Ja, nog nooit zo vroeg gehad. Dus óf het is monsterlijk druk, of ze hebben geen kut te doen en hopen zo vanavond vroeg naar huis te kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef Pizzabodem het volgende:
Wow, is autoreset zo vroeg al aan het plannen voor morgen? Ik krijg nooit mail/telefoon voor 16u. Laat maar komen!
Zo'n ritje wil ik ook wel, wat voor auto?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik mag morgen vanaf Groningen naar België toe, zo maar eens kijken hoe dat ov daar zit!
VW Polo, dat is dan weer een beetje jammer. Daarna nog een ritje Veldhoven - Amersfoort in een Caddy. OV valt weer mee, kan gewoon naar een dorpje in NL wandelen en daar de bus pakken. Of CP even lief aankijken natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Kiprollade het volgende:
Beste belt EW mij dan ook even...
[..]
Zo'n ritje wil ik ook wel, wat voor auto?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Amoeba het volgende:
Oh, ik ben niet gebeld, dat is mn eigen auto ja.
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Sarasi het volgende:
Gebeld! Ritje naar Utrecht in een Mini One hatchback!En daarna van Utrecht naar Almere in een Honda Civic Hybrid. Blijheid!
Is het sneu dat ik werkelijk altijd al in een Mini heb willen rijden?quote:
Hybridquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Sarasi het volgende:
Gebeld! Ritje naar Utrecht in een Mini One hatchback!En daarna van Utrecht naar Almere in een Honda Civic Hybrid. Blijheid!
Hmm, vrouwen zijn wel altijd helemaal gek van die dingen. Ik vind ze ook wel leuk, maar ik vind het zicht wat je hebt een beetje raar, net een onderzeeërquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Is het sneu dat ik werkelijk altijd al in een Mini heb willen rijden?
Grijs? Rood? Gewoon mooi donkerblauw of verkeersbordenblauwquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:51 schreef Sarasi het volgende:
Wacht eens. Hij is grijs. Een grijze Mini. Wie wil er nou een Mini in een kleur die niet rood is?
Rood! Ik wil een rode Mini.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:53 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Grijs? Rood? Gewoon mooi donkerblauw of verkeersbordenblauw
Maagd nog wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ga jij maar 16 jarige meisjes regelen, maagd.
Smakelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef BlackLining het volgende:
Zo, we zijn weer in Meerkerkeven schaften bij de Mac en dan naar de feestlocatie.
Veel loopplezier straksquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef BlackLining het volgende:
Zo, we zijn weer in Meerkerkeven schaften bij de Mac en dan naar de feestlocatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |