Dat heb ik nou ook, optimaal genieten van je hele dagquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik was altijd echt een ochtendmens en avondmens tegelijk. Vroeg op, te laat slapen. 7:00 opstaan, 01:30 naar bed. Dat is langzaam veranderd naar lekker wat later opstaan en doordeweeks om 01:00 proberen te slapen.
Met vroeg opstaan nog altijd geen probleem, minstens een uur voordat ik de deur uit moet. Even ontbijtnieuws kijken/krantje lezen, lekkere (rock)muziek luisteren en vrolijk de deur uit
Kans is aanwezigquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef Kiprollade het volgende:
Zou EW me nog bellen voor morgen rond dit tijdsstip?
Tof! Waarnaartoe?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Fiorano het volgende:
Vanavond de zomer vakantie met vriendin uitgestippeld. Wordt iniedergeval zo'n 2800km sturen met m'n waggie
Italië via een nachtje Basel. Camping bij Parma in de buurt. Cinqueterra volgens mij. En vanavond m'n vriendin definitief zo ver gekregen om in Modena te overnachten en naar het Ferrari museum te gaanquote:
Klinkt goed! Zou natuurlijk een schande zijn om als autoliefhebber naar Italie te gaan en het Ferrari museum niet te bezoekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Italië via een nachtje Basel. Camping bij Parma in de buurt. Cinqueterra volgens mij. En vanavond m'n vriendin definitief zo ver gekregen om in Modena te overnachten en naar het Ferrari museum te gaan. Daarna door richting het garda meer en weer naar huis.
Ghe ghe, moet m'n forumnaam natuurlijk wel eer aan doen. Ben er al eerder geweest, maar toen was ik twaalf ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:34 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou natuurlijk een schande zijn om als autoliefhebber naar Italie te gaan en het Ferrari museum niet te bezoeken
Man man man, die vriend van jou mag blij zijn. Mijn vriendin zet de wekker een half uurtje voordat ze eruit moet, vaak minimaal een uur verschil met mijn tijd, in mijn voordeel, maar die begint dan vanaf de eerste seconde te kankeren wat er allemaal niet deugt en wat er niet goed isquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Douchen, haar wassen, kammen, stylen, aankleden, lenzen indoen, make-up aanbrengen, havermout maken, tas nog een keer checken (vanavond al ingepakt) en veel dingen laten vallen of me ergens tegen stoten, waarschijnlijk. Ik ben niet zo handig.![]()
En als ik half zeven de wekker zet, kan ik nog maximaal een uurtje knuffelen met vriendlief, ook al moet ik me dan daarna wel haasten en gaat hij me dan dus haten omdat hij me altijd in de weg staat als ik geirriteerd ben.
Eindig je in Waalwijk?quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Man man man, die vriend van jou mag blij zijn. Mijn vriendin zet de wekker een half uurtje voordat ze eruit moet, vaak minimaal een uur verschil met mijn tijd, in mijn voordeel, maar die begint dan vanaf de eerste seconde te kankeren wat er allemaal niet deugt en wat er niet goed is![]()
Morgen heb ik de eerste rit ophalen tussen 8 en 9. Als het toch al zo moet, dan liefst zo vroeg mogelijk. Dan ben ik eerder klaar een houd ik nog wat van de dag over.
Morgen gok ik erop om om 2 uur thuis te zijn
Meerkerkquote:
Aardig verwoord.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hahaha aardig wat toe doen dus![]()
Ben je serieus aan het knuffelen of heb je het netjes verwoord? Ik zou aardig over de zeik zijn als dat al om 06.30 begint, maar ik ben dan ook geen ochtendmens
Rol nu pas m'n bed uit. Half 9 hier de deur uit, 10 over 9 daar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Aardig verwoord.Ik denk niet dat ik hem charmeer met knuffelen om half zeven inderdaad.
Overigens ben ik desondanks pas net opgestaan, dus nu moet ik me ECHT gaan haasten.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:07 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb -volgens mij- overal aan gedacht. Nog net op tijd vertrokken, bus van 20 over acht en dan om kwart voor acht bij de LM. Dat is de enige bus die daar tussen half negen en negen is, dus die moet ik ook wel halen.
Ik heb gespreksvaardigheden en groepsdynamica mee voor in de trein, navigatie voor in de auto en broodjes en water.En de ritinformatiue. Ook handig.
Moet ik bij de uren dan gewoon opgeven dat ik pauze heb zolang ik bij m'n vriendin zit?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef Sarasi het volgende:
Buschauffeur: 'Ik heb geen idee waar ik heen moet, dus we zien wel waar het schip strandt!'
Bel anders zelf even.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:42 schreef Pizzabodem het volgende:
Een nieuwe buschauffeur zeker?
Ik vraag me af: waarom ben ik al wakker terwijl ik weer geen ritjes heb. Maar weer hopen op een spoedje dus.
Ook een keer zoiets gehad. "Exact om half 9 ophalen!"quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:42 schreef BlackLining het volgende:
"Ja, je moet hem écht uiterlijk om half 9 ophalen hoor!"
...
"Oh, ben je er al? Ja, hij staat nog even in de werkplaats"
Ach ja. Koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |