quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uitkom, omdat ik het niet mag.
trusten typquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef Typisch het volgende:
tijd om een serietje te kijken en te gaan pitten
trusten FOK!ertjes
Niemand weet of hij/zij de studie gaat halen, duh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Toto69 het volgende:
@Thock: Ik weet niet zeker of ik de studie zal halen. Maar vooraf al zeggen dat ik zou falen doe ik ook niet.
Dat weet niemand van te voren gekkie. Houdt dat een van die andere duizenden studenten tegen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Toto69 het volgende:
@Thock: Ik weet niet zeker of ik de studie zal halen. Maar vooraf al zeggen dat ik zou falen doe ik ook niet.
Ik kan hier niet op eigen houtje alles gaan regelen zonder steun, he.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik mocht van mijn basisschooljuffrouw ook niet naar vmbo tl, dus ik moest naar vmbo kader. Wat ik ook heb gedaan, gedwongen. En kijk eens waar ik nu zit.
Waar een wil is, is een weg.
Je zoekt nu gewoon slappe smoesjes en uitvluchten.
Geen geklaag vanuit jouw kant over 'Thock'?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
En als het je niet lukt, whooptiewhoop. Zonde van het collegegeld maar dan heb je ten minste iets gedaan. Je klaagt nu alleen maar dat je niets doet
Hoezo niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op eigen houtje alles gaan regelen zonder steun, he.
Uhm jawel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik klaag alleen als mensen het expres verkeerd doen. Dit was een typefoutje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen geklaag vanuit jouw kant over 'Thock'?
Je ouders staat hier los van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:43 schreef Toto69 het volgende:
@Etsu+Tchock; Weet ik, maak dat mjjn oudjes maar duidelijk.
Hoe ben jij ooit in Portugal gekomen met zo'n instelling?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wauw, Inso. Ik ben zowaar met je eens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanaf je 18e moet je elke hulp van je ouders als een gunst zien in plaats van een recht en er vanuit gaan dat je alles zelf moet opknappen.
Nou. Lijkt mij best moeilijk zonder ouders. Maar bijlenen kan. En wurken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]Tuurlijk wel. Weet je hoeveel studenten geen financiële steun van hun ouders krijgen, laat staan dat ze steun krijgen als ze op kamers gaan?
Zegt iemand hier dan dat het makkelijk is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Laura.b het volgende:
Nou. Lijkt mij best moeilijk zonder ouders.
Ik zeg niet dat het makkelijk is. Ik zeg alleen dat er genoeg studenten zijn die geen financiële steun krijgen van hun ouders. Ook zijn er studenten die geen ouders meer hebben. Ik vind het gewoon onzin dat Toto iets van aantrekt wat zijn ouders zeggen en dan maar niet gaat studeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou. Lijkt mij best moeilijk zonder ouders. Maar bijlenen kan. En wurken.
Precies. Het is duizendmaal Kut. Het punt wat we hier proberen te maken is dat je je daar niet door moet laten tegenhouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt iemand hier dan dat het makkelijk is?
Zeg ik dat iemand zegt dat het makkelijk is? Mis ik iets?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt iemand hier dan dat het makkelijk is?
Tsja, lijkt mij best moeilijk als je ouders je niet stimuleren en steunen. Hij moet het zelf weten. Als hij nu al de motivatie niet heeft om te beginnen, wordt het sowieso niks. Je moet wel willen studeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het makkelijk is. Ik zeg alleen dat er genoeg studenten zijn die geen financiële steun krijgen van hun ouders. Ook zijn er studenten die geen ouders meer hebben. Ik vind het gewoon onzin dat Toto iets van aantrekt wat zijn ouders zeggen en dan maar niet gaat studeren.
Ik/We probe(r)e(en)r hem duidelijk te maken dat hij zo zijn eigen leven verprutst door thuis niks te doen en dat hij té passief is. Hij probeert op alle manieren uitvluchten te verzinnen. Het niet mogen studeren van zijn ouders is geen argument. Geldgebrek is ook geen argument om niet te studeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Tsja, lijkt mij best moeilijk als je ouders je niet stimuleren en steunen. Hij moet het zelf weten. Als hij nu al de motivatie niet heeft om te beginnen, wordt het sowieso niks. Je moet wel willen studeren.
Vraag me wel eens af waarom sommige mensen hier dan zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Fascinerend hoe een forum vaak mensen met issues aantrekt.
Ik vraag me heel erg af hoe sommige users leven ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waarom sommige mensen hier dan zijn.
twitter:macklemore twitterde op vrijdag 18-09-2009 om 21:03:32911...bush knocked down the towers reageer retweet
Kan je proberen, maar als iemand bij voorbaat al smoesjes verzint, wordt het sowieso niks qua studie. Tenzij hij ineens het licht gaat zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik/We probe(r)e(en)r hem duidelijk te maken dat hij zo zijn eigen leven verprutst door thuis niks te doen en dat hij té passief is. Hij probeert op alle manieren uitvluchten te verzinnen. Het niet mogen studeren van zijn ouders is onzin. Geldgebrek is ook geen argument om niet te studeren.
Best veel mensen hebben wel (kleine) issues.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Fascinerend hoe een forum vaak mensen met issues aantrekt.
Mijn tijd verdoen niks mis mee. En ten alle tijde serieus posten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waarom sommige mensen hier dan zijn.
Ja maar ik bedoel niet een vriendje die hagelslag vergeet bij de aldi schat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan je proberen, maar als iemand bij voorbaat al smoesjes verzint, wordt het sowieso niks qua studie. Tenzij hij ineens het licht gaat zien.
[..]
Best veel mensen hebben wel (kleine) issues.
Was dat toevallig in z'n drugs/drank periode.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
twitter:macklemore twitterde op vrijdag 18-09-2009 om 21:03:32911...bush knocked down the towers reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet een vriendje die hagelslag vergeet bij de aldi schat.
Geen idee, haha. Hij wil er nu niet meer op ingaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dat toevallig in z'n drugs/drank periode.
Hoelang zal de persconferentie op zich laten wachten waarin hij stelt gehacked te zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
Hij wil er niet op ingaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang zal de persconferentie op zich laten wachten waarin hij stelt gehacked te zijn?(Wat ook wel moet)
Oh wacht die datum ook echtquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij wil er niet op ingaan.In elk geval ontkent hij het ook niet
Bericht is uit 2009 hč.
Nee, dat bedoel ik ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet een vriendje die hagelslag vergeet bij de aldi schat.
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Leukemia, wat klinkt het toch Nederlands terwijl het toch echt uit het Grieks is herleidt
Einde willekeurige hersenspinsel.
Trustenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou het punt is gemaakt.
Een fijne avond boys
Oke. Veel plezier met Fok-it en Tchock hier, ik ben weg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Zette BBC Radio 1 op en luister nu al een halfuur een interview terug.
Is afgelopen nuquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Veel plezier met Fok-it en Tchock hier, ik ben weg.
Mijn favoriete veel te harde grap:quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Leukemia, wat klinkt het toch Nederlands terwijl het toch echt uit het Grieks is herleidt
Einde willekeurige hersenspinsel.
SPOILER: grofOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xoxquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Veel plezier met Fok-it en Tchock hier, ik ben weg.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn favoriete veel te harde grap:Moet je hier hardop om lachen?SPOILER: grofOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kakhielquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik lach sowieso niet zo snel hardop door plaatjes of zo.
Ook leuk, maar na een paar plaatjes heb ik het ook wel weer gezien. Ben wel benieuwd wie erachter zit, is een fokker toch? En toen wilde hij niet naar DWDD en ging een vriendin van hem voor hem, ofzo.quote:
Dat is echt geweldig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaWord al melig als ik er aan denk.
Ik lach sowieso niet snel om grappen wel om situaties/inbeeldenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik lach sowieso niet zo snel hardop door plaatjes of zo.
Fok-it zit er achter. Bewijs:quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ook leuk, maar na een paar plaatjes heb ik het ook wel weer gezien. Ben wel benieuwd wie erachter zit, is een fokker toch? En toen wilde hij niet naar DWDD en ging een vriendin van hem voor hem, ofzo.
Geen idee, kan me niet voorstellen dat een fokker zulke humor heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ook leuk, maar na een paar plaatjes heb ik het ook wel weer gezien. Ben wel benieuwd wie erachter zit, is een fokker toch? En toen wilde hij niet naar DWDD en ging een vriendin van hem voor hem, ofzo.
Overtoom overtoom overtoon overtan manutanquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fok-it zit er achter. Bewijs:
fok-it
kof-it
kaf-it
kak-il
kak(h)il
kakhiel
Haha dat is zowaar een leuke reclame.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overtoom overtoom overtoon overtan manutan
Ja, dacht van wel, maar kan het mis hebben. Ligt eraan welk subforum je post ja. Hoewel: overal zijn vreemde types.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, kan me niet voorstellen dat een fokker zulke humor heeft.
De gemiddelde fokker kan geen greintje sarcasme herkennen
Wat is dit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dat is zowaar een leuke reclame.
Ik zie ze eigenlijk alleen in UTO, GC, NWS, SEX, R&P, US, KLB, LIF, SES, STA, POL en DIG.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, dacht van wel, maar kan het mis hebben. Ligt eraan welk subforum je post ja. Hoewel: overal zijn vreemde types.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:04 schreef Tchock het volgende:
Verrek, zijn dat alle subforums uit je posthistory Laura.b? Wat een toeval.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk alleen in UTO, GC, NWS, SEX, R&P, US, KLB, LIF, SES, STA, POL en DIG.
Bedankt LR, nu ben ik de hele nacht deze prachtmuziek aan het luisteren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
https://soundcloud.com/nickiminaj/danny-glover-feat-nicki-minaj
Nicki Minaj heeft een nieuw nummer
Tot later
Einde bericht.
quote:
Maar ben je nou een kloon of niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:05 schreef Laura.b het volgende:
Sowieso gekkies in UTO, R&P, ONZ, KLB, POL, hier valt 't nog mee, SES in de slowchats, maar die doen zich normaal voor.
STA en OUD zijn normaal.
En BNW, TRUquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:08 schreef Laura.b het volgende:
NWS zitten de echte gekken trouwens, frontpage ook. Hoe kan ik die twee vergeten. :S
Ja, maar dat heb ik al zo'n 301919 keer gezegd en het is zo'n 107939 keer herhaald door mensen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ben je nou een kloon of niet.
Van wiequote:Op woensdag 29 januari 2014 02:10 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik al zo'n 301919 keer gezegd en het is zo'n 107939 keer herhaald door mensen.
Ja, inderdaad, maar die tel ik al niet eens meer mee. Heb ooit eens een DM gekregen van een jongen die wilde dat ik zijn meesteres ging spelen in real life, daar was hij naar op zoek en ik postte dominant, volgens hem. Dit is waarheid.quote:
Als het goed betaald, waarom nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar die tel ik al niet eens meer mee. Heb ooit eens een DM gekregen van een jongen die wilde dat ik zijn meesteres ging spelen in real life, daar was hij naar op zoek en ik postte dominant, volgens hem. Dit is waarheid.![]()
Pareltje inderdaad. Zozo, nog op zie ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
KLB / Daddy DJ net herontdekt
goed topic
Altijd he. Omg sommige nummertjes die daar voorbij komen en die je al jaren niet gehoord hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:32 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Pareltje inderdaad. Zozo, nog op zie ik
Ja, maar nu zit ik al 2 uur met 'WOH WE'RE GOING TO IBIZA! WOW WE GONNA HAVE A PARTY'quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd he. Omg sommige nummertjes die daar voorbij komen en die je al jaren niet gehoord hebt![]()
Ik hou wel van die muziek
Oh dat vind ik dan weer niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit ik al 2 uur met 'WOH WE'RE GOING TO IBIZA! WOW WE GONNA HAVE A PARTY'![]()
'90s&early '00s inderdaad.Hoe gaat het met je??
Awh, da's wel kut jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer niksMaar die Pakito-Living on Video is zo`n lekker nummmerr
![]()
Ja gaat wel oke, kreeg net even dipje vandaar dat ik nog wakker benwil zo wel gaan pitten eigenlijk.
Jij?
Trustenquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Awh, da's wel kut ja![]()
Ik moet ook maar eens slapen adieu
ben jij nog steeds wakkerquote:
ben wezen slapen #yoloquote:Op woensdag 29 januari 2014 06:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ben jij nog steeds wakkergestoord
quote:
wow jij bent vroegquote:
Nee, moet leren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi jancees
Moet jij ook naar school vandaag?
Jammer, anders ik had een paar goede liedjes gepost.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:04 schreef xcachet het volgende:
Echt kut dat je geen youtube filmpjes kan afspelen via wifi van de trein
Neu, 2 lessen van 1,5 uur waarvan 1,5 uur sport. Lekker boysteppenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer, anders ik had een paar goede liedjes gepost.
Heb je een lange dag op school?
Verplicht sport op het mbo zeker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neu, 2 lessen van 1,5 uur waarvan 1,5 uur sport. Lekker boysteppen
Nou iemand van het Friesland-Colllegequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verplicht sport op het mbo zeker?
Frieslandquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou iemand van het Friesland-Colllegezei van niet. Maar is volgens mij wel zo ja. Ach, opzicht ook wel leuk maar liever niet
Lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb net croissantjes bij de bakker gehaald
Poolse chauffeurs bij de AH werken het hardst.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan ook nog hard werken
#poolsementaliteit
lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb net croissantjes bij de bakker gehaald
op het land bedoel jequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Poolse chauffeurs bij de AH werken het hardst.
nopequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
op het land bedoel je
heb je ze weleens bloemkolen zien snijden
ja ik ook. 6.34 ofzo alquote:
ik snap jouw ondertitel nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik luister Tyler the Creator
ja beetje welquote:
ooh datquote:
van de jeugd? vertelquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:00 schreef supersof het volgende:
ik heb geen goede herinneringen met dat nieuwe album
Hayleyquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
My mom's gone, that fucking broad will never understand me
I'm not gay, I just wanna boogie to some Marvin
(What you think of Hayley Williams?) Fuck her, Wolf Haley robbing 'em
I'll crash that fucking airplane that that faggot nigga B.o.B is in
And stab Bruno Mars in his goddamn esophagus
And won't stop until the cops come in
Tyler
nou ik zat met mijn baas in de auto, want hij is bevriend met mn pa en woont dichtbij dus is handig dat ik met hem mee rijd naar kantoor.quote:
''Op seksuele wijze" ? Dat lijkt me awkward.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik zat met mijn baas in de auto, want hij is bevriend met mn pa en woont dichtbij dus is handig dat ik met hem mee rijd naar kantoor.
En toen kwam net dat album uit en lieten ze een nummer horen en dat was nogal awkwardweet niet meer welk nummer
ja diequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Op seksuele wijze" ? Dat lijkt me awkward.
quote:
Heb hem ook wel eens in het magazijn op staan. Iedereen raar kijken. Maar daar geef ik niet zoveel neuks omquote:
Jaaaaa SOFJE KOMT HIERHEENquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef supersof het volgende:
waarom doet de site van hogeschool rotterdam het niet
ja maar dat is niet je baas van een kantoor enzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hem ook wel eens in het magazijn op staan. Iedereen raar kijken. Maar daar geef ik niet zoveel neuks om
ja als die site het doetquote:
Mijn baas hoort het ook hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dat is niet je baas van een kantoor enzo
ja en jij zit niet met hem in een auto ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn baas hoort het ook hoor
Maar hij had het album eerder dan ik
Nee dat is waarquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en jij zit niet met hem in een auto ofzo
oplader?quote:
ja maar ik heb niet het lange snoer mee dus kan niet bij een stopcontactquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is waar
[..]
oplader?
Kan je niet ergens anders zitten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet het lange snoer mee dus kan niet bij een stopcontact
jawel, maar dan zit ik naast een jongen en die is heel raar en gaat dan meekijken enzo. ik log zo wel in op ipodquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders zitten?
FUCK DIE DUDEquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, maar dan zit ik naast een jongen en die is heel raar en gaat dan meekijken enzo. ik log zo wel in op ipod
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=zo.¬intopic=0
heh?quote:
Niet letterlijk. Maar fuck dat, er valt toch niets interessants te zienquote:
http://fok.nl/sherlock/?by=supersof&about=wow¬intopic=0quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
deze dan
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=wauw.¬intopic=0
en ik zit bij een vriendin aan tafel en is raar als ik weg gaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Maar fuck dat, er valt toch niets interessants te zien
Ja okay.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
en ik zit bij een vriendin aan tafel en is raar als ik weg ga
ik zeg te vaak wowquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=supersof&about=wow¬intopic=0
Wowquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg te vaak wow
http://fok.nl/sherlock/?by=JanCees&about=ok¬intopic=0
Daar zegt Sof buiten FOK! "kanker". Dat doe ik met jeetje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=supersof&about=wow¬intopic=0
okquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg te vaak wow
http://fok.nl/sherlock/?by=JanCees&about=ok¬intopic=0
ehmquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zegt Sof buiten FOK! "kanker". Dat doe ik met jeetje.
Zozo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=zo.¬intopic=0
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
moest lachen toen ik deze weer zagquote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
ik ben benieuwd hoe tjacka, inso en jc in het echt een gesprek houden
hoi
hoi
hoe gaat het
goed
ok
met jou
gaat wel
oke
....
.....
........
ben je er nog?
ja inso hier
Gewoon zoals het hoort 'Mozes Griebel' zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
moest lachen toen ik deze weer zag
Verdulleme nog aan toequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort 'Mozes Griebel' zeggen
breektquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:18 schreef JanCees het volgende:
#TeamInsomnia_
wie ons breken breken wij
dat laatstequote:
En ik ben onbreekbaarquote:
wie zitten er eigenlijk in teaminsoquote:
Ik zit op een stoelquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wie zitten er eigenlijk in teaminso
Dat klopt. Zou ook raar zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm
ik zeg nooit kanker
jij weet blijkbaar niks over mij
Hoi JanCees. Al progressie geboekt?quote:
wat een flauwe grapjes maak jij vandaagquote:
ik vind je niet meer aardigquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Zou ook raar zijn.
[..]
Hoi JanCees. Al progressie geboekt?
Sorryquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wat een flauwe grapjes maak jij vandaag
Iedereen is welkom want wij minachten niemand.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wie zitten er eigenlijk in teaminso
Ik heb de powerpoint geopendquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi JanCees. Al progressie geboekt?
De slogan staat ook in het BNW-SC gedichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iedereen is welkom want wij minachten niemand.
leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iedereen is welkom want wij minachten niemand.
Waarom denk je dat ik met kanker scheld?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Al ben ik blij dat je mij tenminste ooit als aardig ervaarde.
Toch weer een opsteker "ze haatte me niet altijd!'quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Al ben ik blij dat je mij tenminste ooit als aardig ervaarde.
Dat is echt een mooi gedichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
De slogan staat ook in het BNW-SC gedicht
Ja tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch weer een opsteker "ze haatte me niet altijd!'![]()
![]()
Die van Inso of die lange onder de spoiler?quote:
Preciesquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tochNet als "Ik heb tenminste ooit liefde gekend"
Die lange had ik nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van Inso of die lange onder de spoiler?
Dit is meer een "Thats what she said" grap en daarmee een copyrights by Typischquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lange had ik nog niet eerder gezien
inb4 jimbo
die lange hebben we met een groepje geschreven in topic 99quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die lange had ik nog niet eerder gezien
inb4 jimbo
We zijn er stil van. Dan is het ook wel een hele klus om dat gedicht volledig te kunnen begrijpen en op waarde te schatten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
die lange hebben we met een groepje geschreven in topic 99allemaal achter elkaar dichtstukjes enzo. Ik heb het eenmaal in topic 100 aan elkaar proberen te schrijven tot een redelijk lopend iets, met als uitdaging ieder dichtregeltje uit topic 99 te gebruiken
Het is niet voor iedereen weggelegd nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn er stil van. Dan is het ook wel een hele klus om dat gedicht volledig te kunnen begrijpen en op waarde te schatten.
Wat jammer dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
die lange hebben we met een groepje geschreven in topic 99allemaal achter elkaar dichtstukjes enzo. Ik heb het eenmaal in topic 100 aan elkaar proberen te schrijven tot een redelijk lopend iets, met als uitdaging ieder dichtregeltje uit topic 99 te gebruiken
Ik was net een halfuur volledig geconcentreerd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn er stil van. Dan is het ook wel een hele klus om dat gedicht volledig te kunnen begrijpen en op waarde te schatten.
Mooi hč?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik dat gemist heb
Het is echt prachtig
[..]
Ik was net een halfuur volledig geconcentreerd.
Je bent zelf mooiquote:
Zeer trots. Ik ben muziek aan het luisteren tot de lunch, of zoquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was net een halfuur volledig geconcentreerd.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf mooi![]()
[..]
Zeer trots. Ik ben muziek aan het luisteren tot de lunch, of zo
Smoothquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
ik was net in 020.
Drie hele minuten
voel me gelijk 40-45% dommer
Belhamel die je ook bentquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
Nu zit ik in de trein, nogsteeds in 020... maar iig een flinke weg verder dan centraal
Fout.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar moeder leest hier mee. Ik verdenk Muto.
Badass hequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Belhamel die je ook bent
Maar ik was dr vader al, ben jij dr broertje dan ?quote:
Geen Badess gelukkgquote:
hoi essjequote:
quote:
Hoiquote:
Lavje ook hierquote:
Goed hoorquote:
Zeggen ze dingen als 010 in plaats van Rotterdam?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef Jimbo het volgende:
ik zit naar twee mbo meisjes te luisteren hier
erg teleurgesteld in onze jeugd
Geen brand vandaag?quote:
Slechte grap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeggen ze dingen als 010 in plaats van Rotterdam?
wat leuk
Neequote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
wel vertelde er net een denken zwanger te zijn van een ONS, want van pijpen word je zwanger blijkbaar
Is ze lekker?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
wel vertelde er net een denken zwanger te zijn van een ONS, want van pijpen word je zwanger blijkbaar
best vermakelijk, onderuitgezakt in de trein met een laptoppie.quote:
Zijn ze geefbaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef Jimbo het volgende:
ik zit naar twee mbo meisjes te luisteren hier
erg teleurgesteld in onze jeugd
Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goeie quote welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Jimbo het volgende:
als je op 50kg[quote][ afbeelding ] Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze lekker?
[%
Wat is een ONS eigenlijk ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
ik ging zeggen;
Als je op 50kg overgewicht, en een dikke plofkop vol rode ontstoken tagbobbels valt.. dan is ze verdomd geil
one night stand.quote:
Ik zou haar helemaal kapot ONS'enquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
ik ging zeggen;
Als je op 50kg overgewicht, en een dikke plofkop vol rode ontstoken tagbobbels valt.. dan is ze verdomd geil
Hallo Sof.quote:
sofje !quote:
Ik denk, dat als ze op je gaat zitten.. je geen kant meer uit kanquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar helemaal kapot ONS'en
Ik dacht dat ONS een algemeen bekende term was?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
one night stand.
die term heeft essje me gister geleerd
Sofjequote:
Maar dan gaat hij kapot, niet zij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk, dat als ze op je gaat zitten.. je geen kant meer uit kan
ik ken hem pas door jouquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ONS een algemeen bekende term was?
[..]
Sofje
precies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij kapot, niet zij.
Ah nee. Ik pas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
ik ging zeggen;
Zo af en toe laat ik andere meedelen in mijn onuitputtelijke bron van kennis en wijsheidquote:
wow ja echt welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sofje !
ik zit in de trein. Spannend he ?
Jammer, van wat ik hoor is ze vrij makkelijk.quote:
Bedankt voor het medeleven Ess.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij kapot, niet zij.
Het leven gaat niet enkel over rozen. Regel je haar nummer nou nog voor mij of wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies.
Heb je opeens LittleFlatRabbit![]()
Dat kan ik alleen maar heel erg waarderenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo af en toe laat ik andere meedelen in mijn onuitputtelijke bron van kennis en wijsheid
Kieskeurig hoorquote:
Dit is mn 3e keer pas dat ik alleen reis, heel eng dit datquote:
OMG 4EBEquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven Ess.
[..]
Het leven gaat niet enkel over rozen. Regel je haar nummer nou nog voor mij of wat?
HA ! Hamsterineenkanon !quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]Serieus?
Als ik hem regel bel je dan?
Hey, ik hoor net dat je een goede vent zoekt, ik ken nog iemand voor je. Mooie jongen met bruine krullen. Erg welspraaks dit dat. Mag ik je nummer voor hem, jullie lijken me een leuk stel'quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hoe pak je dat aan?
"Hoi ik ken iemand die op minderjarige walvissen valt. Mag ik je nummer?"
Nou ja. Nu Sof mij niet meer mag zal ik mijn horizon toch moeten verbreden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hey, ik hoor net dat je een goede vent zoekt, ik ken nog iemand voor je. Mooie jongen met bruine krullen. Erg welspraaks dit dat. Mag ik je nummer voor hem, jullie lijken me een leuk stel'
Ja, sorry.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer, van wat ik hoor is ze vrij makkelijk.
Ja, ik alleen op leuke meisjes.quote:
Hoiquote:
Whieepquote:
Mannenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sorry.
[..]
Ja, ik alleen op leuke meisjes.
Lekker extra vetjes en proteīnenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whieep
Je zou eens je lesboek tegen haar gezicht moeten klappen, per ongeluk dan hekijken hoeveel talg er aan vast blijft kleven.
Oh, eet smakelijk iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |