saaiquote:
Moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
Gai k net volle toeren werken, komt iemand de CV controleren hier_
ken m niet zo goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef JanCees het volgende:
inso wat vind je van dat album van jay z
Ik ben gisteravond gebeld door een privénummer. Niet opgenomenquote:
het zit je ook niet meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
Gai k net volle toeren werken, komt iemand de CV controleren hier_
Ik neem dan ook niet opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond gebeld door een privénummer. Niet opgenomen
Ik neem alleen op met privénummers als ik een telefoontje van een bedrijf of van de bank oid verwachtquote:
Meh,meestal zijn het dan van die verkoop of enquêtebureau's ofzo.. Die zoeken maar lekker iemand andersquote:
Als je me wil spreken bel je maar lekker met een normaal nummer. Als jij mijn telefoonnummer hebt wil ik ook jouw telefoonnummer.quote:
Nooit gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh,meestal zijn het dan van die verkoop of enquêtebureau's ofzo.. Die zoeken maar lekker iemand anders
Mijn ervaring is dat als het echt belangrijk is ze nog wel een paar keer bellen, dan neem ik uiteindelijk wel op, of een voicemailbericht achterlaten, en die luister ik wel altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit gehadMaar dan is het binnen een seconde ''NEE"
En dan hang ik op. Voor het zelfde geld is het belangrijk
zou het dan ook de UPC dome worden >?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Als UPC en Ziggo gaan fuseren hebben ze 90% van de markt in handen.
In Nederland wordt alles juist Ziggoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou het dan ook de UPC dome worden >?
als je 100 kilo bent aangekomenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan het nou dat je radio gewoon maanden lang stoorvrij door het leven gaat en dan van de ene op de andere dag besluit dat het signaal niet goed te ontvangen is?Terwijl de antenne niet is verplaatst oid?
quote:
pics van jou in dat shirtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
wist je dat ik een ajax shirt heb met eriksen achterop
de 8 begint los te latenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
pics van jou in dat shirt
in dm graag
rtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
pics van jou in dat shirt
in dm graag
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Nederland wordt alles juist Ziggo
zwak signaal dit datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan het nou dat je radio gewoon maanden lang stoorvrij door het leven gaat en dan van de ene op de andere dag besluit dat het signaal niet goed te ontvangen is?Terwijl de antenne niet is verplaatst oid?
homoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
wist je dat ik een ajax shirt heb met eriksen achterop
sof :`quote:
Heel eerlijk, ik verwacht dat ie tegen gaat vallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jimbo, al zin in de Guardians of the Galaxy film?
quote:
Ik verwacht ook dat hij tegen gaat vallen, maar ik heb zin in Rocket Raccoon en Grootquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik verwacht dat ie tegen gaat vallen
MAAAAAAR Wel zin om te kijken![]()
Jij dan ?
vuile homofoobquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
sowieso als man zijnde een andere man adoreren![]()
verkapte kontbonkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |