let me rephrase thatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wist niet dat je tussen de weeen door niks voeltOp de een of andere manier vind ik dat een heel geruststellende gedachte. Dat ik heeeeel even tijd heb om op adem te komen en me voor te bereiden.
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
let me rephrase that
je hebt geen pijn tussendoor. Niet zo dat je helemaal niets voelt, soms wel, soms voel je wat druk van het hoofdje dat wat dieper het bekken in zakt bijvoorbeeld. Maar de pijn van de wee niet. Die rust tussendoor is echt je rustmoment om weer even op adem te komen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Chanty het volgende:
Yoga blijft op bepaalde punten zweverig. Deze keer waren weer een lotusbloem in een warme vijver ver wegIk geef me er maar aan over en beslis over een aantal weken wel of ik nog iets anders ga doen.
Even een toevoeging: als je een weeënstorm hebt, heb je dus wel continu pijn zonder pauze (bij de ontsluitingsweeën). Pijnvrije momenten zijn geen garantiequote:Op woensdag 29 januari 2014 08:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorik dacht aan continu helse pijnen.
voor de 37 en 10 weken
Ah joh, een paar maanden na de bevalling ben je überhaupt alles vergeten, dus no worriesquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorik dacht aan continu helse pijnen.
voor de 37 en 10 weken
Wij moesten ons de vorige les ook concentreren op een woord waar we op dat moment behoefte aan hadden en dat vervolgens door ons lijf laten vloeien. Ik kon alleen maar aan 'slaap' denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog een nuttige visualisatie, maar palmbomen en lotusbloemen (het idee is natuurlijk om je hoofd leeg te maken en volledig te ontspannend door aan iets rustgevends te denken, maar ik word er een beetje sarcastisch van altijd). Ik heb geen idee hoe weeen voelen, maar ik stel me een wee voor als een grote enge golf die op je afkomt, je optilt naar een hoogtepunt en waar je weer vanaf glijdt. Zoiets kan een nuttige visualisatie zijn denk ik straks.
En Cygne... GM spreekt wijze woorden
Dat. En ik vond het heel angstig omdat ik overal had gelezen dat er even tijd tussen elke wee zou zitten en nu was dat niet zo, ik vond dat iemand me wel iets over de mogelijkheid van een weeenstorm had mogen vertellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Even een toevoeging: als je een weeënstorm hebt, heb je dus wel continu pijn zonder pauze (bij de ontsluitingsweeën). Pijnvrije momenten zijn geen garantie
ik had me dat niet zo gerealiseerd, ik was volledig overrompeld door de weeënstorm
+1quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. En ik vond het heel angstig omdat ik overal had gelezen dat er even tijd tussen elke wee zou zitten en nu was dat niet zo, ik vond dat iemand me wel iets over de mogelijkheid van een weeenstorm had mogen vertellen![]()
Oh, dat is ook wel handig, maar dat skipt wat lastiger als ik het niks vindquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:21 schreef klaprooss het volgende:
35 weken!![]()
37 weken voor NZ en 10 voor Dyre!
Jammer van de laatste uurtjes Momo en RFR! Maar wel tieten die het doen!
Dot ik heb mp3 van hypnobirthing. Een hele cursus vond ik 1 te duur en 2 wat jij zegt
Dat lijkt me idd niet tof, hier al vaker over gelezen en ik hoop maar dat ik dat niet krijg. Ik had alleen gedacht dat je tussen gewone weeen door ook steeds pijn voelt en die meer echt aanzwelt met een wee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Even een toevoeging: als je een weeënstorm hebt, heb je dus wel continu pijn zonder pauze (bij de ontsluitingsweeën). Pijnvrije momenten zijn geen garantie
ik had me dat niet zo gerealiseerd, ik was volledig overrompeld door de weeënstorm
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:21 schreef klaprooss het volgende:
35 weken!![]()
37 weken voor NZ en 10 voor Dyre!
Jammer van de laatste uurtjes Momo en RFR! Maar wel tieten die het doen!
Dot ik heb mp3 van hypnobirthing. Een hele cursus vond ik 1 te duur en 2 wat jij zegt
Nouja, omdat het al een hele tijd rustig is en ook in mn zwangerschap goed ging net als bij mn andere dochter (waar ik wel een consult bij de gyn heb gehad), hebben we weer dezelfde afspraken; zolang het goed gaat bij de vk onder controle en 2 extra groeiecho's. Is het onrustig dan ws naar gyn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat mij betreft heb je gelijk! En ik had eigenlijk al gedacht dat jij wel bij de gyn zou lopen ivm je buikklachten ed...
Rustig aan en laat je maar lekker vertroetelen
Dank je. Ik vermoed dat het weer een middagje ziekenhuis gaat worden, want ik voel me niet helemaal lekker en heb zo'n gejaagd gevoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |