Hoezo 'steeds' minder? Waren er eerst wel megatransfers van en naar Nederlandse clubs? En dan heb ik het niet over Cruijff of zo, maar meer recent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En eredivisie spitsen worden steeds minder waard.
Als je ziet wat er in de eredivisie topscorer is geworden.
nee maar geen buitenlandse club gaat nog 15 miljoen neerleggen voor nederlandse spitsenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo 'steeds' minder? Waren er eerst wel megatransfers van en naar Nederlandse clubs? En dan heb ik het niet over Cruijff of zo, maar meer recent.
Valt wel mee hoor. Beetje inflatie misschien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar de prijzen zijn gewoon sowieso omhoog gegaan bedoel ik.
Dat lijkt mij ook, maar die zijn niet bedoeld als richtprijs. Dat is gewoon 'noem eens een exorbitant bedrag dat toch nooit iemand gaat betalen'.quote:Ik denk dat zowel Messi als Ronaldo nu een clausule van Zo'n 200 miljoen in hun contract hebben.
Finnbogason is wel een baasjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En eredivisie spitsen worden steeds minder waard.
Als je ziet wat er in de eredivisie topscorer is geworden.
Maar dat is sowieso bijna nog nooit gebeurd. Dus waarom dan 'steeds minder'?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar geen buitenlandse club gaat nog 15 miljoen neerleggen voor nederlandse spitsen
Een matig spelertje als Kuyt ging voor 18.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso bijna nog nooit gebeurd. Dus waarom dan 'steeds minder'?
Ik zie psg het wel doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Beetje inflatie misschien.
[..]
Dat lijkt mij ook, maar die zijn niet bedoeld als richtprijs. Dat is gewoon 'noem eens een exorbitant bedrag dat toch nooit iemand gaat betalen'.
Dudekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Die heeft nog 200 wedstrijden bij Liverpool gespeeld.
In Liverpool hebben ze soms het Feyenoord-syndroom.
Als je maar inzet toont.
Het is tien keer gebeurd dat een Nederlander voor meer dan vijftien verkocht werd door een Nederlandse club. In 2006, 2007, 2008, 2009 en 2012 één keer per jaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een matig spelertje als Kuyt ging voor 18.
Het was meer een reactie dat je 15 miljoen voor de Pel kan vragen. We moeten blij zijn met de helft. Geen serieuze club durft z'n vingers te branden aan spitsen in de eredivisie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:33 schreef Tchock het volgende:
Dus hoezo is het dan nu ineens slechter dan eerst? Dat was altijd al een extreme zeldzaamheid.
Komt een hele hele matige generatie aan. Zou me niets verbazen als Nederland binnekort 1 of 2 toernooien mist.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Nederlandse spitsen gaan het ook niet waarmaken. Castaignos en Locadia zijn beide al genoemd als opvolger van Persie, nou ze komen nog niet in de buurt van Stuntelaar
Ligt er ook aan waar hij heen gaat. Rusland of Midden-Oosten kan je best 15 vragen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was meer een reactie dat je 15 miljoen voor de Pel kan vragen. We moeten blij zijn met de helft. Geen serieuze club durft z'n vingers te branden aan spitsen in de eredivisie.
Nee joh. Het is niet zo goed als het was, vooral achterin, maar dat wil niet zeggen dat we niets meer kunnen. Bovendien is een ijzersterk team ook geen garantie voor succes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komt een hele hele matige generatie aan. Zou me niets verbazen als Nederland binnekort 1 of 2 toernooien mist.
Ik vind Blind prima spelertje inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Het is niet zo goed als het was, vooral achterin, maar dat wil niet zeggen dat we niets meer kunnen. Bovendien is een ijzersterk team ook geen garantie voor succes.
Mensen doemdenken altijd te veel. Een speler als Blind is echt niet slechter dan een Reiziger was of zo.
Nee maar Reiziger was dan ook geen dragende speler. Dat gaat Blind wel worden als er niet heel snel wat spelers op staan en rvp, sneijder en robben weg gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
Mensen doemdenken altijd te veel. Een speler als Blind is echt niet slechter dan een Reiziger was of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |