abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:15:42 #1
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136100756
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:15:55 #2
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136100765
Jammer joh ;)
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:16:07 #3
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136100775
Tering stelletje kinders.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136100820
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:16 schreef Fiorano het volgende:
Tering stelletje kinders.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136100848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:15 schreef zazzel het volgende:
Jammer joh ;)
Maakt mij geen hol uit hoor.. Vind t alleen zo'n gezeik om hem voor die drie posts open te houden..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:18:07 #6
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136100852
Dit was puur toeval.. Zat gewoon te lezen ;) Volgens mij kon Kevindinhinho niet meer posten ofzo. Want dat stond al even zo.
pi_136100885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:18 schreef Kevindinhinho het volgende:
Maakt mij geen hol uit hoor.. Vind t alleen zo'n gezeik om hem voor die drie posts open te houden..
Dit inderdaad. De laatste tien posts wordt iedereen altijd angstig en wordt er beduidend langer gewacht met iets posten dan normaal. Triest eigenlijk :')
pi_136100888
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:18 schreef zazzel het volgende:
Dit was puur toeval.. Zat gewoon te lezen ;) Volgens mij kon Kevindinhinho niet meer posten ofzo. Want dat stond al even zo.
Ik had hem ook bijna :') Kansloos dit, ben blij als de colleges weer beginnen :D Dat ik dat ooit zou zeggen
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:20:11 #9
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136100939
WIE HEEFT DAT PRIUSLIEFHEBBER ACHTER M'N NAAM GEZET IN DE OP?
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136101013
Ik mag van bijna ex-hiker verplaatst worden naar de ex-hiker afdeling :P

Kreeg vandaag nog een bedankkaart. Handgeschreven zelfs!
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:22:44 #11
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136101032
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:

Ook alleen doordat slijmverhaal op FB :P
pi_136101090
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:20 schreef Fiorano het volgende:
:@
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:26:01 #13
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136101150
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:20 schreef Fiorano het volgende:
:D _O-
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_136101179
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ook alleen doordat slijmverhaal op FB :P
Nee joh, geloof dat iedereen dat krijgt :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:27:22 #15
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136101202
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

:@
o|O

quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee joh, geloof dat iedereen dat krijgt :P
Nou ik niet hoor.
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:31:07 #16
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136101350
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik las taart, best knap, een handgeschreven taart :')

EW, DOE MIJ EFFEKES BELLEN, JONGÛH KUT
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:35:51 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136101538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik las taart, best knap, een handgeschreven taart :')

EW, DOE MIJ EFFEKES BELLEN, JONGÛH KUT
Stel heh, ze lezen mee hier. Dan ga jij geen werk krijgen :P
pi_136101556
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:27 schreef Fiorano het volgende:

[..]

o|O

[..]

Nou ik niet hoor.
Joppie kreeg er dan weer wel 1 geloof ik. En toen ik nog een beginnende hiker was zat er iemand in dit topic die ook al een jaar of 4 hikete, die kreeg zelfs een Iris-cheque toen ie stopte.
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:36:37 #19
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136101570
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:35 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Stel heh, ze lezen mee hier. Dan ga jij geen werk krijgen :P
Jawel, moet jij maar eens opletten, JONGÛH
Ik lever kwaliteitswerken bradaaaa

Om de tijd te benutten ga ik mezelf maar eens plezieren door te pleesteesjennen.
pi_136101603
Ik weet dat het bij EW vrij normaal is om dingen van FB te plukken of gewoon te bellen voor een ritje. Heb ik bij AR nog nooit van gehoord eigenlijk.

Doen de AR'ers onder ons dat wel eens eigenlijk? Gewoon bellen voor een rit, of na het afleveren van een auto even bellen of er nog een ritje richting huis beschikbaar is ofzo, zodat je minder in het OV hoeft? En zit AR daarop te wachten? Ik heb namelijk het idee dat die planners daar helemaal geen zin hebben in telefoontjes als ik ze eens bel tijdens een ritje :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:38:08 #21
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136101646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet dat het bij EW vrij normaal is om dingen van FB te plukken of gewoon te bellen voor een ritje. Heb ik bij AR nog nooit van gehoord eigenlijk.

Doen de AR'ers onder ons dat wel eens eigenlijk? Gewoon bellen voor een rit, of na het afleveren van een auto even bellen of er nog een ritje richting huis beschikbaar is ofzo, zodat je minder in het OV hoeft? En zit AR daarop te wachten? Ik heb namelijk het idee dat die planners daar helemaal geen zin hebben in telefoontjes als ik ze eens bel tijdens een ritje :')
Denk dat als ze het druk hebben ze er wel op zitten te wachten, en als je het niet probeert weet je het ook niet! :D
pi_136101838
quote:

Ja hoor, als ik 1 rit heb bel ik zodra ik mijn navi heb ingesteld en dus de aankomtstijd weet. Zo heb ik vaker wel dan niet nog vervolgritten gekregen.
Ook als ik rond de lunch klaar ben op school wil ik ze wel eens opbellen, dat vinden ze ook niet erg. De kans op een rit is dan wel kleiner.

Vandaag nog geprobeerd, maar ze hadden helemaal niks, voor heel Nederland niet. :P :(
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_136101891
Yay! Ford Focus voor morgen. Enkeltje richting Arnhem. Lekker wel, niet te lang onderweg (heb nog wat andere dingen op m'n to-do lijstje), maar wel even een beetje verdienen en weer 'n keer rijden. :) Hopelijk nog even bij een vriendin in Arnhem langshoppen voor ik weer naar huis ga.
Your opinion of me is none of my business.
pi_136101998
quote:

Ja, gewoon proberen. Vooral als je maar 1 rit hebt en die rond het middaguur al hebt afgeleverd. Uiteindelijk is het dan ook voor AR beter om nog een aansluitende rit te zoeken. Af en toe bel ik ook wel is de dag van te voren, maar dan alleen toen ik bijvoorbeeld in een week waarin ik 5 dagen vrij had en op woensdag nog een kilometer gemaakt had, of 4 vrijdagen achter elkaar thuis had gezeten.

Sowieso reageren de planners (bijna) altijd gewoon vriendelijk als je belt. En zo niet, wat maakt mij het uit? Ik vind toch een beter gevoel dat als ik niet werk, dat ik het dan wel heb geprobeerd dan alleen heb afgewacht.
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:50:58 #25
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136102126
Hoe doen jullie dat dan als je een vervolgrit krijgt met de transportformulieren?
pi_136102184
Ik belde 2 jaar terug veel vaker zelf. Toen kwam het bericht dat ze er niet op zitten te wachten. En laatst weer een mailtje dat ze juist aanmoedigen om een rit vroeg uit te voeren en daarna te bellen.

Maar ik kreeg meestal wel werk, ook zonder te bellen. Alleen voor morgen nog niets, dat zou dan de 3e dag op rij worden zonder werk.
.
pi_136102380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:50 schreef Kiprollade het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als je een vervolgrit krijgt met de transportformulieren?
Ik heb twee keer een rit gekregen als ik maar een rit had staan die dag. Beide keren heb ik gewoon netjes gevraagd of ik gebruik kon maken van een van de computers die daar stonden, om de formulieren uit te printen. Beide keren vonden ze het geen probleem.

Morgen een ritje gekregen.

Drachten - Amsterdam in een Ducato :+
pi_136102425
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:50 schreef Kiprollade het volgende:
Ik heb van de formulieren die ik vaak nodig heb (stuk of 5) altijd een paar exemplaren bij, en van elk ander formulier 1 exemplaar (want bij sollicitatie meegekregen). Zo kan ik elke rit uitvoeren. :)
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_136102436
Hmm top, gaan we dat voortaan doen. Ik probeer, tenzij ik een aanval van extreme luiheid heb, altijd zo vroeg mogelijk alles te rijden. En dan eindig ik om 11.00 in het Noorden van het land :') dan ga ik liever met een auto terug naar het mooie Brabant dan met de trein.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ja, gewoon proberen. Vooral als je maar 1 rit hebt en die rond het middaguur al hebt afgeleverd. Uiteindelijk is het dan ook voor AR beter om nog een aansluitende rit te zoeken. Af en toe bel ik ook wel is de dag van te voren, maar dan alleen toen ik bijvoorbeeld in een week waarin ik 5 dagen vrij had en op woensdag nog een kilometer gemaakt had, of 4 vrijdagen achter elkaar thuis had gezeten.

Sowieso reageren de planners (bijna) altijd gewoon vriendelijk als je belt. En zo niet, wat maakt mij het uit? Ik vind toch een beter gevoel dat als ik niet werk, dat ik het dan wel heb geprobeerd dan alleen heb afgewacht.
Oh, ik bedoel niet dat ze onvriendelijk zijn hoor :) alleen ik krijg altijd de indruk dat ze met stoom uit hun oren aan het werk zijn en vooral niet afgeleid willen worden :D

Ik heb trouwens van vrijwel alle (grote) klanten altijd een stuk of 4 lege formulieren in mijn tas zitten, en gisteren nog 25 normale AR formulieren erbij gedaan. Dat is meestal geen probleem.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136102505
Ik liet EW de formulieren dan altijd faxen. Alleen laatste keer dat ik dat had (ergens in december) was er net een verbouwing geweest op kantoor waardoor ze geen fax meer hebben _O-
Dus toen laten mailen naar de CP die het toen printte.
pi_136102887

Dat bakbeest kreeg ik vandaag mee, toen ik hem opzocht schrok ik, want had uberhaupt nog nooit een busje gereden, maar het viel allemaal mee en vond hem zelfs lekker rijden.
pi_136103326
Ik vind bakwagens niet prettig meer om te rijden. Komt denk ik vooral omdat ik een keer een kleine schade heb gereden met zo'n ding. Daarvoor was er niets aan de hand, toen vond ik ze wel oké. Maar daarna liever niet meer :p

1e keer dat ik zo'n bakwagen moest rijden lag er sneeuw, het parkeerdek bij die met de vogel was spekglad en doordat de achterbak leeg was bijna geen grip (achterwielaandrijver), maar uiteindelijk toch aangekomen waar ik moest zijn.
.
pi_136104602
Beschikbaarheid voor morgen nog maar open gooien, examen van vrijdag is zo makkelijk, paar uurtjes leren en je weet het al.
Planning van universiteit is ook weer lekker bezig, elke dag wel weer iets volgend semester :r
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:48:36 #35
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136104648
Pff, niet gebeld, en het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst heb gewerkt...
Morgen maar hopen op een leuk spoedje dan ;(
pi_136104756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, niet gebeld, en het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst heb gewerkt...
Morgen maar hopen op een leuk spoedje dan ;(
Heb jij je beschikbaarheid open voor hele dagen of enkel voor deel van de dag?
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:52:00 #37
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136104793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb jij je beschikbaarheid open voor hele dagen of enkel voor deel van de dag?
Morgen en overmorgen allebei heel de dag, met bij vrijdag een opmerking dat ik tussen 3 en 4 uur een afspraak heb
pi_136104828
Voor vrijdag hoef je niks te verwachten dan ;) Maar ik ben tot nu toe voor elke dag gebeld worden, waar mijn beschikbaard aan stond voor hele dag.
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:55:18 #39
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136104940
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef Solidberg het volgende:
Voor vrijdag hoef je niks te verwachten dan ;) Maar ik ben tot nu toe voor elke dag gebeld worden, waar mijn beschikbaard aan stond voor hele dag.
Neuh, verwacht ik ook niet. Ik heb 1x gehad dat ik niet gebeld werd, maar toen kreeg ik nog rond 8 uur 's ochtends een spoedje
pi_136105177
Ik werd al een keer om zondag half 10 in de avond gebeld voor m'n eerste werkdag :P
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:05:32 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136105449
Echt frustrerend als je een poosje niet hebt gewerkt, dan je beschikbaarheid eindelijk weer open zet en je gewoon niet gebeld wordt... }:|
pi_136105766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Kiprollade het volgende:
Echt frustrerend als je een poosje niet hebt gewerkt, dan je beschikbaarheid eindelijk weer open zet en je gewoon niet gebeld wordt... }:|
Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan was :')
pi_136105796
Mijn broer heeft zn Volvo V70 voor een Opel Astra 1.6 ingeruild 8)7
Nee, toch niet
pi_136106137
Misschien een beetje een noobievraag, maar wat kan ik verwachten van Locatiewerk? Zie het de laatste tijd steeds vaker voorbij komen.

Moet ik dan denken aan door de wasstraat rijden etc?
pi_136106175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef suikerbiet het volgende:
Misschien een beetje een noobievraag, maar wat kan ik verwachten van Locatiewerk? Zie het de laatste tijd steeds vaker voorbij komen.

Moet ik dan denken aan door de wasstraat rijden etc?
Je gaat naar een LM en daar moet je dan de auto's idd wassen, of anders parkeren, schoonmaken oid
Nee, toch niet
pi_136106355
Of een paar uur lang winterbanden (voor Sprinters en vrachtwagens) sjouwen op een rommelige zolder van een verhuurbedrijf. Wat een 'leuke' dag was dat.

Of gewoon de hele dag rijden, auto's ophalen bij klanten. Ik heb voor een verhuurder de hele dag de pendelauto moeten rijden, andere mensen ophalen en afzetten die auto's gingen halen/brengen. Dat was wel chill.
.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:23:09 #47
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136106399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan was :')
Heb nog een sollicitatie open staan waar ik gegarandeerd terecht kan wanneer een 1 van de werknemers een vaste baan heeft, hij is nu namelijk afgestudeerd en zoekt nog steeds naar een vaste baan. Betreft bezorgbaantje met de auto bij de Mediq :P
pi_136106630
Hiephoi! Afleveradres ligt vlakbij het huis van mijn vriendin, wat weer op de route ligt naar het dichtstbijzijnde station. 8-)

Mijn moeder is al helemaal ongerust vanwege de gladheid enzo. :')
pi_136106674
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef Pizzabodem het volgende:
Of een paar uur lang winterbanden (voor Sprinters en vrachtwagens) sjouwen op een rommelige zolder van een verhuurbedrijf. Wat een 'leuke' dag was dat.

Of gewoon de hele dag rijden, auto's ophalen bij klanten. Ik heb voor een verhuurder de hele dag de pendelauto moeten rijden, andere mensen ophalen en afzetten die auto's gingen halen/brengen. Dat was wel chill.
Dat laatste lijkt me erg mooi.

Beetje taxi spelen, geen gedonder met papier, ideaal!
pi_136106680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Sarasi het volgende:
Hiephoi! Afleveradres ligt vlakbij het huis van mijn vriendin, wat weer op de route ligt naar het dichtstbijzijnde station. 8-)

Moeders :')
pi_136106769
Uit de ritinformatie voor een niet nader te noemen bedrijf:

Tanken:
Indien gevraagd wordt te tanken bij een afgesproken tankstation, pas je snelheid aan bij aankomst! Op dit terrein lopen mensen en er staan auto's geparkeerd.

WIE VAN EW HEEFT ER EEN AMOEBAATJE GEDAAN BIJ EEN TANKSTATION? :')
pi_136106779
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Sarasi het volgende:

Pas maar op bij het achteruit inparkeren :W
Nee, toch niet
pi_136106915
quote:
16s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Pas maar op bij het achteruit inparkeren :W
:* Komt wel goed, schatje.

Moet bij een particulier zijn, dus zal wel moeten fileparkeren waarschijnlijk ja. :')
pi_136106986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef trolley het volgende:
Uit de ritinformatie voor een niet nader te noemen bedrijf:

Tanken:
Indien gevraagd wordt te tanken bij een afgesproken tankstation, pas je snelheid aan bij aankomst! Op dit terrein lopen mensen en er staan auto's geparkeerd.

WIE VAN EW HEEFT ER EEN AMOEBAATJE GEDAAN BIJ EEN TANKSTATION? :')
Dat dit soort dingen in de ritinformatie moet zegt wel genoeg over wat voor sjonnies er bij ew werken :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:35:55 #55
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136107111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat dit soort dingen in de ritinformatie moet zegt wel genoeg over wat voor sjonnies er bij ew werken :')
Het is toch leuk om overal records te verbeteren. Al heeft er iemand 60 gereden, moet jij natuurlijk even de 70 aantikken ;)
pi_136107125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef Viezze het volgende:
Dat dit soort dingen in de ritinformatie moet zegt wel genoeg over wat voor sjonnies er bij ew werken
Precies.

Er staan soms echt dingen in de ritinformatie dat ik denk van: :|W ____!
pi_136107288
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef trolley het volgende:

[..]

Precies.

Er staan soms echt dingen in de ritinformatie dat ik denk van: :|W ____!
Ook zo'n mooie, bij een bedrijf waar je gewoon buiten parkeert:
NOG EEN KEER VOOR DE DUIDELIJKHEID:
- Ramen dicht
Etc :')
pi_136107371
Beste bedrijven zijn nog die bedrijven die helemaal geen moeite doen. Staat alleen in de ritinformatie : "Voor deze rit dien je het Fleetway transportformulier te gebruiken."
Nee, toch niet
pi_136107488
Partij op die bus staan wachten in deze grafkou. :r
pi_136107537
quote:
13s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Amoeba het volgende:
Partij op die bus staan wachten in deze grafkou. :r
Kan je me mooi vertellen waar Matrix Atelier 4 zit op het TU terrein :7
pi_136107540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Beste bedrijven zijn nog die bedrijven die helemaal geen moeite doen. Staat alleen in de ritinformatie : "Voor deze rit dien je het *** transportformulier te gebruiken."
Haal die naam ff weg :P
pi_136107563
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee.
Nee, toch niet
pi_136107583
quote:

[..]

Dat is de handelsnaam van EW voor de transporten

Maar dan net niet trouwens :+
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:43:20 #64
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136107623
quote:

[..]

:|W
pi_136108274
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Kan je me mooi vertellen waar Matrix Atelier 4 zit op het TU terrein :7
Tegenover het Auditorium en het Hoofdgebouw achter die vijver
pi_136108345
quote:
18s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat is de handelsnaam van EW voor de transporten

Maar dan net niet trouwens :+
Oh…
pi_136109992
Ben er vandaag ook nog een paar tegen gekomen :+

Liep (buurtbus net gemist :( ) naar de bekende in Waalwijk, zag ik bij de bushalte 4 mensen staan. Kom ik dichterbij, en inderdaad, allemaal Easyway icoontjes op de tassen :+

Morgen om 6:45 de deur uit :{
pi_136110152
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:29 schreef BlackLining het volgende:
Morgen om 6:45 de deur uit :{
inb4 joppie
pi_136110220
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

inb4 joppie
Ohja wacht

* BlackLining dekking zoekt :+
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:46:34 #71
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136110933
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Joppie kreeg er dan weer wel 1 geloof ik. En toen ik nog een beginnende hiker was zat er iemand in dit topic die ook al een jaar of 4 hikete, die kreeg zelfs een Iris-cheque toen ie stopte.
Ik kreeg dit jaar zelfs nog een verjaardagskaart :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:48:12 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136111047
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

inb4 joppie
Dan issie eerder dan ik morgen :+ Vanochtend was het 06:00u op kantoor, morgen half 8 :+
#26 || Luciano da Silva
pi_136111673
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan issie eerder dan ik morgen :+ Vanochtend was het 06:00u op kantoor, morgen half 8 :+
Ben je gedegradeerd tot ambtenaar? :+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik kreeg dit jaar zelfs nog een verjaardagskaart :')
Een echte of zo'n digitale :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:58:27 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136111743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben je gedegradeerd tot ambtenaar? :+
Neuh, mag weer in mijn eigen hometown rijden :+ En aangezien bedrijven toch niet voor 8u de deuren openen, kan ik mooi even blijven liggen :7
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:58:53 #75
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136111770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:57 schreef Viezze het volgende:

Een echte of zo'n digitale :P
Een echte. Op mijn ouders adres, dat wel.
#26 || Luciano da Silva
pi_136112443
Ik moet om acht uur de deur uit, dus half zeven opstaan. ;(
pi_136112518
8 uur de deur uit = half 8 opstaan hier :6
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:10:37 #78
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136112562
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik moet om acht uur de deur uit, dus half zeven opstaan. ;(
Zo wat ga je allemaal doen dan? Yoga oefeningen?

Mijn stage begint a.s. maandag en werktijden zijn van 09.30 - 17.00 _O-
En 5 minuten reistijd :)
pi_136112652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik mag zelf weten of ik naar het stage adres ga.
Was er vanochtend om 8.15 en moest het ganglicht van het hoofdkantoor zelfs nog aanzetten. :o
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_136112765
quote:

[..]

Dat zijn toch geen tijden :D
Ik werkte meestal van 08.00 tot 16.30, net voor de spits naar huis.
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:15:21 #81
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136112832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik mag zelf weten of ik naar het stage adres ga.
Was er vanochtend om 8.15 en moest het ganglicht van het hoofdkantoor zelfs nog aanzetten. :o
Ook lekker!
Ja ik mag volgens mij ook af en toe thuis werken, maar ga liever wel want er moet toch wel wat werk verzet worden en thuis doe ik toch niks. Vroeg me wel gelijk af wat voor melkertbaantje dit was _O-

Punten halen is prioriteit bij mij. Wil toch nog verder studeren hierna dus die "ervaring" doe ik ergens anders wel op.
pi_136112940
quote:

Ik heb me altijd al afgevraagd of mensen die rond 9 uur 's ochtends nog in de file staan niet veel te laat op werk komen, maar dat hoeft dus niet zo te zijn :P

Mooie tijden hoor!
pi_136113614
quote:

[..]

Douchen, haar wassen, kammen, stylen, aankleden, lenzen indoen, make-up aanbrengen, havermout maken, tas nog een keer checken (vanavond al ingepakt) en veel dingen laten vallen of me ergens tegen stoten, waarschijnlijk. Ik ben niet zo handig. :+

En als ik half zeven de wekker zet, kan ik nog maximaal een uurtje knuffelen met vriendlief, ook al moet ik me dan daarna wel haasten en gaat hij me dan dus haten omdat hij me altijd in de weg staat als ik geirriteerd ben. :P
pi_136113675
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef Solidberg het volgende:
Planning van universiteit is ook weer lekker bezig, elke dag wel weer iets volgend semester :r
Jep, ik ook. Denk dat ik de hoorcolleges maar ga skippen dan. :{
pi_136114195
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik ook, en kan niks skippen. :N
pi_136114452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Viezze het volgende:
Kwart voor 8
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:44:06 #87
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136114835
Ik woon op drie minuten fietsen van werk af, maar ik sta altijd lekker uurtje van te voren op. Rustig ontbijten, tv aan en relaxen.
#26 || Luciano da Silva
pi_136114892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Viezze het volgende:
7 uur voor mij. Lekker rustig aan doen. :P
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel om me 's ochtends te moeten haasten
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook, en kan niks skippen. :N
Da's zuur. Ik doe bedrijfskunde, nauwelijks verplichte uren, valt moeilijk te controleren met +- 500 jaargenoten :X
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:45:32 #89
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136114930
En ik mag lekker opstaan wanneer ik dat zelf wil! :6
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:45:33 #90
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136114932
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Douchen, haar wassen, kammen, stylen, aankleden, lenzen indoen, make-up aanbrengen, havermout maken, tas nog een keer checken (vanavond al ingepakt) en veel dingen laten vallen of me ergens tegen stoten, waarschijnlijk. Ik ben niet zo handig. :+

En als ik half zeven de wekker zet, kan ik nog maximaal een uurtje knuffelen met vriendlief, ook al moet ik me dan daarna wel haasten en gaat hij me dan dus haten omdat hij me altijd in de weg staat als ik geirriteerd ben. :P
Hahaha aardig wat toe doen dus :P

Ben je serieus aan het knuffelen of heb je het netjes verwoord? Ik zou aardig over de zeik zijn als dat al om 06.30 begint, maar ik ben dan ook geen ochtendmens :@
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:57:06 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136115695
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]
Ik zou aardig over de zeik zijn als dat al om 06.30 begint, maar ik ben dan ook geen ochtendmens :@
Ik ben wel een ochtendmens maar die manier van ochtendgymnastiek laat ik ook graag schieten op dat tijdstip :+
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:58:44 #92
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136115808
quote:
15s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ben wel een ochtendmens maar die manier van ochtendgymnastiek laat ik ook graag schieten op dat tijdstip :+
Kan best wel prima zijn in de ochtend :9
Niet als je haast hebt natuurlijk, aangezien ik altijd te laat opsta.. En m'n ontbijt altijd dus oversla
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:00:32 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136115925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef zazzel het volgende:

[..]

Kan best wel prima zijn in de ochtend :9
Niet als je haast hebt natuurlijk, aangezien ik altijd te laat opsta.. En m'n ontbijt altijd dus oversla
In de ochtend: akkoord. Half 7? Nee.
#26 || Luciano da Silva
pi_136116665
Zo, eindelijk thuis na weer een Caddy naar Zwolle te hebben gebracht.
pi_136116710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

In de ochtend: akkoord. Half 7? Nee.
De ochtend begint pas om 10 uur? :O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 22:12:48 ]
pi_136117512
Morgen eindelijk nog eens werk. Stond deze week al 3 hele dagen beschikbaar, maar nooit gebeld. Drachten - Assen in een A3. En pas om 13:00u ophalen. Dus kan lekker uitslapen. Overigens ben ik wel voorstander uurtje voor vertrek m'n bed uit, mits niet belachelijk vroeg. Dan de TV nog even aan, bakje koffie erbij.
Morgen is trouwens voorlopig de laatste werkdag bij EW, nu eerst een half jaar stage.
Daarna eens zien of ik nog terug mag komen.. :')
pi_136117816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ga ik ook doen, vorige semester ook gedaan
Nee, toch niet
pi_136118188
Ik sta altijd een half uur voordat ik weg moet op :P

Douchen, ontbijten en tanden poetsen staat er op het programma. Ik schiet liever een klein beetje op (en met mijn ochtendprogramma hoeft dat niet eens ECHT, kan makkelijk in een half uur. Echt wakker worden doe ik dan ook onder de douche :+) en blijf langer liggen dan dat ik vroeger op moet en rustig aan kan doen.

Brood smeren voor de lunch en dat soort shit doe ik allemaal de avond van te voren.
pi_136118312
Oh, en je moet mij nergens wakker voor maken, ook niet voor 'ochtendgymnastiek'. Dan word ik héél chagrijnig. Wat ik dus ook van de wekker word.
pi_136118696
Ik was altijd echt een ochtendmens en avondmens tegelijk. Vroeg op, te laat slapen. 7:00 opstaan, 01:30 naar bed. Dat is langzaam veranderd naar lekker wat later opstaan en doordeweeks om 01:00 proberen te slapen.

Met vroeg opstaan nog altijd geen probleem, minstens een uur voordat ik de deur uit moet. Even ontbijtnieuws kijken/krantje lezen, lekkere (rock)muziek luisteren en vrolijk de deur uit :P
.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:54:39 #101
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136119377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik was altijd echt een ochtendmens en avondmens tegelijk. Vroeg op, te laat slapen. 7:00 opstaan, 01:30 naar bed. Dat is langzaam veranderd naar lekker wat later opstaan en doordeweeks om 01:00 proberen te slapen.

Met vroeg opstaan nog altijd geen probleem, minstens een uur voordat ik de deur uit moet. Even ontbijtnieuws kijken/krantje lezen, lekkere (rock)muziek luisteren en vrolijk de deur uit :P
Dat heb ik nou ook, optimaal genieten van je hele dag :P
pi_136121004
Ik sta chronisch te laat op altijd. De keren dat ik niet naar de bushalte ren is als de bus vertraging heeft :D
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:49:24 #103
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136121856
Zou EW me nog bellen voor morgen rond dit tijdsstip? :')
pi_136121917
Tuurlijk, anders bel je even het noodnummer ^O^
Nee, toch niet
pi_136121944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef Kiprollade het volgende:
Zou EW me nog bellen voor morgen rond dit tijdsstip? :')
Kans is aanwezig

:N
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:15:44 #106
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136122841
Vanavond de zomer vakantie met vriendin uitgestippeld. Wordt iniedergeval zo'n 2800km sturen met m'n waggie
pi_136122880
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Fiorano het volgende:
Vanavond de zomer vakantie met vriendin uitgestippeld. Wordt iniedergeval zo'n 2800km sturen met m'n waggie
Tof! Waarnaartoe? :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:24:41 #108
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136123111
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Tof! Waarnaartoe? :)
Italië via een nachtje Basel. Camping bij Parma in de buurt. Cinqueterra volgens mij. En vanavond m'n vriendin definitief zo ver gekregen om in Modena te overnachten en naar het Ferrari museum te gaan :P. Daarna door richting het garda meer en weer naar huis.
pi_136123318
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Italië via een nachtje Basel. Camping bij Parma in de buurt. Cinqueterra volgens mij. En vanavond m'n vriendin definitief zo ver gekregen om in Modena te overnachten en naar het Ferrari museum te gaan :P. Daarna door richting het garda meer en weer naar huis.
Klinkt goed! Zou natuurlijk een schande zijn om als autoliefhebber naar Italie te gaan en het Ferrari museum niet te bezoeken :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:38:34 #110
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136123404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Klinkt goed! Zou natuurlijk een schande zijn om als autoliefhebber naar Italie te gaan en het Ferrari museum niet te bezoeken :P
Ghe ghe, moet m'n forumnaam natuurlijk wel eer aan doen. Ben er al eerder geweest, maar toen was ik twaalf ofzo.
pi_136124527
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Man man man, die vriend van jou mag blij zijn. Mijn vriendin zet de wekker een half uurtje voordat ze eruit moet, vaak minimaal een uur verschil met mijn tijd, in mijn voordeel, maar die begint dan vanaf de eerste seconde te kankeren wat er allemaal niet deugt en wat er niet goed is :r

Morgen heb ik de eerste rit ophalen tussen 8 en 9. Als het toch al zo moet, dan liefst zo vroeg mogelijk. Dan ben ik eerder klaar een houd ik nog wat van de dag over.

Morgen gok ik erop om om 2 uur thuis te zijn :)
pi_136124916
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Man man man, die vriend van jou mag blij zijn. Mijn vriendin zet de wekker een half uurtje voordat ze eruit moet, vaak minimaal een uur verschil met mijn tijd, in mijn voordeel, maar die begint dan vanaf de eerste seconde te kankeren wat er allemaal niet deugt en wat er niet goed is :r

Morgen heb ik de eerste rit ophalen tussen 8 en 9. Als het toch al zo moet, dan liefst zo vroeg mogelijk. Dan ben ik eerder klaar een houd ik nog wat van de dag over.

Morgen gok ik erop om om 2 uur thuis te zijn :)
Eindig je in Waalwijk?
pi_136124999
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 07:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eindig je in Waalwijk?
Meerkerk :') Feestlocatie
pi_136125012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hahaha aardig wat toe doen dus :P

Ben je serieus aan het knuffelen of heb je het netjes verwoord? Ik zou aardig over de zeik zijn als dat al om 06.30 begint, maar ik ben dan ook geen ochtendmens :@
Aardig verwoord. :') Ik denk niet dat ik hem charmeer met knuffelen om half zeven inderdaad. :P

Overigens ben ik desondanks pas net opgestaan, dus nu moet ik me ECHT gaan haasten. :')
pi_136125152
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 07:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Aardig verwoord. :') Ik denk niet dat ik hem charmeer met knuffelen om half zeven inderdaad. :P

Overigens ben ik desondanks pas net opgestaan, dus nu moet ik me ECHT gaan haasten. :')
Rol nu pas m'n bed uit. Half 9 hier de deur uit, 10 over 9 daar.

Scheelt wel dat m'n rugzak nog ingericht is op Autoreset. :')

Standaard equipment:

Schrijfmap
Aantekeningen Analyse I
Leerboek Analyse I
Navigatiesysteem
Fles fanta
En zo'n 12V naar 5V trafo
pi_136125195
Ik heb -volgens mij- overal aan gedacht. Nog net op tijd vertrokken, bus van 20 over acht en dan om kwart voor acht bij de LM. Dat is de enige bus die daar tussen half negen en negen is, dus die moet ik ook wel halen. :P

Ik heb gespreksvaardigheden en groepsdynamica mee voor in de trein, navigatie voor in de auto en broodjes en water. :) En de ritinformatiue. Ook handig.

Moet ik bij de uren dan gewoon opgeven dat ik pauze heb zolang ik bij m'n vriendin zit?
pi_136125273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:07 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb -volgens mij- overal aan gedacht. Nog net op tijd vertrokken, bus van 20 over acht en dan om kwart voor acht bij de LM. Dat is de enige bus die daar tussen half negen en negen is, dus die moet ik ook wel halen. :P

Ik heb gespreksvaardigheden en groepsdynamica mee voor in de trein, navigatie voor in de auto en broodjes en water. :) En de ritinformatiue. Ook handig.

Moet ik bij de uren dan gewoon opgeven dat ik pauze heb zolang ik bij m'n vriendin zit?
Natuurlijk.

Ik heb ook een CD bij me. :Y

Eyes Open van Snow Patrol vandaag.
pi_136125347
Buschauffeur: 'Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus we zien wel waar het schip strandt!' ;(
pi_136125380
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef Sarasi het volgende:
Buschauffeur: 'Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus we zien wel waar het schip strandt!' ;(
_O-
pi_136125486
"Ja, je moet hem écht uiterlijk om half 9 ophalen hoor!"

...

"Oh, ben je er al? Ja, hij staat nog even in de werkplaats"

:')

Ach ja. Koffie c_/
pi_136125492
Een nieuwe buschauffeur zeker?
Ik vraag me af: waarom ben ik al wakker terwijl ik weer geen ritjes heb. Maar weer hopen op een spoedje dus.
.
pi_136125538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:42 schreef Pizzabodem het volgende:
Een nieuwe buschauffeur zeker?
Ik vraag me af: waarom ben ik al wakker terwijl ik weer geen ritjes heb. Maar weer hopen op een spoedje dus.
Bel anders zelf even. :P

Tevens regio Eindhoven _O_

Timo heeft mij gewoon als AAAAAAAmoeba in de lijst staan om zodra ik mn beschikbaarheid open zet me dikke Caddies zonder cc aan te smeren.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 08:48:29 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:18:36 #123
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136126020
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:42 schreef BlackLining het volgende:
"Ja, je moet hem écht uiterlijk om half 9 ophalen hoor!"

...

"Oh, ben je er al? Ja, hij staat nog even in de werkplaats"

Ach ja. Koffie c_/
Ook een keer zoiets gehad. "Exact om half 9 ophalen!"
Kom je daar, nog gesloten. "Oh, we gaan pas om 9 uur open hoor."

:|W
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:38:02 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136126382
Tering wordt je wakker gebeld, blijkt het dat diegene een verkeerd nummer heeft...
pi_136126388
Zo, ik ben achteraan gesloten op de A12 :+

13 kilometer Stau _O_
pi_136126739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:38 schreef BlackLining het volgende:

13 kilometer Stau _O_
Ik zweef over de A2. *)
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:56:52 #127
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136126805
En ik zit thuis op mijn bureaustoel... zonder werk... :'(
pi_136126869
Ik zit in de bus. Op de a2 (inmiddels a12) richting Utrecht, even een formulier op de uni brengen. Wel m'n werktas mee voor evt spoedjes.

Het parkeerterrein van bl, en de vervloekte tankinstallatie liggen er weer mooi bij zie ik. Nog geen auto's opgehaald zo te zien, propvol weer.

[ Bericht 21% gewijzigd door Pizzabodem op 30-01-2014 10:07:38 ]
.
pi_136127070
pi_136127246
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:38 schreef BlackLining het volgende:

13 kilometer Stau _O_
Jij kan lekker uurtjes opschrijven. ;) eerst wachten bij het ophalen en dan nog in een monsterfile staan :O
pi_136127355
quote:
Moest je die ophalen bij het kantoor van het bedrijf waar je het logo half kan zien in de achtergrond? Of die gele daarnaast?

Hoe ligt dat kantoor van die rode erbij, is die helemaal verlaten? Dat was vroeger mijn vaste start adres, maar sinds ze zijn samengegaan met Waalwijk afgelopen april ongeveer nooit meer geweest, ziet er nogal verlaten uit.
pi_136127488
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef Sarasi het volgende:
Qliner lijn 12? Die man zat goed te kloten net :P Zingen, bellen, verkeerd rijden en de route niet weten..

[ Bericht 3% gewijzigd door Rubenr3 op 30-01-2014 10:36:36 ]
pi_136127863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:20 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Moest je die ophalen bij het kantoor van het bedrijf waar je het logo half kan zien in de achtergrond? Of die gele daarnaast?

Hoe ligt dat kantoor van die rode erbij, is die helemaal verlaten? Dat was vroeger mijn vaste start adres, maar sinds ze zijn samengegaan met Waalwijk afgelopen april ongeveer nooit meer geweest, ziet er nogal verlaten uit.
Gele. Geen idee, nooit geweest daar. In Oirschot moet ik altijd daar wezen.

Lekker vriendelijke CP weer. Komt me ophalen bij de receptie maar moet dan direct weg. Mjah, wachttijd straks maar even doorgeven.
pi_136128124
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Qliner lijn 12? Die man zat goed te kloten net :P Zingen, bellen, verkeerd rijden en de route niet weten..
Jep. :')

Wel nog drie andere AR'ers gezien bij de LM in Groningen, waaronder een meisje van Aegir. De klant waarbij ik de auto afleverde stond nog net niet te kwijlen bij zijn 'nieuwe' leaseauto, dus ik heb de koffie/thee braaf afgeslagen en twee minuten later reed/scheurde hij me alweer voorbij. :P

Nu op naar mijn vriendin om even op te warmen. :)
pi_136128569
Morgen en overmorgen word ik ingezet om van die autoschepen (capaciteit 7000 auto's) te lossen in de haven van Amsterdam, bij Koopman. Hoe mijn baas aan deze opdracht is gekomen is een raadsel, maar ik ga me prima vermaken denk ik :)

Kan ik mooi mijn werkervaring bij Pon (treinen lossen) meenemen :P
pi_136128571
Koffie afslaan :')
pi_136128614
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:08 schreef Amoeba het volgende:
Koffie afslaan :')
Ik krijg nu thee met kersenflap bij mijn vriendin. Veel gezelliger! :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:12:29 #138
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136128670
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik krijg nu thee met kersenflap bij mijn vriendin. Veel gezelliger! :D
Kersenflap is best een leuk woord eigenlijk, zeg het maar eens een paar keer achter elkaar. Net zo'n woord als 'blubber'.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:22:19 #139
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136128947
Pfffff ik heb zo 0.0 motivatie om iets aan school te gaan doen... Nja, vanavond met een paar maatje lekker stappen in 020 daar heb ik dan wel weer zin in.
pi_136128973
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Kersenflap is best een leuk woord eigenlijk, zeg het maar eens een paar keer achter elkaar. Net zo'n woord als 'blubber'.
Goedemorgen, nu al begonnen met de alcohol? :p

"Heks" is ook zo'n woord. :')
pi_136129054
Chipknip is nog moeilijker.
Nee.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:29:01 #142
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136129101
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:23 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Goedemorgen, nu al begonnen met de alcohol? :p

"Heks" is ook zo'n woord. :')
Nee, ik verveel me hevig.
Iemand die in regio Rotterdam is met een auto? Neem me dan even mee voor een ritje, dan doe ik tenminste nog wat nuttigs :')
pi_136129431
Zo, en we zijn weer in Almere. Bus net gemist omdat die mevrouw liever eerst even een pizza ging bestellen in plaats van dat formulier te ondertekenen. Ach ja, uurtjes.

Nu maar via Almere Poort. Duurt iets langer maar zo een half uur buiten zitten met die kou is ook niks. Beter lekker warm in de bus.

Wat is zo'n Renault Scenic een kuthok trouwens zeg :') nu onderweg naar Amsterdam om een V50 op te halen. Da's al een heel stuk beter.
pi_136129546
Toch nog een kort spoedje vandaag (15 min rijden). Maar toch wel weer wat ov tijd.
.
pi_136129893
Goddomme zeg, pakje ibuprofen in mijn AR tas is alweer leeg. Nog steeds zwaar aan de painkillers na dat ongeluk, voel het flink nu dat ie begint uit te werken :(

Zo maar even kijken of ik langs een drogist kan rijden..
pi_136130076
Betaald in Waalwijk wachten. Ik lever die wagen pas over 25 min in, dus ik sta daar een beetje voor de deur niks te doen. :')
pi_136130183
Hoe zit het eigenlijk met de drukte rond de maandwissels tegenwoordig? Nog steeds meer auto's dan normaal?
.
pi_136130263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de drukte rond de maandwissels tegenwoordig? Nog steeds meer auto's dan normaal?
Merk er niks van. Maar Eindhoven, dus d'n dekselse Timo weet mij altijd te vinden als ik beschikbaar ben. :')
pi_136130304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:
O goed dat je het zegt, misschien kan ik er morgen nog een kort ritje uitslaan. Vertrek half 7 met de bus richting de sneeuw, maar kan nog best tot een uur of 3 werken :7
pi_136130389
Hoppa, alweer 2 ritten morgen *)

Den Bosch - Arnhem in een Mégane
Arnhem - Amsterdam in een Polo

Da's ook echt al de vijfde Polo deze week :')
pi_136130590
Morgen tentamen en Eindhoven - Rotterdam - Eindhoven in één Tigra. :Y
pi_136130737
Wow, is autoreset zo vroeg al aan het plannen voor morgen? Ik krijg nooit mail/telefoon voor 16u. Laat maar komen!
.
pi_136131168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef Pizzabodem het volgende:
Wow, is autoreset zo vroeg al aan het plannen voor morgen? Ik krijg nooit mail/telefoon voor 16u. Laat maar komen!
Ja, nog nooit zo vroeg gehad. Dus óf het is monsterlijk druk, of ze hebben geen kut te doen en hopen zo vanavond vroeg naar huis te kunnen :+
pi_136131211
Ik wil ook! Bel mij, AR, bel mij! :D
pi_136131307
Ik mag morgen vanaf Groningen naar België toe, zo maar eens kijken hoe dat ov daar zit!
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:42:26 #156
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136131321
Beste belt EW mij dan ook even...

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik mag morgen vanaf Groningen naar België toe, zo maar eens kijken hoe dat ov daar zit!
Zo'n ritje wil ik ook wel, wat voor auto?
pi_136131441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Kiprollade het volgende:
Beste belt EW mij dan ook even...

[..]

Zo'n ritje wil ik ook wel, wat voor auto?

VW Polo, dat is dan weer een beetje jammer. Daarna nog een ritje Veldhoven - Amersfoort in een Caddy. OV valt weer mee, kan gewoon naar een dorpje in NL wandelen en daar de bus pakken. Of CP even lief aankijken natuurlijk.
pi_136131685
Oh, ik ben niet gebeld, dat is mn eigen auto ja. :')
pi_136132270
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Amoeba het volgende:
Oh, ik ben niet gebeld, dat is mn eigen auto ja. :')

De V50 die ik net ging ophalen is vanmorgen al opgehaald door een andere chauffeur :') nu even kijken of ie nog wat anders heeft staan
pi_136132564
Schijnbaar weer genoeg werk in Groningen :P
Nee, toch niet
pi_136133199
Gebeld! Ritje naar Utrecht in een Mini One hatchback! :D En daarna van Utrecht naar Almere in een Honda Civic Hybrid. Blijheid! *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:46:21 #162
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136133230
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Sarasi het volgende:
Gebeld! Ritje naar Utrecht in een Mini One hatchback! :D En daarna van Utrecht naar Almere in een Honda Civic Hybrid. Blijheid! *O*
GEFELICITEERD! :D
pi_136133294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:46 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

GEFELICITEERD! :D
Is het sneu dat ik werkelijk altijd al in een Mini heb willen rijden? :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:48:44 #164
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136133315
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Sarasi het volgende:
Hybrid :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:51:08 #165
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136133418
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De ochtend begint pas om 10 uur? :O
Ga jij maar 16 jarige meisjes regelen, maagd.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:51:22 #166
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136133430
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hmm, vrouwen zijn wel altijd helemaal gek van die dingen. Ik vind ze ook wel leuk, maar ik vind het zicht wat je hebt een beetje raar, net een onderzeeër :')
pi_136133440
Wacht eens. Hij is grijs. Een grijze Mini. Wie wil er nou een Mini in een kleur die niet rood is? :{
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:53:27 #168
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136133498
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:51 schreef Sarasi het volgende:
Wacht eens. Hij is grijs. Een grijze Mini. Wie wil er nou een Mini in een kleur die niet rood is? :{
Grijs? Rood? Gewoon mooi donkerblauw of verkeersbordenblauw :)
pi_136133621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:53 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Grijs? Rood? Gewoon mooi donkerblauw of verkeersbordenblauw :)
Rood! Ik wil een rode Mini. ;( Hopelijk zijn de zijspiegels nog wel rood... O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:58:21 #170
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136133662
Grijs kan trouwens ook mooi zijn:
pi_136133705
Nou ja, ik zie het morgen wel. De Honda is wel blauw. :9
pi_136133728
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:51 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ga jij maar 16 jarige meisjes regelen, maagd.
Maagd nog wel? :')
pi_136134364
Zo, we zijn weer in Meerkerk :) even schaften bij de Mac en dan naar de feestlocatie.
pi_136134426
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef BlackLining het volgende:
Zo, we zijn weer in Meerkerk :) even schaften bij de Mac en dan naar de feestlocatie.
Smakelijk. :Y
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:29:52 #175
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136134701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef BlackLining het volgende:
Veel loopplezier straks :'(
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:31:44 #176
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136134754
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maagd nog wel? :')
Bitchfight. Roooounnnnddddd 1 *O*
pi_136134775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:29 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Veel loopplezier straks :'(
Ik zit hier eigenlijk vooral tijd te rekken. Als ik over 5 minuten weer richting feestlocatie tijd kan ik daar meteen doorlopen naar de bus en daar instappen :) anders sta ik daar buiten dood te vriezen.
pi_136134811
Morgen een hoogwerker. En een 3 serie.
.
pi_136134922
quote:
99s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Bitchfight. Roooounnnnddddd 1 57 *O*
Fixed
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_136134954
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:33 schreef Pizzabodem het volgende:
Haha, wat voor hoogwerker? Cabstar?

In de auto die nu heb groeit mos :r ranzig ding. Meurt ook gruwelijk..
pi_136135018
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Pics. Ik stond net op de Sluisweg op die bus te wachten, echt, ik weet niet wat er daar gebeurt, het stonk daar gru-we-lijk. Ging echt bijna over m'n nek.

Inb4 slechte grappen.

quote:
Haha, geinig. Wat voor eentje? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Fixed
Eigenlijk wel ja. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 14:41:47 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:41:50 #182
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136135040
quote:
Zou ik geen moeite mee hebben, hoogwerker is fun en 3-serie is klasse :)
pi_136135082
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Sprinter 109pk op 3380kg.
.
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:44:26 #184
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136135112
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:43 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Sprinter 109pk op 3380kg.
Toerenjager dus, dat is wel wat minder :')

Zo'n Sprinter lijkt me ook wel lachen om een keer te rijden (alleen jammer van de aftermath):
SPOILER
pi_136135374
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pics. Ik stond net op de Sluisweg op die bus te wachten, echt, ik weet niet wat er daar gebeurt, het stonk daar gru-we-lijk. Ging echt bijna over m'n nek.

Ik weet precies wat je bedoelt ja. Daar aan het begin van het terrein, bij dat kanaal, zit een veevoer menger/fabrikant, afhankelijk van hoe de wind staat waait die stank over het hele industrieterrein.
pi_136135466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt ja. Daar aan het begin van het terrein, bij dat kanaal, zit een veevoer menger/fabrikant, afhankelijk van hoe de wind staat waait die stank over het hele industrieterrein.
Hmm, okay. Ik bleef al tot half 1 in die Audi wachten zodat ik niet zo lang op dat bankje hoefde te zitten. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:59:13 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136135523
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die keer dat ik een Mini Cooper mee had wilde mijn vriendin ook foto's uit alle hoeken en standen, dus zo gek is het niet.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:59:33 #188
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136135530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Zal leuk zijn als je daar werkzaam bent :')
pi_136135562
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die keer dat ik een Mini Cooper mee had wilde mijn vriendin ook foto's uit alle hoeken en standen, dus zo gek is het niet.
Mijn broer rijdt in zo'n ding. Ik snap er niks van. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:01:06 #190
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136135586
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gay :').

Ik heb toen een gedeelte van de slipcursus in zo'n mini gedaan. Ding stond zo achtelijk snel rond.
pi_136135597
Hoe zit dat eigenlijk bij Almere? Gewoon onder die roodwitte balk naar binnen rijden, en dan? Ergens parkeren of eerst vragen? En moet ik echt het raam openzetten?
pi_136135621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij Almere? Gewoon onder die roodwitte balk naar binnen rijden, en dan? Ergens parkeren of eerst vragen? En moet ik echt het raam openzetten?
Ik was het vergeten. :') Nooit iets van gehoord, maar doe maar. :P

Meestal bromt De Snor wel waar je 'm neer moet zetten. Gewoon in de rij.
pi_136135722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Gewoon naar binnen rijden onder die balk idd. En dan gewoon aansluiten in de rij zoals de andere auto's. Sleutels moeten tegenwoordig ook afgegeven worden, dus raar dat het raam ook nog open moet. Moet er morgen sinds maanden ook weer een auto brengen.
.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:10:53 #194
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136135910
Morgen van Houten naar Meerkerk, flinke afstanden. Gelukkig ook daarna nog naar Twente in een 107 :N en met een V60 terug :Y
pi_136136069
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:05 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Gewoon naar binnen rijden onder die balk idd. En dan gewoon aansluiten in de rij zoals de andere auto's. Sleutels moeten tegenwoordig ook afgegeven worden, dus raar dat het raam ook nog open moet. Moet er morgen sinds maanden ook weer een auto brengen.
Oké, beetje gezond verstand gebruiken dus. Zal wel goed komen. :) Is ook m'n laatste afleveradres, dus ik heb geen haast als ik daar ben, dat scheelt.

Overigens heb ik zojuist het onderwerp van mijn propedeuseproef bevestigd. Ik ga een artikelvergelijking schrijven over onderzoeken naar mensen die wel bekennen, maar het misdrijf niet gepleegd hebben. Als je daar nog leuke anekdotes, insteken of nieuwsberichten over hebt, mag je me altijd DMmen/PMmen. :9
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:20:07 #196
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136136199
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oké, beetje gezond verstand gebruiken dus. Zal wel goed komen. :) Is ook m'n laatste afleveradres, dus ik heb geen haast als ik daar ben, dat scheelt.

Overigens heb ik zojuist het onderwerp van mijn propedeuseproef bevestigd. Ik ga een artikelvergelijking schrijven over onderzoeken naar mensen die wel bekennen, maar het misdrijf niet gepleegd hebben. Als je daar nog leuke anekdotes, insteken of nieuwsberichten over hebt, mag je me altijd DMmen/PMmen. :9
Ken wel iemand die een misdrijf heeft gepleegd, maar het niet wil bekennen :')
Was m'n oom die tijdens een psychose heeft ingebroken, omdat hij in het betreffende huis een huilende baby wilde redden (en daar woonde niet eens een baby) :+
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:29:38 #197
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136136558
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is een wijvenauto en gayauto, geen wonder dat juist vrouwen dat ding leuk vinden
#26 || Luciano da Silva
pi_136136652
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Het is een wijvenauto en gayauto, geen wonder dat juist vrouwen dat ding leuk vinden
Ja precies. Daarom snap ik ook niet waarom hij in dat ding rijdt. Het is niet dat hij homo is ofzo. Maar hij heeft wel meer van die vage dingetjes, Yu-Gi-Oh kaartjes verzamelen, iets wat 3 jaar geleden al niet meer kon.
pi_136136803
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja precies. Daarom snap ik ook niet waarom hij in dat ding rijdt. Het is niet dat hij homo is ofzo. Maar hij heeft wel meer van die vage dingetjes, Yu-Gi-Oh kaartjes verzamelen, iets wat 3 jaar geleden al niet meer kon.
Ik heb ze zelfs nog op mijn studentenkamer liggen, meegenomen toen ik twee jaar geleden verhuisde. Leuk toch man. Ik heb ook nog regelmatig een pokémonfase. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:37:56 #200
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136136850
Mini is een van de best sturende auto's. Noem het maar gay... :|W

Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak. O+

donderdag 30 januari 2014 @ 15:48:34 #201
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136137261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef QuiCk01 het volgende:

Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak. O+

[ afbeelding ]
Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kart :P
pi_136137296
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kart :P
* tenzij.

Leer dat nou eens mensen }:|
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:51:13 #203
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136137350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens inderdaad. De One versies moet je lekker laten staan.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:

* tenzij.

Azijnzeiker.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:53:21 #204
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136137415
quote:

[ afbeelding ]
Niks mis met de Mini Cooper One S of Johny Works. Overige modellen ook dikke prima. Standaard One is gay.
#26 || Luciano da Silva
pi_136137446
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens inderdaad. De One versies moet je lekker laten staan.

[..]

Azijnzeiker.
Het betekent gewoon heel iets anders. Mits is 'op voorwaarde dat'. Ik ken heel veel mensen die ontkennen en onderkennen door elkaar halen, ook zo'n zinloze fout. :{
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:55:25 #206
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136137458
quote:
* tenzij.

Solly, ik weet hoe het moet, maar soms maak je wel eens foutjes. :'(

Snap je wat ik bedoelde? NOU DAN! Niet zeurkezen hoor. :D

Edit: Ohja, tussen 'eens' en 'mensen' hoort een komma, en niet te vergeten de punt aan het eind.
pi_136137499
Ik heb dat met 'echter'. Gebruik dat constant als synoniem voor 'maar', echter volgens mijn docente Nederlands is dat onjuist.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 15:56:51 ]
pi_136137543
quote:

[ afbeelding ]
Ik zou ook best wel een mini als opvolger van de Seat willen, maar dan wel een Clubman of inderdaad een Countryman.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:59:10 #209
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136137561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik zou ook best wel een mini als opvolger van de Seat willen, maar dan wel een Clubman of inderdaad een Countryman.
Dat zijn geen Mini's meer, en dus niet mooi, want lomp :'(
pi_136137634
Ik hoop stiekem nog altijd dat mijn moeder me een keer een fiatje of een mini cadeau doet. Als ze het geld zou hebben, zou ze het zo doen. :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:02:56 #211
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136137669
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het betekent gewoon heel iets anders. Mits is 'op voorwaarde dat'. Ik ken heel veel mensen die ontkennen en onderkennen door elkaar halen, ook zo'n zinloze fout. :{
Dat hoef je mij niet uit te leggen, maar je bereikt er niets mee in dit topic. Er hangt een joviale stemming en het gaat over voetbal, chicks, ochtendsex en af en toe hiken. En dan opeens moeten we wel zorgen dat de spelling 100% correct is.
pi_136137678
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat zijn geen Mini's meer, en dus niet mooi, want lomp :'(
Een clubman vind ik best mooi, Die suicide achterdeur en de kofferdeurtjes zijn echt gaaf,. :)
En lekker makkelijk om mijn mtb naar binnen te schuiven(mits hoog genoeg)
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:04:21 #213
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136137713
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:03 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Een clubman vind ik best mooi, Die suicide achterdeur en de kofferdeurtjes zijn echt gaaf,. :)
En lekker makkelijk om mijn mtb naar binnen te schuiven(mits hoog genoeg)
Praktisch zijn ze wel, maar mooi is anders. :P
Ik vind ze niet lelijk, maar er zijn mooiere auto's binnen dat segment.
pi_136137722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik hoop stiekem nog altijd dat mijn moeder me een keer een fiatje of een mini cadeau doet. Als ze het geld zou hebben, zou ze het zo doen. :P
Wat voor een Fiat?

Ik vind zo'n 500 zo'n :r grafbak he. :X
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:11:09 #215
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136137938
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat voor een Fiat?

Ik vind zo'n 500 zo'n :r grafbak he. :X
Maar de oude Abarth is wel gaaf.

SPOILER
Tot je de prijzen ervan ziet, http://www.autowereld.nl/fiat/500-abarth/695-ss-5985435/foto.html.
pi_136138189
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Maar de oude Abarth is wel gaaf.

SPOILER
Tot je de prijzen ervan ziet, http://www.autowereld.nl/fiat/500-abarth/695-ss-5985435/foto.html.
Om naar het strand te gaan zeker?
pi_136138220
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb ze zelfs nog op mijn studentenkamer liggen, meegenomen toen ik twee jaar geleden verhuisde. Leuk toch man. Ik heb ook nog regelmatig een pokémonfase. :')
Ik speel nog regelmatig Rollercoaster Tycoon 1 _O_
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:19:48 #218
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136138255
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Om naar het strand te gaan zeker?
In een racewagentje? :|W
pi_136138333
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb ze alle drie in de kast staan. :')

En ja, een 500. :P
pi_136138464
David Hasselhof nu op 3FM, geniaal!
pi_136138629
Haha morgen ff bakkie pleur doen op kantoor. Ik eindig in 'het mooie Breda' zoals C het noemde en 'als je in de buurt mag je gezellig een bakje koffie komen doen op kantoor'. Denk dat ik dat maar doe, en tegelijk mijn ontslag maar indien. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_136138663
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bazenspel _O_
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:33:10 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136138777
Doe mij maar een Skoda Fabia RS. Gifgroen graag.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:35:11 #224
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136138859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar een Skoda Fabia Ford Focus RS. Gifgroen graag.
Heb hem even verbeterd voor je.
pi_136138885
quote:
Combi 8-)
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:36:07 #226
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136138901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:25 schreef Marco001 het volgende:
David Hasselhof nu op 3FM, geniaal!
Heeft ie z'n baywatch jas weer aan _O-

Legend.
pi_136139143
quote:
Vind het stuur van Skoda's zo lelijk. Alleen daarom al geen Skoda voor mij..
pi_136139470
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb ze alle drie in de kast staan. :')

En ja, een 500. :P
Ik ook :P maar 3 is stom.
pi_136139617
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ook :P maar 3 is stom.
1 is gewoon de beste. Maar ik kan niet opslaan in 1. Geen idee of het ligt aan het spel, mijn versie van Ubuntu of dat ik iets verkeerd doe. }:| Dus als ik een bui heb, staat mijn laptop 24/7 RollerCoaster tycoon te draaien. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:01:00 #230
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136139767
Krijg net die nieuwe kentekencard door de bus, wel leuk contrast voor een auto uit '80. Uiteindelijk flikker ik hem toch in het dashboard :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:09:39 #231
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136140054
Nice, in gecheckt in het hotel Amsterdam. Avondje stappen met m'n matties
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:16:52 #232
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136140318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Lig je lekker in het Amstel hotel? :P
en vanavond bananenbar zeker?
pi_136140597
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Waar ga je heen? Directeur van het bedrijf waar ik stage liep, is ook DJ en draait regelmatig in Amsterdam :D
pi_136141162
Ik moet mijn mening over het stuur van Skoda's terugtrekken. Dit stuur is best acceptabel:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238724957&asrc=st|s,sr
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:45:38 #235
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136141343
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef Marco001 het volgende:
Ik moet mijn mening over het stuur van Skoda's terugtrekken. Dit stuur is best acceptabel:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238724957&asrc=st|s,sr
En wat dacht je van deze:
pi_136141556
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
Maar dat is geen Fabia, maar een Superb :P
pi_136141561
Das dan weer net boven mijn budget helaas. :(
Zodra mijn belastinggeld er is heb ik, incl inruil van de Seat max c.a. 10k voor een nieuwe auto.
pi_136141812
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Marco001 het volgende:
Das dan weer net boven mijn budget helaas. :(
Zodra mijn belastinggeld er is heb ik, incl inruil van de Seat max c.a. 10k voor een nieuwe auto.
Voor dat geld kun je een stuk of 5-6 van dit soort Lada's kopen :D
Dan ben je toch wel een baas, met zoveel auto's voor de deur!

donderdag 30 januari 2014 @ 18:17:04 #239
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136142237
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Babananana het volgende:

[..]

Maar dat is geen Fabia, maar een Superb :P
Octavia, en hij had het niet over alleen de Fabia:
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Marco001 het volgende:
Vind het stuur van Skoda's zo lelijk. Alleen daarom al geen Skoda voor mij..
OT:
Weer niet gebeld, wat word ik hier chagrijnig van zeg...
pi_136142289
Fokker gespot bij Meerkerk net :+
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:19:36 #241
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136142300
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Fokker gespot bij Meerkerk net :+
Modderfokker
pi_136143014
Hoe ga ik ooit een schadecontrole van een hoogwerker invullen op het formulier voor een personenauto. Tekenen jullie er zelf een hoogwerker op ofzo? Gaat het ook om schade aan het bakje/hoogwerksysteem, of alleen om de auto (Cabine, bumpers. verlichting, wielen)?
.
pi_136143077
Ik zet schade bij zulke dingen altijd neer bij 'Opmerkingen'
Nee, toch niet
pi_136143108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Voor dat geld kun je een stuk of 5-6 van dit soort Lada's kopen :D
Dan ben je toch wel een baas, met zoveel auto's voor de deur!

[ afbeelding ]
Naah, ben meer van de duitse auto's behalve BMW..
Schades melden is hier erg makkelijk, even de centrale oproepen en vervolgens vragen of schade x of defect y al bekend was bij hun.
pi_136143121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe ga ik ooit een schadecontrole van een hoogwerker invullen op het formulier voor een personenauto. Tekenen jullie er zelf een hoogwerker op ofzo? Gaat het ook om schade aan het bakje/hoogwerksysteem, of alleen om de auto (Cabine, bumpers. verlichting, wielen)?
Gewoon de locatie een beetje globaal aangeven, dan bij opmerkingen de schade beschrijven. Heb jij toevallig een Sprinter hoogwerker met een bedieningsbakje met een niet werkend slot? Dat tijdens het rijden random kan openvallen? Dan heb je dezelfde als ik een maand of 2 geleden heb gereden :P
pi_136143198
Misschien een rolletje plakband/tape meenemen....

Zal het idd. maar bij opmerkingen zetten.
.
pi_136143300
Al met al toch kunnen spreken van een mooie werkdag.

Vanochtend om half 9 met de bus vertrokken voor een ritje Drachten - Amsterdam. Om 10 uur EW al aan de telefoon, of ik vanaf een ander adres in Amsterdam (1 uur OV'en door Amsterdam :')) nog een rit wou rijden naar Doetinchem. Alles voor de uurtjes natuurlijk, en deze met beide handen aangenomen.

In plaats van 2 uur thuis, was ik nu om 6 uur thuis! ^O^
pi_136143516
Tevens niks teruggelezen. In een dag even 8 pagina's vol baggeren, knap hoor jongens haha!

Maar ik zal niet veel gemist hebben denk ik, as usual :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:55:58 #249
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136143563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:54 schreef trolley het volgende:
Tevens niks teruggelezen. In een dag even 8 pagina's vol baggeren, knap hoor jongens haha!

Maar ik zal niet veel gemist hebben denk ik, as usual :')
Samengevat komt het neer op veel gelul over auto's, mooi of niet niet, hebben of niet hebben, rijdt kut blablabla :P
pi_136143604
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Samengevat komt het neer op veel gelul over auto's, mooi of niet niet, hebben of niet hebben, rijdt kut blablabla :P
Ah, niet bijster veel dus. Volgende ronde weer nieuwe kansen :P
pi_136143733
Tv tip, zondag weer top gear!
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:00:23 #252
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136143753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
Tv tip, zondag weer top gear!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_136143912
bbc2 zeker?
pi_136144043
Vanavond Jack Ryan in de bios. Ben benieuwd. :)

Mijn moeder is jaloers op mijn Mini ritje. :')
pi_136144685
Zijn er eigenlijk leuke bijbaantjes voor in de zomer? Denk de meeste bijbaantjes zoals deze hebben het wel tamelijk rustig dan, ofniet?
Nee, toch niet
pi_136144850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Sarasi het volgende:

Have fun. Vanavond nog even beetje studeren, potje Fifa en dan vroeg naar bed voor dat tentamen morgen. :Y
pi_136144893
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Solidberg het volgende:
Zijn er eigenlijk leuke bijbaantjes voor in de zomer? Denk de meeste bijbaantjes zoals deze hebben het wel tamelijk rustig dan, ofniet?
Mijn vriend is badmeester, die heeft het druk zat in de zomer. :P Verder is terraswerk natuurlijk een goede, promotiewerk (is in de zomer nog wel te doen), en misschien kun je nog werk vinden bij een coachingsbedrijf oid. Die willen in de zomer vaak nog even alle cursussen/trainingen voor volgend 'schooljaar' online hebben staan, de website een update geven, etc.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:36:49 #258
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136145245
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Sarasi het volgende:

Is een goeie film, veel plezier! ^O^
pi_136147029
2 uurtjes thuis zitten en betaald krijgen, dikke prima. Wachten op de klant :)
pi_136148146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Rubenr3 het volgende:

(Lokquote)

Was jij dat nou die ik vanmiddag tegen kwam? :+
pi_136148246
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wie wat waar? Ik ben vanmiddag niet echt iemand tegen gekomen op mijn reis van Amsterdam naar Veenendaal.
pi_136148566
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hoe weet je nou zozeer dat je een FOK!ker tegenkwam? :P
pi_136150069
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe weet je nou zozeer dat je een FOK!ker tegenkwam? :P
Omdat er bij de bushalte bij Meerkerk iemand stond van EW, had ik verteld over mijn ritten, zegt die gast dat dat bekend klonk, en hij dacht dat ik 'BlackLining van Fok' was :+ maar ik weet de username van die kerel niet :')
pi_136150206
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Omdat er bij de bushalte bij Meerkerk iemand stond van EW, had ik verteld over mijn ritten, zegt die gaat dat dat bekend klonk, en hij dacht dat ik 'BlackLining van Fok' was :+ maar ik weet de username van die kerel niet :')
Misschien was het een lurker :P
pi_136150288
quote:

[..]

Omdat er bij de bushalte bij Meerkerk iemand stond van EW, had ik verteld over mijn ritten, zegt die gast dat dat bekend klonk, en hij dacht dat ik 'BlackLining van Fok' was :+ maar ik weet de username van die kerel niet :')
_O-

Voel je je nu een beetje vies? Bekeken enzo?

Ik had laatst op Facebook ook zo'n EW'er die mij toe voegde en ineens allemaal shit begon te sturen. Ene Pim uit Breda. Verder ook geen idee wie dat is. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 21:19:01 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:20:51 #266
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136150531
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

_O-

Voel je je nu een beetje vies? Bekeken enzo?

Ik had laatst op Facebook ook zo'n EW'er die mij toe voegde en ineens allemaal shit begon te sturen. Ene Pim uit Breda. Verder ook geen idee wie dat is. :')
Misschien wil hij net als dat 16-jarige meisje wel verkering met je.
pi_136150618
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Misschien wil hij net als dat 16-jarige meisje wel verkering met je.

No homo. :{w

quote:
Dinsdag 21:58

reageren we niet meer amoebatje

ik heb je toch niet tegen je zere kast getrapt

Sorry, ik zal nu wel ophouden
Het is niet alsof je nu stoer bent Pim. ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 21:23:25 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:24:50 #268
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136150756
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

No homo. :{w

[..]

Het is niet alsof je nu stoer bent Pim. ^O^
Ik vind het ook wel stoer, en grappig :7
pi_136150856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel stoer, en grappig :7

Nee, ventje heet Pim Peels. Geen Facebook foto of whatsoever.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 21:31:51 ]
pi_136150862
Kinderachtig gedrag van die gast. Hij is pas sinds 3 januari easywayer zie ik.
Wat stuurde hij allemaal dan?
.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:27:46 #271
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136150940
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lig je lekker in het Amstel hotel? :P
en vanavond bananenbar zeker?
Nee best western ghe ghe. Geen idee waar we heen gaan, loop de boel wel weer achterheen
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:28:34 #272
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136150983
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee, ventje heet Pim Peels. Geen Facebook foto of whatsoever.
Dan verwijder ik de link, anders is het ook zo lullig
pi_136151024
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:26 schreef Pizzabodem het volgende:
Kinderachtig gedrag van die gast. Hij is pas sinds 3 januari easywayer zie ik.
Wat stuurde hij allemaal dan?
quote:
Maandag 22:46

peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter
Dinsdag 14:52

Peter?
Dinsdag 21:58

reageren we niet meer amoebatje

ik heb je toch niet tegen je zere kast getrapt

Sorry, ik zal nu wel ophouden
Dinsdag 23:03
Wat is er?
Ik krijg die zooi in 'Overige' binnen, dat bemerkte ik niet zo snel.

Woensdag 07:43

niets hihi
Woensdag 13:58
Volwassen zeg.
Dit. Ik heb m'n eigen reacties vetgedrukt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:30:05 #274
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136151076
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Dit. Ik heb m'n eigen reacties vetgedrukt.
Om het in jouw woorden te zeggen: wat een proleet

Edit: en dit mag hij lezen ook :D
pi_136151098
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Om het in jouw woorden te zeggen: wat een proleet
Haha, precies. _O-
pi_136151429
Ik kwam zojuist toevallig het FB-account van een zekere Saxo-rijder tegen, toffe auto hoor. ;)
pi_136151442
De 'dader' heeft zichzelf verraden in dit topic, begin januari.
.
pi_136151568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Pizzabodem het volgende:
De 'dader' heeft zichzelf verraden in dit topic, begin januari.
Maar dan nog een beetje jammer.
pi_136151639
quote:

[..]

Ouwe bosschenaar!!!!
pi_136151746
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ouwe bosschenaar!!!!
Haha, jij dus? :P
pi_136151837
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha, jij dus? :P
Ja, ik heb mijn ware identiteit onthuld :P
pi_136151915
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ja, ik heb mijn ware identiteit onthuld :P
BlackLining kom ik nog wel ooit tegen in Waalwijk denk ik. :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:49:27 #283
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136152049
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik kwam zojuist toevallig het FB-account van een zekere Saxo-rijder tegen, toffe auto hoor. ;)
Dankje ^O^

Dit is hoe ik hem er uiteindelijk uit wil laten zien (als ik het geld ervoor heb :P)
Heb echter i.p.v. de lamellen in de grill zwart racegaas zitten, ziet er veel beter uit moet ik zeggen
SPOILER
pi_136152113
Wat een vrouwengedrag hier. Stelletje diva's.
Nee.
pi_136153772
Vandaag een aanrijding gehad. :( Bij het stoplicht van achteren aangereden door iemand die niet zat op te letten. Natuurlijk niet mijn schuld, maar het levert wel veel gedoe op.
pi_136153791
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vandaag een aanrijding gehad. :( Bij het stoplicht van achteren aangereden door iemand die niet zat op te letten. Natuurlijk niet mijn schuld, maar het levert wel veel gedoe op.
:o

Privé of werk?

Ik had 't vandaag ook bijna raak. Cruisede over de A2 met 120 op de CC, ontspannen, niks aan de hand, knalt zo'n Crafter 'm er ineens voor. :')

Dat scheelde echt niks.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 22:33:16 ]
pi_136153831
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:o

Privé of werk?
Privé. Ik werk al ruim een jaar niet meer voor EW.
pi_136153870
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Privé. Ik werk al ruim een jaar niet meer voor EW.
Kon zijn dat 't ergens anders voor was. :P

Ja inderdaad klote, krijg je heel dat gezeur met de verzekering weer. Veel schade?
pi_136153921
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kon zijn dat 't ergens anders voor was. :P

Ja inderdaad klote, krijg je heel dat gezeur met de verzekering weer. Veel schade?
Mwah, het was gelukkig met een lage snelheid, maar de bumper lijkt te zijn ontzet.
pi_136153984
Ook nog oppassen voor interne schade , dat kan ook nog voor gezeur zorgen lijkt me
Nee, toch niet
pi_136154098
Ja, dat moet de taxatie uitwijzen. Maar ik ga er niet vanuit.
pi_136154231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Was 't een vrouw trouwens die je aanreed? :P
pi_136154243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Je weet maar nooit..

Vind het wel mooi met mijn schade van oktober. Heeft mij een mooie upgrade qua voorbumper opgeleverd(van pre-facelift naar het facelift model) en alleen de 70,- eigen risico gekost. qua verzekering ben ik geen stap teruggezet. (terwijl dat wel zou gebeuren, ik knalde achterop dus zou wel mijn schuld zijn geweest.)
pi_136154260
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Was 't een vrouw trouwens die je aanreed? :P
Ja.
pi_136154342
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ja.
Bezig met telefoon, kinderen of zoiets?
pi_136154435
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

In gedachten volgens mij. Het sloeg eigenlijk ook nergens op. Er stond een flinke rij voor mij. Het stoplicht sprong op groen, maar ik moest natuurlijk wachten totdat mijn voorgangers optrokken. Zij trapte op dat moment meteen het gaspedaal in. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:49:00 #297
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136154556
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vrouwen zijn altijd bezig met van alles en nog wat, behalve autorijden.
pi_136154669
Ik wil nu weer een A5 rijden.

Man

wat

een
goddelijke bak _O_
pi_136154843
Zijn wel leuk inderdaad.. :)
pi_136154960
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Vrouwen zijn altijd bezig met van alles en nog wat, behalve autorijden.
Vrouwen zouden standaard een volledige rijontzegging moeten krijgen, met uitzonderingen voor noodgevallen. Als het bier op is, bijvoorbeeld.

Jack Ryan was leuk! Nog even formulieren kopiëren en met een kopje warme chocomel het OV voorbereiden en dan kan ik morgen al vroeg beginnen in de Mini. :)
pi_136155201
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')