Ik zeg niet dat het makkelijk is. Ik zeg alleen dat er genoeg studenten zijn die geen financiële steun krijgen van hun ouders. Ook zijn er studenten die geen ouders meer hebben. Ik vind het gewoon onzin dat Toto iets van aantrekt wat zijn ouders zeggen en dan maar niet gaat studeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou. Lijkt mij best moeilijk zonder ouders. Maar bijlenen kan. En wurken.
Precies. Het is duizendmaal Kut. Het punt wat we hier proberen te maken is dat je je daar niet door moet laten tegenhouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt iemand hier dan dat het makkelijk is?
Zeg ik dat iemand zegt dat het makkelijk is? Mis ik iets?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt iemand hier dan dat het makkelijk is?
Tsja, lijkt mij best moeilijk als je ouders je niet stimuleren en steunen. Hij moet het zelf weten. Als hij nu al de motivatie niet heeft om te beginnen, wordt het sowieso niks. Je moet wel willen studeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het makkelijk is. Ik zeg alleen dat er genoeg studenten zijn die geen financiële steun krijgen van hun ouders. Ook zijn er studenten die geen ouders meer hebben. Ik vind het gewoon onzin dat Toto iets van aantrekt wat zijn ouders zeggen en dan maar niet gaat studeren.
Ik/We probe(r)e(en)r hem duidelijk te maken dat hij zo zijn eigen leven verprutst door thuis niks te doen en dat hij té passief is. Hij probeert op alle manieren uitvluchten te verzinnen. Het niet mogen studeren van zijn ouders is geen argument. Geldgebrek is ook geen argument om niet te studeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Tsja, lijkt mij best moeilijk als je ouders je niet stimuleren en steunen. Hij moet het zelf weten. Als hij nu al de motivatie niet heeft om te beginnen, wordt het sowieso niks. Je moet wel willen studeren.
Vraag me wel eens af waarom sommige mensen hier dan zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Fascinerend hoe een forum vaak mensen met issues aantrekt.
Ik vraag me heel erg af hoe sommige users leven ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waarom sommige mensen hier dan zijn.
twitter:macklemore twitterde op vrijdag 18-09-2009 om 21:03:32911...bush knocked down the towers reageer retweet
Kan je proberen, maar als iemand bij voorbaat al smoesjes verzint, wordt het sowieso niks qua studie. Tenzij hij ineens het licht gaat zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik/We probe(r)e(en)r hem duidelijk te maken dat hij zo zijn eigen leven verprutst door thuis niks te doen en dat hij té passief is. Hij probeert op alle manieren uitvluchten te verzinnen. Het niet mogen studeren van zijn ouders is onzin. Geldgebrek is ook geen argument om niet te studeren.
Best veel mensen hebben wel (kleine) issues.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Fascinerend hoe een forum vaak mensen met issues aantrekt.
Mijn tijd verdoen niks mis mee. En ten alle tijde serieus posten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waarom sommige mensen hier dan zijn.
Ja maar ik bedoel niet een vriendje die hagelslag vergeet bij de aldi schat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan je proberen, maar als iemand bij voorbaat al smoesjes verzint, wordt het sowieso niks qua studie. Tenzij hij ineens het licht gaat zien.
[..]
Best veel mensen hebben wel (kleine) issues.
Was dat toevallig in z'n drugs/drank periode.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
twitter:macklemore twitterde op vrijdag 18-09-2009 om 21:03:32911...bush knocked down the towers reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet een vriendje die hagelslag vergeet bij de aldi schat.
Geen idee, haha. Hij wil er nu niet meer op ingaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dat toevallig in z'n drugs/drank periode.
Hoelang zal de persconferentie op zich laten wachten waarin hij stelt gehacked te zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
Hij wil er niet op ingaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang zal de persconferentie op zich laten wachten waarin hij stelt gehacked te zijn?(Wat ook wel moet)
Oh wacht die datum ook echtquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij wil er niet op ingaan.In elk geval ontkent hij het ook niet
Bericht is uit 2009 hè.
Nee, dat bedoel ik ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet een vriendje die hagelslag vergeet bij de aldi schat.
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Leukemia, wat klinkt het toch Nederlands terwijl het toch echt uit het Grieks is herleidt
Einde willekeurige hersenspinsel.
Trustenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou het punt is gemaakt.
Een fijne avond boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |