Maar dan nog een beetje jammer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Pizzabodem het volgende:
De 'dader' heeft zichzelf verraden in dit topic, begin januari.
Ouwe bosschenaar!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat er bij de bushalte bij Meerkerk iemand stond van EW, had ik verteld over mijn ritten, zegt die gast dat dat bekend klonk, en hij dacht dat ik 'BlackLining van Fok' wasmaar ik weet de username van die kerel niet
BlackLining kom ik nog wel ooit tegen in Waalwijk denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn ware identiteit onthuld
Dankjequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik kwam zojuist toevallig het FB-account van een zekere Saxo-rijder tegen, toffe auto hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vandaag een aanrijding gehad.Bij het stoplicht van achteren aangereden door iemand die niet zat op te letten. Natuurlijk niet mijn schuld, maar het levert wel veel gedoe op.
Kon zijn dat 't ergens anders voor was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Privé. Ik werk al ruim een jaar niet meer voor EW.
Mwah, het was gelukkig met een lage snelheid, maar de bumper lijkt te zijn ontzet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kon zijn dat 't ergens anders voor was.
Ja inderdaad klote, krijg je heel dat gezeur met de verzekering weer. Veel schade?
Was 't een vrouw trouwens die je aanreed?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, dat moet de taxatie uitwijzen. Maar ik ga er niet vanuit.
Je weet maar nooit..quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, dat moet de taxatie uitwijzen. Maar ik ga er niet vanuit.
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Was 't een vrouw trouwens die je aanreed?
In gedachten volgens mij. Het sloeg eigenlijk ook nergens op. Er stond een flinke rij voor mij. Het stoplicht sprong op groen, maar ik moest natuurlijk wachten totdat mijn voorgangers optrokken. Zij trapte op dat moment meteen het gaspedaal in.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bezig met telefoon, kinderen of zoiets?
Vrouwen zijn altijd bezig met van alles en nog wat, behalve autorijden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bezig met telefoon, kinderen of zoiets?
Vrouwen zouden standaard een volledige rijontzegging moeten krijgen, met uitzonderingen voor noodgevallen. Als het bier op is, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd bezig met van alles en nog wat, behalve autorijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |