Unsere mutter, unsere vater?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:03 schreef kawa4 het volgende:
ik heb nou de Auschwitz docu gezien,
ik vond het een beetje tegenvallen was allemaal wel intressant en ben ook dingen tegegekomen die ik nog niet wist, maar de manier van vertellen enzo, vond ik wat saai.
staan er behalve deze docu ook nog meer op over WW2
( the rise of hitler heb ik al gezien)
je die heb ik ook al lang en vaak gezien. top serie btwquote:
Heb je alleen de Nederlandse Netflix of ook de Amerikaanse? Ik weet wel dat er bij de Amerikaanse Netflix een subcategorie "oorlogsdocumentaires" is. Dat zal voor jou dan wel de moeite zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
je die heb ik ook al lang en vaak gezien. top serie btw![]()
maar ik bedoel eigenlijk echt documentaires
nee heb eigenlijk alleen maar de NL versie,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:24 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Heb je alleen de Nederlandse Netflix of ook de Amerikaanse? Ik weet wel dat er bij de Amerikaanse Netflix een subcategorie "oorlogsdocumentaires" is. Dat zal voor jou dan wel de moeite zijn.
Ik kan me herinneren dat deze er op staat: http://en.wikipedia.org/wiki/The_War_(2007_film) Een documentaire van Ken Burns.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee heb eigenlijk alleen maar de NL versie,
maar ik zal eens ff kijken of dat aan kan passen en mn TV.
als het echt zo veel is, is dat dan wel de moeite waard
Wordt wel leuker naar mate de serie verder komt. Ben nu bij seizoen 3 episode 10 geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo goed door. Heb een paar afleveringen gekeken, maar vind het een beetje saai worden. Hoe ver ben jij?
Okay. Ik ga het nog wel een kans gevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wordt wel leuker naar mate de serie verder komt. Ben nu bij seizoen 3 episode 10 geloof ik.
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 13:35:35Blok je agenda, verplaats je verjaardag: de laatste afleveringen van #BreakingBad S5 staan vanaf 1 maart op Netflix! http://t.co/4eFeedQS8d reageer retweet
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 13:35:35Blok je agenda, verplaats je verjaardag: de laatste afleveringen van #BreakingBad S5 staan vanaf 1 maart op Netflix! http://t.co/4eFeedQS8d reageer retweet
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Net of we die allemaal nog niet gezien hebben!
GA HET DAN SNEL KIJKEN! WAT DOE JE OP FOK!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigens
nog niet, ik heb mezelf voorgenomen om niet meer dan 2 series tegelijk te volgen. anders word het een zooitjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:55 schreef SlevinX het volgende:
[..]
GA HET DAN SNEL KIJKEN! WAT DOE JE OP FOK!
Ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik niet. De eerste afleveringen ook niet overigens
hoezo is het BLEGH! ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnenBLEGH!
Grappig hoe persoonlijk series dan weer zijn he... Iedereen vind weer andere dingen leuk.
Heb twee afleveringen gekeken, kon me totaal niet boeien en was voornamelijk ranzig.... Maar geeft niet, want ik kijk al meer dan genoeg series.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoezo is het BLEGH! ?saai?
ik heb er tot nu toe eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord
Dit dus, maar steeds krijg ik na een tijdje die melding opnieuw te zien...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Code 2104? Heb ik ook gehad. Dan moet je Silverlight de-installeren, dan alle cookies en plug-in zooi verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Dat heeft bij mij gewerkt in elk geval.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf maart Breaking Bad compleet op de Nederlandse netflix.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |