Dank je. boss lijkt me eigenlijk wel heel leuk! Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sons of Anarchy, The Shield, Justified, Boss, The West Wing, Sherlock, Luther, American Horror Story.
Zal je vast niet allemaal liggen, maar het meeste heeft een doorlopend verhaal en/of is uitstekende kwaliteit.
Boss/The West Wing als je House of Cards leuk vindt.
Sons/Justified hebben allemaal season story arcs.
Als je the X-files vroeger leuk vond, dan is Fringe een aanrader.
En voor The Killing, dan The Bridge.
waar gaat die over?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef Lila86 het volgende:
[..]
Dank je. boss lijkt me eigenlijk wel heel leuk! Nog nooit van gehoord.
Burgemeester van Chicago, gespeeld door Kelsey Grammar (Frazier, hij is erg goed in deze rol), die probeert de macht te houden, terwijl zijn gezondheid afneemt en daarmee zijn mentale toestand, wat hij uit alle macht probeert verborgen te houden. Ondertussen probeert hij zijn relatie met zijn dochter terug te krijgen. De serie laat de achterbakse spelletjes zien die gespeeld worden in de lokale politiek. Het karakter van Kelsey Grammar is moreel verwerpelijk en gaat over lijken zowel in werk als prive. De serie heeft prachtige cinematografie. Is wel vrij traag, maar als je je daar over heen kan zetten is het erg goed. Helaas zijn er maar twee seizoenen, al is er volgens mij nog wel sprake van dat er misschien een afsluitende film komt al is die kans erg klein.quote:
white collar, suitsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:05 schreef Lila86 het volgende:
[..]
Nee maar ik hou ook niet van kostuumdrama's.![]()
Dit zijn de series die ik leuk vind ;
- homeland
- orange is the new black
- orphan black.
- house of cards
- twisted
- the killing
- revenge
series die ik niet leuk vind ;
- grey's anatomy
- breaking bad
- dexter
Ik hou vooral van een doorlopend verhaal , geen afzonderlijke afleveringen. Iemand op basis hiervan nog een tip qua serie? Misschien moet ik toch breaking bad nog een keer een kans geven, maar ik vond het zo deprimerend en eigenlijk gewoon een vaag verhaal.
Gewoon de netflix app zelf gebruiken en de dns instellingen van je (draadloze) verbinding aanpassen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:18 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb een minix neo android mini pc'tje, en ik wil graag als een amerikaan netflix kijken![]()
Maar om een of andere reden krijg ik hola niet aan de praat in chrome (beide dingen zijn in de play store te downloaden). Iemand een idee?
Ik snap niet wat je vaag aan BB vindt? Het kan je smaak niet zijn, maar de verhaallijn is juist heel duidelijk/simpel naar mijn idee. Als ik het zo lees, denk ik niet dat jij BB nog een kans moet geven eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:05 schreef Lila86 het volgende:
[..]
Nee maar ik hou ook niet van kostuumdrama's.![]()
Dit zijn de series die ik leuk vind ;
- homeland
- orange is the new black
- orphan black.
- house of cards
- twisted
- the killing
- revenge
series die ik niet leuk vind ;
- grey's anatomy
- breaking bad
- dexter
Ik hou vooral van een doorlopend verhaal , geen afzonderlijke afleveringen. Iemand op basis hiervan nog een tip qua serie? Misschien moet ik toch breaking bad nog een keer een kans geven, maar ik vond het zo deprimerend en eigenlijk gewoon een vaag verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Edit)
Wel een andere tip voor jou, die Tweek je ook al gaf: Bron/Broen (=The Bridge, maar dan het origineel... al zal de remake, The Bridge dus, misschien ook wel iets voor je kunnen zijn. Vooral het tweede seizoen is super en het is wel een beetje te vergelijken met Forbrydelsen (origineel van The Killing)):
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb
The Bridge (TV Series 2013– ) - IMDb
[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 01-02-2014 12:34:20 ]Tails tell tales
hoe doe je dat met DNS instellingen aanpassen? Wat vul ik daar in? [/noob]quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon de netflix app zelf gebruiken en de dns instellingen van je (draadloze) verbinding aanpassen?
Zo heb ik het gedaan op mijn android tablet iig.
Heb mijn reactie maar even hier geplaatst: TV / Battlestar Galactica #29: Opdat wij nooit vergeten!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt opzich wel, het is meer dat als je de serie toen der tijd volgde je nu nog vooral de goede gedeeltes bij blijven. Maar goed, tweede helft van seizoen 1 is goed, midden van seizoen 2, heel seizoen 3 en bij 4 is het een beetje wisselend.
Vooral vanaf seizoen 3 is het erg goed, daarvoor stonden de makers nog iets teveel onder controle van de grote bazen bij Sci-Fi. Zo was er een grote ruzie omdat de bazen per se een hond in de serie wilden, en gedurende seizoen 2 was er veel druk om meer stand alone afleveringen te maken. Dat merk je ook heel erg aan de kwaliteit van de serie, uiteindelijk daalde de kijkcijfers toen en kregen de makers het meer voor het zeggen. Dat merk je vooral vanaf seizoen 3, wanneer er meer controversiële onderwerpen worden aangesneden en er vooral meer tijd is voor langere story arcs. De eerste glimp daarvan krijg je midden seizoen 2.
Overigens Baltar en Zarak zijn verreweg de meest interesante mannelijke karakters.
Ik zou het gewoon nog even aanzien en zitten echt geweldige stukken in. De serie is 4 jaar ouder dan de meeste series die onder de golden age of television worden gerekend (Dexter, Breaking Bad, Mad Men, Boardwalk Empire, Sons of Anarchy, Justified). Uiteindelijk is Battlestar daar een voorloper van maar nog niet van een zelfde constante kwaliteit.
Ik zie dat ze Twilight hebben toegevoegdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:22 schreef donroyco het volgende:
Klopt het dat er vandaag een hele zooi is bijgekomen?
• Act of Valorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:22 schreef donroyco het volgende:
Klopt het dat er vandaag een hele zooi is bijgekomen?
das een behoorlijke aanvullingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef Aether het volgende:
[..]
• Act of Valor
• Alibi
• Astro Boy
• Auschwitz: Inside the Nazi State
• Battlestar Galactica (1978)
• Blind Dating
• Californication (6 seizoenen)
• Carriers (The Surrogate)
• Dirty Teacher
• Ever After High
• Jonathan Creek
• Jonathan Creek: Christmas Special 2001: Satan’s Chimney
• Jonathan Creek: Easter 2013: The Clue Of The Savant’s Thumb
• Knowing
• Little Brother, Big Trouble
• Nashville (2 seizoenen)
• Next Day Air
• Pageant
• Rescue Dawn
• Step Up
• Step Up 2: The Streets
• Step Up 3
• Super Buddies
• Taken
• Thank You for Smoking
• The Artist
• The Bletchley Circle (2 seizoenen)
• The Next Three Days
• The Twilight Saga – New Moon
• The White Queen
• Transporter 3
• Twilight
Amerikaans account maken. Anders is het niet mogelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef SkeereBanaan het volgende:
Ik gebruik de Media Hint plugin om de Amerikaanse Netlfix te bekijken. Klopt het dat de "my list" functie dan niet werkt ?
Is er een manier om dit te laten werken op de Amerikaanse Netflix ?
http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291571quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hoe doe je dat met DNS instellingen aanpassen? Wat vul ik daar in? [/noob]
Nee, die functie is er helaas niet. Wat ik op mijn Apple TV dan doe is het programma wat ik in mijn lijst zou willen hebben een stukje bekijken. Dan staat het programma in de optie "onlangs bekeken". Het is behelpen, maar toch iets....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef SkeereBanaan het volgende:
Ik gebruik de Media Hint plugin om de Amerikaanse Netlfix te bekijken. Klopt het dat de "my list" functie dan niet werkt ?
Is er een manier om dit te laten werken op de Amerikaanse Netflix ?
Dank, gelukt!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/291571
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je vaag aan BB vindt? Het kan je smaak niet zijn, maar de verhaallijn is juist heel duidelijk/simpel naar mijn idee. Als ik het zo lees, denk ik niet dat jij BB nog een kans moet geven eerlijk gezegd.De reden daarvoor (algemene opmerking, maar in wezen toch wel wat "spoilerend"):
bedankt voor de tips mensen! White collar vond ik op zich leuk, maar kreeg bij de tweede aflevering het idee dat het elke keer op zichzelf los staande zaken zijn dus toen ben ik afgehaakt. Soms begrijp ik ook eigenlijk van mezelf niet waardoor ik bij de ene serie blijf hangen en bij de andere niet. Hebben jullie dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Edit)
Wel een andere tip voor jou, die Tweek je ook al gaf: Bron/Broen (=The Bridge, maar dan het origineel... al zal de remake, The Bridge dus, misschien ook wel iets voor je kunnen zijn. Vooral het tweede seizoen is super en het is wel een beetje te vergelijken met Forbrydelsen (origineel van The Killing)):
Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb
The Bridge (TV Series 2013– ) - IMDb
wat ik bedoel met dat ik breaking bad vaag vind is eigenlijk meer dat ik het uitgangspunt niet zo boeiend vind.. heb ook maar 2 afleveringen gezien hoor.
Nee. Bij mij werkt zowel de Nederlandse als de internationale zoals het moet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:04 schreef Aventura het volgende:
We're currently experiencing a technical issue.
While we get things back to normal, some features aren't available - but you can play select titles on this page.
Hebben jullie dit ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |