quote:
lmaoquote:
Ik voelde mijn rug breken bij die deadlift. Wat is er toch mis met mensen.quote:
Die in dat roze broekje hnnggg. Vrouwen die turnen hnggg.quote:
Wegens de NSS zal ook het vliegverkeer omgeleid worden waardoor er een forse toename in vliegverkeer hier over campus is las ik. Er komen 58 wereldleiders bijeen, maar ik begrijp nou niet echt waarom het zo MEGA druk wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Vanwege een belangrijke bijeenkomst in Den Haag van diverse wereldleiders (de Nuclear Summit) wordt Nederland weer onnodig geplaagd door terroristen en demonstranten. Nu wordt die laatste groep soms wat radicaal bij het zien van de wereldleiders. De Nederlandse Politie speelt daar slim op in, en treft de nodige maatregelen om onze stad ook na deze Nuclear Summit nog te laten bestaan: er wordt hard getraind.
De datum voor de ME training is gevallen op de 14e van Februari. Het volgende gaat gebeuren:
In de vroege ochtend zult u op een nog te noemen plaats in Den Haag verzamelen. Tussen 0730 en 0830 wordt u gebriefd.
Dan wordt er geragd tot aan de lunch, naar alle waarschijnlijkheid door de ME verzorgd, die van 1200 tot 1300 zal duren. Daarna wordt er nog doorgebeukt tot een uur of 1600. Dan volgt er nog een debriefing. U bent dus ook nog eens op tijd klaar.
ik turn liever op latina'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die in dat roze broekje hnnggg. Vrouwen die turnen hnggg.
[ afbeelding ]
Die dude doet echt een zieke lading 1arm pullups gek. Wat een baas is die vent. Hoe train je dit überhaupt, ik wil ook zo kunnen showen in de zomer.quote:
Het zal vast wel op meerdere manieren kunnen, maar ik denk dat dit de makkelijkste is:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die dude doet echt een zieke lading 1arm pullups gek. Wat een baas is die vent. Hoe train je dit überhaupt, ik wil ook zo kunnen showen in de zomer.
kom met mij broertje, gaan we synchroon pullups doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die dude doet echt een zieke lading 1arm pullups gek. Wat een baas is die vent. Hoe train je dit überhaupt, ik wil ook zo kunnen showen in de zomer.
aapjes kijken man, net zo erg als crossfit.quote:
Die vent op 1;51quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Kevin Ogar was severely injured during competition and received over $300k in donations to help his recovery/costs. The Crossfit/Strength community rallied behind him in support. Blogs, news outlets, media everywhere ran stories on him. From what I've seen, people truly wanted to help someone injured.
Brandon Lilly was severely injured during competition and received a fundly.com fundraiser. The wife of another professional Powerlifter bashed him hard about receiving donations to help him costs. People are coming out of the woodwork to stand behind these negative remarks because of her status as a wife. Comments stating that "If it happened to me, no one would donate, he doesn't deserve anything above me!" are all over the place. God forbid it does happen to you. God forbid you have a career ending injury and can't live a lifestyle you've given your all to live.
This is why we are looked down upon fellow Powerlifters.
Slackin bro is slackin....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef dreamerbulk het volgende:
kon mezelf niet bedwingen ... thuisbezorgd.nl
geen ballen eten bij Ikeaquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Slackin bro is slackin....
Gisteren bij Ikea gegeten, wat een troep is dat zeg![]()
JB had een kipburger, dat vlees was zo ranzig en flinterdun
Karig gegeten de afgelopen dagen, maar dat gaat nu helemaal goed komen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:50 schreef RaymondK het volgende:
Ik krijg altijd uitslag en de dunne van Ikea. En een trillend ooglid.
Het begint al bij de afrit TU Delft, en het houd pas weer op op de terugweg.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:50 schreef RaymondK het volgende:
Ik krijg altijd uitslag en de dunne van Ikea. En een trillend ooglid.
Het begint al bij de afrit TU Delft, en het houd pas weer op op de terugweg.
Hah hehheh. Srs.quote:
Ik haat de Ikea. Altijd file (alhoewel met motor of bus geen last vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hah hehheh. Srs.
Ik ga er echt niet meer naartoe gek. Al die kutmensen daar![]()
In de Ikea file lol.
Het is een goede 20 minuten vanaf mn huis, maar ben al 2 x gewoon die afrit voorbij gereden en weer naar huis gegaan omdat het zo een zooitje was lol.
Dat is wat er gebeurt als obama putin cameron merkel en hollande op 1 plek komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wegens de NSS zal ook het vliegverkeer omgeleid worden waardoor er een forse toename in vliegverkeer hier over campus is las ik. Er komen 58 wereldleiders bijeen, maar ik begrijp nou niet echt waarom het zo MEGA druk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |