Vanas is gewoon binnen hoor. Ik denk dat ze slaapt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Flow3r het volgende:
Die ging een half uurje lopen met Vanessa
Ik hoop dat Lot gaat melken. Die gaat toch al niet zo lekker. Geen beter vermaak dan leed vermaak.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
worden meiden gestraft. Paul heeft daar geen last van
Je zult haar maar moeten aanhoren als normaal mensquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef Ransjih het volgende:
ruud: ik vraag me af waarom ze niet eet
emil : smetvrees of zoiets (over vanes)
Ja die is maandag gekomen, maar ik denk dat je het gekraai niet hoort van die afstand, of hij heeft het te druk met wippenquote:
Maar dat zijn Lot en B, die gaan flippenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef bull1966 het volgende:
[..]
daar hebben eerder de koeienmeisjes last van paul is dan toch nog niet uit z'n nest
Hebben ze toch al ruzie mee (naja, Lot met hun eigenlijk)quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zijn Lot en B, die gaan flippen
Hahaha die gaat ervan rentenieren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Ransjih het volgende:
idee geld naar de bank. iemand die te vertrouwen is meegeven om af te leveren
hakim: heb je dit van IK"
wordt boer klaver
op zich vind ik dat nog wel aceptabel, eea wordt natuurlijk een stukkie duurder omdat de febo het zo wil, dus ach nou jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef beequeen het volgende:
Paul heeft een nieuwe boodschappenlijst aan Marcel gegeven.
Hakim tegen Paul: dus dit betalen wij en de rest.......(hij maakte een hoofdbeweging naar de zenderkamer).
Ik denk echt dat de FEBO meebetaald en wij daar niks van mogen weten.
Disndagochtend deed ie het nog ... 4 x omtreeks 6:55, maar iedereen sliep doorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Doet die haan het nog niet eigenlijk?? Hoopt op veel herrie om 5 uur
Ik zie vanessa niet binnen , kan best wel zo zijn, maar ik dacht dat ze tegen laura zei dat ze een half uur wilde wandelen buitenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanas is gewoon binnen hoor. Ik denk dat ze slaapt.
Vanzelfsprekend .....quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat het nog een strijd worden wie de COS#500 gaat pakken
the biggest billyquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga voor COS#5000quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |