wat ga jij doen vandaag?quote:
inb4 pretopleidingquote:
valt wel mee tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
inb4 pretopleiding
Kunst & Techniek. Ja eht is HBO
Beetje pretopleiding, beetje
Het is niet alleen tekenen enzoquote:
daaromquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet alleen tekenen enzoMja
snap niet wat er mis mee zou zijn als het wel alleen naar tekenen wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet alleen tekenen enzoMja
Dat je er uiteindelijk weinig werk mee kan vinden. Ontwerpen is leuk, maar als ik ook technisch, pyschologisch en in marketing (wat eigenlijk dus psychologie is) mijn weg kan vinden, kan ik veel meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet wat er mis mee zou zijn als het wel alleen naar tekenen was
nja ik doel meer op het feit dat tekenen, vaak kunstacademie en dergelijke, zo onderschat wordt. Natuurlijk, je hebt niet echt veel kans op een baan, maar dat heb je momenteel in zoveel branches dat je beter kan doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je er uiteindelijk weinig werk mee kan vinden. Ontwerpen is leuk, maar als ik ook technisch, pyschologisch en in marketing (wat eigenlijk dus psychologie is) mijn weg kan vinden, kan ik veel meer.
Lekker laten liggen, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
De watervlek op mijn telefoonscherm is vannacht met de helft gekrompen![]()
![]()
Welk liedje is datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goud om de vingers, kom maar bij pappa, AirMax van patta ik ga ver voor een tatta!
Faberyayo
mooi zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef essnhills het volgende:
De watervlek op mijn telefoonscherm is vannacht met de helft gekrompen![]()
![]()
Ja nouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker laten liggen, zou ik zeggen
Jij en electronica![]()
Ja dat is zo. Als je echt goed bent, lukt het wel. Een vriend van me zit op de Herman Brood academie. Lekker elke maand alles lenen wat het DUO toe laat. Zijn plan? Beroemd worden. Ik heb natuurlijk mijn vraagtekens, maarjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nja ik doel meer op het feit dat tekenen, vaak kunstacademie en dergelijke, zo onderschat wordt. Natuurlijk, je hebt niet echt veel kans op een baan, maar dat heb je momenteel in zoveel branches dat je beter kan doen wat je leuk vindt.
Uniform Remix. Mat Lange Fransquote:
Lange Frans heeft ook wel goede liedjes hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uniform Remix. Mat Lange Frans
En Rbdjan zie ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uniform Remix. Mat Lange Frans
"Zing een liedje voor me Fransquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lange Frans heeft ook wel goede liedjes hoor
als je echt wilt dan lukt het vast wel, ooit. Maar je moet wel klein beginnen dus ik denk dat hij nog wel even met een schuld rondloopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Als je echt goed bent, lukt het wel. Een vriend van me zit op de Herman Brood academie. Lekker elke maand alles lenen wat het DUO toe laat. Zijn plan? Beroemd worden. Ik heb natuurlijk mijn vraagtekens, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |