Bedankt LR, nu ben ik de hele nacht deze prachtmuziek aan het luisteren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
https://soundcloud.com/nickiminaj/danny-glover-feat-nicki-minaj
Nicki Minaj heeft een nieuw nummer
Tot later
Einde bericht.
quote:
Maar ben je nou een kloon of niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:05 schreef Laura.b het volgende:
Sowieso gekkies in UTO, R&P, ONZ, KLB, POL, hier valt 't nog mee, SES in de slowchats, maar die doen zich normaal voor.
STA en OUD zijn normaal.
En BNW, TRUquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:08 schreef Laura.b het volgende:
NWS zitten de echte gekken trouwens, frontpage ook. Hoe kan ik die twee vergeten. :S
Ja, maar dat heb ik al zo'n 301919 keer gezegd en het is zo'n 107939 keer herhaald door mensen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ben je nou een kloon of niet.
Van wiequote:Op woensdag 29 januari 2014 02:10 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik al zo'n 301919 keer gezegd en het is zo'n 107939 keer herhaald door mensen.
Ja, inderdaad, maar die tel ik al niet eens meer mee. Heb ooit eens een DM gekregen van een jongen die wilde dat ik zijn meesteres ging spelen in real life, daar was hij naar op zoek en ik postte dominant, volgens hem. Dit is waarheid.quote:
Als het goed betaald, waarom nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar die tel ik al niet eens meer mee. Heb ooit eens een DM gekregen van een jongen die wilde dat ik zijn meesteres ging spelen in real life, daar was hij naar op zoek en ik postte dominant, volgens hem. Dit is waarheid.![]()
Pareltje inderdaad. Zozo, nog op zie ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
KLB / Daddy DJ net herontdekt
goed topic
Altijd he. Omg sommige nummertjes die daar voorbij komen en die je al jaren niet gehoord hebtquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:32 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Pareltje inderdaad. Zozo, nog op zie ik
Ja, maar nu zit ik al 2 uur met 'WOH WE'RE GOING TO IBIZA! WOW WE GONNA HAVE A PARTY'quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd he. Omg sommige nummertjes die daar voorbij komen en die je al jaren niet gehoord hebt![]()
Ik hou wel van die muziek
Oh dat vind ik dan weer niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit ik al 2 uur met 'WOH WE'RE GOING TO IBIZA! WOW WE GONNA HAVE A PARTY'![]()
'90s&early '00s inderdaad.Hoe gaat het met je??
Awh, da's wel kut jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer niksMaar die Pakito-Living on Video is zo`n lekker nummmerr
![]()
Ja gaat wel oke, kreeg net even dipje vandaar dat ik nog wakker benwil zo wel gaan pitten eigenlijk.
Jij?
Trustenquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Awh, da's wel kut ja![]()
Ik moet ook maar eens slapen adieu
ben jij nog steeds wakkerquote:
ben wezen slapen #yoloquote:Op woensdag 29 januari 2014 06:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ben jij nog steeds wakkergestoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |