Haal die naam ff wegquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Solidberg het volgende:
Beste bedrijven zijn nog die bedrijven die helemaal geen moeite doen. Staat alleen in de ritinformatie : "Voor deze rit dien je het *** transportformulier te gebruiken."
Tegenover het Auditorium en het Hoofdgebouw achter die vijverquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Kan je me mooi vertellen waar Matrix Atelier 4 zit op het TU terrein
Oh…quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat is de handelsnaam van EW voor de transporten
Maar dan net niet trouwens
Ohja wachtquote:
Ik kreeg dit jaar zelfs nog een verjaardagskaartquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Joppie kreeg er dan weer wel 1 geloof ik. En toen ik nog een beginnende hiker was zat er iemand in dit topic die ook al een jaar of 4 hikete, die kreeg zelfs een Iris-cheque toen ie stopte.
Dan issie eerder dan ik morgenquote:
Ben je gedegradeerd tot ambtenaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan issie eerder dan ik morgenVanochtend was het 06:00u op kantoor, morgen half 8
Een echte of zo'n digitalequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik kreeg dit jaar zelfs nog een verjaardagskaart
Neuh, mag weer in mijn eigen hometown rijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben je gedegradeerd tot ambtenaar?
Zo wat ga je allemaal doen dan? Yoga oefeningen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik moet om acht uur de deur uit, dus half zeven opstaan.
Ik mag zelf weten of ik naar het stage adres ga.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Zo wat ga je allemaal doen dan? Yoga oefeningen?
Mijn stage begint a.s. maandag en werktijden zijn van 09.30 - 17.00![]()
En 5 minuten reistijd
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En 5 minuten reistijd
Ook lekker!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik mag zelf weten of ik naar het stage adres ga.
Was er vanochtend om 8.15 en moest het ganglicht van het hoofdkantoor zelfs nog aanzetten.
Ik heb me altijd al afgevraagd of mensen die rond 9 uur 's ochtends nog in de file staan niet veel te laat op werk komen, maar dat hoeft dus niet zo te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef QuiCk01 het volgende:
En 5 minuten reistijd
Douchen, haar wassen, kammen, stylen, aankleden, lenzen indoen, make-up aanbrengen, havermout maken, tas nog een keer checken (vanavond al ingepakt) en veel dingen laten vallen of me ergens tegen stoten, waarschijnlijk. Ik ben niet zo handig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Denk dat ik de hoorcolleges maar ga skippen dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef Solidberg het volgende:
Planning van universiteit is ook weer lekker bezig, elke dag wel weer iets volgend semester
Ik ook, en kan niks skippen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Denk dat ik de hoorcolleges maar ga skippen dan.
Kwart voor 8quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Viezze het volgende:
8 uur de deur uit = half 8 opstaan hier
7 uur voor mij. Lekker rustig aan doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:09 schreef Viezze het volgende:
8 uur de deur uit = half 8 opstaan hier
Da's zuur. Ik doe bedrijfskunde, nauwelijks verplichte uren, valt moeilijk te controleren met +- 500 jaargenotenquote:
Hahaha aardig wat toe doen dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Douchen, haar wassen, kammen, stylen, aankleden, lenzen indoen, make-up aanbrengen, havermout maken, tas nog een keer checken (vanavond al ingepakt) en veel dingen laten vallen of me ergens tegen stoten, waarschijnlijk. Ik ben niet zo handig.![]()
En als ik half zeven de wekker zet, kan ik nog maximaal een uurtje knuffelen met vriendlief, ook al moet ik me dan daarna wel haasten en gaat hij me dan dus haten omdat hij me altijd in de weg staat als ik geirriteerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |