SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Appelstroop en lijnzaad. Lkr genietequote:Op woensdag 29 januari 2014 08:36 schreef stoeltafel het volgende:
Wat gooien jullie allemaal door de magere kwark? Komt niet verder dan musli
Wat heeft dat voor effect op de smaak?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:17 schreef Montelly het volgende:
Ik slinger altijd even mijn noten door de kwark
Met kersen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet geen kwark, alleen Griekse yoghurt.
Frambozen, bosvruchten, banaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:36 schreef stoeltafel het volgende:
Met honing en walnoten is lekker ja. Maar eet het altijd gewoon naturel eigenlijk. Of als saus bij eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met kersen?of honing en walnoten
Cruesli is ook wel lekker, gewoon een tip van een bro naar een bro![]()
Fixed.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:17 schreef Montelly het volgende:
Ik slinger altijd even kwark uit mijn noten.
Tzatziki is echt Godensaus, ik dank VMS.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met honing en walnoten is lekker ja. Maar eet het altijd gewoon naturel eigenlijk. Of als saus bij eten.
Ze proberen de kapitaalvlucht tegen te gaan. Idem India, Brazilie, Argentinie en, waarschijnlijk, Zuid Afrika.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
Montelly wat doen die gekke Turken? Rente van 4.5% naar 10%
Aha dus ik sta dat helemaal vers te bereiden en VMS wordt bedankt....quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tzatziki is echt Godensaus, ik dank VMS.
Hihiquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aha dus ik sta dat helemaal vers te bereiden en VMS wordt bedankt....
....
...
..
.
Nee niet echt lieverdquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:19 schreef Awesome_ het volgende:
gewoon yog met een shitload teentjes knoflook en bieslook tog?
Het is al weer over dushiquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee niet echt lieverd
Hoe is t met je diarree??
Las het op de NSS Twitter ja, maar blijkbaar slaapt hij toch op het land. Ben echt benieuwd op wat voor een plek hij zou verblijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wat er gebeurt als obama putin cameron merkel en hollande op 1 plek komen.
Bovendien als de Secret Service het ook maar voor 0,1 procent niet vertrouwd slaapt Obama op een carrier die hier ergens voor de kust komt te liggen (of al ligt)
Honing, rozijnen, 1/2 bananen, kaneel & muesliquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:36 schreef stoeltafel het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aha dus ik sta dat helemaal vers te bereiden en VMS wordt bedankt....
....
...
..
.
u fucked up now brahquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HihiSry bae
Dankje voor de tzatziki bae, pls maak meer.
Haha hij is goed!!!!!quote:
Haha dat stukje over gloves.quote:
Zo zien we maar weer wat crossfit allemaal beschadigt in een leven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef Awesome_ het volgende:
Hee deze ts heeft het reeksnummer vernaaid.
Lolquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef IrCute het volgende:
Ik heb een maandje crossfit gekocht via groupon.
Geen zorgen, zojuist een TR gezet met de vraag of cakeman hiervoor een ban kan krijgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef Awesome_ het volgende:
Hee deze ts heeft het reeksnummer vernaaid.
Vms is je fuckbuddy?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet geen kwark, alleen Griekse yoghurt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Montelly het volgende:
Eindelijk rechtvaardiging in India, elke keer maar mannen de schuld geven.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Die vent spreekt zichzelf gewoon tegenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
LIF / Het Pietverdriet afvalplan, deel 3
Goddamn. LIF'ers gonna LIF
quote:
Taylor is gewoon strongerquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
LIF / Het Pietverdriet afvalplan, deel 3
Goddamn. LIF'ers gonna LIF
Maar, maar dan kom je toch juist aaaan?quote:Dit is de eerste stap, je krijgt nu dezelfde hoeveelheid calorieën binnen, maar qua volume eet je zelfs meer dan voorheen, echter, je lichaam moet harder werken om het eten te verteren. Bonus is dat je gezonder eet, je stoelgang beter wordt en je gewoon lekker kan eten.
Meer volume = niet meer kcalsquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Maar, maar dan kom je toch juist aaaan?
Superfoods mag je wel 2 keer per week eten dacht ik, chia zaadjes, lijn zaadjes, keltisch bergzout etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
Zolang je nooit twee keer hetzelfde eet in een week creëer je een magische afvalcocktail die zijn weerga niet kent.
Zo begrijp ik het tenminste.
lol!!!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Superfoods mag je wel 2 keer per week eten dacht ik, chia zaadjes, lijn zaadjes, keltisch bergzout etc.
Whut?quote:
niet teveel moeite doen of je eetschema veranderen om af te vallen hoor, gewoon jezelf blijven!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Zeester het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het wel weet. Ik denk dat je heel dicht bij jezelf moet blijven. Dus niet zonder carbs gaan eten als je enorm liefhebber van brood en pasta bent. Of 4x in de week willen sporten als je daar eigenlijk helemaal niet van houdt. Of elke dag persé een bak kwark willen eten terwijl je voorheen nooit zuivel at. Want dat soort dingen gaan je vanzelf tegenstaan, en dan werkt het averechts. Breng haalbare veranderingen aan, die blijvend kunnen blijven. Zo heb ik besloten niet meer pizza te bestellen als ik geen zin in koken heb, maar haal ik een zak soep. Net zo weinig moeite, maar wel veel beter qua calorieen. Het hoeft niet altijd perfect, als het maar beter is dan voorheen. Ik drink graag liters cola light, maar merk dat het niet werkt als ik elke avond een anderhalve literfles leegdrink, dus ik hou het tegenwoordig bij een blikje per dag. Dat soort dingen.
Die lui zijn mentaal zo zwak zeg. Allemachtig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef seto het volgende:
deze vond ik ook wel mooi
[..]
niet teveel moeite doen of je eetschema veranderen om af te vallen hoor, gewoon jezelf blijven!
Jahr00n, ik denk dat ze een goede peptalk nodig hebben. Jij bent sowieso de aangewezen persoon om hun levens op de rails te krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die lui zijn mentaal zo zwak zeg. Allemachtig.
Als ik mijn mening in dat topic verkondig krijg ik een ban.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jahr00n, ik denk dat ze een goede peptalk nodig hebben. Jij bent sowieso de aangewezen persoon om hun levens op de rails te krijgen.
Gewoon eruitgaan met een knal. Fuck het systeem man.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ik mijn mening in dat topic verkondig krijg ik een ban.
Post het hier, ik post het daarquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ik mijn mening in dat topic verkondig krijg ik een ban.
Zeg het hem broertje. ZEG HET HEM.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij moet gewoon normaal doen, met zijn bek!
ik heb stokjes met mijn naam eropquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Montelly het volgende:
Ik ben zo werelds he, ik eet het zelfs met stokjes!
[ afbeelding ]
#genieten
Eh...jij eet nooit groente?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
Sushifucking zeewier gek, je eet toch geen planten?
Live, love, laughquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef Montelly het volgende:
Ik ben zo werelds he, ik eet het zelfs met stokjes!
[ afbeelding ]
#genieten
Slaat echt nergens op lol..2 mensen die zoenen woww!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een reacties.
https://www.facebook.com/(...)33050&type=2&theater
En dit is echt ranzig as fuck.
https://www.facebook.com/(...)21588&type=2&theater
Plastic in je bloedvaten lijkt mij niet echt gezond.quote:
Wij hebben al 2x eerder sushi gegeten..neem me eens mee naar een Argentijne grill, dan praten we verder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey latina[ afbeelding ]wanneer gaan we sushi eten?
Hier nog wat toppertjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kids lijken altijd donker lol...
Maar srs dat ene kindje is maar 8 geworden.
Nee, smerige koude troep. Voelt ook zo gaar om op bladeren te kauwen. Eet het alleen als het op een hamburger zit.quote:
Is een rits aan de achterkant dan niet makkelijker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/(...)21588&type=3&theater
Pls go.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ah i see, je wilt dus gestuffed worden met meat.
FOK zit vol met autisten dus denk dat iedereen dat herkent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Kennen jullie dat gevoel wanneer je thuis woont en je ouders krijgen bezoek en je hebt geen zin om het bezoek te groeten?
Ze praten ook kankerhard.
spinazi en andijvie zijn makaolo lekker man.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, smerige koude troep. Voelt ook zo gaar om op bladeren te kauwen. Eet het alleen als het op een hamburger zit.
Andijvie, spinazie etc eet ik ook niet. Tenzij de spinazie ergens in zit verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |