quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uitkom, omdat ik het niet mag.
trusten typquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef Typisch het volgende:
tijd om een serietje te kijken en te gaan pitten
trusten FOK!ertjes
Niemand weet of hij/zij de studie gaat halen, duh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Toto69 het volgende:
@Thock: Ik weet niet zeker of ik de studie zal halen. Maar vooraf al zeggen dat ik zou falen doe ik ook niet.
Dat weet niemand van te voren gekkie. Houdt dat een van die andere duizenden studenten tegen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Toto69 het volgende:
@Thock: Ik weet niet zeker of ik de studie zal halen. Maar vooraf al zeggen dat ik zou falen doe ik ook niet.
Ik kan hier niet op eigen houtje alles gaan regelen zonder steun, he.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik mocht van mijn basisschooljuffrouw ook niet naar vmbo tl, dus ik moest naar vmbo kader. Wat ik ook heb gedaan, gedwongen. En kijk eens waar ik nu zit.
Waar een wil is, is een weg.
Je zoekt nu gewoon slappe smoesjes en uitvluchten.
Geen geklaag vanuit jouw kant over 'Thock'?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
En als het je niet lukt, whooptiewhoop. Zonde van het collegegeld maar dan heb je ten minste iets gedaan. Je klaagt nu alleen maar dat je niets doet
Hoezo niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op eigen houtje alles gaan regelen zonder steun, he.
Uhm jawel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik klaag alleen als mensen het expres verkeerd doen. Dit was een typefoutje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen geklaag vanuit jouw kant over 'Thock'?
Je ouders staat hier los van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:43 schreef Toto69 het volgende:
@Etsu+Tchock; Weet ik, maak dat mjjn oudjes maar duidelijk.
Hoe ben jij ooit in Portugal gekomen met zo'n instelling?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wauw, Inso. Ik ben zowaar met je eens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanaf je 18e moet je elke hulp van je ouders als een gunst zien in plaats van een recht en er vanuit gaan dat je alles zelf moet opknappen.
Nou. Lijkt mij best moeilijk zonder ouders. Maar bijlenen kan. En wurken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]Tuurlijk wel. Weet je hoeveel studenten geen financiële steun van hun ouders krijgen, laat staan dat ze steun krijgen als ze op kamers gaan?
Zegt iemand hier dan dat het makkelijk is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Laura.b het volgende:
Nou. Lijkt mij best moeilijk zonder ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |