Wow, wat goed! Ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef Alixia het volgende:
[..]
37 weken en 1 dag
Voordat ik het vergeet te zeggen en het is hier een beetje off topic: ik geniet zo van de foto's van jouw meiden.Echt prachtig. *zwijmel*
Hey Wup, trek je het nog een beetje?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef WupWup het volgende:
Relaxed, Alixia, baby 1 in hoofdligging en 4cm cadeau! Ligt nummer twee ook met het hoofd naar beneden? Gelijk heb je dat je het strippen hebt afgehouden. Waarom haast als het prima met jullie gaat.
Ik heb die documentaire een paar maanden geleden al eens gezien, ik vond het heel interessant om van wat dichterbij te zien hoe dat nou in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Heeft er iemand nog de docu gezien gisteren van Holland Doc; With love from Russia? Gaat over een nederlands stel dat in Rusland een eicel donatie ondergaat, en hoe dat proces is z'n werk gaat. Bizar hoorLijkt me zo raar dat je een kind draagt en opvoed wat genetisch dus helemaal niet verwant is aan je... Ik prijs me dan toch weer extra gelukkig dat na 1 ronde chlomid het bij ons toch gelukt is
![]()
Vond ik wel heel erg de moeite waard om even een uurtje voor te gaan zitten.quote:Vier jaar lang worden de adoptieperikelen rond een Ethiopisch en een Deens echtpaar en hun kinderen gevolgd en hiermee wordt een andere kant van adoptie blootgelegd.
Meisje twee lag eerst naar boven en bij de laatste officiële echo naar beneden, maar hoe het nu is, weet ik eigenlijk niet. Daar is afgelopen maandag ook niet naar gekeken. Het maakt opzich ook niet veel uit, want de tweede baby krijgt toch veel ruimte als de eerste eruit is. Ik hoop zelf wel dat ze nog naar beneden ligt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef WupWup het volgende:
Relaxed, Alixia, baby 1 in hoofdligging en 4cm cadeau! Ligt nummer twee ook met het hoofd naar beneden? Gelijk heb je dat je het strippen hebt afgehouden. Waarom haast als het prima met jullie gaat.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef Burdie het volgende:
Ik snap 'm Alixia, bedankt voor de uitleg.
Heb hem van de week ook gezien, vreselijk! Mijn hart brakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Dyre het volgende:
Gevonden:
http://www.hollanddoc.nl/(...)gram:24076089¤tPage=3
[..]
Vond ik wel heel erg de moeite waard om even een uurtje voor te gaan zitten.
Het einde vond ik ook erg schrijnend eigenlijk. Een andere kant van adoptie waar je van tevoren níet aan wil denken.
Ook mijn ergste nachtmerrie.... hier ivf/icsi. Maar onze oudste (eigen productie) en jongste lijken wel zoveel op elkaar dat het toen iig goed is gegaan. Nu maar hopen dat dat dit keer ook zo is...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Geen eiceldonatie hier, maar Joopie is een IVF baby, en manlief heeft al een nachtmerrie gehad dat de kliniek het verkeerde potje heeft gebruikt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG!!
Ik kreeg vandaag de "wij jonge ouders" in de bus...
ik kreeg mijn laatstequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG!!
Ik kreeg vandaag de "wij jonge ouders" in de bus...
Ga jij ook voor 2,5 jaar achter elkaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is mij een eer jouw stokje over te nemen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ga jij ook voor 2,5 jaar achter elkaar
Ik wilde het ook wel zien!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
WHYYYYYY??
Ik ben dan niet geknipt, alleen gescheurd, maar no way dat ik het wilde zien. Durfde er ook echt pas na een week of 4 aan voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder doe ik rustig, heel rustig aan. Dreumes was voorbeeldig en heel lief vandaag
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ok, ja, da's wel zo veilig danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Burdie het volgende:
Ik zou afgaan op wat het voedingscentrum zegt, dus geen gerookte voorverpakte makreel.
http://www.voedingscentru(...)de-zwangerschap.aspx
Ah leuk Dyre, ga ik binnenkort ook maar even kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Dyre het volgende:
Gevonden:
http://www.hollanddoc.nl/(...)076089¤tPage=3
[..]
Vond ik wel heel erg de moeite waard om even een uurtje voor te gaan zitten.
Het einde vond ik ook erg schrijnend eigenlijk. Een andere kant van adoptie waar je van tevoren níet aan wil denken.
allemachtig...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Chanty het volgende:
Jakkes dat klinkt naar enf
Yoga blijft op bepaalde punten zweverig. Deze keer waren weer een lotusbloem in een warme vijver ver wegIk geef me er maar aan over en beslis over een aantal weken wel of ik nog iets anders ga doen.
En alixia al 4 cmdat is toch weer mooi meegenomen
O, dat klinkt leuk! Wat is het?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ah leuk Dyre, ga ik binnenkort ook maar even kijken![]()
Balen Enf, hopelijk voel je je snel weer beter![]()
Net terug van m'n eerste sportlesje, ik had zo'n grote mond dat ik zo graag iets actief wilde...... nou ik heb het gewetenDit was gewoon een groepsles zoals ik dat vroeger wel eens in de sportschool deed. Wederom met zijpasjes en bijbehorende armbewegingen waarbij ik altijd weer uit de maat lijk te zijn
, veel squats, oefeningen met gewichten en elastieken.... Dat wordt morgen spierpijn
Dat klinkt echt als iets wat ik niet moet gaan doen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Chanty het volgende:
Jakkes dat klinkt naar enf
Yoga blijft op bepaalde punten zweverig. Deze keer waren weer een lotusbloem in een warme vijver ver wegIk geef me er maar aan over en beslis over een aantal weken wel of ik nog iets anders ga doen.
Ik ook niet maar mijn geld krijg ik niet terug dus kan beter de lessen afmaken en dan heb ik alsnog drie maanden in iets anders te doen. Nuttige dingen absorberen, rest negerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als iets wat ik niet moet gaan doen...
Zwanger en fit, wordt hier gegeven bij een sportschool in de buurt. Is 10 lessenquote:
O, dat heb ik hier (=Veluwe) ook wel gezien. Eens even informeren...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Zwanger en fit, wordt hier gegeven bij een sportschool in de buurt. Is 10 lessen![]()
Chanty, het blijft dus zweven je yogaGenoeg tijd om evt nog wat anders te gaan doen toch
Begreep ik uit Woths dat je pas nog getest hebt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Cygne het volgende:
Jeetje, enfermera. Rustig aan hoor!![]()
Dat yoga klinkt echt precies als niks voor mij.
Maandag komt er een mevrouw van mvm.. Toch een beetje bang dat hun test negatief aangeeft.
Een treurwilg!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Chanty het volgende:
Hmmm fazz dat klinkt me weer iets te fanatiek.
Visualisatie is ook niet mijn ding. Net als praten over chakra's. Maar de ademhaling en spieroefeningen zijn volgens mij prima. Dus bij de visualisatie doe ik gewoon even mijn eigen dingeen vriend van me stelde al voor de treurwilg te doen
Volgens mij heb ik net contact gehad met fernandolag in bad en trommelde op mijn buik waar de kleine ongeveer ligt en ik krijg me ineens een ferme trap tegen mijn hand
toen nog even door gegaan: beetje duwen, wrijven, kloppen en telkens kreeg ik na een paar seconden "antwoord"
Ik geloof het ook nog helemaal niet. Testen worden ook niet donkerder, geeft ook niet zoveel vertrouwen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Begreep ik uit Woths dat je pas nog getest hebt?
Kan het me sowieso wel voorstellen, je hebt geen idee wat er binnen allemaal wel of niet gebeurt.
graag gedaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef DJMomo het volgende:
Dank mignonne! Fijn hoe je altijd zonder doekjes erom te winden onze vragen beantwoordt!
Ik ga nu iets zeggen wat ze mij ook gezegd hebben, maar stop met testen, het haalt niets uit,.je wordt er alleen maar onzeker van, ik was obsessief aan het testen ( controledwang gevalletje) maar daardoor zijn die eerste weken niet fijner geworden, want de ene dag was t streepje lichter dan de andere en de cb ging ook niet van 2-3 naar 3+....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik geloof het ook nog helemaal niet. Testen worden ook niet donkerder, geeft ook niet zoveel vertrouwen.
Ik weet niet zo goed hoe dat gaat met hcg, maar wat GM zegt klinkt wel logisch. Afwachten is helaas de enige optie en ik doe met je meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik geloof het ook nog helemaal niet. Testen worden ook niet donkerder, geeft ook niet zoveel vertrouwen.
Ik wil andere gewoon graag behoeden voor de dwangmatigheid vh testen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe dat gaat met hcg, maar wat GM zegt klinkt wel logisch. Afwachten is helaas de enige optie en ik doe met je mee
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef Enfermera het volgende:
Franny gefeliciteerd met je dochter!!Mooie naam!
[..]
Ik wilde het ook wel zien!Manlief en vriendin stonden ook mee te kijken met het hechten. Eerst zei de gyn nog; kijk maar niet hoor. Maar ze vonden het allebei heel interessant
En mij boeide het niet. Best hoor
Heb verder even niet bijgelezen. Baaldag vandaag.Over je spoiler: als ik zo'n heftige aanval heb, dan is het bij mij ook altijd heel gevoelig de rest van de dag. En het kan ook licht verkrampt blijven/licht blijven krampen, ik noemde dat al ruim voor de geboorte van Saar 'naweeën'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder doe ik rustig, heel rustig aan. Dreumes was voorbeeldig en heel lief vandaagMaar het suckt wel hoor!
Ik maak me er zelf nooit veel zorgen over omdat ik het echt al jaren heb (geen zorgen, maar snotver, wat is zo'n kramp klote!), dus voor mij niks nieuws. Maar als je er geen ervaring mee hebt, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je er enorm van schrikt als je zwanger bent.
Misschien sowieso geen slecht idee om naar de gyn over te stappen? Al is het vanwege je eigen gemoedsrust?![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Franny_G het volgende:
Ik voel me echt een beetje euforisch.
True, maar toch is het lastig om het niet emotioneel te bekijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil andere gewoon graag behoeden voor de dwangmatigheid vh testen.
Dat bij een mk een test positief blijft heb ik ook pas in WOHTS geleerd..
Ik weet t! Die eerste weken zijn killing!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
True, maar toch is het lastig om het niet emotioneel te bekijken.
Ik test trouwens niet elke dag. Heb nu nog 1 test en die doe ik maandag voor de mvm mevrouw komt.
En voor de rest steek ik wel even mn kop in t zand tot de eerste echo.
Dat vind ik dan nog een nuttige visualisatie, maar palmbomen en lotusbloemen (het idee is natuurlijk om je hoofd leeg te maken en volledig te ontspannend door aan iets rustgevends te denken, maar ik word er een beetje sarcastisch van altijdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een treurwilg!![]()
![]()
Ik deed het automatisch denk ik bij mn oudste. Ik zat onder de douche toen het grootste deel en als ik een wee kreeg zette ik me met mn voeten af tegen het douchewandje, dan stelde ik me voor hoe die wee steeds meer opkwam, alsof je een bergje opging, dan zag ik dat mn baby helemaal in elkaar geplet werd in mn buik en dan ging we wieeee zo de andere kant van die berg weer af, heel rap naar beneden. Zodra die wee weer een klein beetje zakte lukte het goed om te ontspannen.
bij mn tweede ging dat veel moeilijker, die weeën zaten korter op elkaar en ze blééf maar bewegen ook
Dat is wel balen dat ze niet gehaald worden, woon je erg afgelegen of zo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef geppie het volgende:
Jeetje Enfermera wat een 'eng' idee dat het noodnummer niet beantwoord werd, daar zou ik echt van gaan flippen denk ik![]()
Werkt zo'n hittepit-kussen niet wat verlichtend of een kruik? Doe rustig aan!
Cygne: ik had vandaag die mevrouw van mvm over de vloer en ik kreeg het ook even benauwd bij het zien van die test, want het streepje was verdomde licht(ik had echt een knallende streep verwacht) mvm-mevrouw hing op dat moment aan de telefoon en kon me pas daarna vertellen dat het normaal was voor mijn termijn (morgen 11 weken). Ik had ook een super geavanceerde test verwacht
terwijl het meer weg had van zo'n testjezelf.nl ding.
Wat me ook tegenviel (ivm mijn extreme luiheid) dat die pisflessen niet worden opgehaald maar dat ik ze naar een soort depot moet brengen.
Wat bewegen betreft: ik moet/wil zelf ook wat gaan doen om te voorkomen dat ik >33kg aankom net als de vorige keer. Maar het moet wel iets tussenin dat van Chanty en Fazz zitten respectievelijk te zweverig of te véél beweging
Vaagquote:
Op de een of andere manier moet ik nu aan Georgina Verbaan en dr ananas denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog een nuttige visualisatie, maar palmbomen en lotusbloemen (het idee is natuurlijk om je hoofd leeg te maken en volledig te ontspannend door aan iets rustgevends te denken, maar ik word er een beetje sarcastisch van altijd). Ik heb geen idee hoe weeen voelen, maar ik stel me een wee voor als een grote enge golf die op je afkomt, je optilt naar een hoogtepunt en waar je weer vanaf glijdt. Zoiets kan een nuttige visualisatie zijn denk ik straks.
En Cygne... GM spreekt wijze woorden
Geppie, ik ben dan nog geen 7 weken. Dus benieuwd of hij uberhaupt een streepje geeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef geppie het volgende:
Jeetje Enfermera wat een 'eng' idee dat het noodnummer niet beantwoord werd, daar zou ik echt van gaan flippen denk ik![]()
Werkt zo'n hittepit-kussen niet wat verlichtend of een kruik? Doe rustig aan!
Cygne; mss heeft GM idd gelijk en brengt het iets meer rust als je niet meer test, de eerste weken zijn ook verschrikkelijk onzeker. Kop in het zand steken vond ik zelf eigenlijk ook een hele goede methode.
Ik had trouwens vandaag ook die mevrouw van mvm over de vloer en ik kreeg het ook even benauwd bij het zien van die test, want het streepje was verdomde licht(ik had echt een knallende streep verwacht) mvm-mevrouw hing op dat moment aan de telefoon en kon me pas daarna vertellen dat het normaal was voor mijn termijn (morgen 11 weken). Ik had ook een super geavanceerde test verwacht
terwijl het meer weg had van zo'n testjezelf.nl ding.
Wat me ook tegenviel (ivm mijn extreme luiheid) dat die pisflessen niet worden opgehaald maar dat ik ze naar een soort depot moet brengen.
Wat bewegen betreft: ik moet/wil zelf ook wat gaan doen om te voorkomen dat ik >33kg aankom net als de vorige keer. Maar het moet wel iets tussenin dat van Chanty en Fazz zitten respectievelijk te zweverig of te véél beweging
Ik was vijf weken toen ze testten en had een prima streepquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:10 schreef Cygne het volgende:
[..]
Geppie, ik ben dan nog geen 7 weken. Dus benieuwd of hij uberhaupt een streepje geeft.
Ik zou ze ook naar een depot moeten brengen, wil ze niet hier beneden bij de flat. Oh, moet naar een apotheek. Ik heb geen rijbewijs en een half uur fietsen ermee zie ik ook niet zitten. Man redt het ook niet met zijn werktijden om te brengen. Op zaterdag zou wel kunnen maar het mag alleen op vrijdag, zei ze.
Wist niet dat je tussen de weeen door niks voeltquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Op de een of andere manier moet ik nu aan Georgina Verbaan en dr ananas denken
Maar idd, dat. Zolang het maar helpt om wat je voelt een plaats te geven. Zo'n wee lijkt eindeloos lang te duren als je er midden in zit. Terwijl als je je zo'n golf voorstelt dan voel je ook hoe hij opklimt, hoe het einde in zicht komt, en hoe hij weer afglijdt vervolgens. Dat maakt het beter behapbaar denk ik.
Als je een uur lang om de 2 minuten een wee van 1 minuut hebt, dan heb je dus 1 minuut hard werken en 2 minuten rust. Om de 2 minuten weeën is hardstikke heftig en haske hard werken, maar als je het heel droog bekijkt, op een uur tijd, heb je dus 20 minuten pijn in je buik, en 40 minuten voel je helemaal niets. Die tijd tussen je weeën, dáár moet je je op focussen, daar haal je je winst mee. Als je dan goed kunt ontspannen en je voor kunt bereiden om de volgende wee dan heb je de helft al gewonnen. Daarom, ogen dicht, licht gedimd, iedereen zn klep dicht en een houding aannemen die voor jou comfortabel is.
let me rephrase thatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wist niet dat je tussen de weeen door niks voeltOp de een of andere manier vind ik dat een heel geruststellende gedachte. Dat ik heeeeel even tijd heb om op adem te komen en me voor te bereiden.
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
let me rephrase that
je hebt geen pijn tussendoor. Niet zo dat je helemaal niets voelt, soms wel, soms voel je wat druk van het hoofdje dat wat dieper het bekken in zakt bijvoorbeeld. Maar de pijn van de wee niet. Die rust tussendoor is echt je rustmoment om weer even op adem te komen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Chanty het volgende:
Even een toevoeging: als je een weeënstorm hebt, heb je dus wel continu pijn zonder pauze (bij de ontsluitingsweeën). Pijnvrije momenten zijn geen garantiequote:Op woensdag 29 januari 2014 08:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorik dacht aan continu helse pijnen.
voor de 37 en 10 weken
Ah joh, een paar maanden na de bevalling ben je überhaupt alles vergeten, dus no worriesquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorik dacht aan continu helse pijnen.
voor de 37 en 10 weken
Wij moesten ons de vorige les ook concentreren op een woord waar we op dat moment behoefte aan hadden en dat vervolgens door ons lijf laten vloeien. Ik kon alleen maar aan 'slaap' denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog een nuttige visualisatie, maar palmbomen en lotusbloemen (het idee is natuurlijk om je hoofd leeg te maken en volledig te ontspannend door aan iets rustgevends te denken, maar ik word er een beetje sarcastisch van altijd). Ik heb geen idee hoe weeen voelen, maar ik stel me een wee voor als een grote enge golf die op je afkomt, je optilt naar een hoogtepunt en waar je weer vanaf glijdt. Zoiets kan een nuttige visualisatie zijn denk ik straks.
En Cygne... GM spreekt wijze woorden
Dat. En ik vond het heel angstig omdat ik overal had gelezen dat er even tijd tussen elke wee zou zitten en nu was dat niet zo, ik vond dat iemand me wel iets over de mogelijkheid van een weeenstorm had mogen vertellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Even een toevoeging: als je een weeënstorm hebt, heb je dus wel continu pijn zonder pauze (bij de ontsluitingsweeën). Pijnvrije momenten zijn geen garantie
ik had me dat niet zo gerealiseerd, ik was volledig overrompeld door de weeënstorm
+1quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. En ik vond het heel angstig omdat ik overal had gelezen dat er even tijd tussen elke wee zou zitten en nu was dat niet zo, ik vond dat iemand me wel iets over de mogelijkheid van een weeenstorm had mogen vertellen![]()
Oh, dat is ook wel handig, maar dat skipt wat lastiger als ik het niks vindquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:21 schreef klaprooss het volgende:
35 weken!![]()
37 weken voor NZ en 10 voor Dyre!
Jammer van de laatste uurtjes Momo en RFR! Maar wel tieten die het doen!
Dot ik heb mp3 van hypnobirthing. Een hele cursus vond ik 1 te duur en 2 wat jij zegt
Dat lijkt me idd niet tof, hier al vaker over gelezen en ik hoop maar dat ik dat niet krijg. Ik had alleen gedacht dat je tussen gewone weeen door ook steeds pijn voelt en die meer echt aanzwelt met een wee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Even een toevoeging: als je een weeënstorm hebt, heb je dus wel continu pijn zonder pauze (bij de ontsluitingsweeën). Pijnvrije momenten zijn geen garantie
ik had me dat niet zo gerealiseerd, ik was volledig overrompeld door de weeënstorm
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:21 schreef klaprooss het volgende:
35 weken!![]()
37 weken voor NZ en 10 voor Dyre!
Jammer van de laatste uurtjes Momo en RFR! Maar wel tieten die het doen!
Dot ik heb mp3 van hypnobirthing. Een hele cursus vond ik 1 te duur en 2 wat jij zegt
Nouja, omdat het al een hele tijd rustig is en ook in mn zwangerschap goed ging net als bij mn andere dochter (waar ik wel een consult bij de gyn heb gehad), hebben we weer dezelfde afspraken; zolang het goed gaat bij de vk onder controle en 2 extra groeiecho's. Is het onrustig dan ws naar gyn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat mij betreft heb je gelijk! En ik had eigenlijk al gedacht dat jij wel bij de gyn zou lopen ivm je buikklachten ed...
Rustig aan en laat je maar lekker vertroetelen
Dank je. Ik vermoed dat het weer een middagje ziekenhuis gaat worden, want ik voel me niet helemaal lekker en heb zo'n gejaagd gevoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |