wat ga jij doen vandaag?quote:
inb4 pretopleidingquote:
valt wel mee tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
inb4 pretopleiding
Kunst & Techniek. Ja eht is HBO
Beetje pretopleiding, beetje
Het is niet alleen tekenen enzoquote:
daaromquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet alleen tekenen enzoMja
snap niet wat er mis mee zou zijn als het wel alleen naar tekenen wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet alleen tekenen enzoMja
Dat je er uiteindelijk weinig werk mee kan vinden. Ontwerpen is leuk, maar als ik ook technisch, pyschologisch en in marketing (wat eigenlijk dus psychologie is) mijn weg kan vinden, kan ik veel meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet wat er mis mee zou zijn als het wel alleen naar tekenen was
nja ik doel meer op het feit dat tekenen, vaak kunstacademie en dergelijke, zo onderschat wordt. Natuurlijk, je hebt niet echt veel kans op een baan, maar dat heb je momenteel in zoveel branches dat je beter kan doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je er uiteindelijk weinig werk mee kan vinden. Ontwerpen is leuk, maar als ik ook technisch, pyschologisch en in marketing (wat eigenlijk dus psychologie is) mijn weg kan vinden, kan ik veel meer.
Lekker laten liggen, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
De watervlek op mijn telefoonscherm is vannacht met de helft gekrompen![]()
![]()
Welk liedje is datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goud om de vingers, kom maar bij pappa, AirMax van patta ik ga ver voor een tatta!
Faberyayo
mooi zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
De watervlek op mijn telefoonscherm is vannacht met de helft gekrompen![]()
![]()
Ja nouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker laten liggen, zou ik zeggen
Jij en electronica![]()
Ja dat is zo. Als je echt goed bent, lukt het wel. Een vriend van me zit op de Herman Brood academie. Lekker elke maand alles lenen wat het DUO toe laat. Zijn plan? Beroemd worden. Ik heb natuurlijk mijn vraagtekens, maarjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nja ik doel meer op het feit dat tekenen, vaak kunstacademie en dergelijke, zo onderschat wordt. Natuurlijk, je hebt niet echt veel kans op een baan, maar dat heb je momenteel in zoveel branches dat je beter kan doen wat je leuk vindt.
Uniform Remix. Mat Lange Fransquote:
Lange Frans heeft ook wel goede liedjes hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uniform Remix. Mat Lange Frans
En Rbdjan zie ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uniform Remix. Mat Lange Frans
"Zing een liedje voor me Fransquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lange Frans heeft ook wel goede liedjes hoor
als je echt wilt dan lukt het vast wel, ooit. Maar je moet wel klein beginnen dus ik denk dat hij nog wel even met een schuld rondloopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Als je echt goed bent, lukt het wel. Een vriend van me zit op de Herman Brood academie. Lekker elke maand alles lenen wat het DUO toe laat. Zijn plan? Beroemd worden. Ik heb natuurlijk mijn vraagtekens, maarja
Op Het Land Van staan wel redelijke liedjes hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:11 schreef Muto het volgende:
[..]
"Zing een liedje voor me Frans
Ook al is het in het... Frans"
Lul dus niet.
Dat kwam door Baas Bquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op Het Land Van staan wel redelijke liedjes hoor.
Daarom stort ik mij ook niet op de muziek. De kans dat ik iets zou kunnen maken is gewoon klein. Blijft een serieuze hobby. Wel eentje waar ik meer tijd in moet stekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
als je echt wilt dan lukt het vast wel, ooit. Maar je moet wel klein beginnen dus ik denk dat hij nog wel even met een schuld rondloopt.
Maar neem mijn moeder, ze heeft gestudeerd voor binnenhuisarchitecte en heeft dat ook jaren gedaan tot ongeveer jeweetwel maar ze was ook al jaren bezig met schilderen en andere dingen en afgelopen week heeft ze twee dingen verkochtals je het wilt en je best doet kan het best
Je moet het ook niet doen omdat je 'het wil maken'. Je moet het doen omdat je ervan houdt. En als je dat echt doet, en je krijgt het technische aspect van produceren een beetje onder de knie dan is dat wel te horen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom stort ik mij ook niet op de muziek. De kans dat ik iets zou kunnen maken is gewoon klein. Blijft een serieuze hobby. Wel eentje waar ik meer tijd in moet steken
10.30quote:
Klopt. Anders had ik wel een Martin Garrix-achtige track gemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet het ook niet doen omdat je 'het wil maken'. Je moet het doen omdat je ervan houdt. En als je dat echt doet, en je krijgt het technische aspect van produceren een beetje onder de knie dan is dat wel te horen.
Écht goede producers worden altijd wel ontdekt.
True, je moet het eigenlijk als hobby doen totdat je ervan kunt leven. Maar dat is niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Anders had ik wel een Martin Garrix-achtige track gemaaktMaar als dat het enige is waar je je op focust en verder geen opleiding doet is er wel een drang om het te maken, want geld heb je toch nodig. Dat was mijn punt.
Is al weer even gelden dat ik daar iets van hoordequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, je moet het eigenlijk als hobby doen totdat je ervan kunt leven. Maar dat is niet zo snel.
Porter Robinson heeft al 18 dagen niks getwitterd trouwens; ik denk dat de aankondiging voor zijn album nu snel komt.
Laatste release was Easy, en die is van 11 mei 2013, dus al weer een tijdje terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is al weer even gelden dat ik daar iets van hoorde
Hard aan het zwoegen weerquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:36 schreef JanCees het volgende:
lachen
POL / Help de VVD een handje en maak een verkiezingsposter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |