Hoezo 'steeds' minder? Waren er eerst wel megatransfers van en naar Nederlandse clubs? En dan heb ik het niet over Cruijff of zo, maar meer recent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En eredivisie spitsen worden steeds minder waard.
Als je ziet wat er in de eredivisie topscorer is geworden.
nee maar geen buitenlandse club gaat nog 15 miljoen neerleggen voor nederlandse spitsenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo 'steeds' minder? Waren er eerst wel megatransfers van en naar Nederlandse clubs? En dan heb ik het niet over Cruijff of zo, maar meer recent.
Valt wel mee hoor. Beetje inflatie misschien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar de prijzen zijn gewoon sowieso omhoog gegaan bedoel ik.
Dat lijkt mij ook, maar die zijn niet bedoeld als richtprijs. Dat is gewoon 'noem eens een exorbitant bedrag dat toch nooit iemand gaat betalen'.quote:Ik denk dat zowel Messi als Ronaldo nu een clausule van Zo'n 200 miljoen in hun contract hebben.
Finnbogason is wel een baasjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En eredivisie spitsen worden steeds minder waard.
Als je ziet wat er in de eredivisie topscorer is geworden.
Maar dat is sowieso bijna nog nooit gebeurd. Dus waarom dan 'steeds minder'?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar geen buitenlandse club gaat nog 15 miljoen neerleggen voor nederlandse spitsen
Een matig spelertje als Kuyt ging voor 18.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso bijna nog nooit gebeurd. Dus waarom dan 'steeds minder'?
Ik zie psg het wel doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Beetje inflatie misschien.
[..]
Dat lijkt mij ook, maar die zijn niet bedoeld als richtprijs. Dat is gewoon 'noem eens een exorbitant bedrag dat toch nooit iemand gaat betalen'.
Dudekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Die heeft nog 200 wedstrijden bij Liverpool gespeeld.
In Liverpool hebben ze soms het Feyenoord-syndroom.
Als je maar inzet toont.
Het is tien keer gebeurd dat een Nederlander voor meer dan vijftien verkocht werd door een Nederlandse club. In 2006, 2007, 2008, 2009 en 2012 één keer per jaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een matig spelertje als Kuyt ging voor 18.
Het was meer een reactie dat je 15 miljoen voor de Pel kan vragen. We moeten blij zijn met de helft. Geen serieuze club durft z'n vingers te branden aan spitsen in de eredivisie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:33 schreef Tchock het volgende:
Dus hoezo is het dan nu ineens slechter dan eerst? Dat was altijd al een extreme zeldzaamheid.
Komt een hele hele matige generatie aan. Zou me niets verbazen als Nederland binnekort 1 of 2 toernooien mist.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Nederlandse spitsen gaan het ook niet waarmaken. Castaignos en Locadia zijn beide al genoemd als opvolger van Persie, nou ze komen nog niet in de buurt van Stuntelaar
Ligt er ook aan waar hij heen gaat. Rusland of Midden-Oosten kan je best 15 vragen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was meer een reactie dat je 15 miljoen voor de Pel kan vragen. We moeten blij zijn met de helft. Geen serieuze club durft z'n vingers te branden aan spitsen in de eredivisie.
Nee joh. Het is niet zo goed als het was, vooral achterin, maar dat wil niet zeggen dat we niets meer kunnen. Bovendien is een ijzersterk team ook geen garantie voor succes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komt een hele hele matige generatie aan. Zou me niets verbazen als Nederland binnekort 1 of 2 toernooien mist.
Ik vind Blind prima spelertje inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Het is niet zo goed als het was, vooral achterin, maar dat wil niet zeggen dat we niets meer kunnen. Bovendien is een ijzersterk team ook geen garantie voor succes.
Mensen doemdenken altijd te veel. Een speler als Blind is echt niet slechter dan een Reiziger was of zo.
Nee maar Reiziger was dan ook geen dragende speler. Dat gaat Blind wel worden als er niet heel snel wat spelers op staan en rvp, sneijder en robben weg gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
Mensen doemdenken altijd te veel. Een speler als Blind is echt niet slechter dan een Reiziger was of zo.
Blind is echt heel goed. Wordt ook in absurd tempo steeds beter. En inderdaad, keepersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Blind prima spelertje inderdaad.
En keepers zit ook wel goed voor komende jaren.
Dan volg jij Strootman niet bij Roma.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee maar Reiziger was dan ook geen dragende speler. Dat gaat Blind wel worden als er niet heel snel wat spelers op staan en rvp, sneijder en robben weg gaan.
Mulderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind is echt heel goed. Wordt ook in absurd tempo steeds beter. En inderdaad, keepersZoet, Vorm, Stekel, Cillessen, Mulder (geen idee hoe oud die is)
Oké misschien had ik Mulder er niet in moeten zetten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je hebt hem nooit zien spelen?
Cillessen zonder twijfelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Oké sorry voor Mulder dat was een miscalculatie. Ik denk zelf dat Cillessen en Zoet om de troon gaan strijden.
Is Boer beter?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Slechtste keeper van het linkerrijtje.
Zoet is nog veel te onervaren. Dat kan je niet als eerste doelman neerzetten in Brazilië.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Oké sorry voor Mulder dat was een miscalculatie. Ik denk zelf dat Cillessen en Zoet om de troon gaan strijden.
Maar daarna? En wie vind je beter, Krul of Vorm?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoet is nog veel te onervaren. Dat kan je niet als eerste doelman neerzetten in Brazilië.
Krul of Vorm
Cilessen kan ook maar moet wel stabiel blijven, denk dat Stekelenburg niet op tijd in topvorm komt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daarna? En wie vind je beter, Krul of Vorm?
Haha dat zag er zo tof uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:45 schreef Fok-it het volgende:
Die wedstrijd van Krul tegen de Spurs.
Toen keepte hij echt beste wedstrijd van z'n leven
Lewa alleen hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat Polen niet mee doet.
Maar in de regel kunnen ze er ook niets van
Ja hij is ook nog te wisselend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dat zag er zo tof uitAl valt het wel mee hoe knap het was als je De Zestien mag geloven.
ja tegen denemarken dacht ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klich. Ik zeg het je. Heeft al een paar wedstrijden mee mogen doen en al gescoord.
Hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tegen denemarken dacht ik.
Die wedstrijd heb ik gezien.
Dat was een erg saaie wedstrijd.
poolse trots he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaWaarom kijk je dan ook oefenwedstrijden van Polen
Eens. Speelt prima en een goede backup voor de magere verdediging.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
Vind trouwens dat van Dijk ook een kans moet krijgen voor het WK
Ajax zonder twijfel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:54 schreef Tchock het volgende:
Wie wordt er trouwens kampioen? Veilig Ajax of stunt Vitesse? Of kan Twente of Feyenoord iets? Leuke vraag vind ik dat altijd.
Ik denk dat het nog wel spannend wordt. Ajax kan niet met hangen en wurgen blijven winnen en het was nu al drie keer vlak achter elkaar (Cambuur, Roda, GAE) net aan. Europees voetbal er bij en de beker is nog een zwaar seizoen ook.quote:
Meh. Op zich heb je wel gelijk. Het is gewoon een lesje in hoe koop ik een kampioenschap.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat vitesse toch zo precies niets he
Nooit vol, allemaal huurlingen en buitenlanders. Matige achterban. Lelijk stadion.
Ik kan dat niet eens haten.
Doe dus maar ajax.
Hadden ze dat vroeger meer? Zit me dat te bedenken maar zou het niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En het leeft daar bij veel mensen in de stad ook niet.
Toen Machlas daar speelde, die periodequote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadden ze dat vroeger meer? Zit me dat te bedenken maar zou het niet weten eigenlijk
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadden ze dat vroeger meer? Zit me dat te bedenken maar zou het niet weten eigenlijk
Lucky you, ik zit al in Enschede te wachten voor mijn herkansing HTMLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:22 schreef supersof het volgende:
Goedemorgen. Ik dacht dat ik al bijna weg moest maar ik vergiste me een uur, meevallertje
9.46 pas de busquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lucky you, ik zit al in Enschede te wachten voor mijn herkansing HTML
quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow kijk deze taartOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
goed, met jou?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:49 schreef supersof het volgende:
je bent met 2 weken jarig, zorg er voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow kijk deze taart
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
goed zoquote:
hoi jimboquote:
nee man veel te veel werkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent met 2 weken jarig, zorg er voor
quote:
hoi sofkequote:
wat ga jij doen vandaag?quote:
inb4 pretopleidingquote:
valt wel mee tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
inb4 pretopleiding
Kunst & Techniek. Ja eht is HBO
Beetje pretopleiding, beetje
Het is niet alleen tekenen enzoquote:
daaromquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet alleen tekenen enzoMja
snap niet wat er mis mee zou zijn als het wel alleen naar tekenen wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet alleen tekenen enzoMja
Dat je er uiteindelijk weinig werk mee kan vinden. Ontwerpen is leuk, maar als ik ook technisch, pyschologisch en in marketing (wat eigenlijk dus psychologie is) mijn weg kan vinden, kan ik veel meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet wat er mis mee zou zijn als het wel alleen naar tekenen was
nja ik doel meer op het feit dat tekenen, vaak kunstacademie en dergelijke, zo onderschat wordt. Natuurlijk, je hebt niet echt veel kans op een baan, maar dat heb je momenteel in zoveel branches dat je beter kan doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je er uiteindelijk weinig werk mee kan vinden. Ontwerpen is leuk, maar als ik ook technisch, pyschologisch en in marketing (wat eigenlijk dus psychologie is) mijn weg kan vinden, kan ik veel meer.
Lekker laten liggen, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
De watervlek op mijn telefoonscherm is vannacht met de helft gekrompen![]()
![]()
Welk liedje is datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goud om de vingers, kom maar bij pappa, AirMax van patta ik ga ver voor een tatta!
Faberyayo
mooi zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
De watervlek op mijn telefoonscherm is vannacht met de helft gekrompen![]()
![]()
Ja nouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker laten liggen, zou ik zeggen
Jij en electronica![]()
Ja dat is zo. Als je echt goed bent, lukt het wel. Een vriend van me zit op de Herman Brood academie. Lekker elke maand alles lenen wat het DUO toe laat. Zijn plan? Beroemd worden. Ik heb natuurlijk mijn vraagtekens, maarjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nja ik doel meer op het feit dat tekenen, vaak kunstacademie en dergelijke, zo onderschat wordt. Natuurlijk, je hebt niet echt veel kans op een baan, maar dat heb je momenteel in zoveel branches dat je beter kan doen wat je leuk vindt.
Uniform Remix. Mat Lange Fransquote:
Lange Frans heeft ook wel goede liedjes hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uniform Remix. Mat Lange Frans
En Rbdjan zie ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uniform Remix. Mat Lange Frans
"Zing een liedje voor me Fransquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lange Frans heeft ook wel goede liedjes hoor
als je echt wilt dan lukt het vast wel, ooit. Maar je moet wel klein beginnen dus ik denk dat hij nog wel even met een schuld rondloopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Als je echt goed bent, lukt het wel. Een vriend van me zit op de Herman Brood academie. Lekker elke maand alles lenen wat het DUO toe laat. Zijn plan? Beroemd worden. Ik heb natuurlijk mijn vraagtekens, maarja
Op Het Land Van staan wel redelijke liedjes hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:11 schreef Muto het volgende:
[..]
"Zing een liedje voor me Frans
Ook al is het in het... Frans"
Lul dus niet.
Dat kwam door Baas Bquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op Het Land Van staan wel redelijke liedjes hoor.
Daarom stort ik mij ook niet op de muziek. De kans dat ik iets zou kunnen maken is gewoon klein. Blijft een serieuze hobby. Wel eentje waar ik meer tijd in moet stekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
als je echt wilt dan lukt het vast wel, ooit. Maar je moet wel klein beginnen dus ik denk dat hij nog wel even met een schuld rondloopt.
Maar neem mijn moeder, ze heeft gestudeerd voor binnenhuisarchitecte en heeft dat ook jaren gedaan tot ongeveer jeweetwel maar ze was ook al jaren bezig met schilderen en andere dingen en afgelopen week heeft ze twee dingen verkochtals je het wilt en je best doet kan het best
Je moet het ook niet doen omdat je 'het wil maken'. Je moet het doen omdat je ervan houdt. En als je dat echt doet, en je krijgt het technische aspect van produceren een beetje onder de knie dan is dat wel te horen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom stort ik mij ook niet op de muziek. De kans dat ik iets zou kunnen maken is gewoon klein. Blijft een serieuze hobby. Wel eentje waar ik meer tijd in moet steken
10.30quote:
Klopt. Anders had ik wel een Martin Garrix-achtige track gemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet het ook niet doen omdat je 'het wil maken'. Je moet het doen omdat je ervan houdt. En als je dat echt doet, en je krijgt het technische aspect van produceren een beetje onder de knie dan is dat wel te horen.
Écht goede producers worden altijd wel ontdekt.
True, je moet het eigenlijk als hobby doen totdat je ervan kunt leven. Maar dat is niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Anders had ik wel een Martin Garrix-achtige track gemaaktMaar als dat het enige is waar je je op focust en verder geen opleiding doet is er wel een drang om het te maken, want geld heb je toch nodig. Dat was mijn punt.
Is al weer even gelden dat ik daar iets van hoordequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, je moet het eigenlijk als hobby doen totdat je ervan kunt leven. Maar dat is niet zo snel.
Porter Robinson heeft al 18 dagen niks getwitterd trouwens; ik denk dat de aankondiging voor zijn album nu snel komt.
Laatste release was Easy, en die is van 11 mei 2013, dus al weer een tijdje terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is al weer even gelden dat ik daar iets van hoorde
Hard aan het zwoegen weerquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:36 schreef JanCees het volgende:
lachen
POL / Help de VVD een handje en maak een verkiezingsposter
saaiquote:
Moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
Gai k net volle toeren werken, komt iemand de CV controleren hier_
ken m niet zo goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef JanCees het volgende:
inso wat vind je van dat album van jay z
Ik ben gisteravond gebeld door een privénummer. Niet opgenomenquote:
het zit je ook niet meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
Gai k net volle toeren werken, komt iemand de CV controleren hier_
Ik neem dan ook niet opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond gebeld door een privénummer. Niet opgenomen
Ik neem alleen op met privénummers als ik een telefoontje van een bedrijf of van de bank oid verwachtquote:
Meh,meestal zijn het dan van die verkoop of enquêtebureau's ofzo.. Die zoeken maar lekker iemand andersquote:
Als je me wil spreken bel je maar lekker met een normaal nummer. Als jij mijn telefoonnummer hebt wil ik ook jouw telefoonnummer.quote:
Nooit gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh,meestal zijn het dan van die verkoop of enquêtebureau's ofzo.. Die zoeken maar lekker iemand anders
Mijn ervaring is dat als het echt belangrijk is ze nog wel een paar keer bellen, dan neem ik uiteindelijk wel op, of een voicemailbericht achterlaten, en die luister ik wel altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit gehadMaar dan is het binnen een seconde ''NEE"
En dan hang ik op. Voor het zelfde geld is het belangrijk
zou het dan ook de UPC dome worden >?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Als UPC en Ziggo gaan fuseren hebben ze 90% van de markt in handen.
In Nederland wordt alles juist Ziggoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou het dan ook de UPC dome worden >?
als je 100 kilo bent aangekomenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan het nou dat je radio gewoon maanden lang stoorvrij door het leven gaat en dan van de ene op de andere dag besluit dat het signaal niet goed te ontvangen is?Terwijl de antenne niet is verplaatst oid?
quote:
pics van jou in dat shirtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
wist je dat ik een ajax shirt heb met eriksen achterop
de 8 begint los te latenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
pics van jou in dat shirt
in dm graag
rtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
pics van jou in dat shirt
in dm graag
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Nederland wordt alles juist Ziggo
zwak signaal dit datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan het nou dat je radio gewoon maanden lang stoorvrij door het leven gaat en dan van de ene op de andere dag besluit dat het signaal niet goed te ontvangen is?Terwijl de antenne niet is verplaatst oid?
homoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
wist je dat ik een ajax shirt heb met eriksen achterop
sof :`quote:
Heel eerlijk, ik verwacht dat ie tegen gaat vallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jimbo, al zin in de Guardians of the Galaxy film?
quote:
Ik verwacht ook dat hij tegen gaat vallen, maar ik heb zin in Rocket Raccoon en Grootquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik verwacht dat ie tegen gaat vallen
MAAAAAAR Wel zin om te kijken![]()
Jij dan ?
vuile homofoobquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
sowieso als man zijnde een andere man adoreren![]()
verkapte kontbonkers
Neuken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat hebben we toch veel gemeen.
hey jijquote:
ja beetje dronken ripquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hey jij
Ja was leuk. Hoe was jouw weekend?
flikkertquote:
Dat is wel baas jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat hij tegen gaat vallen, maar ik heb zin in Rocket Raccoon en Groot
En Dave Bautistaik vind hem zo baas. Vin Diesel as Groot
pumped!
oh soms mag het tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja beetje dronken rip
maar had al lang geen alcohol gedronken
had ik ook vrijdagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja beetje dronken rip
maar had al lang geen alcohol gedronken
Waarom zou Stan een cameo hebben dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is wel baas ja
Maar geen cameo van stan![]()
ja dat zeg je nu maar donderdag is het weer vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
had ik ook vrijdag
ga nooit meer drinken
ja gelukkig maarquote:
haha dat was wel grappigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
had ik ook vrijdag
ga nooit meer drinken
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:49 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow kijk deze taart
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Groot wel dacht ik, zo niet was die wel in een comic in welke die het eerst verscheenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou Stan een cameo hebben dan?
Hij heeft ze toch niet bedacht?
Nee, dat klopt. Cap is van Kirby en Simon.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Groot wel dacht ik, zo niet was die wel in een comic in welke die het eerst verscheen
En sowieso zat stan ook in captn. america, die is ook niet van stan toch ?
oftewel, we missen stanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Cap is van Kirby en Simon.
Groot kan wel. Die zat in een van die oude Journey into Adventure comics ofzo.
EDIT: Ah, Tales to Astonish. Door Stan, inderdaad.
Vreeeeeemd.
quote:
Betekent dit dat hij stiekem dood is gegaan en niemand het wil zeggen?quote:
gerucht gaat wel dat t niet goed gaat met hem, maar dat kan ik me niet voorstellen. De baasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betekent dit dat hij stiekem dood is gegaan en niemand het wil zeggen?
oh, hij krijgt wel kusjes hequote:
Het gerucht gaat ook al jaren dat hij de levenskracht absorbeert van andere legendarische schrijvers en tekenaars zodat hij eeuwig kan leven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gerucht gaat wel dat t niet goed gaat met hem, maar dat kan ik me niet voorstellen. De baasDie mag eeuwig leven
jaquote:
mwah nu hoeft het niet meerquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ook al jaren dat hij de levenskracht absorbeert van andere legendarische schrijvers en tekenaars zodat hij eeuwig kan leven.
Je ziet ieder jaar al die bazen van de Golden Age omvallen. Maar Stan zit er nog
Ach, ik weet wie t zegtquote:
Daar is het een kat voorquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een liefde zeg.quote:
Ja, maar nu mag ik wel weer een 200 papieren van de grond afruimenquote:
u jellyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een liefde zeg.
[..]
Ja, maar nu mag ik wel weer een 200 papieren van de grond afruimen
fishingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
supersof en JanCees sitting in a tree...
Zelfde boom als Aldo en Ezell?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nope.quote:
nope, beetje privacy is leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde boom als Aldo en Ezell?
Beetje apartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben jij wel van, zeker?
[..]
Sorry
gezellig hoor deze boomquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
uhm 1.10 is niet goed hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog op tijd je bed ingekomen, of faalde de opzet ditmaal bij jou?
oke bedanktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga eerst even plassen en dan kom ik eraan
Mijn ogen doen zowaar geen pijn meerquote:
Jij zit toch vaak in bomen aldus sommige hierquote:
ahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
die is al een week ingeleverd, nog even wachten tot we beoordelingen krijgen
huh watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ogen doen zowaar geen pijn meer
Maar dat is wel ietwat tegenvallend ja.
[..]
Jij zit toch vaak in bomen aldus sommige hier
ah, gayquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij mag niet openbaar vertoond worden tot ik mijn diploma heb
huh wiequote:
aha, ook wel logisch aan de andere kantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat de helft van de rechten ook tot school behoren en die hebben dat zo afgesproken
Hahaha, is er nog een officiële reden voor gegeven?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Servie gaat een standbeeld plaatsen ter ere van Gavrilo Princip (De moordenaar van Franz Ferdinand, één van de aanleidingen van de eerste wereldoorlog)![]()
Wat zijn het toch geweldige provocateurs daar. Stom toevallig ook dat het in het jubileum jaar wordt besloten
Sof smult van deze informatie.
Staat toch in elk schoolboekje bekend als de indirecte aanleiding?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Servie gaat een standbeeld plaatsen ter ere van Gavrilo Princip (De moordenaar van Franz Ferdinand, één van de aanleidingen van de eerste wereldoorlog)![]()
Wat zijn het toch geweldige provocateurs daar. Stom toevallig ook dat het in het jubileum jaar wordt besloten
Sof smult van deze informatie.
[..]
huh wie
Ja, maar Sof heeft hier voor moeten leren ook al liet ze haar tentamen vallen. Al ligt het allemaal wel wat gecompliceerder zoals altijdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Staat toch in elk schoolboekje bekend als de indirecte aanleiding?
Mijn oom komt uit Servie. Voor de rest geen verband.
ga wegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar Sof heeft hier voor moeten leren ook al liet ze haar tentamen vallen. Al ligt het allemaal wel wat gecompliceerder zoals altijd
Kom er maar in Sof, leg het uit
En oh. Ik heb enkel een Servische baret.
Je moet de geschiedenis eren toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha, is er nog een officiële reden voor gegeven?
Von Schlieffen Planquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar Sof heeft hier voor moeten leren ook al liet ze haar tentamen vallen. Al ligt het allemaal wel wat gecompliceerder zoals altijd
Kom er maar in Sof, leg het uit
En oh. Ik heb enkel een Servische baret.
Alsof dat beeld nog niet vertekend is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet de geschiedenis eren toch?![]()
Ik kan er wel om lachen met die schijtirritante Engelsen en hun politiek correcte gezeik. Die willen zelfs Blackadder censureren voor een mogelijk vertekend beeld van de oorlog
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof dat beeld nog niet vertekend is.
In Nederland hebben we overigens natuurlijk ook gewoon zeerovers e.d. als mooie standbeelden staan.Al is dat wel uit een iets andere tijdspanne.
Toch wel anders. Dat was al tijdens een oorlog. Zo is het standbeeld van Jan Pieterszoon Coen wel verwijderd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof dat beeld nog niet vertekend is.
In Nederland hebben we overigens natuurlijk ook gewoon zeerovers e.d. als mooie standbeelden staan.Al is dat wel uit een iets andere tijdspanne.
Dat plan was ook al uitgetekend in 1900 om het vervolgens in 1914 uit te voeren, geniaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Von Schlieffen Plan
Jammer dat het niet helemaal lukte
Ik steunde je wel in je strijd andersquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn geschiedenis autisme slaat weer toe. Ik ga mijn hond uitlaten.
De VOC/WIC was verantwoordelijk voor 5 hele procenten. Het is juist een vertekend beeld dat zij daarin koplopers waren, ze begonnen wel vroeg dat wel.quote:
Ze hebben alleen de tekst op de sokkel aangepast. Beeld staat er nog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo is het standbeeld van Jan Pieterszoon Coen wel verwijderd.
wat studeer je nu dan ook alweerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind dat oprecht interessant. Het is dat ik er weinig brood in zie, anders had ik mij na mijn huidige studie aangemeld op de EUR voor een studie geschiedenis.
ik heb naast johan derksen een peuk gerookt.quote:
Ah oké. Dan zal het wel tijdelijk in zijn geheel zijn verwijderd om het tekstbord aan te kunnen passen. Gelukkig maar dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de tekst op de sokkel aangepast. Beeld staat er nog.
In Hoorn dan.
Geen idee, en daar heb je gelijk in. Ik overweeg serieus met mijn P opzak te vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind dat oprecht interessant. Het is dat ik er weinig brood in zie, anders had ik mij na mijn huidige studie aangemeld op de EUR voor een studie geschiedenis.
geen ideequote:
soooowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb naast johan derksen een peuk gerookt.
einde stoer verhaal.
chemiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat studeer je nu dan ook alweer
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij een snor heeft
[ afbeelding ]
Maar nu laat ik mijn arme hond echt niet langer wachten
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij een snor heeft
[ afbeelding ]
Maar nu laat ik mijn arme hond echt niet langer wachten
Uhh, hij is geloof ik een aantal jaar geleden door een kraan omgetiktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah oké. Dan zal het wel tijdelijk in zijn geheel zijn verwijderd om het tekstbord aan te kunnen passen. Gelukkig maar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |