Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 29 januari 2014 17:18 schreef zazzel het volgende: Dit was puur toeval.. Zat gewoon te lezen Volgens mij kon Kevindinhinho niet meer posten ofzo. Want dat stond al even zo.
Ik had hem ook bijna Kansloos dit, ben blij als de colleges weer beginnen Dat ik dat ooit zou zeggen
Joppie kreeg er dan weer wel 1 geloof ik. En toen ik nog een beginnende hiker was zat er iemand in dit topic die ook al een jaar of 4 hikete, die kreeg zelfs een Iris-cheque toen ie stopte.
Ik weet dat het bij EW vrij normaal is om dingen van FB te plukken of gewoon te bellen voor een ritje. Heb ik bij AR nog nooit van gehoord eigenlijk.
Doen de AR'ers onder ons dat wel eens eigenlijk? Gewoon bellen voor een rit, of na het afleveren van een auto even bellen of er nog een ritje richting huis beschikbaar is ofzo, zodat je minder in het OV hoeft? En zit AR daarop te wachten? Ik heb namelijk het idee dat die planners daar helemaal geen zin hebben in telefoontjes als ik ze eens bel tijdens een ritje
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op woensdag 29 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende: Ik weet dat het bij EW vrij normaal is om dingen van FB te plukken of gewoon te bellen voor een ritje. Heb ik bij AR nog nooit van gehoord eigenlijk.
Doen de AR'ers onder ons dat wel eens eigenlijk? Gewoon bellen voor een rit, of na het afleveren van een auto even bellen of er nog een ritje richting huis beschikbaar is ofzo, zodat je minder in het OV hoeft? En zit AR daarop te wachten? Ik heb namelijk het idee dat die planners daar helemaal geen zin hebben in telefoontjes als ik ze eens bel tijdens een ritje
Denk dat als ze het druk hebben ze er wel op zitten te wachten, en als je het niet probeert weet je het ook niet!
Op woensdag 29 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende: Ik weet dat het bij EW vrij normaal is om dingen van FB te plukken of gewoon te bellen voor een ritje. Heb ik bij AR nog nooit van gehoord eigenlijk.
Ja hoor, als ik 1 rit heb bel ik zodra ik mijn navi heb ingesteld en dus de aankomtstijd weet. Zo heb ik vaker wel dan niet nog vervolgritten gekregen. Ook als ik rond de lunch klaar ben op school wil ik ze wel eens opbellen, dat vinden ze ook niet erg. De kans op een rit is dan wel kleiner.
Vandaag nog geprobeerd, maar ze hadden helemaal niks, voor heel Nederland niet.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Yay! Ford Focus voor morgen. Enkeltje richting Arnhem. Lekker wel, niet te lang onderweg (heb nog wat andere dingen op m'n to-do lijstje), maar wel even een beetje verdienen en weer 'n keer rijden. Hopelijk nog even bij een vriendin in Arnhem langshoppen voor ik weer naar huis ga.
Ja, gewoon proberen. Vooral als je maar 1 rit hebt en die rond het middaguur al hebt afgeleverd. Uiteindelijk is het dan ook voor AR beter om nog een aansluitende rit te zoeken. Af en toe bel ik ook wel is de dag van te voren, maar dan alleen toen ik bijvoorbeeld in een week waarin ik 5 dagen vrij had en op woensdag nog een kilometer gemaakt had, of 4 vrijdagen achter elkaar thuis had gezeten.
Sowieso reageren de planners (bijna) altijd gewoon vriendelijk als je belt. En zo niet, wat maakt mij het uit? Ik vind toch een beter gevoel dat als ik niet werk, dat ik het dan wel heb geprobeerd dan alleen heb afgewacht.
Ik belde 2 jaar terug veel vaker zelf. Toen kwam het bericht dat ze er niet op zitten te wachten. En laatst weer een mailtje dat ze juist aanmoedigen om een rit vroeg uit te voeren en daarna te bellen.
Maar ik kreeg meestal wel werk, ook zonder te bellen. Alleen voor morgen nog niets, dat zou dan de 3e dag op rij worden zonder werk.
Ik heb twee keer een rit gekregen als ik maar een rit had staan die dag. Beide keren heb ik gewoon netjes gevraagd of ik gebruik kon maken van een van de computers die daar stonden, om de formulieren uit te printen. Beide keren vonden ze het geen probleem.
Morgen een ritje gekregen.
Drachten - Amsterdam in een Ducato
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik heb van de formulieren die ik vaak nodig heb (stuk of 5) altijd een paar exemplaren bij, en van elk ander formulier 1 exemplaar (want bij sollicitatie meegekregen). Zo kan ik elke rit uitvoeren.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Hmm top, gaan we dat voortaan doen. Ik probeer, tenzij ik een aanval van extreme luiheid heb, altijd zo vroeg mogelijk alles te rijden. En dan eindig ik om 11.00 in het Noorden van het land dan ga ik liever met een auto terug naar het mooie Brabant dan met de trein.
Ja, gewoon proberen. Vooral als je maar 1 rit hebt en die rond het middaguur al hebt afgeleverd. Uiteindelijk is het dan ook voor AR beter om nog een aansluitende rit te zoeken. Af en toe bel ik ook wel is de dag van te voren, maar dan alleen toen ik bijvoorbeeld in een week waarin ik 5 dagen vrij had en op woensdag nog een kilometer gemaakt had, of 4 vrijdagen achter elkaar thuis had gezeten.
Sowieso reageren de planners (bijna) altijd gewoon vriendelijk als je belt. En zo niet, wat maakt mij het uit? Ik vind toch een beter gevoel dat als ik niet werk, dat ik het dan wel heb geprobeerd dan alleen heb afgewacht.
Oh, ik bedoel niet dat ze onvriendelijk zijn hoor alleen ik krijg altijd de indruk dat ze met stoom uit hun oren aan het werk zijn en vooral niet afgeleid willen worden
Ik heb trouwens van vrijwel alle (grote) klanten altijd een stuk of 4 lege formulieren in mijn tas zitten, en gisteren nog 25 normale AR formulieren erbij gedaan. Dat is meestal geen probleem.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik liet EW de formulieren dan altijd faxen. Alleen laatste keer dat ik dat had (ergens in december) was er net een verbouwing geweest op kantoor waardoor ze geen fax meer hebben Dus toen laten mailen naar de CP die het toen printte.
Dat bakbeest kreeg ik vandaag mee, toen ik hem opzocht schrok ik, want had uberhaupt nog nooit een busje gereden, maar het viel allemaal mee en vond hem zelfs lekker rijden.
Ik vind bakwagens niet prettig meer om te rijden. Komt denk ik vooral omdat ik een keer een kleine schade heb gereden met zo'n ding. Daarvoor was er niets aan de hand, toen vond ik ze wel oké. Maar daarna liever niet meer :p
1e keer dat ik zo'n bakwagen moest rijden lag er sneeuw, het parkeerdek bij die met de vogel was spekglad en doordat de achterbak leeg was bijna geen grip (achterwielaandrijver), maar uiteindelijk toch aangekomen waar ik moest zijn.
Beschikbaarheid voor morgen nog maar open gooien, examen van vrijdag is zo makkelijk, paar uurtjes leren en je weet het al. Planning van universiteit is ook weer lekker bezig, elke dag wel weer iets volgend semester
Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Kiprollade het volgende: Pff, niet gebeld, en het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst heb gewerkt... Morgen maar hopen op een leuk spoedje dan
Heb jij je beschikbaarheid open voor hele dagen of enkel voor deel van de dag?
Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef Solidberg het volgende: Voor vrijdag hoef je niks te verwachten dan Maar ik ben tot nu toe voor elke dag gebeld worden, waar mijn beschikbaard aan stond voor hele dag.
Neuh, verwacht ik ook niet. Ik heb 1x gehad dat ik niet gebeld werd, maar toen kreeg ik nog rond 8 uur 's ochtends een spoedje
Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Kiprollade het volgende: Echt frustrerend als je een poosje niet hebt gewerkt, dan je beschikbaarheid eindelijk weer open zet en je gewoon niet gebeld wordt...
Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan was
Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef suikerbiet het volgende: Misschien een beetje een noobievraag, maar wat kan ik verwachten van Locatiewerk? Zie het de laatste tijd steeds vaker voorbij komen.
Moet ik dan denken aan door de wasstraat rijden etc?
Je gaat naar een LM en daar moet je dan de auto's idd wassen, of anders parkeren, schoonmaken oid
Of een paar uur lang winterbanden (voor Sprinters en vrachtwagens) sjouwen op een rommelige zolder van een verhuurbedrijf. Wat een 'leuke' dag was dat.
Of gewoon de hele dag rijden, auto's ophalen bij klanten. Ik heb voor een verhuurder de hele dag de pendelauto moeten rijden, andere mensen ophalen en afzetten die auto's gingen halen/brengen. Dat was wel chill.
Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan was
Heb nog een sollicitatie open staan waar ik gegarandeerd terecht kan wanneer een 1 van de werknemers een vaste baan heeft, hij is nu namelijk afgestudeerd en zoekt nog steeds naar een vaste baan. Betreft bezorgbaantje met de auto bij de Mediq
Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef Pizzabodem het volgende: Of een paar uur lang winterbanden (voor Sprinters en vrachtwagens) sjouwen op een rommelige zolder van een verhuurbedrijf. Wat een 'leuke' dag was dat.
Of gewoon de hele dag rijden, auto's ophalen bij klanten. Ik heb voor een verhuurder de hele dag de pendelauto moeten rijden, andere mensen ophalen en afzetten die auto's gingen halen/brengen. Dat was wel chill.
Dat laatste lijkt me erg mooi.
Beetje taxi spelen, geen gedonder met papier, ideaal!
Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Sarasi het volgende: Hiephoi! Afleveradres ligt vlakbij het huis van mijn vriendin, wat weer op de route ligt naar het dichtstbijzijnde station.
Mijn moeder is al helemaal ongerust vanwege de gladheid enzo.
Uit de ritinformatie voor een niet nader te noemen bedrijf:
Tanken: Indien gevraagd wordt te tanken bij een afgesproken tankstation, pas je snelheid aan bij aankomst! Op dit terrein lopen mensen en er staan auto's geparkeerd.
WIE VAN EW HEEFT ER EEN AMOEBAATJE GEDAAN BIJ EEN TANKSTATION?
Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Sarasi het volgende: Hiephoi! Afleveradres ligt vlakbij het huis van mijn vriendin, wat weer op de route ligt naar het dichtstbijzijnde station.
Mijn moeder is al helemaal ongerust vanwege de gladheid enzo.
Tanken: Indien gevraagd wordt te tanken bij een afgesproken tankstation, pas je snelheid aan bij aankomst! Op dit terrein lopen mensen en er staan auto's geparkeerd.
WIE VAN EW HEEFT ER EEN AMOEBAATJE GEDAAN BIJ EEN TANKSTATION?
Dat dit soort dingen in de ritinformatie moet zegt wel genoeg over wat voor sjonnies er bij ew werken
Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Viezze het volgende: Dat dit soort dingen in de ritinformatie moet zegt wel genoeg over wat voor sjonnies er bij ew werken
Precies.
Er staan soms echt dingen in de ritinformatie dat ik denk van: ____!
Beste bedrijven zijn nog die bedrijven die helemaal geen moeite doen. Staat alleen in de ritinformatie : "Voor deze rit dien je het Fleetway transportformulier te gebruiken."
Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende: Beste bedrijven zijn nog die bedrijven die helemaal geen moeite doen. Staat alleen in de ritinformatie : "Voor deze rit dien je het *** transportformulier te gebruiken."
Liep (buurtbus net gemist ) naar de bekende in Waalwijk, zag ik bij de bushalte 4 mensen staan. Kom ik dichterbij, en inderdaad, allemaal Easyway icoontjes op de tassen
Morgen om 6:45 de deur uit
Joppie kreeg er dan weer wel 1 geloof ik. En toen ik nog een beginnende hiker was zat er iemand in dit topic die ook al een jaar of 4 hikete, die kreeg zelfs een Iris-cheque toen ie stopte.
Ik mag zelf weten of ik naar het stage adres ga. Was er vanochtend om 8.15 en moest het ganglicht van het hoofdkantoor zelfs nog aanzetten.
Ook lekker! Ja ik mag volgens mij ook af en toe thuis werken, maar ga liever wel want er moet toch wel wat werk verzet worden en thuis doe ik toch niks. Vroeg me wel gelijk af wat voor melkertbaantje dit was
Punten halen is prioriteit bij mij. Wil toch nog verder studeren hierna dus die "ervaring" doe ik ergens anders wel op.
Mijn stage begint a.s. maandag en werktijden zijn van 09.30 - 17.00 En 5 minuten reistijd
Ik heb me altijd al afgevraagd of mensen die rond 9 uur 's ochtends nog in de file staan niet veel te laat op werk komen, maar dat hoeft dus niet zo te zijn
Douchen, haar wassen, kammen, stylen, aankleden, lenzen indoen, make-up aanbrengen, havermout maken, tas nog een keer checken (vanavond al ingepakt) en veel dingen laten vallen of me ergens tegen stoten, waarschijnlijk. Ik ben niet zo handig.
En als ik half zeven de wekker zet, kan ik nog maximaal een uurtje knuffelen met vriendlief, ook al moet ik me dan daarna wel haasten en gaat hij me dan dus haten omdat hij me altijd in de weg staat als ik geirriteerd ben.
Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef Solidberg het volgende: Planning van universiteit is ook weer lekker bezig, elke dag wel weer iets volgend semester
Jep, ik ook. Denk dat ik de hoorcolleges maar ga skippen dan.
Douchen, haar wassen, kammen, stylen, aankleden, lenzen indoen, make-up aanbrengen, havermout maken, tas nog een keer checken (vanavond al ingepakt) en veel dingen laten vallen of me ergens tegen stoten, waarschijnlijk. Ik ben niet zo handig.
En als ik half zeven de wekker zet, kan ik nog maximaal een uurtje knuffelen met vriendlief, ook al moet ik me dan daarna wel haasten en gaat hij me dan dus haten omdat hij me altijd in de weg staat als ik geirriteerd ben.
Hahaha aardig wat toe doen dus
Ben je serieus aan het knuffelen of heb je het netjes verwoord? Ik zou aardig over de zeik zijn als dat al om 06.30 begint, maar ik ben dan ook geen ochtendmens
Morgen eindelijk nog eens werk. Stond deze week al 3 hele dagen beschikbaar, maar nooit gebeld. Drachten - Assen in een A3. En pas om 13:00u ophalen. Dus kan lekker uitslapen. Overigens ben ik wel voorstander uurtje voor vertrek m'n bed uit, mits niet belachelijk vroeg. Dan de TV nog even aan, bakje koffie erbij. Morgen is trouwens voorlopig de laatste werkdag bij EW, nu eerst een half jaar stage. Daarna eens zien of ik nog terug mag komen..
Douchen, ontbijten en tanden poetsen staat er op het programma. Ik schiet liever een klein beetje op (en met mijn ochtendprogramma hoeft dat niet eens ECHT, kan makkelijk in een half uur. Echt wakker worden doe ik dan ook onder de douche ) en blijf langer liggen dan dat ik vroeger op moet en rustig aan kan doen.
Brood smeren voor de lunch en dat soort shit doe ik allemaal de avond van te voren.
Ik was altijd echt een ochtendmens en avondmens tegelijk. Vroeg op, te laat slapen. 7:00 opstaan, 01:30 naar bed. Dat is langzaam veranderd naar lekker wat later opstaan en doordeweeks om 01:00 proberen te slapen.
Met vroeg opstaan nog altijd geen probleem, minstens een uur voordat ik de deur uit moet. Even ontbijtnieuws kijken/krantje lezen, lekkere (rock)muziek luisteren en vrolijk de deur uit
Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef Pizzabodem het volgende: Ik was altijd echt een ochtendmens en avondmens tegelijk. Vroeg op, te laat slapen. 7:00 opstaan, 01:30 naar bed. Dat is langzaam veranderd naar lekker wat later opstaan en doordeweeks om 01:00 proberen te slapen.
Met vroeg opstaan nog altijd geen probleem, minstens een uur voordat ik de deur uit moet. Even ontbijtnieuws kijken/krantje lezen, lekkere (rock)muziek luisteren en vrolijk de deur uit
Dat heb ik nou ook, optimaal genieten van je hele dag
Ik sta chronisch te laat op altijd. De keren dat ik niet naar de bushalte ren is als de bus vertraging heeft
Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Fiorano het volgende: Vanavond de zomer vakantie met vriendin uitgestippeld. Wordt iniedergeval zo'n 2800km sturen met m'n waggie
Italië via een nachtje Basel. Camping bij Parma in de buurt. Cinqueterra volgens mij. En vanavond m'n vriendin definitief zo ver gekregen om in Modena te overnachten en naar het Ferrari museum te gaan . Daarna door richting het garda meer en weer naar huis.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Italië via een nachtje Basel. Camping bij Parma in de buurt. Cinqueterra volgens mij. En vanavond m'n vriendin definitief zo ver gekregen om in Modena te overnachten en naar het Ferrari museum te gaan . Daarna door richting het garda meer en weer naar huis.
Klinkt goed! Zou natuurlijk een schande zijn om als autoliefhebber naar Italie te gaan en het Ferrari museum niet te bezoeken
Man man man, die vriend van jou mag blij zijn. Mijn vriendin zet de wekker een half uurtje voordat ze eruit moet, vaak minimaal een uur verschil met mijn tijd, in mijn voordeel, maar die begint dan vanaf de eerste seconde te kankeren wat er allemaal niet deugt en wat er niet goed is
Morgen heb ik de eerste rit ophalen tussen 8 en 9. Als het toch al zo moet, dan liefst zo vroeg mogelijk. Dan ben ik eerder klaar een houd ik nog wat van de dag over.
Morgen gok ik erop om om 2 uur thuis te zijn
Man man man, die vriend van jou mag blij zijn. Mijn vriendin zet de wekker een half uurtje voordat ze eruit moet, vaak minimaal een uur verschil met mijn tijd, in mijn voordeel, maar die begint dan vanaf de eerste seconde te kankeren wat er allemaal niet deugt en wat er niet goed is
Morgen heb ik de eerste rit ophalen tussen 8 en 9. Als het toch al zo moet, dan liefst zo vroeg mogelijk. Dan ben ik eerder klaar een houd ik nog wat van de dag over.
Ben je serieus aan het knuffelen of heb je het netjes verwoord? Ik zou aardig over de zeik zijn als dat al om 06.30 begint, maar ik ben dan ook geen ochtendmens
Aardig verwoord. Ik denk niet dat ik hem charmeer met knuffelen om half zeven inderdaad.
Overigens ben ik desondanks pas net opgestaan, dus nu moet ik me ECHT gaan haasten.
Ik heb -volgens mij- overal aan gedacht. Nog net op tijd vertrokken, bus van 20 over acht en dan om kwart voor acht bij de LM. Dat is de enige bus die daar tussen half negen en negen is, dus die moet ik ook wel halen.
Ik heb gespreksvaardigheden en groepsdynamica mee voor in de trein, navigatie voor in de auto en broodjes en water. En de ritinformatiue. Ook handig.
Moet ik bij de uren dan gewoon opgeven dat ik pauze heb zolang ik bij m'n vriendin zit?
Op donderdag 30 januari 2014 08:07 schreef Sarasi het volgende: Ik heb -volgens mij- overal aan gedacht. Nog net op tijd vertrokken, bus van 20 over acht en dan om kwart voor acht bij de LM. Dat is de enige bus die daar tussen half negen en negen is, dus die moet ik ook wel halen.
Ik heb gespreksvaardigheden en groepsdynamica mee voor in de trein, navigatie voor in de auto en broodjes en water. En de ritinformatiue. Ook handig.
Moet ik bij de uren dan gewoon opgeven dat ik pauze heb zolang ik bij m'n vriendin zit?
Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef Sarasi het volgende: Buschauffeur: 'Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus we zien wel waar het schip strandt!'
Op donderdag 30 januari 2014 08:42 schreef Pizzabodem het volgende: Een nieuwe buschauffeur zeker? Ik vraag me af: waarom ben ik al wakker terwijl ik weer geen ritjes heb. Maar weer hopen op een spoedje dus.
Bel anders zelf even.
Tevens regio Eindhoven
Timo heeft mij gewoon als AAAAAAAmoeba in de lijst staan om zodra ik mn beschikbaarheid open zet me dikke Caddies zonder cc aan te smeren.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 08:48:29 ]
Moest je die ophalen bij het kantoor van het bedrijf waar je het logo half kan zien in de achtergrond? Of die gele daarnaast?
Hoe ligt dat kantoor van die rode erbij, is die helemaal verlaten? Dat was vroeger mijn vaste start adres, maar sinds ze zijn samengegaan met Waalwijk afgelopen april ongeveer nooit meer geweest, ziet er nogal verlaten uit.
Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef Sarasi het volgende: Buschauffeur: 'Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus we zien wel waar het schip strandt!'
Qliner lijn 12? Die man zat goed te kloten net Zingen, bellen, verkeerd rijden en de route niet weten..
[ Bericht 3% gewijzigd door Rubenr3 op 30-01-2014 10:36:36 ]
Moest je die ophalen bij het kantoor van het bedrijf waar je het logo half kan zien in de achtergrond? Of die gele daarnaast?
Hoe ligt dat kantoor van die rode erbij, is die helemaal verlaten? Dat was vroeger mijn vaste start adres, maar sinds ze zijn samengegaan met Waalwijk afgelopen april ongeveer nooit meer geweest, ziet er nogal verlaten uit.
Gele. Geen idee, nooit geweest daar. In Oirschot moet ik altijd daar wezen.
Lekker vriendelijke CP weer. Komt me ophalen bij de receptie maar moet dan direct weg. Mjah, wachttijd straks maar even doorgeven.
Qliner lijn 12? Die man zat goed te kloten net Zingen, bellen, verkeerd rijden en de route niet weten..
Jep.
Wel nog drie andere AR'ers gezien bij de LM in Groningen, waaronder een meisje van Aegir. De klant waarbij ik de auto afleverde stond nog net niet te kwijlen bij zijn 'nieuwe' leaseauto, dus ik heb de koffie/thee braaf afgeslagen en twee minuten later reed/scheurde hij me alweer voorbij.
Morgen en overmorgen word ik ingezet om van die autoschepen (capaciteit 7000 auto's) te lossen in de haven van Amsterdam, bij Koopman. Hoe mijn baas aan deze opdracht is gekomen is een raadsel, maar ik ga me prima vermaken denk ik
Kan ik mooi mijn werkervaring bij Pon (treinen lossen) meenemen
Pfffff ik heb zo 0.0 motivatie om iets aan school te gaan doen... Nja, vanavond met een paar maatje lekker stappen in 020 daar heb ik dan wel weer zin in.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Zo, en we zijn weer in Almere. Bus net gemist omdat die mevrouw liever eerst even een pizza ging bestellen in plaats van dat formulier te ondertekenen. Ach ja, uurtjes.
Nu maar via Almere Poort. Duurt iets langer maar zo een half uur buiten zitten met die kou is ook niks. Beter lekker warm in de bus.
Wat is zo'n Renault Scenic een kuthok trouwens zeg nu onderweg naar Amsterdam om een V50 op te halen. Da's al een heel stuk beter.
Goddomme zeg, pakje ibuprofen in mijn AR tas is alweer leeg. Nog steeds zwaar aan de painkillers na dat ongeluk, voel het flink nu dat ie begint uit te werken
Zo maar even kijken of ik langs een drogist kan rijden..
Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende: Hoe zit het eigenlijk met de drukte rond de maandwissels tegenwoordig? Nog steeds meer auto's dan normaal?
Merk er niks van. Maar Eindhoven, dus d'n dekselse Timo weet mij altijd te vinden als ik beschikbaar ben.
Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende: Hoe zit het eigenlijk met de drukte rond de maandwissels tegenwoordig? Nog steeds meer auto's dan normaal?
O goed dat je het zegt, misschien kan ik er morgen nog een kort ritje uitslaan. Vertrek half 7 met de bus richting de sneeuw, maar kan nog best tot een uur of 3 werken
Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef Pizzabodem het volgende: Wow, is autoreset zo vroeg al aan het plannen voor morgen? Ik krijg nooit mail/telefoon voor 16u. Laat maar komen!
Ja, nog nooit zo vroeg gehad. Dus óf het is monsterlijk druk, of ze hebben geen kut te doen en hopen zo vanavond vroeg naar huis te kunnen
Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Rubenr3 het volgende: Ik mag morgen vanaf Groningen naar België toe, zo maar eens kijken hoe dat ov daar zit!
VW Polo, dat is dan weer een beetje jammer. Daarna nog een ritje Veldhoven - Amersfoort in een Caddy. OV valt weer mee, kan gewoon naar een dorpje in NL wandelen en daar de bus pakken. Of CP even lief aankijken natuurlijk.
Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Sarasi het volgende: Gebeld! Ritje naar Utrecht in een Mini One hatchback! En daarna van Utrecht naar Almere in een Honda Civic Hybrid. Blijheid!
Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Sarasi het volgende: Gebeld! Ritje naar Utrecht in een Mini One hatchback! En daarna van Utrecht naar Almere in een Honda Civic Hybrid. Blijheid!
Hybrid
Is het sneu dat ik werkelijk altijd al in een Mini heb willen rijden?
Hmm, vrouwen zijn wel altijd helemaal gek van die dingen. Ik vind ze ook wel leuk, maar ik vind het zicht wat je hebt een beetje raar, net een onderzeeër
Op donderdag 30 januari 2014 13:51 schreef Sarasi het volgende: Wacht eens. Hij is grijs. Een grijze Mini. Wie wil er nou een Mini in een kleur die niet rood is?
Grijs? Rood? Gewoon mooi donkerblauw of verkeersbordenblauw
Ik zit hier eigenlijk vooral tijd te rekken. Als ik over 5 minuten weer richting feestlocatie tijd kan ik daar meteen doorlopen naar de bus en daar instappen anders sta ik daar buiten dood te vriezen.
In de auto die nu heb groeit mos ranzig ding. Meurt ook gruwelijk..
Pics. Ik stond net op de Sluisweg op die bus te wachten, echt, ik weet niet wat er daar gebeurt, het stonk daar gru-we-lijk. Ging echt bijna over m'n nek.
Pics. Ik stond net op de Sluisweg op die bus te wachten, echt, ik weet niet wat er daar gebeurt, het stonk daar gru-we-lijk. Ging echt bijna over m'n nek.
Ik weet precies wat je bedoelt ja. Daar aan het begin van het terrein, bij dat kanaal, zit een veevoer menger/fabrikant, afhankelijk van hoe de wind staat waait die stank over het hele industrieterrein.
Ik weet precies wat je bedoelt ja. Daar aan het begin van het terrein, bij dat kanaal, zit een veevoer menger/fabrikant, afhankelijk van hoe de wind staat waait die stank over het hele industrieterrein.
Hmm, okay. Ik bleef al tot half 1 in die Audi wachten zodat ik niet zo lang op dat bankje hoefde te zitten.
Hoe zit dat eigenlijk bij Almere? Gewoon onder die roodwitte balk naar binnen rijden, en dan? Ergens parkeren of eerst vragen? En moet ik echt het raam openzetten?
Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende: Hoe zit dat eigenlijk bij Almere? Gewoon onder die roodwitte balk naar binnen rijden, en dan? Ergens parkeren of eerst vragen? En moet ik echt het raam openzetten?
Ik was het vergeten. Nooit iets van gehoord, maar doe maar.
Meestal bromt De Snor wel waar je 'm neer moet zetten. Gewoon in de rij.
Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende: Hoe zit dat eigenlijk bij Almere? Gewoon onder die roodwitte balk naar binnen rijden, en dan? Ergens parkeren of eerst vragen? En moet ik echt het raam openzetten?
Gewoon naar binnen rijden onder die balk idd. En dan gewoon aansluiten in de rij zoals de andere auto's. Sleutels moeten tegenwoordig ook afgegeven worden, dus raar dat het raam ook nog open moet. Moet er morgen sinds maanden ook weer een auto brengen.
Gewoon naar binnen rijden onder die balk idd. En dan gewoon aansluiten in de rij zoals de andere auto's. Sleutels moeten tegenwoordig ook afgegeven worden, dus raar dat het raam ook nog open moet. Moet er morgen sinds maanden ook weer een auto brengen.
Oké, beetje gezond verstand gebruiken dus. Zal wel goed komen. Is ook m'n laatste afleveradres, dus ik heb geen haast als ik daar ben, dat scheelt.
Overigens heb ik zojuist het onderwerp van mijn propedeuseproef bevestigd. Ik ga een artikelvergelijking schrijven over onderzoeken naar mensen die wel bekennen, maar het misdrijf niet gepleegd hebben. Als je daar nog leuke anekdotes, insteken of nieuwsberichten over hebt, mag je me altijd DMmen/PMmen.
Oké, beetje gezond verstand gebruiken dus. Zal wel goed komen. Is ook m'n laatste afleveradres, dus ik heb geen haast als ik daar ben, dat scheelt.
Overigens heb ik zojuist het onderwerp van mijn propedeuseproef bevestigd. Ik ga een artikelvergelijking schrijven over onderzoeken naar mensen die wel bekennen, maar het misdrijf niet gepleegd hebben. Als je daar nog leuke anekdotes, insteken of nieuwsberichten over hebt, mag je me altijd DMmen/PMmen.
Ken wel iemand die een misdrijf heeft gepleegd, maar het niet wil bekennen Was m'n oom die tijdens een psychose heeft ingebroken, omdat hij in het betreffende huis een huilende baby wilde redden (en daar woonde niet eens een baby)
Het is een wijvenauto en gayauto, geen wonder dat juist vrouwen dat ding leuk vinden
Ja precies. Daarom snap ik ook niet waarom hij in dat ding rijdt. Het is niet dat hij homo is ofzo. Maar hij heeft wel meer van die vage dingetjes, Yu-Gi-Oh kaartjes verzamelen, iets wat 3 jaar geleden al niet meer kon.
Ja precies. Daarom snap ik ook niet waarom hij in dat ding rijdt. Het is niet dat hij homo is ofzo. Maar hij heeft wel meer van die vage dingetjes, Yu-Gi-Oh kaartjes verzamelen, iets wat 3 jaar geleden al niet meer kon.
Ik heb ze zelfs nog op mijn studentenkamer liggen, meegenomen toen ik twee jaar geleden verhuisde. Leuk toch man. Ik heb ook nog regelmatig een pokémonfase.
Mini is een van de best sturende auto's. Noem het maar gay...
Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak.
Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak.
Dat ben ik wel met je eens inderdaad. De One versies moet je lekker laten staan.
[..]
Azijnzeiker.
Het betekent gewoon heel iets anders. Mits is 'op voorwaarde dat'. Ik ken heel veel mensen die ontkennen en onderkennen door elkaar halen, ook zo'n zinloze fout.
Het betekent gewoon heel iets anders. Mits is 'op voorwaarde dat'. Ik ken heel veel mensen die ontkennen en onderkennen door elkaar halen, ook zo'n zinloze fout.
Dat hoef je mij niet uit te leggen, maar je bereikt er niets mee in dit topic. Er hangt een joviale stemming en het gaat over voetbal, chicks, ochtendsex en af en toe hiken. En dan opeens moeten we wel zorgen dat de spelling 100% correct is.
Dat zijn geen Mini's meer, en dus niet mooi, want lomp
Een clubman vind ik best mooi, Die suicide achterdeur en de kofferdeurtjes zijn echt gaaf,. En lekker makkelijk om mijn mtb naar binnen te schuiven(mits hoog genoeg)
Een clubman vind ik best mooi, Die suicide achterdeur en de kofferdeurtjes zijn echt gaaf,. En lekker makkelijk om mijn mtb naar binnen te schuiven(mits hoog genoeg)
Praktisch zijn ze wel, maar mooi is anders. Ik vind ze niet lelijk, maar er zijn mooiere auto's binnen dat segment.
Op donderdag 30 januari 2014 16:01 schreef Sarasi het volgende: Ik hoop stiekem nog altijd dat mijn moeder me een keer een fiatje of een mini cadeau doet. Als ze het geld zou hebben, zou ze het zo doen.
Ik heb ze zelfs nog op mijn studentenkamer liggen, meegenomen toen ik twee jaar geleden verhuisde. Leuk toch man. Ik heb ook nog regelmatig een pokémonfase.
Haha morgen ff bakkie pleur doen op kantoor. Ik eindig in 'het mooie Breda' zoals C het noemde en 'als je in de buurt mag je gezellig een bakje koffie komen doen op kantoor'. Denk dat ik dat maar doe, en tegelijk mijn ontslag maar indien.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
1 is gewoon de beste. Maar ik kan niet opslaan in 1. Geen idee of het ligt aan het spel, mijn versie van Ubuntu of dat ik iets verkeerd doe. Dus als ik een bui heb, staat mijn laptop 24/7 RollerCoaster tycoon te draaien.
Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Marco001 het volgende: Das dan weer net boven mijn budget helaas. Zodra mijn belastinggeld er is heb ik, incl inruil van de Seat max c.a. 10k voor een nieuwe auto.
Voor dat geld kun je een stuk of 5-6 van dit soort Lada's kopen Dan ben je toch wel een baas, met zoveel auto's voor de deur!
Hoe ga ik ooit een schadecontrole van een hoogwerker invullen op het formulier voor een personenauto. Tekenen jullie er zelf een hoogwerker op ofzo? Gaat het ook om schade aan het bakje/hoogwerksysteem, of alleen om de auto (Cabine, bumpers. verlichting, wielen)?
Naah, ben meer van de duitse auto's behalve BMW.. Schades melden is hier erg makkelijk, even de centrale oproepen en vervolgens vragen of schade x of defect y al bekend was bij hun.
Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Pizzabodem het volgende: Hoe ga ik ooit een schadecontrole van een hoogwerker invullen op het formulier voor een personenauto. Tekenen jullie er zelf een hoogwerker op ofzo? Gaat het ook om schade aan het bakje/hoogwerksysteem, of alleen om de auto (Cabine, bumpers. verlichting, wielen)?
Gewoon de locatie een beetje globaal aangeven, dan bij opmerkingen de schade beschrijven. Heb jij toevallig een Sprinter hoogwerker met een bedieningsbakje met een niet werkend slot? Dat tijdens het rijden random kan openvallen? Dan heb je dezelfde als ik een maand of 2 geleden heb gereden
Al met al toch kunnen spreken van een mooie werkdag.
Vanochtend om half 9 met de bus vertrokken voor een ritje Drachten - Amsterdam. Om 10 uur EW al aan de telefoon, of ik vanaf een ander adres in Amsterdam (1 uur OV'en door Amsterdam ) nog een rit wou rijden naar Doetinchem. Alles voor de uurtjes natuurlijk, en deze met beide handen aangenomen.
In plaats van 2 uur thuis, was ik nu om 6 uur thuis!
Op donderdag 30 januari 2014 18:54 schreef trolley het volgende: Tevens niks teruggelezen. In een dag even 8 pagina's vol baggeren, knap hoor jongens haha!
Maar ik zal niet veel gemist hebben denk ik, as usual
Samengevat komt het neer op veel gelul over auto's, mooi of niet niet, hebben of niet hebben, rijdt kut blablabla
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Solidberg het volgende: Zijn er eigenlijk leuke bijbaantjes voor in de zomer? Denk de meeste bijbaantjes zoals deze hebben het wel tamelijk rustig dan, ofniet?
Mijn vriend is badmeester, die heeft het druk zat in de zomer. Verder is terraswerk natuurlijk een goede, promotiewerk (is in de zomer nog wel te doen), en misschien kun je nog werk vinden bij een coachingsbedrijf oid. Die willen in de zomer vaak nog even alle cursussen/trainingen voor volgend 'schooljaar' online hebben staan, de website een update geven, etc.
Hoe weet je nou zozeer dat je een FOK!ker tegenkwam?
Omdat er bij de bushalte bij Meerkerk iemand stond van EW, had ik verteld over mijn ritten, zegt die gast dat dat bekend klonk, en hij dacht dat ik 'BlackLining van Fok' was maar ik weet de username van die kerel niet
Omdat er bij de bushalte bij Meerkerk iemand stond van EW, had ik verteld over mijn ritten, zegt die gaat dat dat bekend klonk, en hij dacht dat ik 'BlackLining van Fok' was maar ik weet de username van die kerel niet
Omdat er bij de bushalte bij Meerkerk iemand stond van EW, had ik verteld over mijn ritten, zegt die gast dat dat bekend klonk, en hij dacht dat ik 'BlackLining van Fok' was maar ik weet de username van die kerel niet
Voel je je nu een beetje vies? Bekeken enzo?
Ik had laatst op Facebook ook zo'n EW'er die mij toe voegde en ineens allemaal shit begon te sturen. Ene Pim uit Breda. Verder ook geen idee wie dat is.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 21:19:01 ]
Ik had laatst op Facebook ook zo'n EW'er die mij toe voegde en ineens allemaal shit begon te sturen. Ene Pim uit Breda. Verder ook geen idee wie dat is.
Misschien wil hij net als dat 16-jarige meisje wel verkering met je.
Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Pizzabodem het volgende: Kinderachtig gedrag van die gast. Hij is pas sinds 3 januari easywayer zie ik. Wat stuurde hij allemaal dan?
quote:
Maandag 22:46
peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter Dinsdag 14:52
Peter? Dinsdag 21:58
reageren we niet meer amoebatje
ik heb je toch niet tegen je zere kast getrapt
Sorry, ik zal nu wel ophouden Dinsdag 23:03 Wat is er? Ik krijg die zooi in 'Overige' binnen, dat bemerkte ik niet zo snel. Woensdag 07:43
Dit is hoe ik hem er uiteindelijk uit wil laten zien (als ik het geld ervoor heb ) Heb echter i.p.v. de lamellen in de grill zwart racegaas zitten, ziet er veel beter uit moet ik zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een aanrijding gehad. Bij het stoplicht van achteren aangereden door iemand die niet zat op te letten. Natuurlijk niet mijn schuld, maar het levert wel veel gedoe op.
Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef LeTourdeFrance het volgende: Vandaag een aanrijding gehad. Bij het stoplicht van achteren aangereden door iemand die niet zat op te letten. Natuurlijk niet mijn schuld, maar het levert wel veel gedoe op.
Privé of werk?
Ik had 't vandaag ook bijna raak. Cruisede over de A2 met 120 op de CC, ontspannen, niks aan de hand, knalt zo'n Crafter 'm er ineens voor.
Dat scheelde echt niks.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 22:33:16 ]
Vind het wel mooi met mijn schade van oktober. Heeft mij een mooie upgrade qua voorbumper opgeleverd(van pre-facelift naar het facelift model) en alleen de 70,- eigen risico gekost. qua verzekering ben ik geen stap teruggezet. (terwijl dat wel zou gebeuren, ik knalde achterop dus zou wel mijn schuld zijn geweest.)
In gedachten volgens mij. Het sloeg eigenlijk ook nergens op. Er stond een flinke rij voor mij. Het stoplicht sprong op groen, maar ik moest natuurlijk wachten totdat mijn voorgangers optrokken. Zij trapte op dat moment meteen het gaspedaal in.
Vrouwen zijn altijd bezig met van alles en nog wat, behalve autorijden.
Vrouwen zouden standaard een volledige rijontzegging moeten krijgen, met uitzonderingen voor noodgevallen. Als het bier op is, bijvoorbeeld.
Jack Ryan was leuk! Nog even formulieren kopiëren en met een kopje warme chocomel het OV voorbereiden en dan kan ik morgen al vroeg beginnen in de Mini.