Blind is echt heel goed. Wordt ook in absurd tempo steeds beter. En inderdaad, keepersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Blind prima spelertje inderdaad.
En keepers zit ook wel goed voor komende jaren.
Dan volg jij Strootman niet bij Roma.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee maar Reiziger was dan ook geen dragende speler. Dat gaat Blind wel worden als er niet heel snel wat spelers op staan en rvp, sneijder en robben weg gaan.
Mulderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind is echt heel goed. Wordt ook in absurd tempo steeds beter. En inderdaad, keepersZoet, Vorm, Stekel, Cillessen, Mulder (geen idee hoe oud die is)
Oké misschien had ik Mulder er niet in moeten zetten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je hebt hem nooit zien spelen?
Cillessen zonder twijfelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Oké sorry voor Mulder dat was een miscalculatie. Ik denk zelf dat Cillessen en Zoet om de troon gaan strijden.
Is Boer beter?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Slechtste keeper van het linkerrijtje.
Zoet is nog veel te onervaren. Dat kan je niet als eerste doelman neerzetten in Brazilië.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Oké sorry voor Mulder dat was een miscalculatie. Ik denk zelf dat Cillessen en Zoet om de troon gaan strijden.
Maar daarna? En wie vind je beter, Krul of Vorm?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoet is nog veel te onervaren. Dat kan je niet als eerste doelman neerzetten in Brazilië.
Krul of Vorm
Cilessen kan ook maar moet wel stabiel blijven, denk dat Stekelenburg niet op tijd in topvorm komt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daarna? En wie vind je beter, Krul of Vorm?
Haha dat zag er zo tof uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:45 schreef Fok-it het volgende:
Die wedstrijd van Krul tegen de Spurs.
Toen keepte hij echt beste wedstrijd van z'n leven
Lewa alleen hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat Polen niet mee doet.
Maar in de regel kunnen ze er ook niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |