snel gedaan. Ik wou dat ik zo snel door de was heen was.
okquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij is Vanessa aan het badderen (in de douchehoek)
Paul zat te scrollen op een forum dat sprekend op Fok leek. Hé Billy, riep hij, en ze kwam even kijken. Even daarna zei ze dat iets haar niet kon schelen.quote:
Wie weet kunnen we mailen of we een workshop wassen kunnen volgen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
De wasmand is leeg, dat hebben ze snel gedaan. Ik wou dat ik zo snel door de was heen was.
nou dit is redelijk transparant toch, een deel van de rekening voor hun en een deel voor de feboquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Heel het format valt of staat met transparantie.
Oh wacht........
Aha, thanks. Ik snap dat Billyboy dat niet wil lezen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Disana het volgende:
Paul zat te scrollen op een forum dat sprekend op Fok leek. Hé Billy, riep hij, en ze kwam even kijken. Even daarna zei ze dat iets haar niet kon schelen.
Verse handschoenen aan, pannenkoeken-mix wegzetten... komt het wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Wel je aanrecht goed in de gaten houden.
Voordat je het weet staat ze te koken.
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanks. Ik snap dat Billyboy dat niet wil lezen.
Ach die arme Bigalot heeft stress-vreetbuien. De hele dag door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die zeug weer vreten
[ afbeelding ]
je kunt nog terugspoelen toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ik
terupspeel optie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had een screencap moeten maken want nu twijfel ik
En jij ben jij nog een gespierde slanke adonis?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die zeug weer vreten
[ afbeelding ]
commentaar op streams , niet op COSsersquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
En jij ben jij nog een gespierde slanke adonis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |