Ik zweef over de A2.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:38 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ik ben achteraan gesloten op de A12
13 kilometer Stau![]()
Jij kan lekker uurtjes opschrijven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:38 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ik ben achteraan gesloten op de A12
13 kilometer Stau![]()
Moest je die ophalen bij het kantoor van het bedrijf waar je het logo half kan zien in de achtergrond? Of die gele daarnaast?quote:
Qliner lijn 12? Die man zat goed te kloten netquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef Sarasi het volgende:
Buschauffeur: 'Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus we zien wel waar het schip strandt!'
Gele. Geen idee, nooit geweest daar. In Oirschot moet ik altijd daar wezen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:20 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Moest je die ophalen bij het kantoor van het bedrijf waar je het logo half kan zien in de achtergrond? Of die gele daarnaast?
Hoe ligt dat kantoor van die rode erbij, is die helemaal verlaten? Dat was vroeger mijn vaste start adres, maar sinds ze zijn samengegaan met Waalwijk afgelopen april ongeveer nooit meer geweest, ziet er nogal verlaten uit.
Jep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Qliner lijn 12? Die man zat goed te kloten netZingen, bellen, verkeerd rijden en de route niet weten..
Ik krijg nu thee met kersenflap bij mijn vriendin. Veel gezelliger!quote:
Kersenflap is best een leuk woord eigenlijk, zeg het maar eens een paar keer achter elkaar. Net zo'n woord als 'blubber'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik krijg nu thee met kersenflap bij mijn vriendin. Veel gezelliger!
Goedemorgen, nu al begonnen met de alcohol? :pquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Kersenflap is best een leuk woord eigenlijk, zeg het maar eens een paar keer achter elkaar. Net zo'n woord als 'blubber'.
Nee, ik verveel me hevig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:23 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Goedemorgen, nu al begonnen met de alcohol? :p
"Heks" is ook zo'n woord.
Merk er niks van. Maar Eindhoven, dus d'n dekselse Timo weet mij altijd te vinden als ik beschikbaar ben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de drukte rond de maandwissels tegenwoordig? Nog steeds meer auto's dan normaal?
O goed dat je het zegt, misschien kan ik er morgen nog een kort ritje uitslaan. Vertrek half 7 met de bus richting de sneeuw, maar kan nog best tot een uur of 3 werkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de drukte rond de maandwissels tegenwoordig? Nog steeds meer auto's dan normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |