Ik vond dat vroeger altijd een ontzettend manwijf eigenlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef LelijKnap het volgende:
Xena in d'r blootje? De ik van 18 jaar geleden gaat daar zo even op googelen
Wat mij trouwens ook op viel is dat er ongelooflijk veel 'bnw' (9/11 conspiracy etc) en 'true' (aliens etc) docu's op de us-Netflix staat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Blik het volgende:
Dat Mediahint werkt wel super zeg. Mooi dat er op de Amerikaanse Netflix een filmcategorie is genaamd Godsdienst & Spiritualiteit
Ow nee, die ogen man...icm dat zwartw haar en die dikke tietenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd een ontzettend manwijf eigenlijk
Geef mij dat blonde hulpje maar
En brede schouders, gespierde bovenbenen, een mannelijke loopje en manieren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow nee, die ogen man...icm dat zwartw haar en die dikke tieten
Michiel Huisman, Google ik. Speelde ook een erg leuke rol in Treme.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
Lekker Nashville weer bij met Amerika. Het is wel lekker om dus gewoon bij te zijn met waar ze in Amerika zijn . Nog leuker er zit een Nederlandse acteur in. Ik zat steeds te denken die Liam lijkt zo op een Nederlandse acteur..... duh dat was ook hem .
Zit ook in de komende seizoenen van Game of Thrones.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Michiel Huisman, Google ik. Speelde ook een erg leuke rol in Treme.
Kutzooi man. Krijg de tyfus.
Is het heel erg als ik hierom Spartacus ga kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef LelijKnap het volgende:
Xena in d'r blootje? De ik van 18 jaar geleden gaat daar zo even op googelen
Je zult écht niet de enige zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik hierom Spartacus ga kijken
Welk seizoen precies? Want ik ben nog niet echt weg van seizoen 1 op dit moment, maar ik blijf kijken omdat het zo ontzettend goed moet zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:31 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Arrested Development was inderdaad het zwakste seizoen van de serie.
Het is ook ontzettend goed maar pas als je alle inside-jokes en inside-references snapt dus inderdaad blijven kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Welk seizoen precies? Want ik ben nog niet echt weg van seizoen 1 op dit moment, maar ik blijf kijken omdat het zo ontzettend goed moet zijn
quote:De Amerikaanse videodienst Netflix draait in Nederland verlies en blijft dat ook de komende jaren doen. Dat zegt topman Reed Hastings in een interview met de NOS.
In september werd de videodienst in Nederland gelanceerd. Voor een vast bedrag per maand kunnen klanten via internet onbeperkt films en series kijken. Wereldwijd heeft het concern meer dan 40 miljoen abonnees.
Minder dan een miljoen
Hastings is tevreden over de hoeveelheid klanten in Nederland, maar hij wil geen exacte cijfers geven. "Relatief zijn er meer gebruikers in Nederland dan in de eerste periode in het Verenigd Koninkrijk", aldus Hastings.
Hij zegt dat het aantal Nederlandse klanten in ieder geval minder dan een miljoen is.
Winst ver weg
Deze maand stopte een Nederlandse concurrent van Netflix, Ximon, omdat er te weinig vraag was naar de dienst.
Ook bij Netflix wordt er voorlopig nog verlies gedraaid. "Het kost waarschijnlijk enkele jaren voordat we hier winst maken. We voegen meer en meer films en series toe, meer dan dat we klanten erbij krijgen. Het duurt altijd enkele jaren voordat we op een nieuwe markt winst maken."
Wereldwijd maakt het concern wel winst. Het afgelopen kwartaal werd er ruim 35 miljoen euro verdiend.
Uitbreiding
Netflix breidt dit jaar nog uit naar meer Europese landen. Welke landen dat zijn, is nog onbekend.
Seizoen 4 vond ik het minste seizoen. 1 t/m 3 vond ik geweldig. Even volhouden dus, of het kan natuurlijk ook niet jouw smaak zijn ;-)quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Welk seizoen precies? Want ik ben nog niet echt weg van seizoen 1 op dit moment, maar ik blijf kijken omdat het zo ontzettend goed moet zijn
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook een tijdje voor ik Arrested Development ging waarderen. Veel grappen zijn lastiger te begrijpen dan bij de gemiddelde serie. Maar nu ik alles gekeken heb, vind ik het echt geweldig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Dan moet ik nog maar een beetje doorbijten denk ik. Er zaten ook wel al leuke momenten in maar ik vind veel familieleden bloedirritant
Werkt hier gewoonquote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik lees op reddit dat Hola niet meer werkt? Meer mensen hier last van?
Tja, ze weten uit ervaring dat het even duurt voordat mensen overstappen. Dat gaat niet sneller als je de prijs omhoog gooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet niet of dit al gepost was.
Toch goed dat ze de instapprijs zo laag houden ondanks het verlies.
[..]
Downtown Abbey al gezien?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Lila86 het volgende:
ik mis Netflix echt, ik wil weer leuke series kijken maar ik ben er nu na een paar maanden wel doorheen (ook op de amerikaanse) Misschien ben ik te veeleisend qua series. Ik wou dat homeland seizoen 2 al beschikbaar was, dan zou ik gelijk weer hernieuwen.
Nee maar ik hou ook niet van kostuumdrama's.quote:
Klopt opzich wel, het is meer dat als je de serie toen der tijd volgde je nu nog vooral de goede gedeeltes bij blijven. Maar goed, tweede helft van seizoen 1 is goed, midden van seizoen 2, heel seizoen 3 en bij 4 is het een beetje wisselend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:03 schreef Forbry het volgende:
@ de mensen die hier reageerden op Battlestar Galactica
Ik heb inmiddels meer dan de helft van het eerste seizoen gezien en ik ben eerlijk gezegd echt niet onverdeeld enthousiast. Ik vind het wel vermakelijk, maar vind het al met al toch tegenvallen na de vele goede verhalen die ik erover gehoord/gelezen had.
Ik blijf het voorlopig nog wel even kijken, al was het maar voor Starbuck en Roslin, de enige karakters die ik nog wel leuk/boeiend vind (ja, beide vrouw... geen idee, waar ze de interessante mannen in deze serie gelaten hebben. Adama en zijn zoon vind ik wel sympathiek, maar echt bijzonder doen die verder ook niet aan).
Verdere redenen om toch nog te blijven kijken: wil wel weten wat nou "het plan" van de Cylons is en ben wel benieuwd naar de rol van "Earth" in het geheel en wanneer die rol echt bepalend gaat worden...![]()
EDIT: Ik weet dat de gebruikte "technieken" met reden "ouderwets" zijn, maar ALLES in deze serie doet op de één of andere manier een beetje ouderwets aan vind ik, terwijl het toch echt nog niet ZO'N hele oude serie is...
Sons of Anarchy, The Shield, Justified, Boss, The West Wing, Sherlock, Luther, American Horror Story.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:05 schreef Lila86 het volgende:
[..]
Nee maar ik hou ook niet van kostuumdrama's.![]()
Dit zijn de series die ik leuk vind ;
- homeland
- orange is the new black
- orphan black.
- house of cards
- twisted
- the killing
- revenge
series die ik niet leuk vind ;
- grey's anatomy
- breaking bad
- dexter
Ik hou vooral van een doorlopend verhaal , geen afzonderlijke afleveringen. Iemand op basis hiervan nog een tip qua serie? Misschien moet ik toch breaking bad nog een keer een kans geven, maar ik vond het zo deprimerend en eigenlijk gewoon een vaag verhaal.
Dank je. boss lijkt me eigenlijk wel heel leuk! Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, The Shield, Justified, Boss, The West Wing, Sherlock, Luther, American Horror Story.
Zal je vast niet allemaal liggen, maar het meeste heeft een doorlopend verhaal en/of is uitstekende kwaliteit.
Boss/The West Wing als je House of Cards leuk vindt.
Sons/Justified hebben allemaal season story arcs.
Als je the X-files vroeger leuk vond, dan is Fringe een aanrader.
En voor The Killing, dan The Bridge.
waar gaat die over?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef Lila86 het volgende:
[..]
Dank je. boss lijkt me eigenlijk wel heel leuk! Nog nooit van gehoord.
Burgemeester van Chicago, gespeeld door Kelsey Grammar (Frazier, hij is erg goed in deze rol), die probeert de macht te houden, terwijl zijn gezondheid afneemt en daarmee zijn mentale toestand, wat hij uit alle macht probeert verborgen te houden. Ondertussen probeert hij zijn relatie met zijn dochter terug te krijgen. De serie laat de achterbakse spelletjes zien die gespeeld worden in de lokale politiek. Het karakter van Kelsey Grammar is moreel verwerpelijk en gaat over lijken zowel in werk als prive. De serie heeft prachtige cinematografie. Is wel vrij traag, maar als je je daar over heen kan zetten is het erg goed. Helaas zijn er maar twee seizoenen, al is er volgens mij nog wel sprake van dat er misschien een afsluitende film komt al is die kans erg klein.quote:
white collar, suitsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:05 schreef Lila86 het volgende:
[..]
- homeland
- orphan black.
- house of cards
- twisted
- the killing
- revenge
- grey's anatomy
- breaking bad
- dexter
Ik hou vooral van een doorlopend verhaal , geen afzonderlijke afleveringen. Iemand op basis hiervan nog een tip qua serie? Misschien moet ik toch breaking bad nog een keer een kans geven, maar ik vond het zo deprimerend en eigenlijk gewoon een vaag verhaal.
Gewoon de netflix app zelf gebruiken en de dns instellingen van je (draadloze) verbinding aanpassen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:18 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb een minix neo android mini pc'tje, en ik wil graag als een amerikaan netflix kijken![]()
Maar om een of andere reden krijg ik hola niet aan de praat in chrome (beide dingen zijn in de play store te downloaden). Iemand een idee?
Ik snap niet wat je vaag aan BB vindt? Het kan je smaak niet zijn, maar de verhaallijn is juist heel duidelijk/simpel naar mijn idee. Als ik het zo lees, denk ik niet dat jij BB nog een kans moet geven eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:05 schreef Lila86 het volgende:
[..]
- homeland
- orphan black.
- house of cards
- twisted
- the killing
- revenge
- grey's anatomy
- breaking bad
- dexter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Edit)
Wel een andere tip voor jou, die Tweek je ook al gaf: Bron/Broen (=The Bridge, maar dan het origineel... al zal de remake, The Bridge dus, misschien ook wel iets voor je kunnen zijn. Vooral het tweede seizoen is super en het is wel een beetje te vergelijken met Forbrydelsen (origineel van The Killing)):
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb
The Bridge (TV Series 2013– ) - IMDb
[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 01-02-2014 12:34:20 ]Tails tell tales
hoe doe je dat met DNS instellingen aanpassen? Wat vul ik daar in? [/noob]quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon de netflix app zelf gebruiken en de dns instellingen van je (draadloze) verbinding aanpassen?
Zo heb ik het gedaan op mijn android tablet iig.
Heb mijn reactie maar even hier geplaatst: TV / Battlestar Galactica #29: Opdat wij nooit vergeten!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt opzich wel, het is meer dat als je de serie toen der tijd volgde je nu nog vooral de goede gedeeltes bij blijven. Maar goed, tweede helft van seizoen 1 is goed, midden van seizoen 2, heel seizoen 3 en bij 4 is het een beetje wisselend.
Vooral vanaf seizoen 3 is het erg goed, daarvoor stonden de makers nog iets teveel onder controle van de grote bazen bij Sci-Fi. Zo was er een grote ruzie omdat de bazen per se een hond in de serie wilden, en gedurende seizoen 2 was er veel druk om meer stand alone afleveringen te maken. Dat merk je ook heel erg aan de kwaliteit van de serie, uiteindelijk daalde de kijkcijfers toen en kregen de makers het meer voor het zeggen. Dat merk je vooral vanaf seizoen 3, wanneer er meer controversiële onderwerpen worden aangesneden en er vooral meer tijd is voor langere story arcs. De eerste glimp daarvan krijg je midden seizoen 2.
Overigens Baltar en Zarak zijn verreweg de meest interesante mannelijke karakters.
Ik zou het gewoon nog even aanzien en zitten echt geweldige stukken in. De serie is 4 jaar ouder dan de meeste series die onder de golden age of television worden gerekend (Dexter, Breaking Bad, Mad Men, Boardwalk Empire, Sons of Anarchy, Justified). Uiteindelijk is Battlestar daar een voorloper van maar nog niet van een zelfde constante kwaliteit.
Ik zie dat ze Twilight hebben toegevoegdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:22 schreef donroyco het volgende:
Klopt het dat er vandaag een hele zooi is bijgekomen?
• Act of Valorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:22 schreef donroyco het volgende:
Klopt het dat er vandaag een hele zooi is bijgekomen?
das een behoorlijke aanvullingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef Aether het volgende:
[..]
• Act of Valor
• Alibi
• Astro Boy
• Auschwitz: Inside the Nazi State
• Battlestar Galactica (1978)
• Blind Dating
• Californication (6 seizoenen)
• Carriers (The Surrogate)
• Dirty Teacher
• Ever After High
• Jonathan Creek
• Jonathan Creek: Christmas Special 2001: Satan’s Chimney
• Jonathan Creek: Easter 2013: The Clue Of The Savant’s Thumb
• Knowing
• Little Brother, Big Trouble
• Nashville (2 seizoenen)
• Next Day Air
• Pageant
• Rescue Dawn
• Step Up
• Step Up 2: The Streets
• Step Up 3
• Super Buddies
• Taken
• Thank You for Smoking
• The Artist
• The Bletchley Circle (2 seizoenen)
• The Next Three Days
• The Twilight Saga – New Moon
• The White Queen
• Transporter 3
• Twilight
Amerikaans account maken. Anders is het niet mogelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef SkeereBanaan het volgende:
Ik gebruik de Media Hint plugin om de Amerikaanse Netlfix te bekijken. Klopt het dat de "my list" functie dan niet werkt ?
Is er een manier om dit te laten werken op de Amerikaanse Netflix ?
http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291571quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hoe doe je dat met DNS instellingen aanpassen? Wat vul ik daar in? [/noob]
Nee, die functie is er helaas niet. Wat ik op mijn Apple TV dan doe is het programma wat ik in mijn lijst zou willen hebben een stukje bekijken. Dan staat het programma in de optie "onlangs bekeken". Het is behelpen, maar toch iets....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef SkeereBanaan het volgende:
Ik gebruik de Media Hint plugin om de Amerikaanse Netlfix te bekijken. Klopt het dat de "my list" functie dan niet werkt ?
Is er een manier om dit te laten werken op de Amerikaanse Netflix ?
Dank, gelukt!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291571
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je vaag aan BB vindt? Het kan je smaak niet zijn, maar de verhaallijn is juist heel duidelijk/simpel naar mijn idee. Als ik het zo lees, denk ik niet dat jij BB nog een kans moet geven eerlijk gezegd.De reden daarvoor (algemene opmerking, maar in wezen toch wel wat "spoilerend"):
bedankt voor de tips mensen! White collar vond ik op zich leuk, maar kreeg bij de tweede aflevering het idee dat het elke keer op zichzelf los staande zaken zijn dus toen ben ik afgehaakt. Soms begrijp ik ook eigenlijk van mezelf niet waardoor ik bij de ene serie blijf hangen en bij de andere niet. Hebben jullie dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Edit)
Wel een andere tip voor jou, die Tweek je ook al gaf: Bron/Broen (=The Bridge, maar dan het origineel... al zal de remake, The Bridge dus, misschien ook wel iets voor je kunnen zijn. Vooral het tweede seizoen is super en het is wel een beetje te vergelijken met Forbrydelsen (origineel van The Killing)):
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb
The Bridge (TV Series 2013– ) - IMDb
wat ik bedoel met dat ik breaking bad vaag vind is eigenlijk meer dat ik het uitgangspunt niet zo boeiend vind.. heb ook maar 2 afleveringen gezien hoor.
Nee. Bij mij werkt zowel de Nederlandse als de internationale zoals het moet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:04 schreef Aventura het volgende:
We're currently experiencing a technical issue.
While we get things back to normal, some features aren't available - but you can play select titles on this page.
Hebben jullie dit ook??
Het aanbod klinkt mij niet geheel legaal in de oren (itt netflix).quote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
Sinds ik dit heb ontdekt is er weinig Netflix meer voor mij, maybe tip voor mensen? http://ditistv.nl/
moet nog uitgezonden wordenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Yess Californication seizoen 6![]()
Hopelijk gooien ze t laatste seizoen er ook snel op.
dit ja. Voor de minder legale activiteiten loopt er een hdmi tussen mn pc en av receiver. American Idol enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het aanbod klinkt mij niet geheel legaal in de oren (itt netflix).
Ongeveer net zo legaal als mijn popcorn hour en newsgroup/private trackers.
En even de video gekeken, feit dat ze met filetransfer sites en opensubtitles werken zegt alles eigenlijk. En dan nog openlijk zendtijd krijgen bij RTLquote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dit ja. Voor de minder legale activiteiten loopt er een hdmi tussen mn pc en av receiver. American Idol enzo.
Eerst had je op zo'n radiozender (538, 3FM ofzo?) en in de Spits!krant ook reclames voor hele goedkope iPads, na honderden bestellingen bleek dat gewoon een oplichterssite te zijn, die radiozenders en krant hadden gewoon niks gecontroleerd van dat bedrijf, gewoon geld vangen voor de reclame en uitzendenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En even de video gekeken, feit dat ze met filetransfer sites en opensubtitles werken zegt alles eigenlijk. En dan nog openlijk zendtijd krijgen bij RTL
Ik ken het apparaat (niet van hebben). De series en films worden illegaal gehost. Downloaden en streamen is inderdaad legaal. Probleem is dat die hosters snel verdwijnen vaak. En dan heb je een kastje zonder inhoud omdat je apps geen bestanden meer kan vinden. Ondertiteling door middel van trial and error (kijken welke wel gelijk loopt). Verre van ideaal dus. En de klap op de vuurpijl. De prijs! Dat kastje is voor 20 euro ergens in china te halen. Enige wat hun nog doen is een logootje er op plakken. Weggegooid geld. Zelfde als dat softwarepakket wat digitale tv vervangt. Als eenmaal de streams verdwijnen, heb je niks meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
Sinds ik dit heb ontdekt is er weinig Netflix meer voor mij, maybe tip voor mensen? http://ditistv.nl/
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
behalve dat dit riekt naar spam, is het gewoon een omgebouwde rasberry pi met wat linkjes naar streamwebsites. En op een gegeven moment doen die het niet meer en dan heb je een hele dure mediaspeler die niets meer afspeeltquote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
En die CTA, hoe slecht ookquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een hond kan dit helemaal niet doen.
De controller app voor je iPhone IS de XBMC Remote. Deze meneer verkoopt dus gewoon iets wat eigenlijk gratis is. Oplichting.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef donald_dick het volgende:
Ow, en de mediaspeler zit er heel erg uit als XBMC
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef donald_dick het volgende:
Op het einde zie je aan zijn gezicht dat hij er geen kut van snapt
Franklin Jekyll.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:15 schreef donroyco het volgende:
En alwaysonhold is gewoon Franklin J. Koll (wat een mongolennaam trouwens)
Franklin Kneus Jekyll.quote:
Hij heeft zich netter aangekleed en minder stoer laten uitzien dan op zijn Twitterfoto. Mijn god.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
De controller app voor je iPhone IS de XBMC Remote. Deze meneer verkoopt dus gewoon iets wat eigenlijk gratis is. Oplichting.
nee man, hij praat plat maesstrichtsquote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hij heeft zich netter aangekleed en minder stoer laten uitzien dan op zijn Twitterfoto. Mijn god.
Oh en een Amerikaanse naam hebben en dan met zo'n accent praten, viel mij tegen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef donald_dick het volgende:
Op het einde zie je aan zijn gezicht dat hij er geen kut van snapt
Ja, maar het word gedoogd door Netflix USA en NL. Maar wat in de toekomst gebeurd weet je maar nooit!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef Laura.b het volgende:
Hee..
Is Amerikaanse netflix gebruiken illegaal of niet?Serieuze vraag.
Het zal wel niet conform de voorwaarden zijn van Netflix, maar om het nu illegaal te noemenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja, maar het word gedoogd door Netflix USA en NL. Maar wat in de toekomst gebeurd weet je maar nooit!
Wat stukjes uit de gebruikersovereenkomst:quote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef Laura.b het volgende:
Hee..
Is Amerikaanse netflix gebruiken illegaal of niet?Serieuze vraag.
Tegen mij zei de klantenservice: het is verboden maar we gedogen. Als het beleid van Netflix veranderd, kan het zijn dat je account word bevroren. Als dat gebeurde moest ik contact opnemen met klantenservice om het dan te bekijken. Dit omdat ik vaak via een Amerikaanse proxy moet werken en dan ook Netflix kijk. Het is vast geen probleem voor nu, maar je kan er geen rechten aan trekken. Daar waren ze heel duidelijk in.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Van de klantenservice van Netflix mag het in ieder geval wel.
Netflix is hier de hele dag al down probleem met installatie van silverlight.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Mediahint bij meer mensen ontzettend traag?
Code 2104? Heb ik ook gehad. Dan moet je Silverlight de-installeren, dan alle cookies en plug-in zooi verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Dat heeft bij mij gewerkt in elk geval.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef BobLee het volgende:
[..]
Netflix is hier de hele dag al down probleem met installatie van silverlight.
Niks aan veranderd gister nog gewoon kunnen kijken
Je bent geweldig hij doet het weerquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Code 2104? Heb ik ook gehad. Dan moet je Silverlight de-installeren, dan alle cookies en plug-in zooi verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Dat heeft bij mij gewerkt in elk geval.
Ik kom er niet zo goed door. Heb een paar afleveringen gekeken, maar vind het een beetje saai worden. Hoe ver ben jij?quote:
Echt heel goed vind ik het ook niet maar eerder vermakelijk. Hoofdrolspeelster speelt erg leuk en ik vind de suburbs setting altijd wel tof. Ben nu bij afl. 7 of 8 van seizoen 1.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo goed door. Heb een paar afleveringen gekeken, maar vind het een beetje saai worden. Hoe ver ben jij?
Unsere mutter, unsere vater?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:03 schreef kawa4 het volgende:
ik heb nou de Auschwitz docu gezien,
ik vond het een beetje tegenvallen was allemaal wel intressant en ben ook dingen tegegekomen die ik nog niet wist, maar de manier van vertellen enzo, vond ik wat saai.
staan er behalve deze docu ook nog meer op over WW2
( the rise of hitler heb ik al gezien)
je die heb ik ook al lang en vaak gezien. top serie btwquote:
Heb je alleen de Nederlandse Netflix of ook de Amerikaanse? Ik weet wel dat er bij de Amerikaanse Netflix een subcategorie "oorlogsdocumentaires" is. Dat zal voor jou dan wel de moeite zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
je die heb ik ook al lang en vaak gezien. top serie btw![]()
maar ik bedoel eigenlijk echt documentaires
nee heb eigenlijk alleen maar de NL versie,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:24 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Heb je alleen de Nederlandse Netflix of ook de Amerikaanse? Ik weet wel dat er bij de Amerikaanse Netflix een subcategorie "oorlogsdocumentaires" is. Dat zal voor jou dan wel de moeite zijn.
Ik kan me herinneren dat deze er op staat: http://en.wikipedia.org/wiki/The_War_(2007_film) Een documentaire van Ken Burns.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee heb eigenlijk alleen maar de NL versie,
maar ik zal eens ff kijken of dat aan kan passen en mn TV.
als het echt zo veel is, is dat dan wel de moeite waard
Wordt wel leuker naar mate de serie verder komt. Ben nu bij seizoen 3 episode 10 geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo goed door. Heb een paar afleveringen gekeken, maar vind het een beetje saai worden. Hoe ver ben jij?
Okay. Ik ga het nog wel een kans gevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wordt wel leuker naar mate de serie verder komt. Ben nu bij seizoen 3 episode 10 geloof ik.
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 13:35:35Blok je agenda, verplaats je verjaardag: de laatste afleveringen van #BreakingBad S5 staan vanaf 1 maart op Netflix! http://t.co/4eFeedQS8d reageer retweet
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 13:35:35Blok je agenda, verplaats je verjaardag: de laatste afleveringen van #BreakingBad S5 staan vanaf 1 maart op Netflix! http://t.co/4eFeedQS8d reageer retweet
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!
GA HET DAN SNEL KIJKEN! WAT DOE JE OP FOK!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigens
nog niet, ik heb mezelf voorgenomen om niet meer dan 2 series tegelijk te volgen. anders word het een zooitjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:55 schreef SlevinX het volgende:
[..]
GA HET DAN SNEL KIJKEN! WAT DOE JE OP FOK!
Ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigens
hoezo is het BLEGH! ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnenBLEGH!
Grappig hoe persoonlijk series dan weer zijn he... Iedereen vind weer andere dingen leuk.
Heb twee afleveringen gekeken, kon me totaal niet boeien en was voornamelijk ranzig.... Maar geeft niet, want ik kijk al meer dan genoeg series.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoezo is het BLEGH! ?saai?
ik heb er tot nu toe eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord
Dit dus, maar steeds krijg ik na een tijdje die melding opnieuw te zien...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Code 2104? Heb ik ook gehad. Dan moet je Silverlight de-installeren, dan alle cookies en plug-in zooi verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Dat heeft bij mij gewerkt in elk geval.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf maart Breaking Bad compleet op de Nederlandse netflix.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
Da's kut. Ik heb het nog niet weer gehad maar het schijnt inderdaad regelmatig voor te komen. Ik heb gechat met iemand van Netflix die me keurig hielp en zij gaf ook al aan dat het een bekend probleem was waar ze niet echt een oplossing voor hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit dus, maar steeds krijg ik na een tijdje die melding opnieuw te zien...
Yesssssquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef donroyco het volgende:
Derde seizoen House of Cards is al besteld.
twitter:HouseofCards twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 21:08:52House of Cards will return to Netflix for a 3rd Season. #OneNationUnderwood http://t.co/MQGCWrHacC reageer retweet
Ik wacht nog op s2 :/quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Yesssss
twitter:HouseofCards twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 21:08:52House of Cards will return to Netflix for a 3rd Season. #OneNationUnderwood http://t.co/MQGCWrHacC reageer retweet
Ow nice! Hoeveel afleveringen?quote:
13 afleveringen van een uur.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow nice! Hoeveel afleveringen?
Is er trouwens een lijst met data? Zijn nog een paar series waarvan ik nieuwe seizoenen verwacht.
Ik vind vooral bizar dat een goed persoon zoals meeste van ons. De stap maken en vervolgens verder in de seizoenen dingen doet waar jje maag van omdraait en waar hij geen probleem meer mee heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Inderdaad. Breaking bad is geen gezellige serie, maar is wel enorm goed. Saul.![]()
Die krijgt dus z'n eigen spin-off. Better call saul.
is het zo'n free willy verhaal oid?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
Indrukwekkende docu inderdaad dat blackfish. Goeden tip
Is docu of het op walgelijke wijze houden van orca's bij Seaworld. Met open mond zitten kijken en besloten om geen stap in Seaworld te zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
is het zo'n free willy verhaal oid?
dat hoef ik dus niet te zien. Vind die verwaarloosde honden op discovery al erg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:22 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Is docu of het op walgelijke wijze houden van orca's bij Seaworld. Met open mond zitten kijken en besloten om geen stap in Seaworld te zetten.
waar staat die "untitled psychological thriller" , ken hem niet vinden, lijkt me wel een leuke seriequote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef OverRated het volgende:
Edit: Oh dit is wel handig: http://en.wikipedia.org/w(...)stributed_by_Netflix
[ afbeelding ]
Nope, eerste aflevering gezien. Boeide niet en nooit meer verder gekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!
De eerste 3 afleveringen vond ik ook een beetje sloom, daar moet je een beetje doorheen. Ik zou het eerste seizoen helemaal kijken, en als je het dan nog niks vind niet meer verder kijken. (wel met de wetenschap dat het per seizoen beter wordt)quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nope, eerste aflevering gezien. Boeide niet en nooit meer verder gekeken.
Thanks!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
13 afleveringen van een uur.
Voor veeeel data over series en films: IMDB
Maar voor toekomstige releases op Netflix heb ik nog niet echt iets gevondenPik die dingen meestal op via Twitter.
Edit: Oh dit is wel handig: http://en.wikipedia.org/w(...)stributed_by_Netflix
[ afbeelding ]
Maar daarvoor kijk ik al teveel series om even een seizoen te proberen, er zitten maar zoveel uren in een dag natuurlijk. BB is er echt eentje die ik wellicht eens probeer als ik ziek op de bank lig ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:34 schreef Blik het volgende:
[..]
De eerste 3 afleveringen vond ik ook een beetje sloom, daar moet je een beetje doorheen. Ik zou het eerste seizoen helemaal kijken, en als je het dan nog niks vind niet meer verder kijken. (wel met de wetenschap dat het per seizoen beter wordt)
Suits daarentegen vond ik geweldig vanaf aflevering 1, echt een aanrader
Ik heb hetzelfde gehad, maar kreeg ook een melding dat ik Silverlight moest deleten en opnieuw installeren. Gedaan en het werkt weer allemaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Forbry het volgende:
Steeds krijg ik na een tijdje Netflixen foutcode: 2014 (Silverlight) te zien en dat weet ik dan wel (tijdelijk) op te lossen, maar is wel een gedoe en het komt iedere keer weer terug. Ben het onderhand echt een beetje zat. Iemand een idee hoe of wat?
Amen, beste serie ooit imho. Jammer dat er maar 5 seizoenen zijn geweest, had nog wel jaren BB willen zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:47 schreef SlevinX het volgende:
Toch adviseer ik om met Breaking Bad gewoon het eerste seizoen af te kijken alvorens te beslissen of je het leuk vind of niet. Veel mensen in mijn omgeving waarvan ik het niet verwacht had vonden het ook zeker de moeite waard.
Voor mij is het de beste serie ooit gemaakt. De beelden, de opbouw, de karakterontwikkeling, het verhaal, de plottwists alles is bijna perfect. Natuurlijk zitten er wat "saaie" momenten. Maar toen ik deze de tweede keer zag vond ik dat zeker niet. Vooral dat je nooit weet welke kant het opgaat en de verandering van walt is erg goed gedaan.
Maar ja er zijn ook mensen die geen patat of ijs lusten dus zullen er vast ook mensen zijn die het niks vinden:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |